paolo_novy Přidat reklamu

Téma: oblbnuti čidla v sani
Potrebuji z motorky dostat maximum a tak kdyz to mam rozebrane resim i toto.

Dal jsem cidlo do mrazaku..vedou k nemu 2 draty 6 plus a asi minus.

Plus sviti, jak to ohreju v horke vode neproudi do kabelu uz nic. Jak vypojim cidlo rozne se zas 6plus minusovy zustava stejny...

Tak nechat cidlo venku nebo spojit draty ...

Ja osobne na zaklade meho vyzkumu bych ho dal do suplicku natuty.

Nejake inteligentnejsi napady ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

23.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #61


ladeRider> Boze ten se stim sere a to ma nato celou silnici :D kolik to super elektro stoji ? Tak schvalne ti ukazu stejne kolo s cbr 600 rrr rr

Naposledy editováno 23.01.2015 13:03:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

23.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #62

KapitanMasakr píše: BladeRider> Boze ten se stim sere a to ma nato celou silnici :D kolik to super elektro stoji ? Tak schvalne ti ukazu stejne kolo s cbr 600 rrr rr



stojí to 4,3 milionu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

23.1.2015 v 13:05 | Nahoru | #63
BladeRider> Si to porovnej Tohle moto bude stat s upravama max 600 kcs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

23.1.2015 v 13:18 | Nahoru | #64
KapitanMasakr> ještě jsem zapomněl dolarů samozřejmě

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

23.1.2015 v 13:34 | Nahoru | #65
BladeRider> To ma asi vte baterce nejake diamantove clanky .. Ja bych teda podle videa skocil po cbr ...

1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2015 v 11:08 | Nahoru | #66
Tohle se neřeší tím že čidlo zahodiš a nahradiš drátem ani pevnou náhradou čidla rezistorem ale tak že k termistoru (čidlu teploty) se paralelně připojí rezistor správné hodnoty při paralelním spojení rezistorů se zmenšuje odpor ale řídící jednotka stále reaguje na teplotu motoru jen si myslí že je teplota třeba o 20 stupňů menší a díky tomu dává vstřikování bohatší směs a motor má o trochu větší výkon.

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:16 | Nahoru | #67

JANGO123 píše: Tohle se neřeší tím že čidlo zahodiš a nahradiš drátem ani pevnou náhradou čidla rezistorem ale tak že k termistoru (čidlu teploty) se paralelně připojí rezistor správné hodnoty při paralelním spojení rezistorů se zmenšuje odpor ale řídící jednotka stále reaguje na teplotu motoru jen si myslí že je teplota třeba o 20 stupňů menší a díky tomu dává vstřikování bohatší směs a motor má o trochu větší výkon.



Proc si myslíš, že když to pojede na bohatou směs, že to přidá výkon? Tak to nefunguje

1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:23 | Nahoru | #68
tak pokud se směs lehce obohatí výkon se zvedne ale není to njak zásadní a nesmí se to přehnat v základu je to naladěný na směs která má rozumnej výkon ale zároveň splňuje emisní limity

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:27 | Nahoru | #69

JANGO123 píše: tak pokud se směs lehce obohatí výkon se zvedne ale není to njak zásadní a nesmí se to přehnat v základu je to naladěný na směs která má rozumnej výkon ale zároveň splňuje emisní limity

emisní limity v 2001 to asi ne, jestli tam má tu eprron co píše, tak to dávno je naladěné na max...

2 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:28 | Nahoru | #70
jj, právě, že motory fungujou nejlíp na chudší směs, proto ti příjde po dešti nebo v chladnějším počasí, že to jede líp, studenej luft při stejným objemu nasávaným motorem obsahuje víc kyslíku než třeba luft při 35°C, tím pádem se trochu ochuzuje směs a moto letí líp... To oblbnutí čidla teploty nas. luftu se řeší, když potřebuješ trochu obohatit směs třeba při výměně origo filtru za průchodnější, ale nikdy to tím nenastavíš na 100% pokud nepoužiješ třeba PWCR...

1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:31 | Nahoru | #71
Tak asi máte pravdu já jsem o téhle problematice slyšel spíš v autech nevím přesně jak je to na motorkách princip by měl být stejný ale u těch aut asi víc reši ty emise

Naposledy editováno 27.01.2015 11:33:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #72
JANGO123> njn, auta mají váhu vzduchu a lambda sondu co funguje v celém režimu polohy plyn.klapky u moto jen do cca 15-20% polohy plyn. klapky, takže když dáš do auta průchozí filtr tak lambda dá povel říd. jednotce obohatit směs a váha luftu ti to hlídá. U motorky dáš taky průchozí filtr s otevřeným laufem a jednotka dostane povel od lambdy (pokud ji moto má) dát víc paliva, ale pouze do těch cca 25% polohy plynové klapky, poté už se to přepne na pevný pal. mapy zadané do ŘJ výrobcem, proto to u motorek nefunguje tak jako u aut a musí se dávat třeba ten O2 eliminator nebo programovatelné řídící jednotky či Powercommandery, aby si bohatost směsi mohl upravit v celém spektru ot. motoru a bez odbrždění na mot. brzdě to většinou nejde jen tak od oka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:54 | Nahoru | #73

dewwil píše: jj, právě, že motory fungujou nejlíp na chudší směs, proto ti příjde po dešti nebo v chladnějším počasí, že to jede líp, studenej luft při stejným objemu nasávaným motorem obsahuje víc kyslíku než třeba luft při 35°C, tím pádem se trochu ochuzuje směs a moto letí líp... To oblbnutí čidla teploty nas. luftu se řeší, když potřebuješ trochu obohatit směs třeba při výměně origo filtru za průchodnější, ale nikdy to tím nenastavíš na 100% pokud nepoužiješ třeba PWCR...


co píšeš o kysliku není pravda když prší tak jede líp ale z důvodu většího obsahu VODÍKU v atmosféře

Naposledy editováno 27.01.2015 11:54:52

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 11:59 | Nahoru | #74

dewwil píše: JANGO123> njn, auta mají váhu vzduchu a lambda sondu co funguje v celém režimu polohy plyn.klapky u moto jen do cca 15-20% polohy plyn. klapky, takže když dáš do auta průchozí filtr tak lambda dá povel říd. jednotce obohatit směs a váha luftu ti to hlídá. U motorky dáš taky průchozí filtr s otevřeným laufem a jednotka dostane povel od lambdy (pokud ji moto má) dát víc paliva, ale pouze do těch cca 25% polohy plynové klapky, poté už se to přepne na pevný pal. mapy zadané do ŘJ výrobcem, proto to u motorek nefunguje tak jako u aut a musí se dávat třeba ten O2 eliminator nebo programovatelné řídící jednotky či Powercommandery, aby si bohatost směsi mohl upravit v celém spektru ot. motoru a bez odbrždění na mot. brzdě to většinou nejde jen tak od oka...



Dík za vysvětlení člověk se stále učí

Naposledy editováno 27.01.2015 12:01:17

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 12:11 | Nahoru | #75

dewwil píše: jj, právě, že motory fungujou nejlíp na chudší směs, proto ti příjde po dešti nebo v chladnějším počasí, že to jede líp, studenej luft při stejným objemu nasávaným motorem obsahuje víc kyslíku než třeba luft při 35°C, tím pádem se trochu ochuzuje směs a moto letí líp...



to je trošku hloupost,ne?alespoň z půlky....,ano-ono to jede líp,ale pouze proto,že chladnější vzduch má menší objem-a tím se ho do motoru dostene více a tím i více kyslíku...,prostě to částečně funguje jako přeplňování....

..ta chudá směs tomu nepřidá vůbec nic....navíc v době stříkačky se o nějaké chudé směsi vůbec nedá mluvit-čidlo teploty nasávaného vzduchu dá informaci řídící jednotce a ta tu směs obohatí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 18:22 | Nahoru | #76

gorkin píše: co píšeš o kysliku není pravda když prší tak jede líp ale z důvodu většího obsahu VODÍKU v atmosféře



OK, nejsem chemik, vodík beru na vědomí A vodík se rozkládá na kyslík, mě teď napadá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 20:43 | Nahoru | #77

dewwil píše: OK, nejsem chemik, vodík beru na vědomí A vodík se rozkládá na kyslík, mě teď napadá...



to sis spletl s vodou

oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 20:48 | Nahoru | #78
Von vodu nepije, tak nevi...

Gorkin: i kdyby tam bylo vic vodiku - v tom vzduchu pri desti - podle me by to rozhodne nebylo duvodem vetsiho vykonu - bylo by to totiz jako s tim vstrikovanim vice benzinu - bohatou smesi - je ti k nicemu ze do motoru dostanes vic "horlaviny" ktera tam ale neshori, protoze ve vzduchu kterej motor nasaje neni dost kysliku...

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 21:31 | Nahoru | #79

dewwil píše: OK, nejsem chemik, vodík beru na vědomí A vodík se rozkládá na kyslík, mě teď napadá...


A vodík se rozkládá na kyslík, mě teď napadá...
a naopak

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 21:34 | Nahoru | #80

Jasek píše: to sis spletl s vodou



no jo vždyť říkám, že nejsem chemik, já si z chemie pamatuju jen destilační přístroj a když jsem něco nahříval nad kahanem a rupla mi zkumavka, pak jsem byl od všech pokusů vyloučen pro ohrožování spolužáků

e: vlastně jednou jsem z chemie dostal jedničku, když jsem donesl v láhvi trochu vodky a nějak se mi podařilo v tom destilačním přístroji z ní dostat čistej alkohol nebo metanol, já už ani nevím, úča mi to zakázala ochutnat...

Naposledy editováno 27.01.2015 21:41:40

1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

27.1.2015 v 21:44 | Nahoru | #81
já dostal kvůli chemii za 2 z chování

vyryl jsem na lavici,že je učitelka piča a ono se na to přišlo.za totality to byl celkem vážný prohřešek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

28.1.2015 v 09:44 | Nahoru | #82
Dolph-cz> jj, jsi taky zřejmě lepší oddíl
Já dostal za 2. z mravů, že zástupkyně ředitele dostala plnou dávku z hasícího práškového přístroje, kterej jsem našel v rohu se povalovat na chodbě školy a nedopatřením jsem ho aktivoval zrovna, když vycházela z učebny a hadice mířila na ty dveře

Fotřík pak mazal do školy a hrozně jim vynadal, že tam nechaj válet po zemi hasičák a nechaj mě tam bez dozoru

Naposledy editováno 28.01.2015 09:45:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

29.1.2015 v 10:45 | Nahoru | #83
dewwil> to jsi ještě dopadl dobře.
mně doma zpracovali takovým způsobem,že jsem se šel ještě učitelce omluvit...,jinak bych dostal z chování 3!

to byl boj....



Naposledy editováno 29.01.2015 10:46:13

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

29.1.2015 v 10:55 | Nahoru | #84
Dolph-cz> No pár lepáků taky padlo, ale to se dá přežít Hlavní průser měl školník, že nechal hasičák na místě kde neměl co dělat a hlavně nebyl ani technicky v pořádku

(reakce na) oblbnuti čidla v sani

29.1.2015 v 20:50 | Nahoru | #85
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:12:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

31.1.2015 v 10:46 | Nahoru | #86

KapitanMasakr píše: dejf.> Kamo muj rekord byl 240 na normalni silnici v dlouhe zatacce v naklonu hezky na kolinko v jeensach a triku .... A tak dobra budu se snazit sehnat kameru co bude merit skrz gps moji rychlost a promitat ji na sklo spolecne s obrazem. Uvidime jestli te pak o necem dokazu presvedcit, nebo mi budes tvrdit jak jsem si tam ty cidla natukal sam skrz nejaky extra editor na pc :D



áááá pán už se probudil po dlouhé odmlce... Kapitáne... já se neflákal a jsem už na tebe připravenej...pamatuješ z vlákna o laciné turbo sestavě... Mých neklidných surových 77BHP už čeká v plné síle po kontrole a komplet servisu motoru

Moje výzva na Dubé stále platí a od mé rukavice máš červenej flek na tváři



Naposledy editováno 31.01.2015 10:47:33

1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani

31.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #87


chudák o tom jak to chytlo mluví asi do teď.....na první otočení..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

31.1.2015 v 11:05 | Nahoru | #88
Dolph-cz> ...nekaž mi radost voe... ono u stříkaček to není až taková vzácnost...ale poladit karbce na dvouhrnku na takový starty, to už je docela pakárna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

31.1.2015 v 11:22 | Nahoru | #89
t_freedom> to jsi byl ty??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani

31.1.2015 v 11:27 | Nahoru | #90
Dolph-cz> no kurfa jasně... byl jsem docela rád... mělo to vrčet už ve čtvrtek, ale po 3min točení(motor byl komplet rozebranej až ke skříni) zhasly kontrolky a startík šel do skratu ...
Nakonec to byl jen prošlehlej přivodní šroub přes dekl... včera už to blaflo a nad moje očekávání - upřímně, žádná z mejch dosavadních motorek takhle nestartovala.

Naposledy editováno 31.01.2015 11:28:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist