paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:56 | Nahoru | #61

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:57 | Nahoru | #62
SVéčko> Raptík má motor TL - S, ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:58 | Nahoru | #63
Majklos> Jo, jo, jen je to jinak zpřevodovaný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 19:09 | Nahoru | #64
strakon> Že to tam trochu vyznělo jako že má motor z eSVéčka. To mě přivádí na myšlenku, že kdyby mi náhodou zdechnul motor tak by se možná dal sehnat z Raptíka, to víš motor TL je nedostatkový zboží.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 19:15 | Nahoru | #65
Majklos> Je to TL-S , tak by ti tam pásnul

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 22:04 | Nahoru | #66
Tak ze by prece jenom uz nehralo tak moc roli jestli 4V, nebo 2V? Protoze docela shromazduju vykonove krivky (grafy apod.) a vysledoval sem treba ze XJ600 diversion (nova) a treba Gladius 650 (SV650) maji myslim 74 a 75 koni, XJ je 4V a Gladius 2V a maji temer identicke zrychleni, pruzne zrychleni, a krivka vykonu je akorat o 1500 ot. posunuta.. Takze se to dost jevi tak, ze proste kdyz jsou 2 motory, ktere maji stejny vykon a stejny obsah, tak proste pojedou prakticky stejne i kdyz jeden je 2V a druhy 4V...

Naposledy editováno 22.02.2011 18:27:15

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 22:16 | Nahoru | #67
V motoru TL a SV nejsou az zas takovy rozdily ne? Nejvetsi zmena je v managementu motoru a vim ze TLR a SV maj jinou kliku. Jaky tam jsou dalsi rozdily? Jinak vim taky o jednom TLS co melo motor z SV.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

22.2.2011 v 07:36 | Nahoru | #68
pylot> Hele to nevím ale nějaký rozdíly tam asi budou, 100% je jiná klika, to už se tu probíralo, že nejde použít do TL, ale motor bude jinej, myslím že ten maník co tam má motor z sv o tom psal že musel předělávat držáky a ještě něco, rozhodně to nebylo že by tam fouknul motor sv jen tak.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

22.2.2011 v 23:57 | Nahoru | #69
Jinak jeste k CB1000R. Dival sem se ze ma 99NM v 7750 ot./min, H9 ma ale 92 NM v 6500 ot./min.. Tak si myslim ze H9 pojede od spodu asi lip..

Naposledy editováno 22.02.2011 23:57:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 11:02 | Nahoru | #70

MiCM píše: Tak ze by prece jenom uz nehralo tak moc roli jestli 4V, nebo 2V? Protoze docela shromazduju vykonove krivky (grafy apod.) a vysledoval sem treba ze XJ600 diversion (nova) a treba Gladius 650 (SV650) maji myslim 74 a 75 koni, XJ je 4V a Gladius 2V a maji temer identicke zrychleni, pruzne zrychleni, a krivka vykonu je akorat o 1500 ot. posunuta.. Takze se to dost jevi tak, ze proste kdyz jsou 2 motory, ktere maji stejny vykon a stejny obsah, tak proste pojedou prakticky stejne i kdyz jeden je 2V a druhy 4V...



papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 13:48 | Nahoru | #71
Stev> To je asi fakt no.. Je to zajimave.. Pak otazka jestli se do toho 2V tlacit..jestli by to byla takhle vyhra.. Ale zas chtelo by to mozna aspon zkusit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 13:55 | Nahoru | #72

italšrot píše: Né to je v pohodě..jen tyhle fámy kolují pořád dokola a stále se jich lidé né a né vzdát.Já si dovolím říct,že mám na to objektivní názor.V2 nejede,Ř4 je skoro ve všem lepší,ale proč nezkusit všechno a najít to co mně zrovna sedne nejlíp.Ale ty kecy o mrtvém spodku Ř4 a brutalitě V2 mně fakt dovedou rozesmát.



jo je to presne jak pises.. mytus V2 vznikl v dobach kdy k litrovymu V2 byla alternativa ctyrvalcova 750,pripadne 900od hondy ktere dole moc nejely a nahore nebyl tak velkej rozdil diky tomu ze V2 melo objem navic.. litrovy ctyrvalce V2 valcujou uplne vsude ... porad tam ale zustava urcity kroceni "zivlu" V2 ktere nekoho bavi + zvuk kterej se k urcitejm moto (kafac) hodi vic nez jecivy R4 ...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 13:57 | Nahoru | #73

pylot píše: V motoru TL a SV nejsou az zas takovy rozdily ne? Nejvetsi zmena je v managementu motoru a vim ze TLR a SV maj jinou kliku. Jaky tam jsou dalsi rozdily? Jinak vim taky o jednom TLS co melo motor z SV.



SVcko ac to nevypada tak ma 90procent dilu jinejch, stejny nejsou ani kartery.. takze kdyz chces dat SV motor do TL (jde to) tak musis k uchytum delat redukce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:02 | Nahoru | #74

Stev píše: papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.



Tenhle odstavec bude bodem zlomu,někam bych to vytesal,pže takhle už to musí pochopit úplně everyone.Někoho prostě baví vrrummm a někoho kvíkví,nic víc v tom není .

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:02 | Nahoru | #75
MiCM: na grafy se vyprdni, to ma smysl srovnavat az kdyz clovek zna kupu motorek a jak se chovaj tak treba z grafu neco vymysli, ale moc to nerekne ani tak.
ja jezdim na TL uz dlouho a ta CB1000R se mi fakt libila, pocitove to odspoda taha stejne, jen hladceji + je to na delsich kvaltech, takze to je znamka toho ze to taha stejne na tezsi prevod, trochu ho zkratit a trha to ruce.. radi to nadherne a ovladatelnost jakou u SV dostanes kdyz za dlouhy prachy odlehcis o 20kilo :) + hondacky brzdy.. klasicka radost.
jediny co muzes udelat je vyzkouset si kazdou tu motorku, dneska uz bude mit predvadecku kdejakej dealer, to nekde splasis...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:08 | Nahoru | #76

Majklos píše: strakon> Že to tam trochu vyznělo jako že má motor z eSVéčka. To mě přivádí na myšlenku, že kdyby mi náhodou zdechnul motor tak by se možná dal sehnat z Raptíka, to víš motor TL je nedostatkový zboží.



v Raptoru je motor TLS, model 99 kterej uz ma blize k motoru TLR nez k puvodnimu 97 TLS, spojka se 6ti pruzinama (97TLS 5pruzin) klika s 2mazacima kanalama na klikovem cepu(97 TLS jeden) dvojokruhove chlazeni, silnejsi prevodovka, jine prurezy sacich kanalu (D-shape misto kulatyho prurezu) ... kazdopadne dobra volba jako nahrada mrtvyho 97TLS motoru, ale moc tech novejsich motoru neni, blbe se shani. Ale dostanes tam i motor TLR, jen to uz prinasi naky upravy - okruh chlazeni oleje a jelikoz se pouzije TLS vstrikovani (prekopat to na Rkovy je silena prace) tak naladeni pomoci powercommanderu... ale na takovyhle malickosti jsou uz lidi kteri nejak dlouhodobeji prezivaji s TL zvykli:)

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:11 | Nahoru | #77

MiCM píše: Jinak jeste k CB1000R. Dival sem se ze ma 99NM v 7750 ot./min, H9 ma ale 92 NM v 6500 ot./min.. Tak si myslim ze H9 pojede od spodu asi lip..



ten pocit ale vyrazne zmeni zprevodovani ale i posez.. z cisel to podle me neni mozne odhadnout. cb1000r v serii tahala pocitove odspoda stejne jako moje TLS, s otackama ale umerne silila coz u TLS takovej prubeh neni. to litrovy SV se tomu bude dost podobat, jen ta honda pojede vic a tak nejak "lehceji"

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:15 | Nahoru | #78

Oslík_Ironic píše: Někoho prostě baví vrrummm a někoho kvíkví,nic víc v tom není .



Taky myslím že je to takhle jednoduchý

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 17:19 | Nahoru | #79
pylot> Další rozdíl je v tom že SV má 2klapky na válec a TL,Raptor má jednu. Tam co si uvaříš si i sežereš. Je to citlivější, navíc ta klapka je ovládaná plynem

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 17:35 | Nahoru | #80

SVéčko píše: pylot> Další rozdíl je v tom že SV má 2klapky na válec a TL,Raptor má jednu. Tam co si uvaříš si i sežereš. Je to citlivější, navíc ta klapka je ovládaná plynem



jj ve zkratce asi rozdil jako mezi karbcem u kteryho ovladas primo soupatko plynem - krosky, ostry endura a treba superbiky typu zx7rr versus podtlakem ovladane karbce u vetsiny beznych motorek... tam muzes dat kdykoliv plnej a soupe se otevira jak se motor rozbiha, TLku kdyz das plnej tak se i zacuka a nezrychluje optimalne - nejlepsiho vysledku dosahnes kdyz pridavas tak jak se motor rozbiha..... stara skola no...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 20:20 | Nahoru | #81

assassin píše: jo je to presne jak pises.. mytus V2 vznikl v dobach kdy k litrovymu V2 byla alternativa ctyrvalcova 750,pripadne 900od hondy ktere dole moc nejely a nahore nebyl tak velkej rozdil diky tomu ze V2 melo objem navic.. litrovy ctyrvalce V2 valcujou uplne vsude ... porad tam ale zustava urcity kroceni "zivlu" V2 ktere nekoho bavi + zvuk kterej se k urcitejm moto (kafac) hodi vic nez jecivy R4 ...


Souhlasím V2 je takový neučesaný cholerik co má svoje nálady.Proto ho lidi buď milují nebo nenávidí. Ale stále hodně lidem má co nabídnout a například po mnoha letech na Ř4 -jako to bylo u mě- je to nový impuls do ježdění.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 22:46 | Nahoru | #82
SVéčko> Jj vim. To pocitam do toho managementu motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 02:01 | Nahoru | #83
To by clovek fakt aji hodil rucnik s tim 2V.. Asi prece jen zlaty jemny 4V ve vetsim objemu nalazeny na spodek..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 07:39 | Nahoru | #84
MiCM> Jdi se raděj svézt,než tu budeš házet ručníkem...Já byl ve stejném rozpoložení když jsem si 3 roky zpět pořizoval twina,nevěděl jsem do čeho vlastně jdu a nakonec to byl velmi vážný vztah plný lásky,soucitu a pokory

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 08:01 | Nahoru | #85
Jojo záleží jak se to vezme, pokud se budeme bavit jen o měřitelných hodnotách, tak V2 prostě nejede, no ale přesto třeba mě baví víc jak Ř4 je to takovej divokej mustang mezi dostihovejma koňma kdzžbych to měl s něčím srovnat. Rychlejší není, ale přesto pro mě když se jedu jentak projet tak je zábavnější, někdo tomu tady kdysi vymyslel název Fun factor, a tem má pro mě véčkovej dvouválec typu TL větší.
Na závěr si to všechno dovolím shrnout do jednoho užtéměř klasického videa.

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 08:17 | Nahoru | #86
Taky jsem po nahatým černým litrovým SVčku s klínem, krovkou a podsedlovkou ermax děsně toužil. Když to tady tak čtu...ještě že jsem v tý době byl chudej student takže Raptor 1000

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 13:09 | Nahoru | #87
Musim to zkusit no kurna.. Ten Fun Factor prave verim ze bude ohromny.. XT660X taky dole cukalo, nedrzelo otacky a delalo podobne zverstva, ale zabavna motorka to byla neskutecne..
Jeste mimo tema (a cenove je to absolutne nesrovnatelne). Ale co treba SV1000 vs KTM Superduke 990?

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 13:52 | Nahoru | #88
MiCM> Jestli myslis starsiho superduka tak ten byl povestnej tim ze je dost divokej kdezto SV je zase znamy tim ze je krotky a privetivy. Duk bude o dost vic zrat ale bude dravejsi.

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 14:05 | Nahoru | #89
duka sem nemel tu moznost vyzkouset, ale kdo na to sedl byl nadsenej.. a to vcetne lidi co jinak jezdi na V2 ...treba Stev... prestoze papirovyma hodnotama je ten duke srovnatelnej s TLS tak pocitove je to uplne jinde, holt pokrok nezastavis:) proti tomu SV to bude ale spis motorka na vyblbnuti, po praci si na dve hodnky prolitnout nakou znamou trasu....

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 14:20 | Nahoru | #90
Já jel na KTM950SM s karbecama a bylo to super, sice v přímce to je stejně rychlý jako vtr ale zbytek je prostě jinde, je to strašně zábavný a ovladatelný, ale tam dělalo dojem i to že se na tom sedí jak na enduru, na druhou stranu to není na dlouhý cesty kvůli náporu větru a vibracím. Ale možná je kamarád jenom zhejčkanej. Věřím že Superduke bude taky super, má to krásně lineární výkon s prudkým nástupem a podvozek je špička mezi vším na silnici co má 2 kola.

Ale spolehlivostí to není úplně srovnatelný s japoncema, i když mě by to netrápilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist