paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Startování
9.2.2009 v 19:54
Zdravím, Mám problém s mojí jawkou 350, která nechce startovat když je studený motor. Když šoupnu berzín do válců nebo když je zahřátá tak chytne na poprvé, ale jak vychladne tak ani ránu...
Nevím si už rady, jakmile motor běží, tak nemůžu vytknout jedinou vec. Měřil jsem i kompresy ve válcích a taky super. Nemáte někdo nějaký tip jak na to?
Díky za každý nápad..
Předchozí
1 2
Následující

Startování

12.8.2019 v 22:25 | Nahoru | #31
Ahoj všichni. Pořídil jsem si takovou hezkou originální pravou "konopničku" 634-7 - červená metal. Jezdí krásně, ale nastartovat je někdy porod . Posledně mi to trvalo skoro hodinu. Nevím přesně, jestli uplavovat méně a postupně až chytne nebo hodně (někde jsem četl, že do té doby než z bočního otvoru karburátoru teče benzín). Mně spíš přije, že jí vždyck spíš před startem uchlastám. Vždycky pustím kohout (někdy se mi i stalo, že i bez cupování začlo téct z komory a dokonce i zpod gumové spojky sání). Pak okamžitě cupovat - jak dlouho? Spíš krátce nebo opravdu do přetečení? A kolikrát pak šlapat nasucho? Pak s klíčkem mi vždycky alespoň dvakrát kuckla, ale pak na tom skáču jak "prdlej" a nic. Svíčky nové, zapalování jde krásně - za jízdy stopro dobíjí, baterka nová. Teplá pak už vždycky startuje perfektně. Karburátor jsme rozebíral a profukoval jak spodní trysku, tak i boční malou. Na šrouby nešahám, abych si nerozhodil hodnoty, zpátky už bych je těžko chytil a věřím, že jsou nastavené dobře.
A při odstavení stroje řekněmě třebana měsíc, mám vypnout motorku tak, že jí chcípnu spotřebováním benzínu z karbu při vypnutém kohoutku nebo tohle spíš před zimou? Jde mi o to, aby třeba ten olej nelepil třeba trysky. Jezdím na 100 benzín + olej 1:33

Další poznatky - těsně po startu mi jde zpod levého kolene kouř, po chvíli ustane - špatně dotažené? Chybí konopná izolace? Černým karbonem jsou poteklá obě kolena - takže možná, že to lehce netěsní? Ale při jízdě nijak nekucká ani nechcípe...
Když za volnoběhu natočím řidítka doprava, tak mi otáčky letí nahoru až tak ke dvou tisícům (a za plyn opravdu netahám) - Uprostřed a vlevo volnoběh v pořádku.
Při nakopávání páka pokaždé narazí do stupačky a otočí jí dopředu - je od ní již docela omlácená. Přitom je ve stejné poloze jako u brzdy. Tkahle se na ní nedá držet noha, protože se ohýbá.

Tohle jsou ale jen marginálie, spíš ty starty.

Díky moc za všechny tipy , i když se budou třeba opakovat - ale opakování je matka moudrosti :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist