Zajímalo by mě jak je to s přepisem motorky na 11 kW.Konkrétně u Mita.S 17.5 kW se mi kvůli strážmistrům nechce jezdit (pokud je to otevřené bývá ještě víc). V TP chci mít 11, ale doopravdy ať to má kolik chce. Musím mít na úřadě nějakou hodně dobrou známost nebo jak se toto vlastně řeší?
Jaryn90>And> tak jasně že jim v papírec zůstane těch 11 lol ono se to jen tak nezmění. Ale až s tím půjdeš na technickou tak tam zjistí, že už to nemá 11kw. Není prostě jednodušší si koupit moto s 11kw? Ušetříš si starosti.
Zjistí leda tak hovno, na technické kontrolujou číslo rámu, motoru (pokud není vyškrtnutý t TP), funkčnost světel a blinkrů, homologaci na výfuku a podobný srandy.
Stráťa>Jago> Neříkám nechat zavřený věčně ale aspoň takovejch 10000km než ju dostaneš aspoň trochu do ruky.
PS: Je mi 19 takže o tolik starší nebudu.
něco jako
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt
Takže - na Tvém místě bych koupil něco, co těch 11kw má nejen v TP, ale i reálně..
Jago>Jo jasně, maj tu pravdu obe skupiny lidí, ale já osobně se svejma zkušenostma budu jezdit na 2T otevřeným Mitu abych se svez!!!, s tím rizikem, že když při nehodě nekdo umře a pujde to na expertýzu,tak to budu nejspíš já a pak už je mi to free když někdo zkušenosti nemá, což musí posoudit sám, tak at jde do 11 kw, ale řikám že průměrně zdatnýho potenciálního motorkáře, kterej není magor tech 11 kw stejně za 1000 km přestane bavit :D :D stejně jako těch 24 kw otevřenejch, který vám tady podle tech keců asi utrhnou prdel a dáte wheelie na pětku ne? :D :D :D
Díky takovýmu uvažování, jako máš ty, naše silnice vypadaj, tak jak vypadaj.. Chybí prostě typická moto-evoluce.. Přeber si to, jak chceš..
Mám stejný názor jako Kony5 a Jago,akorát jsem se to bál před JArynem, Stráťou a teď už i Ernestem napsat .Jako vždy to zase perfektně tímto :
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt
schrnul Číkus .Doufám, že mě teď tady nikdo neukamenuje
Číkus>Stráťa>Jago> Neříkám nechat zavřený věčně ale aspoň takovejch 10000km než ju dostaneš aspoň trochu do ruky.
PS: Je mi 19 takže o tolik starší nebudu.
něco jako
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt
Až tak důkladně zase ne, ale prvních pár set/tisíc km pokud člověk na ničem nejezdil má dost starostí s tím pohlídat si značky, auta okolo, aby měl zařazenej správnej kvalt a podobný věci co ty děláš už automaticky a ani o nich nevíš.
Já se teď budu učit hlavně poznávat provoz, značky, doufám že né příkopy .Až si na jaře koupím tu stopětadvácu tak pak zase začnu poznávat ji, ale škrtit to nebudu, protože s toho skoku strach nemám.Do začátku opatrně a až to chytnu do ruky tak pak už si jenom užívat a užívat jízdy.
And>Stráťa> My mluvíme oba o tom samém ale každý z jinačí strany Ano je to tak oba máme pravdu.
Já se teď budu učit hlavně poznávat provoz, značky, doufám že né příkopy .Až si na jaře koupím tu stopětadvácu tak pak zase začnu poznávat ji, ale škrtit to nebudu, protože s toho skoku strach nemám.Do začátku opatrně a až to chytnu do ruky tak pak už si jenom užívat a užívat jízdy.
No i lehký oťukání se s příkopem nemusí bejt na škodu pokud se ti nic nestane a nerozbiješ drahou mašinu.
Přece tady nemůžu napsat, že jezdím v normálním provozu, když mi je teprv 15, za měsíc 16.
I kdys jezdil po okreskách, tak pořád je to o ničem. ;)
Přikláním s k tomu že když se cokoliv stane tak budeš mít docela dost problému, jak s pojišťovnou tak s policií.
Být tebou tak bych fakt uvažoval jestli ti to za to stoji.
Já to měl snadné, mi bylo řečeno: "jo, koupím ti otevřenou 125ccm a v techničaku měj 11kw, ale až to položíš nebo někoho sestřelíš, popřípadě někdo sestřelí tebe, a pojišťovna ti nedá pojistné, tak pak se budu ptát na svých 50k."
btw. mam CBR125 a nestěžuju si. Naučím se na tom a v osmnácti se budu bavit o tom, že bych si koupil motorku s 25kw v techničáku, ale jinak otevřenou.