paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
9.6.2018 v 08:47
Chtěl bych se s Vámi o něco podělit. Než mě začnete odsuzovat, čtěte prosím.... Asi před rokem jsem hnal z práce a bylo dost vedro. Najednou motorka začala postupně slábnout až jsem při dojezdech ke křižovatce přestal cítit odpor motoru, kompresi. Myslel jsem že mám podpálené ventily. V servisu po rozebrání řekli že ventily těsní a vůle jsou ok.
Nechali přeměřit válec a přišli stím že kroužky nevypadají přichycené ale válec je vyběhaný. To mě dorazilo a začal jsem beznadějně shánět válec a písty. Sehnal jsem levně ale po novém přeměření řekli že jsou ještě horší jak ten můj válec. Naštěstí se mě povedlo to vrátit kupci. Řekli že zbývá poslední varianta zkusit dát nové kroužky nebo Nikasil, tak jsem zvolil první levnější variantu, kroužky za pouhých 5tis. . Nebudu psát ostatní ceny jako těsnění pod válec, hlavu, práce atd. ale ranec. Po dokončení se nějaká ta komprese vrátila ale žádná sláva, asi jako bych přesedlal na pětistovku a míň. Už jsem se pomalu smiřoval stím že takhle hold budu muset jezdit protože ani najetí tisíce kilometrů moc nepomohlo, ropzhodl jsem se vyzkoušet něco jako Lubrifilm, něco do oleje. Těchto výrobků existuje spousta např. Metabond, různé plechovky pod názvem Doktor motor atd. nepoužitelné většinou pro motorku, protože obsahují keramiku a klouže pak spojka. Nebo obsahují Chlor a ten ničí motor. Nakonec jsem mezi spousty výrobků vybral REWITEC Powershot S. Horší je že se člověk nikde moc nedočte jestli je to dobrý a videa také moc nejsou, tak jsem se nechal ukecat texty. Kde nejslibněji vypadala věta že...výrobek REWITEC dokáže obnovit výkon motoru a tlak oleje na původní hodnoty. Navíc byl tento přípravek přímo určen pro motorky s mokrou spojkou. Říkám si to pětikilo mě nezabije, už stála daleko víc, už nemám co ztratit . Když to přišlo říkám si musím vytáhnout 60ml oleje a nahradit ho tímto. Nakonec jsem zjistil že mám risku kousek nad půlkou, takže v pohodě, bez odebrání. Ten Rewitec vypadal jak vyjetej volej. Říkal jsem si jestli mě ty ku.. neposlali vyjetej volej za pětikilo tak ať si mě nepřejou. Zahřál jsem motorku, toto protřepal a nalil to tam. Nechal jí na volnoběh asi 10minut. Pak jsem jel 10Km pro benzín. Nejdřív mě přišlo že jde řazení trochu víc ztuha, pak se to srovnalo. Zatím beze změny, během cesty zpět asi v půlce cesty jsem si najednou uvědomil že skoro neslyším motor. Musel jsem si otevřít helmu abych ho slyšel. Když jsem dojel, hodil na stojan, chodím a poslouchám a musel jsem se smát, jak má najednou až skoro trapně tichej chod. Motor měl zvuk jak tichá babeta a bylo slyšet jen tikání ventilů a bublání z koncovky, berte to s nadhledem. To byl první efekt. Dalšíma jízdama jsem jezdil spíš v klidu ale začal jsem pociťovat zesílení tlaku. Během stovky(Km/h) motor začal tak správně jakoby drnčet a ne jako předtím jak skůtr bez síly. Dostávám se do finále. Olej mám hned pod spodní riskou,měřeno na stojanu, takže v pohodě. Nyní mám najeto kolem sto kilometrů a dostavuje se jedna zajímavost, předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese, asi jako by se to buď vyhlazovalo nebo něčím potahovalo, nevím, ale asi to potřebuje teplo a tření. Teď když dojíždím ke křižovatce na pětku a pustím plyn, cítím jak mě protitlak motoru rve ruce do řidítek, to mě kdysi štvalo že z toho bolej ruce, nyní se na to těším protože cejtím jak stoupá komprese. Ostaní kvalty taky super, jak to roztahuju, mám skoro problém udržet řidítka, fakt mazec. Předtím když jsem cestou z práce dojížděl k baráku a dával kvalty dolů jelo to stále dál a dál jak skůtr. Nyní už stačí jet na pětku a pustit plyn a je to jako když zmáčknu brzdu. Tak jo, díky za pozornost a pokud k tomu budete chtít napsat svou zkušenost tak klidně, jen bych chtěl říct že toto píšu pro ty co by měli podobnej problém a byly v beznaději jako já. Teď se mě moje kočka vrací zpět a jsem za to rád. Kompletní Revitalizace by měla být ukončena po ujetí 1500Km. Pak se má dát nový olej. Nano povlak by měl vydržet asi sto tisíc nebo kolik tam psali. Pak doporučujou opakovat, ale tou dobou už tady nebudu ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka. Nechci tomu výrobku dělat reklamu, nemám za to nic, ale třeba to někomu pomůže se stejným nebo jiným problémem. Jinak dělaj to i do auta. Stojí litr, ale ten jsem nezkoušel takže nevím.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

18.6.2018 v 11:11 | Nahoru | #61
mito7> tak ono 125 může ruce taky nepatrně tahat, ale 200 to stejně nikdy nepojede. Dolph-cz.....Každá motorka má svoje hranice a je mě prd platný že to jede víc jak 200 když od 180 vejš se to začne postupně vlnit a začíná to být nepříjemný, protože je to naháč. Na nějaký velký blbnutí tu nemáme silnice. Kdo má motorku na letní ježdění, může klidně živit litr, já na ní jezdím každej den práce, skoro celoročně a spotřeba kolem 5 litrů je mě pro mě rozumná.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

18.6.2018 v 11:31 | Nahoru | #62
Tady ti nano chemici, to je jak jehovisti... Vždycky když člověk začne zapomínat, že existujou, zase zaklepou na dveře

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.6.2018 v 18:49 | Nahoru | #63
Málem jsem se zadusil cigaretou. Myslenka: Nedej bože nanopripravek nalejt do NEVYBEHANEJ moto, píst se nevejde do válce, a co potom!?
V převodovce mi na kolečku naprostou zuby, ruce mi to utrhne v zápěstí.
....Fuj. Raději zůstanu u obyčejných prémiových benzínu a olejů z ověřených zdrojů než riskovat takovouto katastrofu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.6.2018 v 19:32 | Nahoru | #64
Julip> Sakra borci. Co furt blbnete stím nabejváním něčeho. Já říkám že to jen zahladí třením ty mikro nerovnosti na všech plochách, kde přicházejí do styku dva kovy na sebe. Čili například povrch uvnitř válce kde nanočástice vytvoří hladký kluzký povrch a minimalizuje se poškození kroužků nebo válce a dochází k snížení ztrát uniku tlaku přes kroužky. A to že mě to vrátilo kompresi až do skoro původního stavu,už nebudu po stý opakovat, jen doufám že to bude trvalé. Co se kdysi prodávali ty různé lubrifilmy, tak to občas lidem pomohlo, ale většinou se jim to časem zase vrátilo zpět do původního stavu, nebo to něco jiného zhoršilo. Z tohohle nano přípravku mám zatím dobrej pocit. Nikomu to nevnucuju. Jen jsem to vyzkoušel a napsal zkušenost. Určitě to nenahradí generálku za cca 40 tis ale pomůže to.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.6.2018 v 20:55 | Nahoru | #65
Keby niekto doteraz pochyboval o tom, že si predajca, alebo platený predajcom, tak už nemusí

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.6.2018 v 21:59 | Nahoru | #66
BextrH> Věřil bych funkčnosti tím, že to ucpe vůle, nebo něco podobného, co udělá hustší olej. Ale zahladit mikro nerovnosti na válci? V tom případě mám nápad pro výrobce motorů a servisáky - co kdyby přestali ničit schválně válce při výrobě a výbrusu honováním a prostě to pořádně vyleštili?

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.6.2018 v 22:54 | Nahoru | #67
Jestli to vyhladí stopy po honování ve válcích tak tvá radost z větší komprese nebude mít dlouhého trvání. Já vím, ty nanosrajdy na sebe vážou olej tak honování netřeba... Kdyby tohle fungovalo, polož si otázku, proč to ti výrobci olejů do svých produktů nepřidávají už ve výrobě? Takoví olejoví giganti by si to mohli bez problémů dovolit, ale jakej důvod mají, že to tam necpou, proč? Kdo mi odpoví rozumně na tuto otázku má u mě flašku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.6.2018 v 04:35 | Nahoru | #68
dewwil> Tak proč by ti výrobci měli dát něco za darmo když ti to můžou potom prodat dodatečně. A oni navíc potřebujou aby sis časem musel koupit nové vozidlo, ne aby ti vydrželo věčně. Proč by ti rovnou nemohli třeba auto ošetřiř před prodejem nějakou nano kosmetikou která by ti ochránila auto před vodou a korozí, když si to potom můžeš koupit sám a utratíš další peníze. Všechno je o penězích. Vždycky bude někdo kdo bude k něčemu vytvářet nějaký alternativní produkt, jen je otázkou jak a do jaké míry pomůže s danou věcí ke které je určený. Když jsem zde napsal že mě po Motulu začala klouzat spojka, neznamená to že jsem hned za to dostal peníze od jiné firmy vyrábějící olej

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.6.2018 v 05:23 | Nahoru | #69
Ani zázračné "NANO přípravky" nedokážou obcházet fyzikální zákony...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.6.2018 v 05:58 | Nahoru | #70
BextrH> Kteří, výrobci olejů vyrábějí tyto zázraky a následně je prodávají?

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.6.2018 v 07:50 | Nahoru | #71
Kdyz nekdo pri jizde pozna narustajici kompresi, mohl by se zivit jako ziva motorova brzda. Melo by to jiste ohlas.
Ve 36 verit takovy picovine.... A jeste ji obhajovat stylem jako by mel polovicni iq...
A to vsechno jeste v takovy hrozny vrane ktera ma v pici vsechno od lozisek, pres olej v tlumicich az po vejfuk.
Zkus nalejt ty nano veci do benzinu, snizi se ti spotreba.
Nanokokot

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.6.2018 v 10:17 | Nahoru | #72
Měření na brzdě před a po,,nepřesáhlo chybu při měření'' tobě to rve ruce (mito7 má navíc i nulové emise ).

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

23.6.2018 v 16:13 | Nahoru | #73
a po case najdete v olejovej vani taketo usadeniny:

photos.app.goo.gl/MuxezwCrYtXRRhu67

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

24.6.2018 v 17:04 | Nahoru | #74
dewwil> třeba Liqui Moly nebo Texaco nebo Millers Oils

Naposledy editováno 24.06.2018 17:11:43

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

25.6.2018 v 05:40 | Nahoru | #75

VlaHa píše: dewwil> třeba Liqui Moly nebo Texaco nebo Millers Oils

ano LM přidává molyku (molybden) o Texaco nevím a Millers Oils nanosrajdy. Ale nikde nezaručují GO motoru.. Měl jsem na mysli třeba giganty Shell, Castrol atd... Jen Texaco je větší firma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

25.6.2018 v 06:37 | Nahoru | #76

Kratzmar1 píše: Měření na brzdě před a po,,nepřesáhlo chybu při měření'' tobě to rve ruce (mito7 má navíc i nulové emise ).


Ale emise byly opakovaně nenaměřeny (analyzátorem na STK-ne na nějaké dílně a pokaždé jinde). Navíc já netvrdím nic o nějaké GO.

Naposledy editováno 25.06.2018 06:58:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

25.6.2018 v 10:18 | Nahoru | #77
Já jen, že máte stejnou víru...(nebo máš jistotu že bez bishopa nebudou ty emise stejný?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

25.6.2018 v 14:16 | Nahoru | #78
Kratzmar1> Jinej protokol s 0,000 % jsem neviděl.
Používám Bishopa již asi 16 let a motory vždy čisté a spotřeba oleje při používání klesá. Konkrétně 1,8 TSI při koupi (140 000 KM) cca 0,5 l/1000 km a po dalších 110 000 km je pod 0,1 l/1000 km. Olej stále 504.00 5W-30.

Naposledy editováno 25.06.2018 14:21:06

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

25.6.2018 v 14:52 | Nahoru | #79

BextrH píše: Julip> Sakra borci. Co furt blbnete stím nabejváním něčeho. Já říkám že to jen zahladí třením ty mikro nerovnosti na všech plochách, kde přicházejí do styku dva kovy na sebe. Čili například povrch uvnitř válce kde nanočástice vytvoří hladký kluzký povrch a minimalizuje se poškození kroužků nebo válce a dochází k snížení ztrát uniku tlaku přes kroužky. A to že mě to vrátilo kompresi až do skoro původního stavu,už nebudu po stý opakovat, jen doufám že to bude trvalé. Co se kdysi prodávali ty různé lubrifilmy, tak to občas lidem pomohlo, ale většinou se jim to časem zase vrátilo zpět do původního stavu, nebo to něco jiného zhoršilo. Z tohohle nano přípravku mám zatím dobrej pocit. Nikomu to nevnucuju. Jen jsem to vyzkoušel a napsal zkušenost. Určitě to nenahradí generálku za cca 40 tis ale pomůže to.



Valce ale maji ty nerovnosti schvalne - v krasnem hladkem keramickem "kosmickou technologii" vytvorenem povrchu se umele vytvari ty ryhy aby to fungovalo ... Pokud je ten sajrajt zahladi tak to vlastne znici :D

Mam tady dva zadrene motory(toci se, jeden i bezi), kdo je dokaze opravit nalitim nejake sragory tomu dam financni odmenu, dejme tomu 5tis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

26.6.2018 v 00:08 | Nahoru | #80
mito7>

Jinej protokol s 0,000 % jsem neviděl

Já jo a řekl bych že za to nemohl ani tak bishops jako tohle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

26.6.2018 v 06:27 | Nahoru | #81
Kratzmar1> Dnešní přímovstřikové motory myslím používají pouze homogenní režim. A s pozdním bodem zážehu by asi moc výkonu nebylo. Odkud ten obrázek je?

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

28.6.2018 v 11:34 | Nahoru | #82
mito7> To je princip z prvních FSI (bez turba) pořád ale jde o to že spaluješ chudou směs, tim podstatně omezíš CO.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

14.11.2018 v 17:48 | Nahoru | #83
Mohl by autor napsat jak to vidí s odstupem času ?

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

15.11.2018 v 11:09 | Nahoru | #84
Auto bylo znovu na měření emisí - pro zajímavost nový protokol.

2 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

18.11.2018 v 16:39 | Nahoru | #85
S odstupem času musím vyvodit závěr k přípravku...... že vlastně nevím, protože můj problém asi tkví jinde. Po aplikaci se určitě snížila hlučnost a tření, jen už teď nemohu porovnat, zda se tyto dvě vlastnosti uchovali do teď. Co se týká komprese, mám takové blbé tušení, že mám asi vyhřáté pružiny na ventilech. Co se týká chodu motoru, motorka chytá dobře, nehulí a jezdí normálně, jen mám problém, jakmile to někdy po klasickém ohřátí po cca 5-10km jízdy roztáhnu každej kvalt až těsně před červené pole, klesne mě komprese a je to cítit hlavně na trojku, čtyřku a pětku kde začne mít motor minimální odpor po ubrání plynu a jede zvolna dál. Potom když po odstávce jezdím zvolna zhruba 50 km bez vytáčení, začne se komprese vracet zpět. Před pár měsíci jsem dal hustčí olej 15w50 vlastnosti motoru stejné, jen jde do otáček o něco pomaleji a asi bude i tišší. Pokud by někdo měl nějakou zkušenost s pružinami ventilů a podělil se semnou o ně byl bych mu vděčný. Jinak přípravek bude mít asi určitě něco do sebe, jen určitě neopraví opotřebenou nebo vyhřátou součástku. Předem děkuji za to, že mě nebudete hned urážet, ale třeba i něco poradíte. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

18.11.2018 v 20:05 | Nahoru | #86

BextrH píše: Potom když po odstávce jezdím zvolna zhruba 50 km bez vytáčení, začne se komprese vracet zpět.


No tak to je jasné. Když jedeš rychle, tak té kompresi ujedeš. Ale jakmile jedeš zvolna, komprese tě zase dožene a vrátí se zpět.
Já jsem měl podobný problém. Mně se zase s vysokými otáčkami narovnávala kliková hřídel, ale jakmile jsem ubral, naohýbala se naštěstí zpět. Budu se taky muset poohlédnout po nějakém nano prostředku.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

18.11.2018 v 20:33 | Nahoru | #87
vybouřená_mrkev> od člověka tvého věku už bych čekal spíš nějakou moudrou radu a né táková ho...
psal jsem o problému který mě trápí, ten přípravek už stím nemá nic společného, nechtěl jsem zakládat nové téma.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 08:55 | Nahoru | #88
Ťažko seriózne radiť človeku, ktorý leje do motora kdejaké nano býčie kvapky.

Ale keď zastavím svoju averziu k takémuto niečomu a snažím sa poradiť úplne nezaujato, tak takto: je veľmi divné aby sa vracala a strácala kompresia.
Podľa mňa je tvoja úvaha od začiatku nesprávna a v motore sa deje niečo úplne iné. Kompresia nie je niečo, čo sa skokovo objavuje a opäť stráca.
Začal by som v tvojom prípade meraním kompresných tlakov, pokračoval kontrolou ventilových vôlí, kontrolou šponováku rozvodovej reťaze. Čítal som kedysi toto vlákno celé, ale už si nepamätám, či si niekedy aj seriózne meral kompresné tlaky, alebo celé toto bolo o pocite že "ťahá za ruky pri pridaní, opiera ma o nádrž pri brzdení" - a celé to tu čítať znovu nejdem.

Ak sú kompresné tlaky mimo aj po nastavení správnych vôlí (vrátane dobrej rozvodovej reťaze), tak ti zostáva len rozhodiť motor. Možno budú nanič sedielka, možno bude do vajca vybehaný valec, možno budú nanič dosadacie plochy ventilov, to takto nikto nevie. Takisto o ventilových pružinách ti nikto nič takto nepovie. Ak sú unavené, budú skrátené, treba ich zmerať a porovnať dĺžku podľa manuálu. Ale toto mi nepripadá ako bežná porucha, ventilové pružiny väčšinou vydržia toľko čo motor (ja ich mám určite pôvodné a pritom motor už potreboval veľkú opravu - honovanie, nové krúžky, zalapovanie ventilov). Preto treba začať tým najjednoduchším a najviac pravdepodobným - kontrola kompresie, kontrola ventilov.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 09:24 | Nahoru | #89

MartinkaB píše: Mohl by autor napsat jak to vidí s odstupem času ?



Už mu tak narostly komprese, že tam leje naftu a jezdí za 3,46789 litru na sto

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 17:41 | Nahoru | #90
BextrH> Pokud se ti po zahřátí motoru opravdu ztratí komprese a po ochlazení vrátí, tak mě napadají jen malé vůle výfuk. ventilů (pokud ti je někdo dělal tak si třeba spletl sací a výfuk).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist