Téma: Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.
 
13.10.2013 v 18:13
Jelikož tady na motorkari.cz je snad největší koncentrace všeznalců na českém internetu, tak se poptam tady.
Sháním auto. Sedan. V naftě od dvoulitra výš. Bude jen na ježdění do práce atd...
Mladá má auto svoje a na tahání vleku a špinavou práci mám dvojkový mondeo v kombíku.

Zatím mám v merku Volvo S60,2.4 tdi, Passata 2.5 ( 132 kw po komplet GO motoru - vacky, turbo atd ) Highline Edition ( navigace, kuze atd )...
Nějaký jiný nápady?
Kromě mercedesu. V tyhle cenový relaci jsou pěkně hnusný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 23:58 | Nahoru | #1

DirtyHarry píše: Nezáleží na autě, ale původu. Od čechů neberu, jezdím si do říše sám. Volvo je dobrá volba a Pašáka V6 bez DPF bych se také nebál. Po čtyřech BMW už tuhle značku nedoporučuji a na motory HDi a JTD mám svůj názor ...



Mohl by ses trochu rozepsat o těch BMW?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

19.10.2013 v 08:25 | Nahoru | #2
Scrappy.Bored>

Když pominu prestiž, legendu a jistou individualitu, pak to se spolehlivostí není až tak slavný (tabulky poruchovosti od ADACu tomu odpovídaj). Motory + převodovky jsou na půl mega a víc, to jo, ale vše ostatní se sralo (na každym kusu něco) - kardany, nivo, serva, průtokoměry, klima, palubky, rozvody el., pal PC ... Podvozky jsou báseň pro jízdu, ale čepy a stabilizátory jsem měnil co rok a práce na nich je libová . Postavený je to jak jadernym inženýrem, třeba dvířka přihrádky u spolujezdce u pětky jsou z nějakých +40 dílů, je to hezký když je to nový, pak je s tím akorát sraní... To, že ceny ND jsou vyšší je jasný, když máš na Bawo tak to neřešíš, ale časem tě to začne srát, když musíš investovat často. Já byl srdcař 15 let, od 3-er po 7-er, když to srovnám s manželky Opelama a VW, tak ona víc jezdila a já pod těma svýma ležel. Každý auto má něco, to je jasná, dělal jsem na většině značek, pořád se za pěknym BMW otočím, ale po těch létech, když jsem si spočítal roční náklady v poměru k téhle relativně drahé značce, tak nic moc. Selsky řečeno - Passatem sice neohromíš, ale třeba repase přední nápravy tě vyjde na půlku peněz i času .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist