máte někdo zkušenosti s navrtáním výfuku?
Prosím jakékoliv rady, tipy, odkazy atp.
Např. kde navrtat, kolik děr, průměr děr, atd..
Slyšel jsem že motorka potom ztratí nějaký výkon a musí se nechat seřídit. Je to pravda?
Stráťa>libor67> Typyckej placebo efekt, víc to řve takže ti připadá že líp jede (odzkoušeno mnoha generacemi jawařů kuchajících výfuky na 2T, většina z nich by ti přísahala že to jede líp i když ve zkutečnosti to jede mnohem hůř).
No on je totiz podstatny rozdil vrtat na 2T nebo 4T.
Stráťa>libor67> Typyckej placebo efekt, víc to řve takže ti připadá že líp jede (odzkoušeno mnoha generacemi jawařů kuchajících výfuky na 2T, většina z nich by ti přísahala že to jede líp i když ve zkutečnosti to jede mnohem hůř).
Před odvrtáním jsem zkoušel nastavit volnoběh na co nejmíň ot/min. Podařilo se 1400 ot/min. Po odvrtání se daly otáčky snížit na 1200ot/min. Výfuky dle mně kladly menší odpor výfukových plynů a proto se motor udržel v chodu i v nížších otáčkách. Dále lze připustit možnost, že se výfuky zanesou karbonem a sníží to výkon. Jak jsem již uvedl, na mém motocyklu vyrobce přivařil koncovku a výfuk nejde rozdělat a vyčistit. Je možné, že po odvrtání klade výfuk podobný odpor, jako v době, kdy byl tlumič naprosto čistý a nezanešený.
Mám Aprílii Pegaso z roku 1992 a jezdím s kamošama, co sedlají Yamahy XT 660 a v pohodě jim stíhám, takže o mnohem menším výkonu po odvrtání nemůže být vůbec řeč .......