smrzak>Komaxit je prášková barva, která se spojí při teplotě něco málo přes 200 stupňů (600 je holej nesmysl), je velmi houževnatá a pro dobrou přilnavost je nutný podklad odmastit a opískovat (obrokovat). Jinak není pravda, že se nedá odstranit a použít klasický lak.
Já s tim dobré zkušenosti tedy nemám, co se týče dalších změn a úprav po "ožvejkaném" komaxu na kolech... to už neberu. Holt moje zkušenosti jsou takovéto a jen doporučim,ať si to nechá znovu komaxem.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování vidlic - použít plnič? !!!Nalakováno!!
Vybral jsem zlatej sprej na disky kol (Prisma Color - Rally Spray), protože je nejodolnější vůči poškrábání.
Stříkány byly 2 vrstvy barvy + 2 překrejvacího
Před:
Po:
Před:
Po:
A nakonec jsem si láknul ještě stojan a plánuju ještě koupit zlatou barvu na brzdiče
Naposledy editováno 02.10.2009 00:09:44
1 reakcí na tento příspěvek Lakování vidlic - použít plnič? !!!Nalakováno!!
smrzak>Komaxit je prášková barva, která se spojí při teplotě něco málo přes 200 stupňů (600 je holej nesmysl), je velmi houževnatá a pro dobrou přilnavost je nutný podklad odmastit a opískovat (obrokovat). Jinak není pravda, že se nedá odstranit a použít klasický lak.
tak tak..menší věci se dají v pohodce vypalovat doma v troubě -věci,na kterych až tolik nezaleži a nechce se člověku hned do praškove lakovny...jinač komaxit vyjde oproti laku na par korun....mi řikali cenu u kol snad 150, nebo 200kč-ale zase tam bylo dražší opískování...taky mi to kalkulovali něco kolem 3stovek,jestli si dobře pametam...
Komax v praci delame porad.Jinak dneska je to veda a nejde rict ze neco se jim znici a nejde pak dat dolu a pouzit neco jineho.je to vrstva barvy jako kazda jina takze se obrousit(otryskat-opiskovat) necha a pak po vyhlazeni(mame hrubou piskacku na sponky,pokud je na plastove nebo keramicke abryzivo tak to neni ta zle) jde delat vsechno jako driv.Z tohoto pohledu je odolnejsi PLASKOT(uz podle nazvu je jasne ze to drzi jako svine,kameny to neomlati,nic to neosoupe a neni to klasicka tvrda a chladna vrstva ale pogumovani).Ten se nanasi stejne jako komax v prasku a zypika v peci.Teplota je nastavitelna plynule od 0-800 stupnu a zalezi na barve,podkladu,tvrdosti byrvy a case jak si ji lakyrnik nastavi.Totez plati i u mokrych barev (mam tu jak pas,linku tak novou kabinu).Komax se hodi dobre na ruzne veci(u nas park automaty,zavory,dily do aut,zemed.technika,automob.prumysl,proste uz skoro vsechno)ani to nepoznate,muze mit ruzne hrubosti struktury nebo hladky,lesk,mat,perleť,metalízu atd atd.