Téma: Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
 
28.5.2014 v 11:31
Nemáte někdo tip na dobrého servisáka tady někde v Praze 4, přip. i okolí, co by byl schopen změřit mi v motoru kompresní tlaky? Ta moje paštika začala žrát olej jako tank, včera jsem si připadal jako bych jel na Jawě 350. Nemám tu na to budík, tak si to nejsem schopen proměřit.

Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...

Že jsem debil mi nepiště, to už vím

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

9.7.2014 v 17:23 | Nahoru | #61
Tak změna - aspoň už mají nastrojený ten nový motor, co jsem sehnal (převodovka, sání, elektroinstalace)...dneska jsem se už lehce neudržel a něco řekl...prý by to mělo být ve středu příští týden...snad z toho nebude další středa a další a další..

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

9.7.2014 v 22:36 | Nahoru | #62

Thunder píše: hele, važ slova jo!!!

co co??

3 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 13:52 | Nahoru | #63
Tak jsem asi vyhrál cypa měsíce - za pouhou výměnu motoru po mně v jednom nejmenovaném servise na Praze 4 chtěli 26 tyček, resp. stáhl jsem je na 24, podotýkám, že se nejedná o autorizovaný servis...jo bohužel, co jsem měl dělat, cena nebyla dohodnuta předem, servisáci pořád mlžili a mlžili, kdybych jim ty love nedal, nedají mi auto...no škoda slov...

Mám asi nejdražší svíčky ve střední Evropě - za celých 4800 kč

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 14:04 | Nahoru | #64
Neměl si nechat auto v servise bez zakázkového listu a bez odhadu ceny. Pro cizí lidi dělám odhad ceny vždy.
Kolik z toho stála práce?
Teď jsem se díval a na výměnu motoru je 9,9h včetně přestrojení příslušenství..... 5,7h je na demontáž/montáž celýho motoru.

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 14:10 | Nahoru | #65
pěkně se na tobě zahojili, kolik ti tam naúčtovali hodin?

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 14:17 | Nahoru | #66
2stroke> Ale na druhou stranu maj v tom servise jistotu že už tě tam nikdy neuviděj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 14:31 | Nahoru | #67
2stroke> husté... nebylo to levnější hodit ze skály?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 15:33 | Nahoru | #68

2stroke píše: Tak jsem asi vyhrál cypa měsíce - za pouhou výměnu motoru po mně v jednom nejmenovaném servise na Praze 4 chtěli 26 tyček, resp. stáhl jsem je na 24, podotýkám, že se nejedná o autorizovaný servis...jo bohužel, co jsem měl dělat, cena nebyla dohodnuta předem, servisáci pořád mlžili a mlžili, kdybych jim ty love nedal, nedají mi auto...no škoda slov...

Mám asi nejdražší svíčky ve střední Evropě - za celých 4800 kč

co to je za motor,že má 8 svíček na válec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 15:38 | Nahoru | #69

2stroke píše: Creck> veterina je jedno z nejhorších zaměstnání na světě - stres, nejvíc sebevražd, pořád v rachotě a hovno prachy, asi tak...

a navic, kdyz chrapes s pacientkama, tak se na tebe vsichni divaji skrz prsty ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 18:18 | Nahoru | #70

Medved píše: a navic, kdyz chrapes s pacientkama, tak se na tebe vsichni divaji skrz prsty ...



... a vsechny pres kopytka :D :D
(nechces sem dat do video??)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:07 | Nahoru | #71

dave-lister píše: Neměl si nechat auto v servise bez zakázkového listu a bez odhadu ceny. Pro cizí lidi dělám odhad ceny vždy.
Kolik z toho stála práce?
Teď jsem se díval a na výměnu motoru je 9,9h včetně přestrojení příslušenství..... 5,7h je na demontáž/montáž celýho motoru.



Práce - 32 hod..1 hod, práce 390 kč - tj. 12,5 tyčky, zbytek za matroš....kurvy jedny....njn, ponaučení pro příště...hlavně že ta mrdka už jede...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:08 | Nahoru | #72
Artepx> no pomalu si říkám, že by to bylo lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:10 | Nahoru | #73
valibuk> platinum iridiové NGKčka 800 kč/ks...měl jsem být kurva a říct jim, ať si je hezky vymontují zpátky...no co už...

2 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:34 | Nahoru | #74
Ti rovnou menili i rozvody, olej, filtry, atd nebo co je ten material? nakonec si platil tech 24 + jinej motor? malo to teda neni no, ale vzhledem k tomu, ze to jezdi, si moh dopadnout i hur..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:40 | Nahoru | #75

2stroke píše: valibuk> platinum iridiové NGKčka 800 kč/ks...měl jsem být kurva a říct jim, ať si je hezky vymontují zpátky...no co už...

psal jsi, že to máš s plynem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

17.7.2014 v 23:58 | Nahoru | #76
_monty> ten nový motor byl z bouračky (ze Superba), chlap na něm udělal rozvody a po 5000 km ho buchnul na pravý bok, takže 8 tyček za motor po rozvodech byla fakt luxusní cena...no jak se to veme, takhle jsem ušetřil na rozvodech, které by mě vyšly s prací tak na 10-15 tyček...na 100 000 km mám klid...

těch 12 tyček za matroš bylo - 4800 za svíčky ...4 tyčky za olej (12 L castrolu magnatec 5W40 - ten nový motor měl kromě rozvodů měněný před 5000 km i olej (nějaký longlife) a svíčky, opravdu nebylo potřeba ho prolévat jednou olejem na prázdno a pak tam dát druhou náplň )...čili 9 tyček za kokotiny které vyjdou normálně tak okolo 2 tyček ...k tomu ještě pár serepetiček - drážkový řemen, aspoň že tam dali Contitech a né nějaký shit od Starlinu a pak mi naúčtovali něco jiného...

No vlastně můžu být rád, že mě nenatáhli třeba na 50 tyček

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 00:10 | Nahoru | #77
Artepx> jj, je to v plynu...resp. teď ne, protože chlapci v servisu plynu naprosto nerozumí, takže mi odpojily plyn - jenom vytáhli pojistku...chci s tím 200 km najezdit na benál, aby se adaptační hodnoty a pak tam tu pojistku prdnu, plyn je namontovali zpátky naštěstí dobře, na tom není co posrat, no i když, už bych se ničemu nedivil...pak s tím teprve pojedu do HL propanu a nechám to proklepnout...ty platinum iridiové NGKčka by měly prý vydržet 30 000 km ...vidím to tak, že při provozu na LPG budou po 10 000 km KO

Jo, vcelku mě pobavili - prý - "koukněte na ten starý motor, jak jsou válce kvůli tomu plynu vydřené" - to, že je ve válcích u motoru, který má nalítáno cca 300 000 km horní hranka je úplně normální stav...
jo a prý ten můj starý motor má prasklé hlavy - na hlavy jsem koukal, ale žádnou prasklinu jsem nikde neviděl - rozhodně ne mezi ventily ve spalovacím prostoru, tam je jenom napálený karbon, jinak nic...do sacích ani výfukových kanálů jsem nekoukal, na to jsem neměl ještě čas...UV sračku jsem nikde neviděl, nechápu jak došli k tomu, že ty hlavy jsou prasklé ...

no prostě si ze mě někdo udělal slušnou dojnou krávu...

Naposledy editováno 18.07.2014 00:15:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 00:11 | Nahoru | #78
_monty> jinak ano, mohl jsem dopadnout i hůř - že by ten nový motor byl mrtvý, i to se bohužel stává...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 00:13 | Nahoru | #79
2stroke> Je to drahy, ale fakt bud rad, ze to mas opraveny poctive podle toho, co pises..casem na tu cenu zapomenes..

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 00:18 | Nahoru | #80
_monty> víš co se píše o těch božích mlýnech, třeba někdy někdo z těch borců u mě skončí se psem v ordinaci ...jo to budete mít drahý ...

jinak jasně, nestěžuji si na tu práci, věřím že to udělali dobře, ale základní problém byl v komunikaci - to že mi nikdo neřekne, co kolik bude stát i když se na to opakovaně ptám...

Naposledy editováno 18.07.2014 00:26:46

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 06:39 | Nahoru | #81
když už to máš hotový, tak se hoď název servisu, ať se ostatní mohou poučit, že tam nejezdit nebo domluvit cenu po poslední šroubek

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 07:41 | Nahoru | #82

2stroke píše: Práce - 32 hod..1 hod, práce 390 kč - tj. 12,5 tyčky, zbytek za matroš....kurvy jedny....njn, ponaučení pro příště...hlavně že ta mrdka už jede...


Tak to tě pěkně natáhli, cca tak třikrát. Sice mají pěknou hodinovou sazbu ale hodiny počítaj nesmyslný. To bylo i s DPH nebo bez faktury? Zneužívaj toho že si lidi nedokážou zjistit kolik je na danou práci norma....
Do konce měsíce už můžou na dílně jen chrápat a tu a tam vyměnit destičky.

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 07:44 | Nahoru | #83
A svíčky ti mohli dát i obyčejný za 100kč/kus.
Svíčky Bosch
A ty tvoje NGK, ani se neptej kolik mám v Elitu nákupku.

Naposledy editováno 18.07.2014 07:45:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 09:00 | Nahoru | #84

MedWed píše: ... a vsechny pres kopytka :D :D
(nechces sem dat do video??)

copak, chtel bys pohonit a ztratil jsi ho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 09:02 | Nahoru | #85

2stroke píše: _monty> ten nový motor byl z bouračky (ze Superba), chlap na něm udělal rozvody a po 5000 km ho buchnul na pravý bok, takže 8 tyček za motor po rozvodech byla fakt luxusní cena...no jak se to veme, takhle jsem ušetřil na rozvodech, které by mě vyšly s prací tak na 10-15 tyček...na 100 000 km mám klid...

těch 12 tyček za matroš bylo - 4800 za svíčky ...4 tyčky za olej (12 L castrolu magnatec 5W40 - ten nový motor měl kromě rozvodů měněný před 5000 km i olej (nějaký longlife) a svíčky, opravdu nebylo potřeba ho prolévat jednou olejem na prázdno a pak tam dát druhou náplň )...čili 9 tyček za kokotiny které vyjdou normálně tak okolo 2 tyček ...k tomu ještě pár serepetiček - drážkový řemen, aspoň že tam dali Contitech a né nějaký shit od Starlinu a pak mi naúčtovali něco jiného...

No vlastně můžu být rád, že mě nenatáhli třeba na 50 tyček

to je zvlastni - prakticky vsechny motory z vrakoviste maji pred 5 - 10000km delane rozvody. To musi byt nejake pravidlo .

Jestli mas fakturu od tech rozvodu, tak si zkontroluj, jestli borec vymenil i vodni pumpu. Ta je u tohohle motoru velky problem.

Naposledy editováno 18.07.2014 09:07:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 09:07 | Nahoru | #86

Medved píše: copak, chtel bys pohonit a ztratil jsi ho?



na to mi staci i Tvoje fotka

jen sem celkem zapadalo :D :D

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 09:07 | Nahoru | #87

MedWed píše: na to mi staci i Tvoje fotka

jen sem celkem zapadalo :D :D

lichotniku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 09:57 | Nahoru | #88
Medved> všechno jsem kontroloval ještě před tím, než jsem ten motor vzal, borec mi fakt nekecal...kupodivu...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 10:30 | Nahoru | #89

2stroke píše: _monty> jinak ano, mohl jsem dopadnout i hůř - že by ten nový motor byl mrtvý, i to se bohužel stává...



Presne tak sem dopad ja..dal sem jinej motor a hlava byla taky nacata..takze nakonec repas, nova vacka, atd..nakonec mi to vylezlo skoro ke 30ti a to sem myslel, ze v tom budu za 10 jenom vymenou motoru..

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.7.2014 v 11:29 | Nahoru | #90

2stroke píše: Medved> všechno jsem kontroloval ještě před tím, než jsem ten motor vzal, borec mi fakt nekecal...kupodivu...

v tom pripade bych sral na to, ze mne supacky servis oholil jak beranka a uzival bych si ten uzasny motor. Podle mne nejlepsi motor, ktery koncern kdy vyplodil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist