globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
3.12.2022 v 11:49
Zdravim bando , jen pro zajimavost pro zimni vecery . Ze by konecne 390 s 21 prednim kolem ?

https://www.rushlane...-rival-12454203.html

https://www.motorrad...,+mehr+Rallye-Spirit


Naposledy editováno 03.12.2022 15:39:39

2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:40 | Nahoru | #61
A jeje... dalsi odbocka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:42 | Nahoru | #62

Fyro píše: Kluku jeden, dyť tys to celý špatně pochopil
Furt tady píšu že jsem si objednal crf 300, Čímž nahradím starýho Himla… Na silnici mám samozřejmě čtyřválce a jeden tříválec.
No a teskním tady potom že místo tý 3 stovky by mohla být 450 ka, Nebo 390 KTM R, už si rozumíme?


A ta 300 je japan? Neni
Stejne ktm neni austria.
Uz chapes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:44 | Nahoru | #63

husq703 píše: A ta 300 je japan? Neni
Stejne ktm neni austria.
Uz chapes?


Jo tak o to ti šlo... Chápeme asi všichni rozdíl když s rakouskou nebo japonskou technologií vyrábí renomovaná značka něco někde v Asii, než když to vyrábí Číňan nebo ind se svojí technologii
Tak jsem to zase myslel já. Ale ve finále mi to je asi jedno když to bude kvalitní výrobek a jestli se to budeme jmenovat Honda nebo kove pokud to vydrží 4 roky...
Ale zkušenosti doteď mi říkají že Honda je Honda no

Naposledy editováno 04.02.2023 18:45:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:47 | Nahoru | #64

Fyro píše: Jo tak o to ti šlo... Chápeme asi všichni rozdíl když s rakouskou nebo japonskou technologií vyrábí renomovaná značka něco někde v Asii, než když to vyrábí Číňan nebo ind se svojí technologii
Tak jsem to zase myslel já. Ale ve finále mi to je asi jedno když to bude kvalitní výrobek a jestli se to budeme jmenovat Honda nebo kove pokud to vydrží 4 roky...
Ale zkušenosti doteď mi říkají že Honda je Honda no


A chybí pořádně kategorie 350 až 450, 160 kg mokrý, 21 / 18, zdvihy více jak 200 mm, Na tom se asi shodnem,?
Prostě až budeš starej, tak taky nebudeš chtět jezdit na skoro litrový motorce v terénu, a budeš koukat po něčem lehčím S normálním servisem
Věř mi, taky ti to uteče jak nic…

Naposledy editováno 04.02.2023 18:49:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:49 | Nahoru | #65

Fyro píše: A chybí pořádně kategorie 350 až 450, 160 kg mokrý, 21 / 18, zdvihy více jak 200 mm, Na tom se asi shodnem,?
Prostě až budeš starej, tak taky nebudeš chtět jezdit na skoro litrový motorce v terénu, a budeš koukat po něčem lehčím
Věř mi, taky ti to uteče jak nic…


Zdendo?
K cemu chces 390-450 160kg ... kdyz mas to stejny 690/701?

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:52 | Nahoru | #66

husq703 píše: Zdendo?
K cemu chces 390-450 160kg ... kdyz mas to stejny 690/701?


Nejsem zdenda…
Ale už jsem pochopil jak to myslíš, máš to napsat hned a jednoduše
Po jezdím letos tu třístovku a uvidím třeba na 690ku dojde už jsem na ní seděl
Každopádně bych ji musel trochu snížit

Naposledy editováno 04.02.2023 18:53:50

1 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 18:56 | Nahoru | #67
Snis o necem co existuje. Ale z nejakyho duvodu chces aby to melo polovicni motor... nechapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:29 | Nahoru | #68

husq703 píše: Snis o necem co existuje. Ale z nejakyho duvodu chces aby to melo polovicni motor... nechapu


To není jen poloviční motor, to je celkově drobnější celá stavba. Navíc ovládání motoru 690 ccm vs. 400 ccm je také diametrálně odlišné - no i když v době palivových map už to nemusí být takový rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:31 | Nahoru | #69

vilemx píše: To není jen poloviční motor, to je celkově drobnější celá stavba. Navíc ovládání motoru 690 ccm vs. 400 ccm je také diametrálně odlišné - no i když v době palivových map už to nemusí být takový rozdíl.


Jo diametralne.... s tim skillem co 99% pilotu ma :)

Kde se bere ta drobnejsi stavba kdyz to vazi stejne?

Naposledy editováno 04.02.2023 19:32:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:32 | Nahoru | #70

husq703 píše: Jo diametralne.... s tim skillem co 99% pilotu ma :)

Kde se bere ta drobnejsi stavba kdyz to vazi stejne?


Až ti bude skoro pade, tak se na to budeš dívat taky trochu jinak…
Myslím třeba výšku sedla což je důležitý parametr

Naposledy editováno 04.02.2023 21:53:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:37 | Nahoru | #71
Fyro> proti 390 nic nemam. Ja jsem jen rikal, ze vyvijet zdechlou 450 kdyz mam v portfoliu zdechlou 390 a jinak mam ostrý 450 mi neprijde rozumny. A taky byla rec o tom, ze evropske vody provetraji čínské a indické 450 - coz si nemyslim, protoze v Evropě se ve 450 jedou ostrý a tem nemuze levnej Ind a cinan konkurovat.

Ja v lese jezdím na kole a jinak jezdím terén jen na trati, na to mam sxf450…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:40 | Nahoru | #72

Fyro píše: Až ti bude skoro pade, tak se na to budeš dívat taky trochu jinak…
Myslí třeba výšku sedla což je důležitý parametr


Chces zdvihy, nechces vysku.. :D . a snizit moto je deeeesne slozity

Zdendo zdendo....

A z budu starsi budu mensi nez ted?

2 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 19:50 | Nahoru | #73
Jinak chapu, ze by se lidem líbila 450 co jede, nema servis na mth, motorka váží do 160kg a ma podvozek co v terénu funguje + velky kola co drzi. A navic kdyby to bylo levne…
Jen kdyz to pojede proti 690 jen o to mene co odpovida menšímu objemu - tak vlastne tam neni moc prostoru pro tu úsporu a takova motorka bude stat cca to same co 690/701…
Kdyz se takova motorka postavi rozpočtový zpusobem jako ty různy CRF tak uz tomu výkonu přestane stihat podvozek a rozhodne to nebude lehke…

Delat tupou motorku do terénu kdyz v Evropě se vlastne neda skoro nikde v terénu legálně jezdit - nevim jestli je to dobrej byznys plan.

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 21:44 | Nahoru | #74

assassin píše: Jinak chapu, ze by se lidem líbila 450 co jede, nema servis na mth, motorka váží do 160kg a ma podvozek co v terénu funguje + velky kola co drzi. A navic kdyby to bylo levne…
Jen kdyz to pojede proti 690 jen o to mene co odpovida menšímu objemu - tak vlastne tam neni moc prostoru pro tu úsporu a takova motorka bude stat cca to same co 690/701…
Kdyz se takova motorka postavi rozpočtový zpusobem jako ty různy CRF tak uz tomu výkonu přestane stihat podvozek a rozhodne to nebude lehke…

Delat tupou motorku do terénu kdyz v Evropě se vlastne neda skoro nikde v terénu legálně jezdit - nevim jestli je to dobrej byznys plan.


Jo rozumnej názor,taky Asi i z tohodle důvodu se do toho nepouštějí.

Naposledy editováno 04.02.2023 21:45:58

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 21:45 | Nahoru | #75

assassin píše: Fyro> proti 390 nic nemam. Ja jsem jen rikal, ze vyvijet zdechlou 450 kdyz mam v portfoliu zdechlou 390 a jinak mam ostrý 450 mi neprijde rozumny. A taky byla rec o tom, ze evropske vody provetraji čínské a indické 450 - coz si nemyslim, protoze v Evropě se ve 450 jedou ostrý a tem nemuze levnej Ind a cinan konkurovat.

Ja v lese jezdím na kole a jinak jezdím terén jen na trati, na to mam sxf450…



taky Jezdím roky spešla stumpjumpera 14/14 cm zdvihy -Perfektní na udržení fyzičky.
Minulou sezónu jsem jezdil Ke čtyřválcům ještě Himla a starý motokros. Na tuhle sezónuMám objednanou do terénu CRF 300 s novým zadním tlumičem a na předek i novou pružinu.
snad to bude stačit. Zkoušel jsem KTM ky, ostrý jsou na mě vysoký, a ty 790 / 890 zase zbytečně těžký. Přemýšlel jsem i nad X trainerem, Ale chci si projet i nějakou tu zapadlou silničku, Baví mě ta možnost chvíli po silničce, chvíli terénem..

Naposledy editováno 04.02.2023 21:52:42

2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 21:50 | Nahoru | #76
Jinak to co pise Vilem sedi, kdyz budou sve motorky se 140kg a jedna bude mit 450 a druha 690 motor, tak ta 450 bude s nejvetsi pravdepodobnosti pusobit vyrazne lehcim dojmem.

mel jsem 300 2t enduro a kamarad 450 4t mx - papirove ta MX motorka byla lehci. prohazovali jsme si je na trati a ten "malej" dvoutakt mel pocitove o 20+ kg mene. v malem motoru rotuji mensi hmoty a to na pocitu ovladatelnosti udela hodne.

tahani motorky se zastavenym motorem po padu v tezkem vyjezdu uz je jen o te hmotnosti. tam by se lepe tahala ta lehci 450 kroska...

Fyro: ja jezdim dve kola 160 a 180 zdvihy
enduro na znackach jsem mel, ale dal jsem to pryc kvuli konfliktum s lidmi... a nemuzu se na nikoho zlobit, kdyz jsem byl v lese ilegalne....

Naposledy editováno 04.02.2023 21:53:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 21:53 | Nahoru | #77

husq703 píše: Chces zdvihy, nechces vysku.. :D . a snizit moto je deeeesne slozity

Zdendo zdendo....

A z budu starsi budu mensi nez ted?


O nějaký ten centimetr budeš nižší určitě…

1 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 22:05 | Nahoru | #78
chci do lesa za barakem, vezmu 300
chci do rumunska, vezmu 300 do dodavky
chci do rumunska po ose, vezmu 690
chci na trat v ramci cr, vezmu exc

ja porad nerozumim tomu hledani svatyho gralu

viz predchozi diskuze, pockame az ind zacne vypalovat rybnik, protoze pak prijde se super kvalitni 450

+ poznamky o veku kdy zcela jiste cim je clovek starsi, tim jede vetsi pilu.
na to priposrany hobby jezdeni po lesnich cestach by bohate stacila babeta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 22:18 | Nahoru | #79

husq703 píše: chci do lesa za barakem, vezmu 300
chci do rumunska, vezmu 300 do dodavky
chci do rumunska po ose, vezmu 690
chci na trat v ramci cr, vezmu exc

ja porad nerozumim tomu hledani svatyho gralu

viz predchozi diskuze, pockame az ind zacne vypalovat rybnik, protoze pak prijde se super kvalitni 450

+ poznamky o veku kdy zcela jiste cim je clovek starsi, tim jede vetsi pilu.
na to priposrany hobby jezdeni po lesnich cestach by bohate stacila babeta


OK,berutvůj názor.
Já to alemyslel přesně naopak, čím jsem starší tím jezdím opatrnějc... Páč už se mi moc do nemocnice nechce
Jinak ale babetta je shit. To radši na kole.

Naposledy editováno 04.02.2023 22:22:56

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 22:26 | Nahoru | #80

Fyro píše: OK,berutvůj názor.
Já to myslel přesně naopak, čím jsem starší tím jezdím opatrnějc... Páč už se mi moc do nemocnice nechce


myslim ze se shodneme na tom, ze to co by zvladlo vsechno neexistuje. urcite ne zdenduv mokrej sen, ujet 5000km po asfaltu a pak jet trial a motokros na necem co vazi 105kg a servisni interval 10t km.
a pochybuju ze v indii nekde v supliku lezi vykres na 450 ktera by vyplnila mezeru mezi 300 a 690. ani to moc nedava smysl, to by pak kazda znacka mohla jet kubatury 50, 125, 175, 200, 250, 300, 350, 390, 450, 500 ..... proto aby se fakt zavdecila kazdymu.
KTM si uz takhle kanibalizuje vlastni trh oranzovou, cervenou a bilou barvou.

2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

4.2.2023 v 22:50 | Nahoru | #81
tvl tohle jsem necekal :D

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

5.2.2023 v 21:54 | Nahoru | #82

assassin píše: Protoze zdechla radoby rally motorka uz se prodava ve 250 a 300? To muzeme volat jeste po rally 350, 475, 530, 610…

Ostré sa predávajú, ak sa dobre pamätá v 250, 300, 350, 380, 430, 450, 480 a 500, otázka je prečo, by sa zdochlé nemohli predávať v 300 (250 sa už asi nerobí) a 450.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

5.2.2023 v 22:03 | Nahoru | #83

assassin píše: Delat tupou motorku do terénu kdyz v Evropě se vlastne neda skoro nikde v terénu legálně jezdit - nevim jestli je to dobrej byznys plan.

Hmm, to je fakt dobrá pripomienka, vzhľadom na rozširujúce sa obmedzenia asi fakt človek nebude môcť ísť niekam 100 km po diaľnici, aby tam potom v lese preskakoval polená - buďto si vezmeš ostrú do vyhradeného areálu, alebo Ti bude stačiť stroj, čo dokáže prejsť rozbitú poľnú cestu ako sú cestovné endurá, ktoré ale nenútia do kompromisov pri jazde po ceste.

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

5.2.2023 v 22:05 | Nahoru | #84

Fyro píše: O nějaký ten centimetr budeš nižší určitě…

Ale to bude telo, nie nohy.

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

5.2.2023 v 22:09 | Nahoru | #85

Metric píše: Hmm, to je fakt dobrá pripomienka, vzhľadom na rozširujúce sa obmedzenia asi fakt človek nebude môcť ísť niekam 100 km po diaľnici, aby tam potom v lese preskakoval polená - buďto si vezmeš ostrú do vyhradeného areálu, alebo Ti bude stačiť stroj, čo dokáže prejsť rozbitú poľnú cestu ako sú cestovné endurá, ktoré ale nenútia do kompromisov pri jazde po ceste.



tam to urcite smeruje, nejhorsi je, ze i uzavrene arealy lidem vadi - hluk... nam uz zakazuji jezdit na okruhu, MX trate kvuli tomu mizi taky.

ja mam kvuli tomu v hledacku elektrickou krosku... ale to jen oddali problem, zmizi hluk, ale porad to bude prasit... nebo budes zbytecne palit elektrinu co ostatni potrebuji na topeni? kazdopadne ani tomu nedavam dlouhe trvani, ale vzhledem k memu veku mi stejne nejspis driv dojde fyzicka a zdravi...

odhadnout co se bude provavat a co ne nejspis v KTM dokazi lip nez ja, pokud jim prijde, ze tupa 450 ma smysl tak ji udelaji... ale ja tomu moc neverim....

Naposledy editováno 05.02.2023 22:09:29

3 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

5.2.2023 v 23:55 | Nahoru | #86
Husq703 a assassin>Fakt nevidíte prostor mezi CRF300 a 690/701 na nějaké to civilní ADV. čtyřkilo pro courání s báglem od trialu po dálnici???

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

6.2.2023 v 01:16 | Nahoru | #87
vilemx> za cenu 300 a s váhou 690?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

6.2.2023 v 06:23 | Nahoru | #88

vilemx píše: Husq703 a assassin>Fakt nevidíte prostor mezi CRF300 a 690/701 na nějaké to civilní ADV. čtyřkilo pro courání s báglem od trialu po dálnici???


A co tam bude tim kouzelnym parametrem?
To ze na 690 neumis je rukama, ne motorkou.
To ze 300 je levnejsi je socialni vybavou, ne objemem.
Jde o nejaky parametr nebo o cenu?
Do nekonecna a jeste dal... tam tahle diskuze smeruje.

Naposledy editováno 06.02.2023 06:27:10

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

6.2.2023 v 07:15 | Nahoru | #89

vilemx píše: Husq703 a assassin>Fakt nevidíte prostor mezi CRF300 a 690/701 na nějaké to civilní ADV. čtyřkilo pro courání s báglem od trialu po dálnici???



Jde o to ze ta 690 je konstrukci uz vic “ostrá” a taky uz je to docela draha motorka, kdyz postavis 450 levnou tak se dostaneš na hmotnost te 690 a s tim to asi trochu ztrácí smysl.

Jasne, kdyby to melo vykon na pul cesty mezi 300 a 690 a hmotnost taky, tak ok, ale neprijde mi to realne

(reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro

6.2.2023 v 08:27 | Nahoru | #90
husq703> Jako že když zvládnu čtvrt tuny, tak bych nezvládnul 690? Po tupějším cca čtyřkilu volají spíš tlusťoši a staří páprdové, pro které je 250 - 300 ccm prostě slabá na rychlejší silniční přesuny s nějakým tím báglem na nosiči. Nikoliv, že by jim nestačil podvozek. No a velký jednobuch je díky delším převodům, setrvačným hmotám a celkové velké stavbě moc únavný pro nějaké pomalé probrblávání mimo cesty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dodělávky na 390 ADV KTM 390 Adventure mi18 12 15.5.2024 v 21:16 mi18
Řazení a spojka KTM 390 Adventure DCT 7 29.3.2024 v 13:44 DCT
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... jincom 605 11.11.2023 v 02:11 maco
WRC Chorvatsko KTM 390 Adventure L0g3N 4 3.10.2023 v 06:46 Jemis
Otáčky KTM 390 Adventure Mufitko 2 17.6.2023 v 23:33 assassin


TOPlist