kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
na bmw dobrý na ten krouťák, a na to že jsem to lámal večer co večer p valachoch po kopcoch tak těch 7-8tkm vydržely. turističně by 12-14 daly.
teď hrkám druhů sadu qualifierů bo byly nejlevnější a buď jezdím jak kožkař anebo sů dobré. anebo je to o hlavě a ne o gumách (ve sféře +/- 70ti koní).
Jinak Penz vždycky řikal, fuck off setup, important is engine and gas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: kurva to je gum to něž pozkůšám tož budu v důchodu. já jsem jezdil x sad roadtecy z6, pak z6 interact a pak z8.
na bmw dobrý na ten krouťák, a na to že jsem to lámal večer co večer p valachoch po kopcoch tak těch 7-8tkm vydržely. turističně by 12-14 daly.
teď hrkám druhů sadu qualifierů bo byly nejlevnější a buď jezdím jak kožkař anebo sů dobré. anebo je to o hlavě a ne o gumách (ve sféře +/- 70ti koní).
Jinak Penz vždycky řikal, fuck off setup, important is engine and gas
Qualifiery I jezdím taky a taky si na ně nemožu stěžovat, bral sem jich v mxtechu za pár korun. Možná jezdím stejný kožkař styl teď mám nachystaný na zadek roadsmart II, tak su na to zvědavý...
E: když se tak dívám na tvoju garáž, asi sme u tebe na podzim brali er5
Naposledy editováno 19.06.2015 14:05:08