Téma: Konstrukce výfukového plamenometu:))))
 
28.5.2008 v 15:47
Znovu otevírám toto téma. Na CBR jsem to před prodejem už neřešil, ale na Daytoně to chci mít.

je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?

Specifikace:

1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)

jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.

viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.

Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49

1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))

3.7.2008 v 12:55 | Nahoru | #1
Zapálení - jednoduchý jak facka - indukční cívka přímo na baterce, k ní jednu nebo 2 svíce, spínaný relátkem. Ovládání relátka přes jednoduchej astabilní klopnej obvod, naladěnej třebas na 2kHz (kmitne 2000x za minutu). Reálná hodnota (šestikilo když točí 10 tisíc tak jeden válec pálí 2500x za minutu), fachat to bude.

Vstřikování - to máš pořešený, ale spíš než jednu trysku bych zkusil soustavu do kruhu.

Dostatek vzduchu - udělej "falešnej" konec výfuku, kterej bude ukrývat tohle zařízení, a ten bude mít u napojení na původní přícucy vzduchu. Nebo do toho stávajícího navrtej u konce pár děr

Edit: překlepy

Naposledy editováno 03.07.2008 12:56:41

(reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))

12.3.2009 v 09:10 | Nahoru | #2

CharlieV>Zapálení - jednoduchý jak facka - indukční cívka přímo na baterce, k ní jednu nebo 2 svíce, spínaný relátkem. Ovládání relátka přes jednoduchej astabilní klopnej obvod, naladěnej třebas na 2kHz (kmitne 2000x za minutu). Reálná hodnota (šestikilo když točí 10 tisíc tak jeden válec pálí 2500x za minutu), fachat to bude.

Vstřikování - to máš pořešený, ale spíš než jednu trysku bych zkusil soustavu do kruhu.

Dostatek vzduchu - udělej "falešnej" konec výfuku, kterej bude ukrývat tohle zařízení, a ten bude mít u napojení na původní přícucy vzduchu. Nebo do toho stávajícího navrtej u konce pár děr

Edit: překlepy



6e je to v té závorce jen vtípek? "(šestikilo když točí 10 tisíc tak jeden válec pálí 2500x za minutu)" to si jako myslíš že otáčky motoru se sčítají podle válců jako že každý točí 2500tak je to dohromady 10000 nebo si myslíš že když je to 4T tak se otáčky dělí 4 a podle toho to háže jiskru?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist