Hodně se píše že se mají vyndat svíčky,stříknout do každého válce trošku oleje,vypustit benzin z karbce,napustit plnou nadrž benálu,ucpat vyfuky hadrem a mnoho dalšího.
Mně jen zajíma jestli toto a nebo nějaké jiné finty děláte a jak na jaře startujete.tedy ptám se co má smysl dělat a co zbytečnost.Mám Yuki vista 250 tak kdyby se našel nějaký
skušený Visták řekl jak to funguje přímo u této skvělé značky.
Díky za odpovědi a netrhejte mně na kusy
Capt.Orr píše: Taky to moc neřeším, mám garáž a jezdím do poslední chvíle. Ale zaujala mě tahle věcička od Louise proti korozi:
http://www.louis.de/...mp;artnr_gr=10008312
Máte s tím někdo zkušenost?
Škoda peněz
Zimování moc nepraktikuju.
Pro autora: tvuj stroj bych nalozil do formaldehydu a vytahl za 20 let a prodas to za majlant, protoze to bude jedinej pojizdnej Yuki Vista 250 custom z roku 2004...
Capt.Orr píše: Taky to moc neřeším, mám garáž a jezdím do poslední chvíle. Ale zaujala mě tahle věcička od Louise proti korozi:
http://www.louis.de/...mp;artnr_gr=10008312
Máte s tím někdo zkušenost?
tohle je největší ptákovina co jsem kdy viděl, motorka musí pořádně dejchat.. pokavaď neni perfektě suchá tak přes ní nepřehazuju ani plachtu natož abych jí do něčeho zavíral.
jinak klasicky plna nadrz, na stojany, vycistit retaz, vyndat baterku a spat...