Téma: Konstrukce výfukového plamenometu:))))
 
28.5.2008 v 15:47
Znovu otevírám toto téma. Na CBR jsem to před prodejem už neřešil, ale na Daytoně to chci mít.

je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?

Specifikace:

1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)

jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.

viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.

Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49

1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))

11.3.2009 v 22:08 | Nahoru | #1
tak musím říct, že pořád nad tím přemýšlím, ale jsem nějaký zdechlý se aspoň rozhoupat a zkusit napojit trysku na palivové čerpadlo a zkusit, jestli bude stíhat plnění motoru při otevřeném vstřiku. S tou indučkou by to šlo vyřešit ale stálo by to pět litrů, protože je nutné další CDI. Připojením na stávající riskuju, že ho odprasím a to fakt riskovat nebudu.. s tím plazmovým výbojem by to funguvat možná mohlo, ale jak jsem řekl, nejdřív musím zkusit ten první krok s dávkováním paliva.
:( jsem líný jak veš:(

(reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))

12.3.2009 v 15:35 | Nahoru | #2
RUTAN> Proč to chceš furt řešit složitě přes CDI, není to zbytečný? Na tom obvodu co jsem ti poslal je nejdražší ten tranzistor, stojí kolem 30Kč, aby to k něčemu vypadalo tak za hodku to máš ubastleno, bude to zapalovat horkou plazmou o teplotě asi 6000˚C, laicky řečeno je to trošku teplejší plamen a zapálení směsi je jistý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist