jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/367212-zx-10r-ninja.html
Co je ale pointou celého výlevu - nějak mi uniklo další životní jubileum, 60tis Z toho půlka je moje. Za šest let nic moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: To se nám to hezky zhodnocuje
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/367212-zx-10r-ninja.html
vypada to hrozne neprirozene takhle neolitany ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kamos mi nedavno pujcil fungl S1000RR a jak to ma fungl tak pry jestli nemam neco kovovyho na kombosce v kline abych mu nepodrapal nadrz a ze nejaka nalepka na nadrzi (tankpad nebo jak se to) se mu na motce nelibi takze to bude mit bez toho.... no fakt se mi jelo na ty motce blbe. takovy ty zbytecny nervy aby se to nekde neskrablo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jinak tvejch 30tis. za 6 let je ještě dobrejch... já dávám za sezonu tak 3 až to budu jednou prodávat tak mi to nikdo nebude věřit
Je možný, že to s killerem jede znatelně líp, nebo jsem jel jak totální pochva jen proto, že nebyl slyšet motor?
Co na to detektiv Štika?
(Já jen, jestli tam ta přívěra přece jenom nakonec k něčemu nebude)
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
A ted ... v jakejch otackach se pohybujes na silnici
Ozzy_ píše: A privera obecne zpusobuje, ze ty motory maj i nejakej malej spodek, a slusnej stred otacek. Kdyz to vykuchas, o todle prijdes, a nahore na kopci dostanes o 2-3 kone navic.
A ted ... v jakejch otackach se pohybujes na silnici
Naposledy editováno 28.06.2018 14:11:19
Ozzy_ píše: A privera obecne zpusobuje, ze ty motory maj i nejakej malej spodek, a slusnej stred otacek. Kdyz to vykuchas, o todle prijdes, a nahore na kopci dostanes o 2-3 kone navic.
A ted ... v jakejch otackach se pohybujes na silnici
No já ti nevim, přívěra se otevírá v 6tis... A to si troufám říct, že dosahuji celkem běžně
(Traduje se, že u "moderních" čtyřtaktů je přívěra jen kvůli hlukovým testům, které se údajně provádějí v 5tis rpm (i RSV mělo kolem 5tis "sweet spot" kdy bylo tichounký a se single laufem si všichni stěžujou na díru ve výkonu))
Naposledy editováno 28.06.2018 14:44:50
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: A dalsi vec Kdyz chci zaject osobak ... vezmu si na dromu spunty do usi. Pokud sem teda rozjezdenej a blizko. Funguje to dost spolehlive.
... taky se přikláním k této variantě Každopádně s killerem vs bez killeru je to hodně znatelnej rozdíl v rychlosti, plynulosti a důvěře v techniku. Já bych ho tam snad i nechal, ten mivvák nezní špatně ani zašpuntovanej, ale 1) se bojim že by mi shořel (carbon, už tak dost hřeje) a 2) když si kawa prskne, jakože prskává ráda, tak ten killer vždycky dost nahlas zazvoní, čili je otázka nepříliš dlouhého času kdy to ten šroubeček co ho drží vzdá a milej killer někoho cvrnkne mezi oči.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy: ja pokud nezapomenu, tak spunty vzdy...nejen, ze se mene bojim, ale nerad bych byl v 50to hluchej...ten hluk nad 150km/h je prej uz dost nebezpecny.
psenap píše: Kill vs bez killeru jsem nemeril, ale jak jsem nedavno psal, tak privera vs ladak vychazi i bez naladene jednotky od 4tis/ot uplne nastejno a mozna je nahore nejaky konik pro ladak.
A tohle jsi tedy měřil? A nějaký grafický znázornění by bylo?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |