paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky
11.9.2009 v 20:24
Vubec nevim jakou motorku jestli Yamahu nebo Aprilii, chci rychlost a zrychleni ,ale nemam penize do toho cpat kazdejch tisic kilometru (samozdrejme kdybych si vybral sel bych do nove !!) dekuji za odpovedi
Anketa: Yamaha nebo Aprilia
Yamaha YZF-R125
54%
21
Aprilia RS 125
46%
18
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 05:26 | Nahoru | #31

maras>Ano MZ a její slavný 11kW 4T motor. Co 15 000km výměna rozvodového řetízku. Kdo chce psa bát hůl si vždycky najde



To se taky můžeš rozepsat o čínách, koreách a dalších napodobeninách motorky. Ale i tak - 15 tis. km je slušná porce a výměna rozvoďáku je míň, než výměna pístu, kroužků a obnova nikasilu.

(reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 07:55 | Nahoru | #32

Dave81>To se taky můžeš rozepsat o čínách, koreách a dalších napodobeninách motorky. Ale i tak - 15 tis. km je slušná porce a výměna rozvoďáku je míň, než výměna pístu, kroužků a obnova nikasilu.



Zrovna nevím jestli MZ SM 125 je nějaká napodobenina motorky. A výměna rozvoďáku vyjde nastejno jako výbrus a výměna pístu na DT jelikož DT nikasil nemá A nevidím důvod, pokud se motor nezadřel nebo jestli se válec nezoválnil( což je po 15 000km blbost), obnovovat po 15 000km nikasil

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

13.9.2009 v 11:56 | Nahoru | #33
no jenže se nebavíme o starém DT bez nikasilu, ale funglovce RS s nikasilem.. který stojí 3tis, když se to přidře díky zanedbané preventivní výměně pístu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 13:47 | Nahoru | #34

-ChoRchE->Ted si to nejak uvedomil a C.J.to rekl perfektne , jeste otazecka ta yamaha jede podobne jako Honda vaeadero (protoze jsem na tom jel, a to je liny jako krava :D ) a druha otazka o kolik se zlepsi zvuk s ladakem, potazmo hluk ?



Co to seš za magora ... prej Varadero liný jak krává ... před dvaceti lety by se kluk jako ty posrat strachy na Varaderu. Co asi čekáš v tvym věku umíš hovno tak co bys chtěl ...

Jinak k tématu určitě kup YZF-125R.

(reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 15:08 | Nahoru | #35
jen chci říct marasovi vykašli se nato tyhle lidi nepřesvědčíš.... já uš se o to snažil ale pomalu to vzdávám prej dělat nikasil po 15000km ne hoši to se nedá...-ChoRchE- tu psal že chce od motorky rychlost a zrychlení a vy mu stejně doporučujete yzf-r 125 místo rs...tu bych mu doporučil kdyby psal že chce jezdit na výpary ale néda se to s 2T ve sportu srovnával ale jásný no když tomu chcete věřit že po 15000 musíš na 2T dělat nicasil(a to řikal že by šel do nový)tak si domu věřte ale trochu poupravim píst se na 2T mění po 1 motohodině nicasil po 1,5 motohodině a po 3 motohodinách tu motorku rovnou hoďte ze skály protože uš se to ani nevyplatí opravovat ach jo kluci vy ste dobrý srandysti

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

13.9.2009 v 16:23 | Nahoru | #36
¨Mno JardaDKZ, chtel jsem rychlost ,ale ne za takovou cenu a dobre ze ste mi rozmluvili takhle mi vyddzi motka aspon 3-4 roky( a se slusnou spotrebou !!) , a ted k tematu prodavam svoje TZR Za 69000kc , a kdyz neco priplatim budu mit YZFko, a otazka zni jakej je rozdil ve zvuku s ladakem nebo original vyfukem (jestli se zvysi rachot, hodne, malo atd.?)

(reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 18:14 | Nahoru | #37
-ChoRchE-> jo jestli chceš mít motorku 3-4 roky a se slušnou spotřebou tak samozřejmě nemám nic proti tomu aby sis koupi 4T protože na dvoutaku by tě za 4 roky čekala aspoň jednou výměna pístu a hrabat se v tom asi nechceš co? a mimochodem ta nová yzf-r 125 je vzhledově moc pěkná ale jak si psal že chceš rychlost ale ne za takovouhle cenu tak doufám že sem tě nerozhodil těma žvástama typu -"píst se na 2T mění po 1 motohodině nicasil po 1,5 motohodině a po 3 motohodinách tu motorku rovnou hoďte ze skály protože uš se to ani nevyplatí opravovat" to tady bylo pro pár jedinců(a je to samozřejmě upná kravina.. ) co odpovídali na tvoji první otázku že chceš od motorky rychlost a zrychlení tim ať si koupíš 4T coš uš asi výš že 125 2T by při závodění kolem tebe mohly kroužit aby se nenudili... ale zas závodit ty asi stejně nebudeš a tak pro tebe bude ten 4T díky spotřebě(kterou ses rozhodl upřednostnit před sportem ale proti tomu nic nemám to je každýho věc... )určitě lepší...

(reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 18:31 | Nahoru | #38

C.J.>no jenže se nebavíme o starém DT bez nikasilu, ale funglovce RS s nikasilem.. který stojí 3tis, když se to přidře díky zanedbané preventivní výměně pístu



Ano, až ti dejme tomu rozvoďák rozfláká válec kvůli tomu že jsi jej preventivně nevyměnil ...vždy se dá najít nějaký protiklad.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

13.9.2009 v 19:06 | Nahoru | #39
A jak je to s těma laďákama ? je tam velkej rozdíl ve zvuku, potažmo hluku ?

(reakce na) Výběr motorky

13.9.2009 v 19:10 | Nahoru | #40

-ChoRchE->A jak je to s těma laďákama ? je tam velkej rozdíl ve zvuku, potažmo hluku ?



A jsi slepý nebo hluchý?

..mrkni ne předchozí stránku, kde máš videa se zvukem, člověk se s tím sere a ty se ani nemrkneš

Výběr motorky

13.9.2009 v 20:06 | Nahoru | #41
ja sem koukal """!!!! ale rozdil jsem slysel jenom v hloubce ? a ten vejfuk co jsem sem daval za ty 4 tisice, je koplet, nebo jenom koncovka ?

Výběr motorky

13.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #42
a kde se da sehnat vzduchovej filtr na YZFko myslim K&N , a nejaky led diody, hledam na netu, ale vsude pisou jak to vyrobit, ale ja bych to neumel ani zapojit do baterky tak poradte dekuju

Naposledy editováno 13.09.2009 20:25:07

Výběr motorky

14.9.2009 v 14:00 | Nahoru | #43
Omrkni databázi lidí co jsou tady registrovaný s YZFkem a poptej se jich.

Výběr motorky

14.9.2009 v 14:18 | Nahoru | #44
podle mě je blbost kupovat novou dvácu...to mas jen na chvilku a pujdes stejne nahoru s kubaturou. proděláš moc peněz. Kup starší a jestli 4T nebo 2T tak za mě určitě 2T zajedeš si líp

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

14.9.2009 v 20:31 | Nahoru | #45
me ta dvaca vydrzi aspon do 19 let !! coz jsou 3 roky ! to by mi aprilka nevydrzela

(reakce na) Výběr motorky

15.9.2009 v 12:35 | Nahoru | #46
-ChoRchE-> si teda věříš... a bez udržby ti nevydrží nic. Já bych osobně šel do 2T kvuli lepším svezení i za cenu vyšších provozních nákladů.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

15.9.2009 v 15:10 | Nahoru | #47
Maradona: Ale kdyz ty naklady nemam

(reakce na) Výběr motorky

15.9.2009 v 17:36 | Nahoru | #48

-ChoRchE->Maradona: Ale kdyz ty naklady nemam


Nemáš náklady a chtěl bys tunit eRko

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

15.9.2009 v 18:41 | Nahoru | #49
Ale to bych si vzal od tatky uz rovnou s tim atd. ja mu reknu chci tuto a tuto a on to koupi (snad) ale az bych mel motorku tak by nic nekoupil :_

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

15.9.2009 v 20:45 | Nahoru | #50

-ChoRchE->Ale to bych si vzal od tatky uz rovnou s tim atd. ja mu reknu chci tuto a tuto a on to koupi (snad) ale az bych mel motorku tak by nic nekoupil :_



nechces mi tatku na chvilku pujcit??? celkem by se mi takovy tatka hodil a myslim ze na 2T jde zvysit výkon lip jak na 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

16.9.2009 v 16:21 | Nahoru | #51
hej maradonna má pravdu jestli chceš koupit 4T tak proti tomu nic nemám ale je blbost koupit si ho a pak utracet za sportovní filtr adt. protože stejně zvýšíš výkon o 0,5 kw a vrazíš do toho zbytečně prachy.... jestli chceš výkon tak si kup to rs.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

16.9.2009 v 16:40 | Nahoru | #52

JardaDKZ>hej maradonna má pravdu jestli chceš koupit 4T tak proti tomu nic nemám ale je blbost koupit si ho a pak utracet za sportovní filtr adt. protože stejně zvýšíš výkon o 0,5 kw a vrazíš do toho zbytečně prachy.... jestli chceš výkon tak si kup to rs.....



konecne nekdo kdo mě chápe a jeste mu nekdo reknete at koupí starší, že je blbost kupovat na chvilku novou... že na tom stejně nevydrží tak dlouho jak si myslí...

(reakce na) Výběr motorky

16.9.2009 v 17:29 | Nahoru | #53
Maradonna> jo na tom se taky schodnem protože u nový motorky ti prvnim rokem spadne cena třeba o 20% druhym rokem asi o to samý....to znamená že když třeba tu rs koupíš za třeba 120k(jen odhad nevim přesně...)tak jí za dva nebo tři koky prodáš třeba za 70....(si spočítej kolik proděláš) a když koupíš třeba 7-8 letou za 40k tak i kdybys měl smůlu a vrazil 10k do go motoru tak jí za dva roky zase za 40 prodáš(možná i za víc kvůli te go...)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

16.9.2009 v 18:28 | Nahoru | #54
Mno, ale já na té motorce vydržet budu muset aspon do 18 , pak snad nějaká R6

(reakce na) Výběr motorky

16.9.2009 v 18:34 | Nahoru | #55
-ChoRchE-> kolik ti je? Min 16 kdyz chces dvácu. Ty dva roky tě budou stát 50 000 nemyslíš že je lepší si koupit radši dvě mašiny po 40 000 než jednu za 120 000. za 120 000 ti vyjde RS i R6 ... neblbni a nekupuj funglovku. projdi si inzeraty a uvidis jak to pada. Věř mi... takových kluků jsem poznal co si koupili na nauceni treba Ninju 250 a v pulce sezony už byla na netu. Tato motka je jen docasne resení než budš moct skocit na silnejsi, nesypej do toho zbytecne moc lowe. to si radsi za usetrene lowky kup poradne vybaveni ktere uzivis i na te R6
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis


TOPlist