globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 08:42 | Nahoru | #661




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 09:02 | Nahoru | #662
Lazyfucker> no punk je faj...ale ty orezlý kladky mě fakt trochu strašej

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 09:23 | Nahoru | #663
no jo no když voni Ti co si to tak stajliš fotí to kropí vždycky před spaním aby to mělo takovů patinu

Naposledy editováno 19.06.2015 09:24:26

Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:07 | Nahoru | #664
Kočka a šílenost...






Tvůrce Shinya Kimura a šílenost...






... a šílenost z druhé strany...






Jen pro info... jmenuje se to Edge a je to překopávka 999R (i když na té fotce je 999S... já našel ve zdrojích 999R... )

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:20 | Nahoru | #665
Ja sa este trosku vratim k tym gumam..dopredu davam len Pirelli Diablo Supercorsa. dozadu je to jedno po sezone je guma fuc..raz som dal do predu nieco ine a motorka sa spravala cudne.nechcelo sa jej do zakrut..hned dom to vyzul a vratil sa k Pirelli. Dobru skusonost mam s Bridgestone BT 023 ale len do zadu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:29 | Nahoru | #666
JA-NE> ta agilita se značně mění s tvarem gumy...

když jsem dvakrát obul komplet Rosso Corsu...hned po výjezdy jsem myslel že z toho upadnu ... na zadku výraznej hrb a předek je taky dost ostrej. Když už tu sadu dojíždíš, ta agilita se výrazně sníží, ojetím toho hrbu... a ani si toho nevšimneš...jak se to mění průběžně. Takže tam dáš novou... a zase z toho málem spadneš.
Ale má to zase dvě strany mince... to co je příjemný v krátkech překlápěčkách...se zase ne moc hodí na průjezdy rychlejch zatáček na okruhu, ještě třeba s tak neklidným strojem jako je Monster.
Já dnes míchám gumy jak to příjde... a zvyknu si na všechno... nesmíš bejt slečínka ...pod plynem se všechno poddá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:33 | Nahoru | #667
Rubi> jestli zvažuješ Angel GT, tak mohu doporučit. Teď jsem obul třetí sadu. A moje dojmy jsou takové, že proti roadsmart2 jsou lepší. Víc drží na vodě a mel jsem s nima lepší pocit.

Tuono 1000 R 08 s nima najelo 11000km, mel jsem tam 190/55 (D) guma pro multistradu. Náramně spokojený a drželo to až do hrany.

Futura 1000 s nima najela 15500km a to jsem poslední 7000km jezdil hlavně přesuny a za den cca 400km ...

Takže za mě jsou to výborné sportovně cestovní gumy...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:35 | Nahoru | #668

Rubi píše: Kluci díky za rady,prostě zkušenosti jsou k nezaplacení a tak dám ty AngelyST. Jen doufám,že zas nebudou z Číny....



Tak dej GT, teď jsem obul a obě výroba 2015 a Made in DE

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:49 | Nahoru | #669
Všichni dobře ví, že nejlepší je řezanej slejk odněkud z okruhu od člověka kterýho vůbec neznáš a kupovanej přes net! Ten dá vždy jistotu na silnici .)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 10:52 | Nahoru | #670
Sefo> jasně bo jak se ohřeje ( to místní forum šulínci umí jak nikdo jiný) drží jak cyp proto se ty nejlepší gumy po trackdays děrujou

Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:06 | Nahoru | #671
nebo tohle, tam se najede taky dost. já to nutně potřebuju!! musím tu 848 nějak vykoumal na příští rok aspoň..




1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:11 | Nahoru | #672
Hele a co Michelin Pilot Road 3 nebo 4. To by měly být nej gumy na běžné silnice a chladné nebo dokonce deštivé cesty. Jaké máte s nimi zkušenosti?

Naposledy editováno 19.06.2015 11:12:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:16 | Nahoru | #673
Šuty> čtyřky teď nazul Honza co za náma přijel na VDW...a cestou domůl neodhadl vzorek... uvidíme. Prej vydržej na nanuku 8-9t km ... takže tobě tak 25-30tkm

Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:26 | Nahoru | #674
se divím, že mimo mě tu nikdo nezmínil ty Scorpiony Traily. ani na Hyperstradě, ani na 1100 mi nikdy neklouzly, na okruhu v poho a najely víc než dost..
akorát nejsou nejlevnější..

Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:31 | Nahoru | #675
jezdil jste někdo ty Angely GT i Battlax T30?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 11:45 | Nahoru | #676
kurva to je gum to něž pozkůšám tož budu v důchodu. já jsem jezdil x sad roadtecy z6, pak z6 interact a pak z8.
na bmw dobrý na ten krouťák, a na to že jsem to lámal večer co večer p valachoch po kopcoch tak těch 7-8tkm vydržely. turističně by 12-14 daly.
teď hrkám druhů sadu qualifierů bo byly nejlevnější a buď jezdím jak kožkař anebo sů dobré. anebo je to o hlavě a ne o gumách (ve sféře +/- 70ti koní).
Jinak Penz vždycky řikal, fuck off setup, important is engine and gas

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 12:54 | Nahoru | #677

t_freedom píše: Lazyfucker> no punk je faj...ale ty orezlý kladky mě fakt trochu strašej



Přesně. Ty orezlý kladky by mě taky štvaly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 12:57 | Nahoru | #678

Lazyfucker píše: no jo no když voni Ti co si to tak stajliš fotí to kropí vždycky před spaním aby to mělo takovů patinu



Správná motopatina se skládá ze směsi mrtvejch much, oleje a brzdovýho prachu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:01 | Nahoru | #679
Borci...neválí se někomu z Vás doma nějakej starej nefunkční Brembo třmen? Ani nemusí bejt celej, stačí ho půlka. Potřeboval bych ho na pokusy s povrchovou úpravou. To co tam na těch třmenech je nejvíc připomíná elox ale zase to jsou odlitky, který bejvaj ze slitin, co eloxovat nejdou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:02 | Nahoru | #680
honzabiker> tož to mám správně, navíc menší úniky oleje spolu s propracovaným systémem obtékání vzduchu za jízdy roznáší jemný film po celé mašině takže ani stojíc ve vane s vodou by to lišku nechytlo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:07 | Nahoru | #681

VikousS4 píše: z.a.j.o.c.h> To se ti fakt líbí? ...vypadá jak fóliák k pěstování rajčat ...tak to nech otevřený, nedávej tam kryty...



Nejlepší je Rizoma, ale to je za nekřesťanskej peníz Otevřený by byly fajn, ale při mým štěstí by to bylo za půl roku na novej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:07 | Nahoru | #682
t_freedom> Tak to by bylo super takový nájezd No já konečně vyzul z GT ty staré Phantomy Sportscompy, bo byly z roku 2005 a klouzaly jako svině i za krásného počasí a nazul Road trojky. Trochu jsem dal na test skopčáků z Motorradu, kde vyhrály tuším dva srovnáváky, tak jsem zvědav. Zatím moje první zkušenost s nimi je, že po 50km jízdy jsem s nimi opět píchl duši.........(nesměj se IVOŠU) .....a to cestou na VDW a ještě k tomu ve stejné obci. Hele kdo se můžete pochlubit tím, že dostanete na vyjížďkách defekt 2x za sebou a ještě k tomu ve stejné obci.......jakásik Bečva uprostřed

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:09 | Nahoru | #683
Lazyfucker> Přesně. Když to pak jednou za čas smeješ, jsou všechny povrchy jak nový Taková samokonzervace. Něco jako Scottoiler na řetěz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:13 | Nahoru | #684
Šuty> Hole in my soul - díra v duši

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:13 | Nahoru | #685

honzabiker píše: Borci...neválí se někomu z Vás doma nějakej starej nefunkční Brembo třmen? Ani nemusí bejt celej, stačí ho půlka. Potřeboval bych ho na pokusy s povrchovou úpravou. To co tam na těch třmenech je nejvíc připomíná elox ale zase to jsou odlitky, který bejvaj ze slitin, co eloxovat nejdou....



viděl jsem různě lakovaný, ale nejlepší je to asi vyleštit, než nějaká barva.. to vypadá nejlíp, myslím..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:39 | Nahoru | #687
[quote=honzabiker]Šuty> Hole in my soul - díra v duši

kudla to je Guy Martin zamlada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 13:59 | Nahoru | #688

Lazyfucker píše: kurva to je gum to něž pozkůšám tož budu v důchodu. já jsem jezdil x sad roadtecy z6, pak z6 interact a pak z8.
na bmw dobrý na ten krouťák, a na to že jsem to lámal večer co večer p valachoch po kopcoch tak těch 7-8tkm vydržely. turističně by 12-14 daly.
teď hrkám druhů sadu qualifierů bo byly nejlevnější a buď jezdím jak kožkař anebo sů dobré. anebo je to o hlavě a ne o gumách (ve sféře +/- 70ti koní).
Jinak Penz vždycky řikal, fuck off setup, important is engine and gas



Qualifiery I jezdím taky a taky si na ně nemožu stěžovat, bral sem jich v mxtechu za pár korun. Možná jezdím stejný kožkař styl teď mám nachystaný na zadek roadsmart II, tak su na to zvědavý...

E: když se tak dívám na tvoju garáž, asi sme u tebe na podzim brali er5

Naposledy editováno 19.06.2015 14:05:08

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 14:04 | Nahoru | #689
Tady Vám Max testuje Angel GT




(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.6.2015 v 14:48 | Nahoru | #690
JollyJoker> docela divny, ze zrovna Max na Kawe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist