globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2012 v 14:03 | Nahoru | #61
 

SuperSic58 píše: Ta lyžina nebo kryt pod motorem je to plech, hliník nebo plast?


Co jsem to tak okukoval a poklepával na to, tak je to "šusplast".

Ale lepší než nic - malý kamínky apod. to odfiltruje, a když tak to může posloužit i jako mustr pro samovýrobu šusplechu.
Pro srovnání: u mnohem dražší Yamahy WR250R není (z výroby) ani to.
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2012 v 14:29 | Nahoru | #62

Dovi píše:  

Co jsem to tak okukoval a poklepával na to, tak je to "šusplast".

Ale lepší než nic - malý kamínky apod. to odfiltruje, a když tak to může posloužit i jako mustr pro samovýrobu šusplechu.
Pro srovnání: u mnohem dražší Yamahy WR250R není (z výroby) ani to.
 


Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2012 v 15:02 | Nahoru | #63
 

prackarr píše: Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.


Tím líp (pro Hondu a uživatele CRF250L). A nemám důvod tomu nevěřit - hliník lze rozpárat jako nic.
Lepší je dural, ale s jeho ohýbáním je na koleně dost problém. Nebo do tvrdých podmínek pak už jen několika milimetrovej nerez, který má šanci ochránit vanu i při najetí mašiny na velkej ostrej šutr.
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2012 v 10:49 | Nahoru | #64

prackarr píše: Jenomže ten plast,je ve finále lepší,jak hliník. Odzkoušeno na CRF450X.



Já si to myslel, že je to plast, vše kvůli snižování nákladů.. Ale tk když to bude kvalitní a vydrží to něco, tk proč ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2012 v 11:05 | Nahoru | #65

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2012 v 15:23 | Nahoru | #66
Tak jsem ti to dneska změřil- bylo to při neplným plynu,bo zajíždím a podotýkám,že mám přes metrák,což je kvicht,který kdejaký teenager dosáhne pouze,když doloží-li nekorpulentní teenagerku.
Bylo to 13,2 sec.,takže při plným výkonu a lehčím riderovi myslím,že dostat se pod 10 sec. není problém...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2012 v 19:11 | Nahoru | #67
prackarr> Dík Tk to při plnym plynu pude ještě dost níž. Jakej máš sériovej převod? V manuálu píšou rozety 14/40.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2012 v 19:26 | Nahoru | #68
Nevím,nedíval jsem se na to ještě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.11.2012 v 10:29 | Nahoru | #69

prackarr píše: Nevím,nedíval jsem se na to ještě.



A mrkneš na to please? Tys řikal, že optimum je 90 na šestku, na motorkářích v testu to tvrdí o 110ti, je možný, že je to rozdílnym převodem. Přeci jenom 14/40 mi přijde jako docela dlouhej převod ne? Kdes jí bral? Ofiko nebo u šeďáka?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.11.2012 v 10:58 | Nahoru | #70
Tady ten maník tvrdí, že v jedný vidli je tlumič a v druhý jen pružina, je to tak? Já myslel, že tohle spešl řešení je jen u ostrejch modelů?



Naposledy editováno 18.11.2012 10:58:31

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.11.2012 v 10:59 | Nahoru | #71
to znamená, že olej a olejový gufero je jen v jedný šavli?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.11.2012 v 11:03 | Nahoru | #72
Tady je pěkně vidět technika u odstrojený CRF

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.11.2012 v 12:32 | Nahoru | #73
Motorkáři se už odebrali do brlohů zakuklit se na zimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.11.2012 v 12:58 | Nahoru | #74
SuperSic58> Nikam jsme se nezakuklili, jen vyčkáváme . Jinak moc pěkný videjko

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.11.2012 v 17:59 | Nahoru | #75

dzah píše: SuperSic58> Nikam jsme se nezakuklili, jen vyčkáváme . Jinak moc pěkný videjko



Jaro je ještě daleko Vyčkávat začnu až koncem únoru tak

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2012 v 10:46 | Nahoru | #76
Kdepak, tady to fakt umřelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2012 v 11:38 | Nahoru | #77

SuperSic58 píše: Kdepak, tady to fakt umřelo



Neboj, se to tu oživí na jaře, až ji koupím

Ale klidně sem můžeš dál dávat odkazy na další videa...

Tahle stránka je taky zajímavá: http://rickramsey.net/CRF250L.htm

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2012 v 11:53 | Nahoru | #78

MartyR píše: Neboj, se to tu oživí na jaře, až ji koupím

Ale klidně sem můžeš dál dávat odkazy na další videa...

Tahle stránka je taky zajímavá: http://rickramsey.net/CRF250L.htm



Pěkně obsáhlej článek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2012 v 11:54 | Nahoru | #79
Taky něco přihodim
http://clanky.katalog-motocyklu.cz/1647-honda-crf250l-2012/

Píšou, že je to 5ti kvalt, všude jinde uváděj 6ti kvalt

Naposledy editováno 26.11.2012 11:56:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2012 v 10:27 | Nahoru | #80
zajímalo by mě proč na endura dělaj tak krátký sedla a dávaj tam ty tlačící pásky doprostřed

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2012 v 21:19 | Nahoru | #81
Ahoj lidi ,měl jsme možnost si vyzkoušet crf ,chtěl jsem kupovat motorku ,stará (350Cagiva 1988 20kw) odešla do věčných lovištˇ,to jsem odbočil ,(honda píše něco kolem 17 Kw) ,na vzhledu mě nikdy nezáleželo ,chtěl jsem motorku na běžné víkendové ježdění ,co by měla výdrž ,starou jsem měl asi 12 let spokojenost skoro bez závad ,při posazení opravdu pěkné ,subjektivně menší než má předešlá motorka ,při rozjezdu nenadchlo mě vůbec ,podotýkám byla to nová motorka asi 19 km najeto ,měl jsem pocit že by mne předjela" babeta" ,řazení báječné ,dosah stupaček i řidítek v pohodě ,možná i to vstřikování čím je vybavena je spíše na usporu a né na nějaké závodění což by bylo dobře na podle mě spíše městské enduro ,všechno ostatní jak má být jen maličkost mě vadila ,vím dnes se již moc nenosí nakopávat motorku ale jsem stará škola ,absence startovací páky a bez možnosti jízdy bez baterie mě odradila ,nebo pozastavila muj zájem o Hondu Crf 250L.
Přeji všem co ji koupí aby jim vyhověla ,a spoustu kilometrů bez závad a havárií

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2012 v 09:39 | Nahoru | #82
z25> Mi neřikej že to nejede Třeba tam měli vcuclej nějakej hadr v sání nebo tak Na tom videu vejš tam má kilo během chvilky...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2012 v 18:44 | Nahoru | #83
SuperSic58> Jen můj pocit ,jistě to není špatná motorka ,japonci dělají dobré motorky ,asi je spíš hodně otáčková ,jsme si nerozuměli ,já na ty otáčky nějak nejsem ,mám rád motorky co jedou spíš od spodu ,byla v záběhu to beru že otáčky šly hodně rychle dolů ,při špatném podřazení hned cukání ,ale to je dnes u výkonějších motorek běžné ....ale zase platí stará poučka "obsah ničím nenahradíš "

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2012 v 17:49 | Nahoru | #84
tk je to 250, si myslim, že na svižný svezení to bude v poho Měl sem gsx-r 750 a to bylo do provozu s plnym plynem nepoužitelný Ale byla to bomba

tady je test crfa od slováků
http://motoride.sk/c/4726/honda-crf250l--holka-pro-vsechno.html

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2012 v 19:27 | Nahoru | #85
Ten test od slováků je velice objektivní ,všem bych radil aby před koupí objeli více nabídek ,vím je to cenově náročnější ale vyplatí se ,hlavně projížd´ka hodně napoví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 15:08 | Nahoru | #86

z25 píše: Ten test od slováků je velice objektivní ,všem bych radil aby před koupí objeli více nabídek ,vím je to cenově náročnější ale vyplatí se ,hlavně projížd´ka hodně napoví



Píšou, že z toho dostal necelejch 120, na motorkářích píšou, že to vytáh na 137 v protivětru, prackarr píše, že je to moc do krátka, přitom sériovej převod je 14/40(rozety), což mi přijde docela dlouhej převod. Co sem koukal po netu na různejch zahraničních webech, tk ho dost majitelů zkracuje, třeba na 13/43 nebon i dokonce na 13/52

Projížďka bude, určitě se svezu u nějakýho dealera, asi až na jaře

Naposledy editováno 30.11.2012 15:10:09

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 17:02 | Nahoru | #87

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 19:49 | Nahoru | #88
SuperSic58> ....Ano to dává smysl ,aby to trošku při seškrcené verzi,malém obsahu , jelo dá se lehčí převod ,to by šlo ,já nevím já s tím jel asi jen tak cca 500 m ,rozjezd 1-2 a u brány prodejce dolů a 1 byla dlouhá ,při jízdě jsem byl zvyklý naházet rychlosti jak u Cagivy ale tento stroj se tomu vzpíral ,je třeba rozjet rychlosti velice dost jinak cukání ,v nejbližší vísce jsem se otočil a jel zpět stačilo mě to na rozhodnutí ,předal jsem synovci ,nemá tolik najeto jako já ,spíš náhodný jezdec ,(nemá motorku )k objektivnímu posouzení projel tou vesnicí dál než li já ,při návratu podvozek parádní ale motorově jsme se shodli že půjdem jinam ,já nikdy nechtěl velký obsah ,před tím jsem byl kouknout na KTM exc už nevím obsah asi 400 po technické stránce zoufalý stav ,a nakonec mě učarovala znovu KTM 640 ,po první projížce jsem věděl že to je ono ,však to znáš ,jak si sedneš nasedlo a jako by jses narodil ,vše je jak čekáš ,asi jsem čekal od Hondy víc ,měl jsem zato nahradit starou 350 Cagivu AR ale opravdu 4 ventily a vstřikování nenahradí v normální verzi na běžné ježdění obsah ,možná je Honda stáhnutá aby vydržela garantované výměny v tom by byla velice dobrá tuším 12000 výměna oleje ....já měním jednou za rok cca 3000 km nebo motohodin ,u endura beru enduro co sem tam jede do terénu ..i třeba lehčího spíš ty motohodiny

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 20:23 | Nahoru | #89
 

z25 píše: SuperSic58> ...já s tím jel asi jen tak cca 500 m


Neber to prosím osobně, ale tímdle jsi mě úplně dostal...

 

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 20:24 | Nahoru | #90
 
Zvlášť když si vzpomenu, jak jsi v komentářích ke zdejšímu redakčnímu článku (o CRF250L) na tuto Hondu plival.

Ono sednout si u dealera na syrový nezajetý kus, a navíc ještě předpokládám, že čerstvě nastartovaný, s nezahřátým motorem, a ujet na něm na jedničku a dvojku (a možná ještě i pár vteřin na trojku) celkem 500 metrů, a pak na ten motorový projev veřejně dštít síru, to mi teda hlava nebere.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist