Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

26.6.2020 v 21:43 | Nahoru | #1

puffybodie píše: Zrovna v utery hned dva vyborni. Jedu po silnici, kolar taky. Zmerci vepredu odbocku doleva na cyklostezku, jen mavne levou prackou, ani se nepodiva dozadu a hned se jal krizit cestu jako ze tam primo zajede. Line vsi se nechtelo urcite pripadne vycvakavat boty.

a co se ti na tom jako nezda ? jel pred tebou, jel.. dal znameni o zmene smeru jizdy, dal, tak odbocil (a je uplne fuk jestli do komunikace nebo na misto mimo komunikaci..), proc by mel probohazivyho neco vycvakavat, kdyz odbocujes s autem taky prece zastavic nechas ty za tebou predjet a nasledne teprve odbcis ? a opacne, kdyz nekdo pred tebou obocuje takl h objizdis z leva ? pokud ano mel bys asi vratit papiry ...jo kdyby jel v prtismeru, pak to chapu ale z toho co pises jsem pochopil ze jste jeli stejnym smerem

to druhy je prasarna o tom zadna..

co se tyka predjizdeni, ono asi by bohate stacilo kdyby kazdej predjizdel tak aby neohrozil ty druhy, naprosto bez ohledu na to v cem nebo na cem kdo jede.. viz napr. exoti klickujici v kolonach kteri se cpou do mezer ktere si tam my normalni nechavame od narazniku toho pred nama na reakci.... krom toho to bude dalsi "zakonna picovina", protoze by me zajimalo, jak by nekomu ten metr a pul chteli fakticky dokazovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

26.6.2020 v 23:01 | Nahoru | #2
kerut> § 21Odbočování

(1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

- znameni o zmene smeru sice dal
- ale aniz by se rozhledl, tak hned zacal prejizdet do stredu takze nesplnil podminku, ze nesmi ohrozit ridice jedouci za nim
- podminku dbat zvysene opatrnosti take nesplnil

Navic jel po ceste misto po cyklostezce ktera je hned vedle te cesty. Duvod je jednoduchy, protoze pro tu cyklostezsku je asi o 100m dale prechod a musel by se pak dalsich cca 100m vracet na to misto kam chtel jet puvodne na ktere se da bez problemu odbocit jen z protismeru. Tech 200m se mu nechtelo slapat, ne tak jeste poustet auta, tak to tam proste riznul.

S autem, kdyz se odbocuje doleva, tak dam blinkr, zkontroluju zrcatka, pripadne jeste otocim hlavou (ano, delam to nejen na motorce) abych eliminoval mrtvy uhel a kdyz tam nikoho neohrozim/neomezim, tak najedu co nejvice ke stredu at mne ostatni muzou objet zprava, pustim pripadne protijedouci a zabocim doleva. To je na cyklisticky mozek ale prilis mnoho ukonu a hlavne spousta tech blbonu si mysli, ze jsou asi pevnejsi nez auto nebo motorka. Ja pri jizde na kole nemam problem se vycvaknout, zastavit a pustit auta/motorky at v klidu projedou a ja projedu az je vetsi mezera. Jenze ja nemam cyklisticky komplex ze mne musi kdekdo chranit a ze pro mne musi byt pravidla at si muzu delat co je libo