jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: tak mam nazuty ty NG Brakes a je to HODOBOZOVY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zadnej ten problem co mi vadil u tech Alibaba kotoucu (tj pri brzdeni v rychlosti pocit z hrubyho kotouce a skubani pri zastavovani)
je to parada!!!!!! DOPORUCUJU
... holt vlastni zkusenost je neprenosna ...
Naposledy editováno 21.10.2017 14:29:10
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
mam tam teda novy desky opet FERODO ST , ty desky z predtim dojezdim pak (co sem s nima zajizdel ty Arashi)
Stev píše: To je stejny jak vymena motorovyho oleje, zvladnes to v pohode sam podle manualu. Bude tam pravdepodobne nejakej 10w30 (musis zjistit), naposled jsem tam lil mogul do zahradnich stroju.
aby to nezapadlo - diky zkusim to tedy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
a otři si vidle, ať si nezkurvíš prachovky a nezačnou ti téct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: Bubrak-ZX10R> ty jo stejně ty vykousaný vypadaj mnohem líp..
a otři si vidle, ať si nezkurvíš prachovky a nezačnou ti téct.
na motorce mi to prijde uplne jedno a vidle obcas otiram, za 10 let a 104tis km mi vidle nikdy netekly, tak to delam asi dobre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: ... holt vlastni zkusenost je neprenosna ...
Mno... Chybama se člověk učí. Chytrej cizíma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Mno... Chybama se člověk učí. Chytrej cizíma
nevim presne jak to myslite, ale od Rutana sem bral predloni kotouce na Duc ST4 a fungovalo to ok, jeste se tam doladoval ABS kotoucek a Rutan byl ve vsem vstricnej, tak sem nemel moc duvodu to ted proste nezkusit zas. a nakonec sem spokojenej, o zkusenost bohatsi a nestalo to nejak extra navic.
dneska psal Rutan, ze prodal asi 20 sad kotoucu na ctyrdeskove trmeny a reklamace jen 2 (ja a typek s krivym ramem).
osobne mam dojem, ze sem mozna narocnejsi nez ostatni, kteri si treba zvykli (docela by me zajimalo se na tech motorkach projet) a nebo je semtam proste horsi sada. priste uz bych sel samo rovnou do NG, ale je to zkusenost i pro ostatni (a tak to i dycky planuju, ze neco zkusim a pak poreferuju).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: na motorce mi to prijde uplne jedno a vidle obcas otiram, za 10 let a 104tis km mi vidle nikdy netekly, tak to delam asi dobre
ale už si je dělal ne (vnitřky)?taky se snažím, ale teď mi jedna začla téct, takže jsem to rozdělal udělal brzdy a vidle...
Bubrak-ZX10R píše: nevim presne jak to myslite, ale od Rutana sem bral predloni kotouce na Duc ST4 a fungovalo to ok, jeste se tam doladoval ABS kotoucek a Rutan byl ve vsem vstricnej, tak sem nemel moc duvodu to ted proste nezkusit zas. a nakonec sem spokojenej, o zkusenost bohatsi a nestalo to nejak extra navic.
dneska psal Rutan, ze prodal asi 20 sad kotoucu na ctyrdeskove trmeny a reklamace jen 2 (ja a typek s krivym ramem).
osobne mam dojem, ze sem mozna narocnejsi nez ostatni, kteri si treba zvykli (docela by me zajimalo se na tech motorkach projet) a nebo je semtam proste horsi sada. priste uz bych sel samo rovnou do NG, ale je to zkusenost i pro ostatni (a tak to i dycky planuju, ze neco zkusim a pak poreferuju).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: ale už si je dělal ne (vnitřky)?
taky se snažím, ale teď mi jedna začla téct, takže jsem to rozdělal udělal brzdy a vidle...
snazim se nechavat menit olej+gufera pravidelne, zatim v 2009, 2012, 2014, tj ted bych mel zas
Naposledy editováno 23.10.2017 15:18:30
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: tak olej se ma snad menit ve vidlich kazdy 2 roky uplne normalne a vzit to i s guferama preventivne mi prijde cajk. vidle mi nikdy netekly na desitce za ty leta. jestli neco vyznelo jinak, tak pardon...
proto sem se ptalno já je tady dělal cca před rokem a půl a od té doby motorka dost stála (moc sem toho nenajezdil a když tak jsem jel na 08-ce). tak sem si říkal, že ji umeji a ono levá vidle od oleje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
"Cena dílů na opravu variátoru - řemen jde neoriginál za 855,- ale ostatní jen originál kluzáky , závaží + kladky celkem 3278,- ."
tak se chci zeptat jestli to mam za to dat, nebo i ten zbytek mam sehnat druhovyrobu ? ja tomu moc nerozumim tomu variatoru co co je, tak abych zas nekoupil neco blbe musim to stejne odlozit kvuli penezum, tak bych si skutra ted vzal a ten variator nejak doresil dalsi mesic ci tak nejak
tady nevim co bych mel vzit od nich
http://www.scootland...radni-dily/variator/
tady jsou spis jety veci
https://www.tipmoto....ight/?strankovani=30
tady sou treba ty valecky ale zbytek nevim co
http://www.wemoto.cz..._250_y_foresight/00/
tady zavazi (a to zas nevim jakou gramaz...) ??
http://www.2hmoto.cz...50/fes-250-foresight
diky prosim predem za rady
Ale celkově když si vezmu to zařizování navíc, nechal bych to v MCH, vypadá to že vědí co dělaj. Víc neporadím, já bych to hodil svýmu servisákovi a ať s tím udělá co uzná za vhodný :)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
nejprv sem zjistil ze mi chybi zaslepka na sroubu na madle, pak sem zjistil ze mi nejde odemknout/otevrit sedacka, a nakonec sem uvaril brzdovku protoze se mi zakously desky, zrejme kvuli spinavejm pistkum....
pistky mi ocistili, vymenili brzdovku, ale sem takovej rozmrzelej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |