1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Naposledy editováno 22.02.2011 18:27:15
3 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Naposledy editováno 22.02.2011 23:57:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
MiCM píše: Tak ze by prece jenom uz nehralo tak moc roli jestli 4V, nebo 2V? Protoze docela shromazduju vykonove krivky (grafy apod.) a vysledoval sem treba ze XJ600 diversion (nova) a treba Gladius 650 (SV650) maji myslim 74 a 75 koni, XJ je 4V a Gladius 2V a maji temer identicke zrychleni, pruzne zrychleni, a krivka vykonu je akorat o 1500 ot. posunuta.. Takze se to dost jevi tak, ze proste kdyz jsou 2 motory, ktere maji stejny vykon a stejny obsah, tak proste pojedou prakticky stejne i kdyz jeden je 2V a druhy 4V...
papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
italšrot píše: Né to je v pohodě..jen tyhle fámy kolují pořád dokola a stále se jich lidé né a né vzdát.Já si dovolím říct,že mám na to objektivní názor.V2 nejede,Ř4 je skoro ve všem lepší,ale proč nezkusit všechno a najít to co mně zrovna sedne nejlíp.Ale ty kecy o mrtvém spodku Ř4 a brutalitě V2 mně fakt dovedou rozesmát.
jo je to presne jak pises.. mytus V2 vznikl v dobach kdy k litrovymu V2 byla alternativa ctyrvalcova 750,pripadne 900od hondy ktere dole moc nejely a nahore nebyl tak velkej rozdil diky tomu ze V2 melo objem navic.. litrovy ctyrvalce V2 valcujou uplne vsude ... porad tam ale zustava urcity kroceni "zivlu" V2 ktere nekoho bavi + zvuk kterej se k urcitejm moto (kafac) hodi vic nez jecivy R4 ...
pylot píše: V motoru TL a SV nejsou az zas takovy rozdily ne? Nejvetsi zmena je v managementu motoru a vim ze TLR a SV maj jinou kliku. Jaky tam jsou dalsi rozdily? Jinak vim taky o jednom TLS co melo motor z SV.
SVcko ac to nevypada tak ma 90procent dilu jinejch, stejny nejsou ani kartery.. takze kdyz chces dat SV motor do TL (jde to) tak musis k uchytum delat redukce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Stev píše: papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.
Tenhle odstavec bude bodem zlomu,někam bych to vytesal,pže takhle už to musí pochopit úplně everyone.Někoho prostě baví vrrummm a někoho kvíkví,nic víc v tom není
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
ja jezdim na TL uz dlouho a ta CB1000R se mi fakt libila, pocitove to odspoda taha stejne, jen hladceji + je to na delsich kvaltech, takze to je znamka toho ze to taha stejne na tezsi prevod, trochu ho zkratit a trha to ruce.. radi to nadherne a ovladatelnost jakou u SV dostanes kdyz za dlouhy prachy odlehcis o 20kilo :) + hondacky brzdy.. klasicka radost.
jediny co muzes udelat je vyzkouset si kazdou tu motorku, dneska uz bude mit predvadecku kdejakej dealer, to nekde splasis...
Majklos píše: strakon> Že to tam trochu vyznělo jako že má motor z eSVéčka. To mě přivádí na myšlenku, že kdyby mi náhodou zdechnul motor tak by se možná dal sehnat z Raptíka, to víš motor TL je nedostatkový zboží.
v Raptoru je motor TLS, model 99 kterej uz ma blize k motoru TLR nez k puvodnimu 97 TLS, spojka se 6ti pruzinama (97TLS 5pruzin) klika s 2mazacima kanalama na klikovem cepu(97 TLS jeden) dvojokruhove chlazeni, silnejsi prevodovka, jine prurezy sacich kanalu (D-shape misto kulatyho prurezu) ... kazdopadne dobra volba jako nahrada mrtvyho 97TLS motoru, ale moc tech novejsich motoru neni, blbe se shani. Ale dostanes tam i motor TLR, jen to uz prinasi naky upravy - okruh chlazeni oleje a jelikoz se pouzije TLS vstrikovani (prekopat to na Rkovy je silena prace) tak naladeni pomoci powercommanderu... ale na takovyhle malickosti jsou uz lidi kteri nejak dlouhodobeji prezivaji s TL zvykli:)
MiCM píše: Jinak jeste k CB1000R. Dival sem se ze ma 99NM v 7750 ot./min, H9 ma ale 92 NM v 6500 ot./min.. Tak si myslim ze H9 pojede od spodu asi lip..
ten pocit ale vyrazne zmeni zprevodovani ale i posez.. z cisel to podle me neni mozne odhadnout. cb1000r v serii tahala pocitove odspoda stejne jako moje TLS, s otackama ale umerne silila coz u TLS takovej prubeh neni. to litrovy SV se tomu bude dost podobat, jen ta honda pojede vic a tak nejak "lehceji"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
SVéčko píše: pylot> Další rozdíl je v tom že SV má 2klapky na válec a TL,Raptor má jednu. Tam co si uvaříš si i sežereš. Je to citlivější, navíc ta klapka je ovládaná plynem
jj ve zkratce asi rozdil jako mezi karbcem u kteryho ovladas primo soupatko plynem - krosky, ostry endura a treba superbiky typu zx7rr versus podtlakem ovladane karbce u vetsiny beznych motorek... tam muzes dat kdykoliv plnej a soupe se otevira jak se motor rozbiha, TLku kdyz das plnej tak se i zacuka a nezrychluje optimalne - nejlepsiho vysledku dosahnes kdyz pridavas tak jak se motor rozbiha..... stara skola no...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
assassin píše: jo je to presne jak pises.. mytus V2 vznikl v dobach kdy k litrovymu V2 byla alternativa ctyrvalcova 750,pripadne 900od hondy ktere dole moc nejely a nahore nebyl tak velkej rozdil diky tomu ze V2 melo objem navic.. litrovy ctyrvalce V2 valcujou uplne vsude ... porad tam ale zustava urcity kroceni "zivlu" V2 ktere nekoho bavi + zvuk kterej se k urcitejm moto (kafac) hodi vic nez jecivy R4 ...
Souhlasím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na závěr si to všechno dovolím shrnout do jednoho užtéměř klasického videa.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Jeste mimo tema (a cenove je to absolutne nesrovnatelne). Ale co treba SV1000 vs KTM Superduke 990?
Ale spolehlivostí to není úplně srovnatelný s japoncema, i když mě by to netrápilo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |