globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co do Mustanga?
13.8.2009 v 21:48
Zdravim, chtěl bych se zeptat, co je nejlepší lejt do Mustanga. Jestli Special 91, Natural 91 či Natural 95. A také jaký olej. Prozatím leju M2T a Special 91, ale chtěl bych tomu dát, co nejelpší . Jinak jak je to s ricínovým olejem? Nechá se ještě sehnat? Jedu totiž s nim na závody, tak aby kluk jel
Anketa: Jaké palivo?
N91
3%
1
N95
47%
17
Special 91
50%
18
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 12:44 | Nahoru | #31
memphis.unv> co proč by dělal generálku? tím M2t mažu tak leda řetěz na motorové pile jakej vliv má oktanový číslo na teplotu?

(reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 12:47 | Nahoru | #32
Mr.FiFI> dobrej olej je taky ten od stihlu nebo od husqy neztrací mazavost ani při extrémních teplotách.... proto třeba motorovky a pod. nezadřou.... a ohledně benzínu to moc vliv mít nebude....
spíš abys ho měl v dobré kondici přes výfuk filtr a karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 13:05 | Nahoru | #33
hanyva> nevíš? m2t na mazání bohatě stačí, já na to jezdím celé život, znám dost dalších takovéch lidí, nikdo s nim nemáme problémy a pár lidí po doporučení m2t jsou taky spokojení.
motor v jawách se totiž konstrukčně nelišíuž od válečnéch plánů na péráka, otáčky se skoro nezvýšily, výkon narostl přijatelně. ještě před 30 letama bylo m2t modderním luxusem a ještě furt se jezdilo aji na m6a, což je olej normální, ne pro dvoutakty a ještě mnohem starší. a aji na m6a to jezdilo spolehlivě.
ale m2t je minerál, to znamená bez chemickéch přísad. tim pádem se v motoru tvoří usazeniny. ty usazeniny zůstávají tam kde jsou a naprosto ničemu nevadí, jenomže stačí nalit tam polosyntetiku, už tam je nějaká ta chemie, která ony usazeniny rozpouští a ty pak hrknou kam nemají. je to jakobys třeba do ložisek nebo do válcu hodil písek.

abych to zkrátil, je nesmysl lit něco dražšího než m2t do jawy. mz to taky zvládne, znám několik lidí co ho do mz lijou
ale je nesmysl ještě větší z m2t přejít ať už na syntetiku nebo polosyntetiku

Naposledy editováno 14.08.2009 13:08:18

(reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 13:12 | Nahoru | #34
memphis.unv> a ta druhá otázka
jakej vliv má oktanový číslo na teplotu?

jako vím že tam m2t stačí ale měl sme pak zasranej výfuk teda u fichtla do mz to fakt neleju to bych asi zadřel nejezdím jak důchodce nehledě na kouřové efekty

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 13:43 | Nahoru | #35
Palivo do fichtla: Nejlíp special 91, když ho máš v okolí k dostání, když ne, tk natural 95 ale přimíchej do toho benadit(náhražka olova) Vim, že to nemá ventily, ale ten motor je dělanej na olovnatej benzín a kroužkum to jedině prospěje.
Olej do fichtla: M2T maximálně na řetěz, jesli nechceš mít vejfuk a válec obalenej sračkama. Ani bych nelil polosyntetiku jako Mogul TSF nebo Paramo RAPID 2T, ale zvolil bych buď M2T SUPER nebo Mogul TS a poměr 1:33

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 15:00 | Nahoru | #36
Diesel 91 už málokde, tak natural95 s adetivem a pak postupně zkusit bez ...

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 15:13 | Nahoru | #37
Kup něco míň retro!

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 16:01 | Nahoru | #38
No, do mustanga jsem daval pecial91 a M2T a jel ja drak. Na to, jak to jede ma stejne nejetsi vliv serizeni a stav motoru a ne olej.

1 reakcí na tento příspěvek Co do Mustanga?

14.8.2009 v 16:26 | Nahoru | #39
to že m2t zasírá všechno co může, všude je furt plno sraček, furt se to musí čistit atd slyším od každýho blba, ale z vlastní zkušenosti: za těch 10 let co liju do benzínu výhradně m2t jsem čistil akorát jednou na fichtlu tlumič a to proto, že to na něm nikdy nikdo přede mnou neudělal.

nic, seru na vás, jdu protáhnout svou třipade ve které je jako vždy m2t, pro jistotu ještě ve větší dávce než 1:40

Naposledy editováno 14.08.2009 16:28:44

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 16:54 | Nahoru | #40
Jestli chces neco lepsiho jak M2T tak Mogul TS to TSF se me zda jako rozmazlovani a navic je drahy.Pomer bude idealni 1:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 16:57 | Nahoru | #41
memphis.unv> jo tak to mě z výfuku tekli sračky vypaloval jsem co rok
ale furt si mi neodpovědel jakej má vliv oktanový číslo na teplotu motoru

viz tvůj příspěvek: natural 95 bych tam nelil. bude se to moc hřát, fichtl má mít normal 86, aji 91 je pro něho luxus

(reakce na) Co do Mustanga?

14.8.2009 v 17:28 | Nahoru | #42
hanyva> že by mýtus co patří k tomu co je rozšířený?
to nevim cos s tim dělal, neni to potřeba každé rok čistit ani kdybys tam m2t lil 1:10

1 reakcí na tento příspěvek Co do Mustanga?

14.8.2009 v 22:11 | Nahoru | #43
Fucky - No, to víš, no. Sranda Cup Nevim, ejstli vydrží těch 30km.
Jinak díky, dneska jsem koupil Special a M2T a myslim, že to bude OK. Jinak s N91 či problém nemám, u nás maj jedno z toho u všech třech, jinak v Kolíně je asi 12 benzinek, tak tam by se taky sehnalo

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 22:17 | Nahoru | #44
Já do svýho Msutanga liju Natural 95 (protože ho mají oparvdu úplně všude), jenom jsem musel zvednout předstih, pak se mi zdá že proti speciálu není žádnej rozdíl ve výkonu. Jenom by mě taky zajíalo proč N95 potřeuje větší předstih.
Olej používám Motul, asi za 150,- litr, a to jenom kvůli tomu že mi ho doporučil technik z toho obchodu kam chodím pro náhradní díly. Myslím, že je to v podstatě jedno, co to je za olej, hlavně aby to byl minerál pro dvoutaktní motory. Jde spíš o poměr, držím se 1:40 a nemám problém. On toho fechtlíka umaže bez problémů i M2T, jedinej rodíl se mi zdá že ten motul míň kouří, ale to se mi možná fakt jenom zdá.

Co do Mustanga?

14.8.2009 v 23:38 | Nahoru | #45
Koukám, že to je tady každej chytrák. Bože lidi chytněte se za hlavu a vyndejte si ji z prdele. Žádný náhražky olova tam nelej, nalej tam benzín a ne naftu, jedo nestli N91, S91, N95, 98 nebo nějakej 100oktanovej sráč. Pojede to na všecko stejně žádný kroužky, co to tady melete za kraviny? M6A je 4taktní olej, kterej dělá všade plno sraček, m2t neni o moc lepší, ale jede to na oboje. Nicméně autor se ptal co lepšího, takže lepší oleje samoržejmě existujou. Přejít z m2t na nějakej lepší olej (polosyntetika, syntetika - i když toto označení pozbývá významu) je naprosto bez problémů a nic se pro to nemusí udělat. Max vypálit vejfuk, aby to po předchozim mazutu z m2t ještě mělo díru ve vejfukovym kolenu.

1 reakcí na tento příspěvek Co do Mustanga?

14.8.2009 v 23:40 | Nahoru | #46
memphis.unv > ty už tu taky dost dlouho plkáš naprostý kraviny, jak to tak čtu. A nejde jen o tento příspěvek.

(reakce na) Co do Mustanga?

15.8.2009 v 13:52 | Nahoru | #47
kalkulačka> copak konkrétně se ti nezdá?
a nevykrucuj se, říct že kecám nesmysly je snadný, tak ukaž aspoň jaký

Co do Mustanga?

16.8.2009 v 10:04 | Nahoru | #48
já s nim jezdim už tři roky na NATURAL 95 s M2T a uplně v pohodě za rok najedu asi tak 2000-3000 km a žádná závada krom třeba přetrženyho lanka bo tak něco ale nelej tam určitě NATURAL 98 kamoš to chtěl zkusit jak to pojede a od té doby mu podfukuje válec ale jelo to prej uplně nehorázně jakou to mělo silu ale ty maly šroubky co držijou válec to neudržijou ten tlak

Naposledy editováno 16.08.2009 10:06:57

(reakce na) Co do Mustanga?

16.8.2009 v 10:10 | Nahoru | #49
Mr.FiFI> jezdil jsem na N95 + Mogul TS 1:50 asi 7 let a bez jedinýho problému...M2T je hustá sračka,která se usazuje na dně nádrže...TSko se krásně rozpustí

Co do Mustanga?

16.8.2009 v 10:13 | Nahoru | #50
hlavne aby ti brzil,nepadal retez,kola se tocili lehce a ty moc nevazil.zajed si kvalifikaci a poznas ty chyby olej s benzinem u tohoto stroje neni na vitezství

Co do Mustanga?

16.8.2009 v 18:42 | Nahoru | #51
Nitrometan

Co do Mustanga?

17.8.2009 v 09:22 | Nahoru | #52
řekl bych, že týhle motorce to je jedno Jezdil sem na natural 95, někdy na 100 octanovej benzín :D Olej jsem tam lil 1L za 80kč.... úplně obyč stačí.

Co do Mustanga?

18.8.2009 v 09:07 | Nahoru | #53
M2T je sračka a to mi nikdo nevymluví. Dřív sem to lil do simsona a furt chcala z vejfuku černá mrdka a připalovala se tam, pak sem přešel na polosynt. Motul a z vejfuku kde nic tu nic. Do Jawy 350 sem lil to samý a laufy furt jak nový, kluci co lili M2T, tk to měli komplet všichni zasraný jak jetel. Do babety dávám Mogul TS nebo M2T Super, prostě to musí splňovat API TC, a mopík šlape jak fík, předtim s tim jezdil děda na chajdu a lil tam M2T a furt zacpanej vejfuk, kanály a v létě v pařákách motor vadnul, s lepšim olejem se to neděje.
A proč přidávat benadit do naturalu? Už sem to tu psal výše

Co do Mustanga?

5.3.2010 v 22:44 | Nahoru | #54
My dáváme do pionýrů 100oktan + olej Repsol(cena něco kolem 550Kč) A nebo od OMV (700Kč) -obojí plná syntetika....100oktan dáváme proto že při přehřátí je menší pravděpodobnost že bude hořet v samozápalech....ale my máme motorky dost upravené....jinak bych do mustanga zkusil nějakou polosyntetiku(jezdíval sem Shell-competition) asi 140kč....+ natural 95, kklidně i 100oktan

Co do Mustanga?

5.3.2010 v 22:47 | Nahoru | #55
Jinak M2T bych do motorky nenalil ani za nic....po vás taky nikdo nechce aby ste žrali ho**a tak proč chudák motorka musí mít M2T ? :( ...jinak ty plný syntetiky nečudí,ale mazlavýho bordelu je celkem dost(což je nám taky fuk,jelikož motory rozebíráme a předěláváme po 10-15mth) takže se nestihnou zanést...zato ale mám jistotu že to nezadřu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist