kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A zůstat sedět v tom nemůžeš. U starého cebra jsem tahal stupačky po zemi i na silnici. Ne tak na dromu.
JollyJoker píše: andy_xx> Ale jinak vypadá nestrhaně,asi jedeš celkem plynule.
Vzpomínám si na náš s kámošem druhý výlet na okruh. On na staré polocestovní CBRF 600 v textilních hadrech, krátkých botách a nahrnul tam něco kolem 2:22 - 2:25
jojo ... pak člověk přemýšlí nad kravinama na své motorce, která vlastně nikdy nebude dostatečně "race" a přitom si stačí půjčit na jeden den, např. Dafit má buď 1000 ccm BMW superbike (9000kč na den vč. komplet zázemí + pneu + benzín) nebo 600 ccm za cca 6000kč/den
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: andy_xx> Určitě tam bude něco "špatně". Vypadá to na tvrdý zadek oproti předku. 1. a 3. jízdu to dalo v pohodě. A po 4. jízdě lup a bylo tam tohle.
jojo, protože, kdyby to bylo jen nízkým tlakem tak ty rýhy v pneu jsou spíš napříč, než takto podélně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak já bych ji neprznil, ale potřeboval jsem rychle převést 15 kg zvěřiny, nějaké cetky od baby, tak kde jsem to měl dát .Když máš volné záda, jede se prostě uvolněněji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> No já jsem tomu vůbec nechtěl věřit - kdyby z té jízdy neměl i video s GPS polohou a časem A jezdí na lachtana a pořád mění ty chrániče na špičkách bot,jak je má sedřené
Jo, ty jsem teď taky měnil. 800 slidery, 650 slidery na boty, leze to do peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> Lepší sedět na zahrad-ě(-ádce), srkat pivko, jako tady většina uživatelů a máš klid....pořád nějaké tlaky a slidery
Kdybych pil pivo, srkal bych taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: strakon> Boxera jsem kdysi dávno krátkou chvíli měl a musel z domů. Byla to bezpohlavní nicneříkající motorka.
Nad tímhle termínem se vždycky chvíli musím zamyslet co tím chtěl básník vlastně říct... Čůrák ani píča jí (té motorce) ze sedla netrčí, ale je mi to fuk. Pro mě je důležité, že se mi na ní fajn jezdí
Naposledy editováno 21.07.2020 12:26:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: strakon> Boxera jsem kdysi dávno krátkou chvíli měl a musel z domů. Byla to bezpohlavní nicneříkající motorka.
ještě že nejsem osamocen s názorem na motor boxer
Frennky>
Naposledy editováno 21.07.2020 12:46:21
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Me průběh tech novejch bmw taky vyhovuje, je super kdyz motor jede vsude. Ideál by byl samozrejme elektromotor a ticho skoda te alty, ze to zabalila. Asi bych ji zkusil na SM
Souhlasím, že ten jejich novej hlavo-vodník má zajímavej charakter. Je super se tahat ven ze zatáčky na podtočenou 3ku, která v 1700rpm funguje bez spojky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Souhlasím, že ten jejich novej hlavo-vodník má zajímavej charakter. Je super se tahat ven ze zatáčky na podtočenou 3ku, která v 1700rpm funguje bez spojky...
si před zatáčkou podřaď a budeš na tom stejně, ne-li líp
tebe to budu učit
Naposledy editováno 21.07.2020 15:25:03
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je to jen něčí názor a věřím že aj Šuty je spoko když jsi spoko TY
Navíc ty teď Fando nejsi bezpohlavní ale bez kousku kůže Ty bejku;)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: si před zatáčkou podřaď a budeš na tom stejně, ne-li líp
tebe to budu učit
pokud je potreba radit Sem tam aby se clovek svezl sportovne OK pochopim to, ze holt to V2 proti ctyrvalci ma... ale aby clovek musel drzet motorku v otackach a radit kdyz chce jet na pantatu, to by me fakt sralo ... zvlast treba pokud se tak chova cestak - ja kvuli tomu tenkrat od jindreje nevzal tu st4
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Furt bys mu musel asi cca 700hodit do kapsy:'-(
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: pokud je potreba radit Sem tam aby se clovek svezl sportovne OK pochopim to, ze holt to V2 proti ctyrvalci ma... ale aby clovek musel drzet motorku v otackach a radit kdyz chce jet na pantatu, to by me fakt sralo ... zvlast treba pokud se tak chova cestak - ja kvuli tomu tenkrat od jindreje nevzal tu st4
myslel jsem sportovní svezení , napantátu moje MTS funguje od cca 2,5tis.Ale celkově pro bezpečnost je lepší mít tam těch otáček víc i při jízdě napantátu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale ja si na tohle popojizdeni opravím triumpha a budu happy