Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48

29.6.2015 v 08:22 | Nahoru | #61
No to jsem se zase po ránu zdravě nasral Na tyhle zmrdy v buznohadrech ala modrá ústřice začínám být už regulérně alergickej - běžná praxe ve městě je, že zmrd jede po silnici ke křižovatce, pokud je červená najede na chodník a přechod, za křižovatkou zpátky na silnic a tradá... Tohle jim připadá normální chování účastníka silničního provozu..
Nejhorší na tom je, že ten cykloteror je "shora" podporovanej - tak jim legálně umožní jezdit jednosměrkou - kde je samozřejmě kolikrát potkám roztažený do půlky silnice a ještě se diví, když ty kokoty člověk vytroubí...

29.6.2015 v 08:24 | Nahoru | #62

JOHNNYDMOW píše: cau
sem ridic z povolani a jezdim kazdej den po praze a mel sem to uplne stejne obcas nekoho vyfaknes,nebo vyrves obcas nekdo tebe,hodne casu na silnici sem stravil (a jeste stravim)solidne nasranej jakej je nekdo curak a opravnene. nicmene takhle se neda kazdej den jezdit to z toho cloveku za chvili praskne hlava,takze zacinam bejt na lidi vic v pohode ,kdyz udelaj nejakou picovinu a funguje to oni sou zase v pohode na me kdyz nejakou udelam ja.takze za me,tolerovat a predvidat jinak prece nikdo z nas nechce aby to skoncilo nejakim solidnim pruserem kvuli tomu zes mel prednost na prechodu.

já jsem vlastně taky řidič z povolání, od 18-ti jezdím s náklaďákem po Praze. Sice teď už spíš vyjímečně, stejně musím absolvovat každý rok školení, ale nemyslím si, že by to něco znamenalo vůči pravidlům silničního provozu. Kdybych na tom přechodu nepředvídal, zřejmě bych dědka přejel. Celá tá historka je, ale spíš o přístupu těch "cyklistů" kteří mi okamžitě začli nadávat a ještě mi sebrali klíče z auta. Nejvíc mě vytáčel ten starej dědek nalevo za tím policajtem, kterej vlastně celou akci spustil přívalem nadávek a urážek. A když jsem se ho po příjezdu policiie ptal, kdo má teda na přechodu přednost, tak mi řek, že na tohle nemusí odpovídat, prostě zmrd, šmejd a hajzl. Nic jinýho. Vlastně teď začínám litovat toho, že jsem byl tak v klidu, protože tenhle by si zasloužil pořádnou masáž ksichtu

29.6.2015 v 09:05 | Nahoru | #63
Horší než nadutý kolomrd, je tlupa nadutých kolomrdů. I kvůli takovým většinou tahám "sprej na blbce". Jsem uživatel všech lidových vozidel, včetně picyklu, ale už dýl tvrdím, že procentuálně nejvíc debilů je jasně mezi cykloušema. Jednak na cyklohybu necítí takovou zodpovědnost jako řidiči 1,5t oceli a možná na to mentálně ani nemají, proto jezdí na intelektuálně nenáročným vozidle a MHD. Třeba si netroufají na test autoškoly.

Taky nechápu, proč vůbec vylízals z auta. Jen bych mu vyrobil hezkou zvukovou kulisu troubítkem. Řešil bych je, až kdyby začli útočit kontaktně. Samozřejmost potom zapnout kameru.

30.6.2015 v 11:12 | Nahoru | #64
Než jsem v patnácti vydělal na první hustokrutopřísnou padesátku tak jsem z kola neslez, dost to zjednodušovalo transport po vesnici. Dnes už jsem dospělý, tak vím, že kolo slouží zásadně jen pro dopravu do a z hospody. Nechápu, jak může vůbec někoho napadnout vyjet třeba na silnici první třídy. Kolem Lipna jsou zase populární silniční vši, co maj ještě za kolem tu kárku pro děti. Vždycky teču, když se uhybá ze silnice tím stylem, že zastrčí kolo za křoví a dítě nechá do silnice. Jsou víceméně nebezpeční sami sobě, jen je třeba dávat bacha, aby nešel člověk sedět za jejich chybu.
E: Nějak mi to nenahrává obrázky. Tak odkaz:

Naposledy editováno 30.06.2015 11:16:24

30.6.2015 v 11:52 | Nahoru | #65

JOHNNYDMOW píše: cau

Tesat do kamene. Si myslím, že kdejakej Mirek Dušín je na silnici občas za pěknýho kokota a taky se mu občas povede nějaká trapárna po který je rudej až na prdeli a byl by nejradši nevyditelnej. Prostě "to chce klid". Dokud to neni na plechy a nemusí se kvůli tomu zastavovat a papírovat, tak vo nic nejde

30.6.2015 v 15:01 | Nahoru | #66
Tam kde mají povoleno jet v protisměru bych z druhé strany dal tohle ...

30.6.2015 v 15:22 | Nahoru | #67

30.6.2015 v 20:53 | Nahoru | #68

Jirka.46 píše: hondabanán> Zrovna včera jsem potkal dědulu na kole co jel proti mně kde to povolené nebylo.Bylo tam dost místa,tak jsem se vyhnul a neřešil to.Asi před měsícem jsem potkal parchanta na kolečkáčích,taky jel po kraji proti mně a vedle byl minimálně metr široký chodník.Příště,až něco takového potkám,tak tam dám blinkr a zastavim co nejvíc u kraje,jsem zvědav co se bude dít.

tak dej vědět, až tě na tom chodníku málem sejme, pak ti vynadá do vožralejch hovad a ještě ti ukradne tkaničky z bot

1.7.2015 v 14:21 | Nahoru | #69
Skoro vždy se mi potvrdí nepsaný pravidlo "čím víc hustokrutopřísná výbava a čím víc elasťáků a helem a treter, tim větší kretén". Jde to ruku v ruce s tim, jak se teď stala cyklistika obzvlášť v Pze hrozně populární aktivitou... Sám mám slušný karbonový MTB a jezdim i po Praze, ale jakmile potkám skupinku takovejhle voelasťákovanejch helmičkovejch borců, tak se klidim z cesty a stydim se (a směju zároveň). Přitom tyhle zmrdíci maj sice super kola a drahou výbavu, ale ujel bych jim i na ukrajině s prázdnejma kolama. A to, že se někdo neumí vycvaknout z nášlapů, to jen potvrzuje. Prostě totální ubohost...
P
.S. přes přechody taky seskakuju a jdu je pěšky, pokud jedou auta.

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

26.6.2020 v 11:41 | Nahoru | #70

26.6.2020 v 12:02 | Nahoru | #71
Tom_L> Nemam nic proti kolum, ale mam hodne proti blbum na nich. Zrovna v utery hned dva vyborni. Jedu po silnici, kolar taky. Zmerci vepredu odbocku doleva na cyklostezku, jen mavne levou prackou, ani se nepodiva dozadu a hned se jal krizit cestu jako ze tam primo zajede. Line vsi se nechtelo urcite pripadne vycvakavat boty. O nejakou dobu pozdeji uplne jiny, zprava k ceste vede cyklostezka a na leve strane za cestou pokracuje, ale na miste samotnem zadny prechod ani prejezd. Cyklostezka je dost siroka, trouba si asi myslel ze je na hlavni diky tomu a nezastavoval, az na posledni chvili mu doslo, ze vlastne mne ma pustit a jeho predni kolo uz bylo v ceste.

Takze cyklisti zadne jine prava nepotrebuji, potrebuji jen vysetreni mozku. Stejne tak jako dost ridicu na cestach ale.

26.6.2020 v 12:40 | Nahoru | #72
Cyklobuzna na silnici nepatří. Postavili jim za miliónové dotace stovky km cyklostezek, tak ať si jezdí tam, nebo v lese.
Jenže oni na to serou, vedle silnice vede cyklostezka a oni stejně jedou po silnici a nejlíp ještě vedle sebe

26.6.2020 v 12:53 | Nahoru | #73

_BoB_> přesně tak, kdysi jsem si pořídil sjezdový kolo, ale po čase jsem si u vědomil, že to je nesmysl, pokud člověk nebydlí na šumavě nebo v krkonoších. A když v Praze potkávám houfy lidí na fulech s integrálníma helmama, marně si lámu hlavu nad tím, kde na tom vlastně jezděj

Možno z Petřína po tej zubačkovej koľaji

26.6.2020 v 13:09 | Nahoru | #74

jean192 píše: Možno z Petřína po tej zubačkovej koľaji

takze sice je to starej prispevek ale tak trochu je z nej cejtit ze bylo potreba se nekomu vysmat. Ja v okoli Prahy taky potkavam lidi na sportech a neni tu zadnej okruh a navic jedou vetsinou takovou tuzku, ze me zdrzuji i autem.

Naposledy editováno 26.06.2020 13:12:15

26.6.2020 v 14:00 | Nahoru | #75

Tom_L píše: To bude super. Pumpičky jezdí jak se jim chce a kde se jim chce a ještě si vykřičí práva "navíc" jako buzny.

Mě by zajímalo jak budou řešeny okresky atd. kde vedle cyklisty prostě není dost prostoru na takový odstup. Nejspíš nijak a cyklista legálně předjet nepůjde v místě kde jde předjet náklaďák.

A co skupinky cyklistů jedoucích vedle sebe, bude odstup od toho jedoucího předpisově při pravém okraji?

assassin píše: motorkari si s cyklistama nemaji moc co vycitat, prehnane stroje vzhledem k vlastnim schopnostem maji spolecne a to ze se v tehle skupine lidi se stejnym zajmem vyskytuje vic idiotu nez v jinych zajmovych skupinach je taky spolecne

Pěkně napsáno. Jenom s tím množstvím idiotů možná nesouhlasím. Množství idiotů je nepříjemně vysoké všude a asi se bude těžko porovnávat.

26.6.2020 v 15:14 | Nahoru | #76
stráťa> naprosto souhlasím, na okreskách, tam kde se mají pohybovat, budou pro auto a náklaďák při dodržení pravidla naprosto k nepředjetí. Když je pumpička normální, nepotřebuje žádná další pravidla. Když je to debil, ani dalších tisíc mu nepomůže. Divím se, že ještě mohou jezdit na silnicích první třídy, nebo, že jim to jejich rozum ještě dovolí.

26.6.2020 v 21:19 | Nahoru | #77

assassin píše: v prokopaku jsou traily, v hostiku jsou skoky, ze by BoBovi spadla celist … vsenory, cernosice, karlik, u nas ve ve statenicich, roztoky, kralupy, neco je i v sarce a to znam jen zlomek. vse jde dojet bud po ose nebo mhd (primestske vlaky)

Souhlas, ale stejně mě ti co mi tam vlítnou na přechodu serou a jednu jim lísknul, prostě buď sesednu a vedu nebo to prolítnu tak, abych nikoho nebrzdil a on mě nesestřelil...

26.6.2020 v 21:43 | Nahoru | #78

puffybodie píše: Zrovna v utery hned dva vyborni. Jedu po silnici, kolar taky. Zmerci vepredu odbocku doleva na cyklostezku, jen mavne levou prackou, ani se nepodiva dozadu a hned se jal krizit cestu jako ze tam primo zajede. Line vsi se nechtelo urcite pripadne vycvakavat boty.

a co se ti na tom jako nezda ? jel pred tebou, jel.. dal znameni o zmene smeru jizdy, dal, tak odbocil (a je uplne fuk jestli do komunikace nebo na misto mimo komunikaci..), proc by mel probohazivyho neco vycvakavat, kdyz odbocujes s autem taky prece zastavic nechas ty za tebou predjet a nasledne teprve odbcis ? a opacne, kdyz nekdo pred tebou obocuje takl h objizdis z leva ? pokud ano mel bys asi vratit papiry ...jo kdyby jel v prtismeru, pak to chapu ale z toho co pises jsem pochopil ze jste jeli stejnym smerem

to druhy je prasarna o tom zadna..

co se tyka predjizdeni, ono asi by bohate stacilo kdyby kazdej predjizdel tak aby neohrozil ty druhy, naprosto bez ohledu na to v cem nebo na cem kdo jede.. viz napr. exoti klickujici v kolonach kteri se cpou do mezer ktere si tam my normalni nechavame od narazniku toho pred nama na reakci.... krom toho to bude dalsi "zakonna picovina", protoze by me zajimalo, jak by nekomu ten metr a pul chteli fakticky dokazovat

26.6.2020 v 21:54 | Nahoru | #79
dewwil> to druhy je blbst, to skonci driv nebo pozdeji spatne.. vest a basta (pokud to teda neni ten spesl prejezd pro kola jako treba pod kacerovem)

26.6.2020 v 22:19 | Nahoru | #80
Ten úvodní příběh je teda výživný. Jako z učebnice sebeobrany... Už se schylovalo k blízkému kontaktu třetího druhu.. Fuj.

To není o setkání s cyklistou, ale s blbcem a ještě k tomu s davem blbců. To je nejhorší. Proti davu není obrana. Tady je každá rada drahá. Vyřešils to dobře, líp to asi nešlo.

puffybodie: To s tím odbočením mi udělal týpek na takovém tom vesnickém traktůrku... Dost dobré.

26.6.2020 v 23:01 | Nahoru | #81
kerut> § 21Odbočování

(1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

- znameni o zmene smeru sice dal
- ale aniz by se rozhledl, tak hned zacal prejizdet do stredu takze nesplnil podminku, ze nesmi ohrozit ridice jedouci za nim
- podminku dbat zvysene opatrnosti take nesplnil

Navic jel po ceste misto po cyklostezce ktera je hned vedle te cesty. Duvod je jednoduchy, protoze pro tu cyklostezsku je asi o 100m dale prechod a musel by se pak dalsich cca 100m vracet na to misto kam chtel jet puvodne na ktere se da bez problemu odbocit jen z protismeru. Tech 200m se mu nechtelo slapat, ne tak jeste poustet auta, tak to tam proste riznul.

S autem, kdyz se odbocuje doleva, tak dam blinkr, zkontroluju zrcatka, pripadne jeste otocim hlavou (ano, delam to nejen na motorce) abych eliminoval mrtvy uhel a kdyz tam nikoho neohrozim/neomezim, tak najedu co nejvice ke stredu at mne ostatni muzou objet zprava, pustim pripadne protijedouci a zabocim doleva. To je na cyklisticky mozek ale prilis mnoho ukonu a hlavne spousta tech blbonu si mysli, ze jsou asi pevnejsi nez auto nebo motorka. Ja pri jizde na kole nemam problem se vycvaknout, zastavit a pustit auta/motorky at v klidu projedou a ja projedu az je vetsi mezera. Jenze ja nemam cyklisticky komplex ze mne musi kdekdo chranit a ze pro mne musi byt pravidla at si muzu delat co je libo

26.6.2020 v 23:39 | Nahoru | #82
puffybodie>
neohrozit znamena nevetet tam kilem a nezatipnout to na miste, (. instruktor mi kdysi rikal a mel svatou pravdu, nejdriv hod blinkr, a pak teprv zacni brzdit aby ten za tebou vedel ze se neco deje, ne ze mu to postavis na predni kolo a pak v pulce protismeru jedbnou bliknes ) coz predpokladam s kolem asi neudelal ne to ze jede pomaleji nez ty, a ty ho beres jako kulisu u cesty.. bohuzel si nekteri jedinci tak nejak vnitrne mysli ze existuje jizda v pruzich v jednom pruhu, ale ta neexistuje, pokud je tam jeden pruh jedete v nem oba a mate stejna prava a povinnosti.. tzn nemuzes jet vedle nej a on te nesmi podjizdet z prava (coz delaji, to vim.. otevrit dvere klidne... nema tam co delat, ale to neni duvod delat apriori taky prasarny zejo) neber to zle ale prave kvuli takovym uvaham pak nejakyho dementa napadne naridit metr a pul na predjizdeni..
BTW perdjizdeni a trefeni odbocujiciho vozidla se tu resi docela pravidelne rekl bych, a je to hodne sporny, predjizdet se ma s rozumem a na prehlednych mistech proste a tecka.. v opacnem pripade to vzdycky smrdi pruserem..

jinak ohlidnout se mel uz pred odbockou a radit se postupne v levo smerem k odbocovani (tak aby v pripade ze bude davat prednost protijedoucim umoznil tem za nim projet), bez ohledu na typ vozdla nebo dopravniho prostredku..

a nechapu proc by se mel vracet, aby jsi mel lepsi pocit ze si vezes prdel ? cyklostezku musi vyuzit pokud je soubezne s trasou kterou on jede, pokud chce odbocovat tam kde cyklostezka nevede (travnaty pruh napr.) jede po komunikaci k odbocce kterou chce pokracvat (tak nejak ustava CR, nemuzes ho nutit jezdit do z prahy do pardubic pres brno )

puffybodie píše: Ja pri jizde na kole nemam problem se vycvaknout, zastavit a pustit auta/motorky at v klidu projedou a ja projedu az je vetsi mezera.

no tak jestli tohle delas tak teda potes koste... dyt to je jak davat na hlavni prednost tem na vedlejsi, udelas akorat vic zmatku nez poradku... takovym bych zakazal se na silnicich pohybovat vubec

26.6.2020 v 23:42 | Nahoru | #83
1,5 m, kdo to bude měřit? Budu to mít u prdele stejně jako mám u prdele házení blinkru při předjíždění kolomrda.

26.6.2020 v 23:52 | Nahoru | #84
maco> od urcity rychlosti mam u prdele hazeni blinkru pri predjizdeni cehokoliv.. spravny to samo neni ale stejne by si jich nikdo nevsiml..

27.6.2020 v 00:07 | Nahoru | #85

27.6.2020 v 06:33 | Nahoru | #86
kerut> K tomu prvnimu, ja jel 50, on tak asi 15 a zrovna jsem byl asi 5m za nim uprostred pruhu, on na prave krajnici a se zvednutim leve ruky bez ohlednuti mi to tam poslal a ja musel jeste uhybat do leva pro jistotu a zaroven jsem musel brzdit, v tu chvili mne asi uslysel, otocil se a malem i spadl jak to vracel zpatky doprava. Takze ne, ja opravdu neudelal nic spatne Spravny postup pro nej byl jediny mozny, ohlednout se, vidim ze je neco tesne za mnou (kdyz uz mne hluchon neslysi), tak chvili pockam a az pak jedu ke stredu a odbocuji (absolutne neresim kam odbocuje, protoze jak rikas, silnice jsou pro vsechny a opravdu s tim nemam problem )

K tomu druhemu to jsme se asi nepochopili. V tom miste co popisuji bych fakt nezastavoval a nevycvakaval se, jednak bych jel po te cyklostezce vpravo, ktera je k tomu urcena at nezavazim na ceste rychlejsim (), druhak kdyz bych tam chtel prejizdet do leva, tak stylem jak jsem ted popsal vyse, ze si zkontroluju jestli to jde a pustim napred vetsi/rychlejsi a az pak prejizdim a nebo pojedu az na ten prechod a kdyz neco jede, tak si klidne zastavim, vycvaknu se a pustim ho, protoze s tim nemam zadny problem a rika se tomu plynulost silnicniho provozu, ktera ale nebude, kdyz se budou muset delat 1,5m rozestupy kvuli oslum ze situace co jsem popsal a mnoha dalsich

27.6.2020 v 07:16 | Nahoru | #87
Za největší průser považuji to, že na ty kola sedají i lidé, kteří o dopravních předpisech nemají ani páru. Což jim samozřejmě nebrání pustit se do silničního provozu, a vytvářet výše popsané situace.
Ruku na srdce, komu z nás se na silnici nestalo, že něco zbabral ? Samozřejmě neúmyslně, nebo z nějaké nepozornosti ? A to máme všichni přinejmenším autoškolu, nějaké kurzy atd. Prostě stát se to může. Jenomže rozdíl je ten, že my si to většinou uvědomíme, a vyvodíme si z toho pro sebe nějaké ponaučení, či důsledky. Bohužel, když někdo neví že něco posral, tak se logicky ještě bude cítit že je v právu, a dopadne to jako v příspěvku zakladatele vlákna. Prostě "kde blb, tam nebezpečno " ...
No a nově vzniklá, těžce riziková skupina , tlupy důchodců na elektrokolech,....na to by s dala napsat diplomová práce. To je teprve masakr....

27.6.2020 v 12:55 | Nahoru | #88
puffybodie> hele na tom ze odbocoval nesikovne se shodnem, ale ohrozil ses jedine sam tim ze jsi nepredpokladal situaci (jak pisu pri predjizdeni kdekoliv je nutny pocitat se vsim, tzn je-li v levo odbocka musim pocitat s tim ze ten prede mnou muze na posledn chvili odbocit.. tim spis kdy je to cyklista a odbocka je bikeway)
plynulost znamena ze vcas zpomalis (ne zastavis) abys mel cas na reakci a nacasoval manevr do bezpecne oblasti za odbockou, kdyz budes na posledni chvili brzdit protoze ten mamlas odboci na posledni chvili delate oba to samy..

co tyka pousteni nekoho nekde je to kravovna, jediny co je rozumny je jet co nebliz krajnice abys moc nerekazel, ale pro toho za tebou jsi nejlepe odhadnutelny pokud se pohybujes rovnomerne, plynule, rovne, a signalizujes cokoliv s dostatecnym predstihem.. trochu paralela kdyz se beha okruhva trat neni nic veselejsiho kdyz o kolo pomalejsi hobik pred tebou zacne prudce "uhejbat rychlejsim".. kdyby bezel "to svy" ten rychlejsi si uz pohlida kudy ho bezpecne vzit.. to samy v GP kdyz se nekdo priplete do cesty rychlejsim v zatacce, kdyz vyjede "mimo stopu" uhne sice jednomu ale dalsiho s tim prvnim bojujiciho blokne na vyjezdu nebo nejak podobne prekrizi.. proto jede stopu tak aby to nezaviral a je na tech za nim si s tim poradit.. ..kdyz zacnes s kolem pred odbockou nejak zastavovat u krajnice a vycvakavat se, nebo nedej boze jeste treba mavat na ridice, akorat zpomalej, protoze vubec nebudou vedet co od tebe maji cekat.. pokud mas pocit ze bys "prekzel" jed rychlosti chodce po chodniku, ale kdyz jsi jednou na silnici jed a chovej se tak jak je to vsechny ostatni predvidatelne a ocekavatelne (tzn. davam znameni, najizdim si, a odbocuju). ...voni to nejsou jen cyklisti, skutristi a podobne, ..klobouckare s favoritem zastavujiciho na hlavni jsem uz taky potkal, to je proste vo pruser kdyz nekdo takhle zmatkuje..

E: spousta vypadlych pismenek, blbne mi vedle klavesnice..

Naposledy editováno 27.06.2020 15:49:24

27.6.2020 v 16:01 | Nahoru | #89
Jéžíš,až ted' jsem si všiml že článek psal blábolista Fendrych,ten žvanil a mluvka

27.6.2020 v 17:07 | Nahoru | #90

maco píše: kerut> Tak kromě kolomrdů blinkry dávám abych upozornil, třeba dneska, to jsem jel v řádné průrvě,už ve tmě a jak jsem jel přes jednu vesnici tak tolik vody na cestě jsem ještě nezažil, to jsem poprvé viděl jak to valí z polí ta voda přes pozemky na cestu a občas jsem myslel že jedu na vodním skůtru jak ta voda stříkala dva metry na každou stranu a chcalo jako bych jel pod vodopádem Auta se tam cmrndaly 80-90 a stejně jsem je předjížděl, pro mě je v dešti cestovní rychlost tak 120

Hmm, to je v prdeli, to jsme tam museli včera jet ve stejnou dobu nějak po sobě...

K tragické nehodě došlo v pátek na Opavsku. "Po desáté hodině večer havaroval na silnici I/11, obchvat Kateřinek, za dosud nejasných okolností motorkář (42). S vysokou pravděpodobností muž na motorce zn. Yamaha jel po silnici vysokou rychlostí, zřejmě podcenil mokrou silnici a své schopnosti. Motorkář před mírně levotočivou zatáčkou na přímém úseku silnice nepřizpůsobil rychlost zejména svým schopnostem, vlastnostem motocyklu, dopravně technickému stavu komunikace, povětrnostním podmínkám s motocyklem vyjel vpravo do silničního příkopu. Ze sedadla stroje byl vymrštěn a narazil do dopravní značky. Po nárazu utrpěl zranění neslučitelná se životem a na místě zemřel," řekla policejní mluvčí.