zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Ta lyžina nebo kryt pod motorem je to plech, hliník nebo plast?
Co jsem to tak okukoval a poklepával na to, tak je to "šusplast".
Ale lepší než nic - malý kamínky apod. to odfiltruje, a když tak to může posloužit i jako mustr pro samovýrobu šusplechu.
Pro srovnání: u mnohem dražší Yamahy WR250R není (z výroby) ani to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dovi píše:
Co jsem to tak okukoval a poklepával na to, tak je to "šusplast".
Ale lepší než nic - malý kamínky apod. to odfiltruje, a když tak to může posloužit i jako mustr pro samovýrobu šusplechu.
Pro srovnání: u mnohem dražší Yamahy WR250R není (z výroby) ani to.
Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.
prackarr píše: Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.
Tím líp (pro Hondu a uživatele CRF250L). A nemám důvod tomu nevěřit - hliník lze rozpárat jako nic.
Lepší je dural, ale s jeho ohýbáním je na koleně dost problém. Nebo do tvrdých podmínek pak už jen několika milimetrovej nerez, který má šanci ochránit vanu i při najetí mašiny na velkej ostrej šutr.
prackarr píše: Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.
Já si to myslel, že je to plast, vše kvůli snižování nákladů.. Ale tk když to bude kvalitní a vydrží to něco, tk proč ne?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Bylo to 13,2 sec.,takže při plným výkonu a lehčím riderovi myslím,že dostat se pod 10 sec. není problém...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
prackarr píše: Nevím,nedíval jsem se na to ještě.
A mrkneš na to please? Tys řikal, že optimum je 90 na šestku, na motorkářích v testu to tvrdí o 110ti, je možný, že je to rozdílnym převodem. Přeci jenom 14/40 mi přijde jako docela dlouhej převod ne? Kdes jí bral? Ofiko nebo u šeďáka?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kdepak, tady to fakt umřelo
Neboj, se to tu oživí na jaře, až ji koupím
Ale klidně sem můžeš dál dávat odkazy na další videa...
Tahle stránka je taky zajímavá: http://rickramsey.net/CRF250L.htm
MartyR píše: Neboj, se to tu oživí na jaře, až ji koupím
Ale klidně sem můžeš dál dávat odkazy na další videa...
Tahle stránka je taky zajímavá: http://rickramsey.net/CRF250L.htm
Pěkně obsáhlej článek
http://clanky.katalog-motocyklu.cz/1647-honda-crf250l-2012/
Píšou, že je to 5ti kvalt, všude jinde uváděj 6ti kvalt
Naposledy editováno 26.11.2012 11:56:26
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Přeji všem co ji koupí aby jim vyhověla ,a spoustu kilometrů bez závad a havárií
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tady je test crfa od slováků
http://motoride.sk/c/4726/honda-crf250l--holka-pro-vsechno.html
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
z25 píše: Ten test od slováků je velice objektivní ,všem bych radil aby před koupí objeli více nabídek ,vím je to cenově náročnější ale vyplatí se ,hlavně projížd´ka hodně napoví
Píšou, že z toho dostal necelejch 120, na motorkářích píšou, že to vytáh na 137 v protivětru, prackarr píše, že je to moc do krátka, přitom sériovej převod je 14/40(rozety), což mi přijde docela dlouhej převod. Co sem koukal po netu na různejch zahraničních webech, tk ho dost majitelů zkracuje, třeba na 13/43 nebon i dokonce na 13/52
Projížďka bude, určitě se svezu u nějakýho dealera, asi až na jaře
Naposledy editováno 30.11.2012 15:10:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zvlášť když si vzpomenu, jak jsi v komentářích ke zdejšímu redakčnímu článku (o CRF250L) na tuto Hondu plival.
Ono sednout si u dealera na syrový nezajetý kus, a navíc ještě předpokládám, že čerstvě nastartovaný, s nezahřátým motorem, a ujet na něm na jedničku a dvojku (a možná ještě i pár vteřin na trojku) celkem 500 metrů, a pak na ten motorový projev veřejně dštít síru, to mi teda hlava nebere.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 15 | Včera v 22:15 mRKEF |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |