globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna gufer v USD vidli - jak na to?
8.12.2009 v 09:41
OK, základní postup mám víceméně jasnej (přečet jsem si manuál ) ale pár nejasností ještě mám.
Inspiroval jsem se tu:
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

Takže:
1) v manuále je součástí postupu i demontáž toho středovýho sráče ("pumping element", ve videu z toho akorát vytáhl jakousik tyčku) která je chycená šroubem zespoda. Často jsem četl něco o protáčení a následném vrážení seříznuté násady od smetáku, tomu bych se rád vyhnul takže je bezpodmínečně nutné toto demontovat?
2) jak přesně byste si vyložili toto:


3) jelikož nemám to speciální nářadí (na každou píčovinu abych měl deset tisíc speciálních udělátek ) - ten stahovák na pružinu bych dokázal obejít, tu zarážku taky, ale jak obejít takový to dvoudílný udělátko na narážení gufer mě nenapadá... leda kousek nějakýho tvrdýho dřeva a lehce naťukávat po obvodu, myslíte že to může fungovat? popř. nemáte někdo z pražáků na půjčení?
4) jak je to s čištěním vnitřku? strejda gůgl povidal, že nalejt decku technickýho benzínu a zapumpovat. co na to zdejší odporníci??
5) jak odvzdušnit cartridge? manuál píše chytnout trubky a pumpovat s nima proti sobě, ale nemělo by se pumpovat spíš tím vnitřkem (když je to podle manuálu ten pumping element )


Rady typu "dej to do servisu" očekávám, takže rovnou říkám že do servisu se mi nechce. Možná proto, že když tam byla millka naposledy, tak odjížděla na valníku
Anketa: Jen ze zajímavosti, jak servisujete vy?
DIY, ale do čeho nevidim, do toho se neseru
45%
9
DIY metodou pokus - omyl
40%
8
Do servisu,běžnou údržbu (olej a tak) zvládám
10%
2
Do servisu i na dofoukání gum
0%
0
Když přijde na servis, vyměním moto
5%
1
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 15:41 | Nahoru | #31
[quote]mischa638>assassin> je pravda, že stejně když odskok seřídíš tak že šroub uplně povolíš(olej proudí rychleji) nebo ho úplně dotáhneš(olej proudí ve vidli pomaleji)tak to obyčejný člověk na silnici nepozná, kór jak je to ještě u starší motorky. Takže tím nemáš skutečně co pokazit.
Ale na svojí motorce sem to tak dělal, protože ji komplet renovuju a taky když už něco dělám tak to dělám pořádně, sem prostě takový

FiZzeR>Jako myslíš když stím pak hýbeš a pumpuješ tam olej(odvzdušnění)? To máš přece zátku vidle v které je i ten šroub pro seřízení vyndanou takže ti netlačí na jehlu která uzavírá průtok oleje takže ojel ti tam volně proudí tak jako tak. Na samotném tlumiči se nastavuje vzdálenost matky od konce závitu viz. obrázek.

[URL= vzadelenost co mas naznacenou se ale nejak rozhodi kdyz mas ten sroub odskoku utazenej misto povolenej? ja myslim ze ne.. tam je proste jen sroubek s dorazem a kdyz vytocis na jednu stranu tak je v jedne poloze kdyz na druhou tak v druhe..tohle je na konstrukci toho stelovatka uvnitr vicka.. tzn i jestli to klika nebo ne.. ale neda se s tim v podstate hejbat.. tim je danej i rozsah pohybu o kolik to tu tycku zamackne dovnitr.. jo to vychozi nastaveni jde ovlivnit tou vzdalenosti co mas vyznacenou na obrazku ale nenapada me jak by to ovlivnilo to nepovoleni sroubku..

Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 17:01 | Nahoru | #32
FiZzeR> Hele nic na tom není, to by siměl zvládnout. Jestli chceš dělal jsem si přípravek na ty gufera. jsou to dva půl měsíce vyrobený z ložiska patřičného průměru. A předpokládám,že rst má stejné vidle jako rsv.

Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 21:29 | Nahoru | #33
značkuju...

1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

10.12.2009 v 13:32 | Nahoru | #34
Tak už to mám hotový... Nakonec jsem to pro sichr odnesl profíkoj a koukal jsem mu přes rameno. A děsně jsem se styděl, bo je to až primitivně jednoduchý Profík povidal, že vidle choděj krásně a je zbytečný do nich šťourat, akorát jedna trošku cvakala... ale o tom dále...

FUCK MANUAL!!!! Nějaký zasraný spešl přípravky? Stahovák pružiny? Zarážka? Ani hovno, mechoš odšrouboval víčko (který jsem pro sichr povolil ještě v brejlích), vylil olej, vyšrouboval šroub co drží zespoda kartridgi a vytáhl komplet celej vnitřek, pohoda jazz

Jo, akorát gufera nebyly do páru (každý jiná značka) a v jedný vidli byl olej celkem OK a v druhý bylo bláto... Čímpak to asi? Radši nechci vědět A z toho bláta se vysypaly kousky nějaký plastový distnační podložky... skvělý :\ Naštěstí jsme usoudili, že ten ulomenej kus nijak závažně nebrání funkci, tak jsme to složili.. akorát jsem koukal a samotnej tendle bazmek neseženu, takže kdyby někdo z vás měl klidně i bouchnutou vidli nebo jen nějaký střeva a tenhle kousek tam byl, nechť mi nechá message.

[img]

(reakce na) Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

10.12.2009 v 21:59 | Nahoru | #35
FiZzeR> zajímavé...

Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

10.12.2009 v 22:01 | Nahoru | #36
ani na af1 nemaj?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist