globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 21:12 | Nahoru | #8641

Kocandak píše: Neboj, znám velmi dobře
Ale já mám e36 4hrncovou sračku, takže problém s papírama a tak dále. A s šestiválcem už to není lehký auto



Potunena atmosfericka m42 by bylo dobry svezeni. Jestli umis udrzet kastli a veci okolo v dobrym stavu, tam hezkejch e36 motoru mas na vyber dost. A modernich tak akorat.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 21:14 | Nahoru | #8642

assassin píše: Fizzer: to se k tobe přestěhovala ta moje pravda - takze tu mam jednu záhadu u triumpha a jednu na TL dragsteru :D a jeste jedny karbce na porsche :D



Ja mel dneska v planu evidencku trindy, a zatim to odkladam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 21:37 | Nahoru | #8643
Stev> no, palici, kliku a kovaný ojky mám pro případ nouze už po hromadě Ale reálně je to tak, že ten motor a obecně tyhle atmo motory jsou z fabriky dost dobře postavený. Lehce se z nich nedá moc vydolovat...aby to nějak vypadalo, tak to chce otáčky, kde je limit klika, uložení, v palici zdvihátka, vačky, najednou jsou slabý ojnice, písty by taky mohly být lehčí, výfuk, chlazení...a je to celý v řiti

A pořád to bude "jen" 1.8 a čísla na brzdě nebudou nic světovýho...kdysi jsem si to propočítal a bylo jasný že tohle fakt ne, sumu už si radši nepamatuju

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 21:44 | Nahoru | #8644
Kocandak> tusim ze jen premapovani m42 uz ma celkem vliv, pak by sly schrick vacky, mozna sani, vyfuk, 160-170 koni by to dat melo bez astronomickejch castek. U lehkyho auta to staci, teda mne by stacilo.
On ten motor v serii neni na limitu.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 21:54 | Nahoru | #8645
To je přesný, ty motory nejvíc ztrácí na mapování (+posunutej omezovač) a vačkách...asi skrz emise a spotřebu. Svody má ISo docela slušný už série, sání taky asi celkem OK. Těch 160 koní je tak rozumná reálná míra...ale upřímně, když už bych se v něčem vrtal a strkal prachy, tak 160 koní je málo. To je jednodušší koupit MX-5, co má 140 koní v sérii taky, ale je zas celkově lehčí než bávo a s líp poskládanýma kvaltama. Ale to auto jsem nikdy neměl rád...takže se mi ta volba těžko připouští

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.5.2018 v 22:17 | Nahoru | #8646
Kocandak> mam pocit ze mx5 proti kompaktu o moc lehci neni.

Uprimne ja mam m42 kompakta s m technik podvozkem, samosvorem a jednohmotou setrvakem, a vic me trapi dlouhodoba udrzba nez tuning, ten asi ani nepotrebuju :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 06:12 | Nahoru | #8647
U MX5 hodně záleží na výbavě a typu. Ta moje měla snad 1200kg (jak Golf v naftě), ale NAcko jde dostat k 900kg.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 06:28 | Nahoru | #8648

assassin píše: Fizzer: to se k tobe přestěhovala ta moje pravda - takze tu mam jednu záhadu u triumpha a jednu na TL dragsteru :D a jeste jedny karbce na porsche :D

starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 08:36 | Nahoru | #8649

Stev píše: Kocandak> vic me trapi dlouhodoba udrzba nez tuning, ten asi ani nepotrebuju :)



Sere se to ? Mě taky trvalo dost dlouho abych všechno vychytal, nikde z toho nic nekapalo a vše fungovalo...a když se mi to povedlo, tak jsem koupil jiný Ale zas je pravda že nic z toho nebyly vyloženě vážný závady, nebo drahý závady. Díly jsou na to levný snad jak na feldu a pracuje se dobře...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 08:42 | Nahoru | #8650
Kocandak> nesere, jezdím v podstatě bez větších závad, ale předchozí majitel toho dost pokurvil snahou o domácí servis a taky je to starý takže musím dlouhodobě podchytit reznutí. Jinak jsou to spíš věci který fungujou ale já bych je rád měl nový, jako lambda, kotouče a desky, vyspravit kůži a tak. A jelikož je to asi až třetí koníček v řadě, už tomu tolik nedávám :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 09:03 | Nahoru | #8651

nemako píše: starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby



To je ta tichá pošta, já slyšel od báby co to odposlechla od známý tý první báby, že prej maj na klice nějakej zápich, u kolečka na rozvody, v kterým se to chroupne Akorát ta bába co mi u toho zrovna přezouvala gumy byla natolik důvěryhodná, že jsem tehdá ST1050 škrtnul z nákupního seznamu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 09:07 | Nahoru | #8652

nemako píše: starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby



hlavně vůbec nejedou, ale vůbec

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 09:16 | Nahoru | #8653

Stev píše: hlavně vůbec nejedou, ale vůbec



no... ale co jede?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 09:24 | Nahoru | #8654
Nechcete někdo? Zbylo mi tu deset litrů oleje co jsem měl nachystaný na příští výměnu. Do téčka je to škoda
(5W40)


Naposledy editováno 29.05.2018 09:25:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.5.2018 v 23:04 | Nahoru | #8655
FiZzeR> 5-W30? Ja davam celou dobu MOBIL Super 3000 X1 5W-40.

Naposledy editováno 29.05.2018 23:11:03

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.5.2018 v 10:37 | Nahoru | #8656
SVSkritek> čti voe, obrázek je debilní

Naposledy editováno 30.05.2018 10:38:23

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.5.2018 v 10:51 | Nahoru | #8657
... a zas se mi nějak rozesral ten stabilák v téčku, jak jsem měnil vačku, tak to pak mělo hrozně nízkej volnoběh. Tak s tím zas nějak zápasím.

Přidal jsem na naftě, jelo to super, ale volnoběh byl chvíli tak a chvíli jinak, otáčkoměr ukazuje půl čtvrtý, takže těžko říct, ale odhadem to lítalo mezi 800-1100, a hrozně citlivej na elektrickou zátěž (seply větráky a z 1100 to padlo tak na 500, to samý výhřev okna apod), a při prošlápnutí to viditelně černě zahulilo (obláček, žádná tyč).

Tak jsem postupně ubral do fáze, kdy při prošlápnutí to leeeeehoulince zahulí, volnoběh je ukázkovej a drží, můžu si zapínat elektrickýho co chci a nehne se ani o fň, ale zase to pocitově nemá takovej odpich a ztratilo to na maximálce (což je tady dost kritický, s naběhlým lýtkem z toho dostanu reálných 120, dřív to bejvalo kolem 135, psáno v tp je 137).

Tak já už nevim

Naposledy editováno 30.05.2018 10:52:42

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.5.2018 v 11:06 | Nahoru | #8658
... a ještě dodám, víc nafty = motor je za jízdy tišší, míň nafty = klasickej chrochták (ten rozdíl udělá cca půl až třičtvrtě otáčky šroubu směsi)

Předvstřik je nastavenej dobře, tím to nebude

Naposledy editováno 30.05.2018 11:08:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.5.2018 v 07:49 | Nahoru | #8659

FiZzeR píše: ... a zas se mi nějak rozesral ten stabilák v téčku, jak jsem měnil vačku, tak to pak mělo hrozně nízkej volnoběh. Tak s tím zas nějak zápasím.

Přidal jsem na naftě, jelo to super, ale volnoběh byl chvíli tak a chvíli jinak, otáčkoměr ukazuje půl čtvrtý, takže těžko říct, ale odhadem to lítalo mezi 800-1100, a hrozně citlivej na elektrickou zátěž (seply větráky a z 1100 to padlo tak na 500, to samý výhřev okna apod), a při prošlápnutí to viditelně černě zahulilo (obláček, žádná tyč).

Tak jsem postupně ubral do fáze, kdy při prošlápnutí to leeeeehoulince zahulí, volnoběh je ukázkovej a drží, můžu si zapínat elektrickýho co chci a nehne se ani o fň, ale zase to pocitově nemá takovej odpich a ztratilo to na maximálce (což je tady dost kritický, s naběhlým lýtkem z toho dostanu reálných 120, dřív to bejvalo kolem 135, psáno v tp je 137).

Tak já už nevim

jezdi kilo a máš to vyřešený.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.5.2018 v 10:21 | Nahoru | #8660
nemako> To jezdim stejně, pokud nechci krvácet z uší. Ale sere mě to, protože to má jet víc

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2018 v 09:59 | Nahoru | #8661
Máte někdo nějakej levnej gumoservis v Prahé a okolí? Potřebuju prohodit disky v gumách a nechce se mi za to platit ranec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2018 v 10:01 | Nahoru | #8662
FiZzeR> Já jezdím sem .

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2018 v 10:09 | Nahoru | #8663
PetrS> Dík za tip, už jsi druhý kdo mi to říká

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2018 v 08:57 | Nahoru | #8664
Pro zdejší E46kaře
Zbyla mi doma bedýnka s věcma z E46, je tam mimo jiný
- spodní hadice sání (třílitr) jetá zdravá
- asi 30 ks čudlíků do tapců novejch
- benzínové čerpadlo (bez koše) třílitr jetý zdravý
- DISA na repas, podtlaková a elektronická část je ok, klapka a osička KO
- hromada teflonovejch kroužků do vanosu
- hromada oem šroubů kol
- kulový čep zadní těhlice nový, asi febi
- 2ks šablony diamant klíčů, ty čínský rozebírací
- šroubky do pístků vanosu (ty levotočivé 3ks)
- matice olejového čerpadla
- klip na převodovku na držák řazení
- těsnění pod domek oil filtru
- těsnění mezi blok a vanos
- vehement na aretaci přítlačáku
- opěrné spojkové ložisko

a jiný, teď z hlavy nevim.

Kdyby se to někomu hodilo, nechám to za půl darma, resp. je mi líto to vpálit do konťáku



Naposledy editováno 26.06.2018 08:59:38

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2018 v 17:38 | Nahoru | #8665
čerpadlo a čudlíky nutně potřebuju.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2018 v 19:22 | Nahoru | #8666
nemako> máš je mít

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2018 v 10:12 | Nahoru | #8667
Klubko prodal český sen (octávku) a rád by zadohrab (E46). Využití bude jezdění do práce cca 10km (cca 60% město, 40% mimo) v době, kdy to nepůjde na motorce a na blbnutí na sněhu. Na asfaltu blbnout nechci.
Takže: compact 318 35000kč nebo sedan 318 58000kč nebo sedan 323 69000kč ?
Stáří podobny, motor různy, u toho compacta je cena poloviční, ale mám strach, že to bude shnily a všechno kolem motoru na výměnu, 323 bude asi na dojíždění do práce zbytečně žrát a bude vysoká pojistka.
Co myslíte?

Naposledy editováno 28.06.2018 20:20:22

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2018 v 10:21 | Nahoru | #8668
klubko: konkretni auta ti nezhodnotim, podle me je i tech 70tis na slusny bawo malo.... ale ja jsem urcite pro 6ti valec, je tam vse drazsi, ale stoji to za to. ta spotreba nebude zasadni rozdil... cca litr na 100 rozdil, zalezi na stylu jizdy - pri stylu pan klobouk bude rozdil vetsi ve prospech mensiho motoru, pri stylu "sport" bude rozdil mensi.

pojistka a spotreba je v pripade aut ktery puvodne staly mega uplnej detail, kterym nema smysl se zabejvat. si casem zvyknes, ze to je jak kdyz hazis prachy do hajzlu

Naposledy editováno 27.06.2018 10:21:50

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2018 v 00:31 | Nahoru | #8669
Uz i v Havru se to prohani zbohatlikama, koukam co to vedle me nestoji.



Naposledy editováno 28.06.2018 00:32:26

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2018 v 13:49 | Nahoru | #8670
X1 to je toho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist