globalmoto_kveten





Téma: Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.
 
13.10.2013 v 18:13
Jelikož tady na motorkari.cz je snad největší koncentrace všeznalců na českém internetu, tak se poptam tady.
Sháním auto. Sedan. V naftě od dvoulitra výš. Bude jen na ježdění do práce atd...
Mladá má auto svoje a na tahání vleku a špinavou práci mám dvojkový mondeo v kombíku.

Zatím mám v merku Volvo S60,2.4 tdi, Passata 2.5 ( 132 kw po komplet GO motoru - vacky, turbo atd ) Highline Edition ( navigace, kuze atd )...
Nějaký jiný nápady?
Kromě mercedesu. V tyhle cenový relaci jsou pěkně hnusný.
Předchozí
1 2 3
Následující

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 09:45 | Nahoru | #61
Passata bych si vzal,ale ne dvouapůlku. To je největší šmelo, ten motor.

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #62

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 13:37 | Nahoru | #63

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #64
Todle a dodělej plyn! A jen jezdíš

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 21:37 | Nahoru | #65
Nezáleží na autě, ale původu. Od čechů neberu, jezdím si do říše sám. Volvo je dobrá volba a Pašáka V6 bez DPF bych se také nebál. Po čtyřech BMW už tuhle značku nedoporučuji a na motory HDi a JTD mám svůj názor ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 23:58 | Nahoru | #66

DirtyHarry píše: Nezáleží na autě, ale původu. Od čechů neberu, jezdím si do říše sám. Volvo je dobrá volba a Pašáka V6 bez DPF bych se také nebál. Po čtyřech BMW už tuhle značku nedoporučuji a na motory HDi a JTD mám svůj názor ...



Mohl by ses trochu rozepsat o těch BMW?

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

15.10.2013 v 00:22 | Nahoru | #67
Ve středu se jedu podívat na s60.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

15.10.2013 v 01:40 | Nahoru | #68
Nebo koncern s 1,8T...spotřeba v normě, kor na LPG a jede to. Dnes bych asi už atmosféru nechtěl, pokud nemluvíme o hemi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 08:25 | Nahoru | #69
Scrappy.Bored>

Když pominu prestiž, legendu a jistou individualitu, pak to se spolehlivostí není až tak slavný (tabulky poruchovosti od ADACu tomu odpovídaj). Motory + převodovky jsou na půl mega a víc, to jo, ale vše ostatní se sralo (na každym kusu něco) - kardany, nivo, serva, průtokoměry, klima, palubky, rozvody el., pal PC ... Podvozky jsou báseň pro jízdu, ale čepy a stabilizátory jsem měnil co rok a práce na nich je libová . Postavený je to jak jadernym inženýrem, třeba dvířka přihrádky u spolujezdce u pětky jsou z nějakých +40 dílů, je to hezký když je to nový, pak je s tím akorát sraní... To, že ceny ND jsou vyšší je jasný, když máš na Bawo tak to neřešíš, ale časem tě to začne srát, když musíš investovat často. Já byl srdcař 15 let, od 3-er po 7-er, když to srovnám s manželky Opelama a VW, tak ona víc jezdila a já pod těma svýma ležel. Každý auto má něco, to je jasná, dělal jsem na většině značek, pořád se za pěknym BMW otočím, ale po těch létech, když jsem si spočítal roční náklady v poměru k téhle relativně drahé značce, tak nic moc. Selsky řečeno - Passatem sice neohromíš, ale třeba repase přední nápravy tě vyjde na půlku peněz i času .

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 08:27 | Nahoru | #70

ptaak píše: Nebo koncern s 1,8T...spotřeba v normě, kor na LPG a jede to. Dnes bych asi už atmosféru nechtěl, pokud nemluvíme o hemi.


HEMI - nechtěl on auto na běžný ježdění ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 08:55 | Nahoru | #71

DirtyHarry píše: Scrappy.Bored>

Když pominu prestiž, legendu a jistou individualitu, pak to se spolehlivostí není až tak slavný (tabulky poruchovosti od ADACu tomu odpovídaj). Motory + převodovky jsou na půl mega a víc, to jo, ale vše ostatní se sralo (na každym kusu něco) - kardany, nivo, serva, průtokoměry, klima, palubky, rozvody el., pal PC ... Podvozky jsou báseň pro jízdu, ale čepy a stabilizátory jsem měnil co rok a práce na nich je libová . Postavený je to jak jadernym inženýrem, třeba dvířka přihrádky u spolujezdce u pětky jsou z nějakých +40 dílů, je to hezký když je to nový, pak je s tím akorát sraní... To, že ceny ND jsou vyšší je jasný, když máš na Bawo tak to neřešíš, ale časem tě to začne srát, když musíš investovat často. Já byl srdcař 15 let, od 3-er po 7-er, když to srovnám s manželky Opelama a VW, tak ona víc jezdila a já pod těma svýma ležel. Každý auto má něco, to je jasná, dělal jsem na většině značek, pořád se za pěknym BMW otočím, ale po těch létech, když jsem si spočítal roční náklady v poměru k téhle relativně drahé značce, tak nic moc. Selsky řečeno - Passatem sice neohromíš, ale třeba repase přední nápravy tě vyjde na půlku peněz i času .



...Mám několikáté BMW...a nic z toho neznám ,co píšeš..jasně "mouchy" se vždy najdou,ale vše způsobeno provozem a jízdou!...u všech najeto kolem 100.000 km...a každý rok čepy a stabilizátory??...a jak často děláš repasi přední nápravy!?...tedy jestli ty tvoje auta nemají najeto půl milionu km .ale to je fuk,prostě každé auto má svoje!

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 23:05 | Nahoru | #72

2LEKO píše: ...Mám několikáté BMW...a nic z toho neznám ,co píšeš..jasně "mouchy" se vždy najdou,ale vše způsobeno provozem a jízdou!...u všech najeto kolem 100.000 km...a každý rok čepy a stabilizátory??...a jak často děláš repasi přední nápravy!?...tedy jestli ty tvoje auta nemají najeto půl milionu km .ale to je fuk,prostě každé auto má svoje!



Jasně, je to jak jsem psal, když je to nový, je to super. Ale bavíme se tady o kusech v relaci 100 - 150 t. Já měl na svých nájezdy 180 - 320 tisíc, žádný tuzéři v česku, takže na auto nic moc. Stabilizátory mi šli skutečně po roce, po dalším půlroce čepy, pouzdra tlumičů jsou u bawo legendou no a - za dva roky máš víceméně repas (když měním, tak vždy obě strany). Nevím, jak překročej nějakejch 8 let věku, stává se z nich kasička na prachy. Pokud to srovnám (ve stejném stáří) třeba s Opelem, který jsme měli tři, tak to spolehlivostí soudruzi z Mnichova prohrávaj .

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 23:15 | Nahoru | #73

2LEKO píše: ...Mám několikáté BMW...a nic z toho neznám ,co píšeš..jasně "mouchy" se vždy najdou,ale vše způsobeno provozem a jízdou!...u všech najeto kolem 100.000 km...a každý rok čepy a stabilizátory??...a jak často děláš repasi přední nápravy!?...tedy jestli ty tvoje auta nemají najeto půl milionu km .ale to je fuk,prostě každé auto má svoje!



Tož ještě - nehaním tu značku, stále k ní mám blízko, ale měli jsme doma řádku aut všemožných značek a na spoustě jsem dělal, takže to srovnání beru i z tohohle pohledu. A jinak, kdysi jsem si na ní taky nedal slovem sáhnout .
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist