globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navrtávání výfuku
 
14.9.2008 v 19:33
Ahoj
máte někdo zkušenosti s navrtáním výfuku?

Prosím jakékoliv rady, tipy, odkazy atp.
Např. kde navrtat, kolik děr, průměr děr, atd..

Slyšel jsem že motorka potom ztratí nějaký výkon a musí se nechat seřídit. Je to pravda?
Předchozí
1 2
Následující

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 13:33 | Nahoru | #31

WHTRDR>libor67> nebylo lepsi ho vykuchat? vrtani mi prijde jako zverstvo


To jsem původně chtěl zkusit, ale ty koncovky jsou zavařený, takže to nešlo. Nechápu,jak to výrobce myslel, ale nejdou ani čistit. Proto jsem vrtal.

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 17:53 | Nahoru | #32
libor67> Typyckej placebo efekt, víc to řve takže ti připadá že líp jede (odzkoušeno mnoha generacemi jawařů kuchajících výfuky na 2T, většina z nich by ti přísahala že to jede líp i když ve zkutečnosti to jede mnohem hůř).

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 17:57 | Nahoru | #33

Stráťa>libor67> Typyckej placebo efekt, víc to řve takže ti připadá že líp jede (odzkoušeno mnoha generacemi jawařů kuchajících výfuky na 2T, většina z nich by ti přísahala že to jede líp i když ve zkutečnosti to jede mnohem hůř).



No on je totiz podstatny rozdil vrtat na 2T nebo 4T.

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 18:26 | Nahoru | #34
Taky jedna moznost

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 18:30 | Nahoru | #35
dedek new> To jo no, šlo mě o to nějak popsat ten pocit že to víc jede. Ale stejně, dukud neuvidím grafy z brzdy před a po vrtání do výfuku tak nevěřím tomu že to nějak pomůže.

Navrtávání výfuku

17.9.2008 v 19:21 | Nahoru | #36
to dedek new: jo jo tailgun lol

Navrtávání výfuku

18.9.2008 v 08:49 | Nahoru | #37

Stráťa>libor67> Typyckej placebo efekt, víc to řve takže ti připadá že líp jede (odzkoušeno mnoha generacemi jawařů kuchajících výfuky na 2T, většina z nich by ti přísahala že to jede líp i když ve zkutečnosti to jede mnohem hůř).


Před odvrtáním jsem zkoušel nastavit volnoběh na co nejmíň ot/min. Podařilo se 1400 ot/min. Po odvrtání se daly otáčky snížit na 1200ot/min. Výfuky dle mně kladly menší odpor výfukových plynů a proto se motor udržel v chodu i v nížších otáčkách. Dále lze připustit možnost, že se výfuky zanesou karbonem a sníží to výkon. Jak jsem již uvedl, na mém motocyklu vyrobce přivařil koncovku a výfuk nejde rozdělat a vyčistit. Je možné, že po odvrtání klade výfuk podobný odpor, jako v době, kdy byl tlumič naprosto čistý a nezanešený.
Mám Aprílii Pegaso z roku 1992 a jezdím s kamošama, co sedlají Yamahy XT 660 a v pohodě jim stíhám, takže o mnohem menším výkonu po odvrtání nemůže být vůbec řeč .......
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist