globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 11 kW v TP
 
26.8.2008 v 20:43
Zduř!
Zajímalo by mě jak je to s přepisem motorky na 11 kW.Konkrétně u Mita.S 17.5 kW se mi kvůli strážmistrům nechce jezdit (pokud je to otevřené bývá ještě víc). V TP chci mít 11, ale doopravdy ať to má kolik chce. Musím mít na úřadě nějakou hodně dobrou známost nebo jak se toto vlastně řeší?

11 kW v TP

28.8.2008 v 09:01 | Nahoru | #31

Jaryn90>And> tak jasně že jim v papírec zůstane těch 11 lol ono se to jen tak nezmění. Ale až s tím půjdeš na technickou tak tam zjistí, že už to nemá 11kw. Není prostě jednodušší si koupit moto s 11kw? Ušetříš si starosti.


Zjistí leda tak hovno, na technické kontrolujou číslo rámu, motoru (pokud není vyškrtnutý t TP), funkčnost světel a blinkrů, homologaci na výfuku a podobný srandy.

11 kW v TP

28.8.2008 v 09:05 | Nahoru | #32

Stráťa>Jago> Neříkám nechat zavřený věčně ale aspoň takovejch 10000km než ju dostaneš aspoň trochu do ruky.

PS: Je mi 19 takže o tolik starší nebudu.


něco jako
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt

11 kW v TP

28.8.2008 v 09:09 | Nahoru | #33
kdyby na technické měřili výkon na brzdě, tak tam sem každý druhý den!

11 kW v TP

28.8.2008 v 09:13 | Nahoru | #34
And> Dostat 11kw do TP legální cestou za přiměřené finanční prostředky je nemožné. Pokud způsobíš dopravní nehodu, při které bude usmrcen některý z účastníku, moto jde na expretýzu - tudíž pokud budeš mít 11kw v TP a 20kw reálně, tak máš "průser jako Brno"..
Takže - na Tvém místě bych koupil něco, co těch 11kw má nejen v TP, ale i reálně..

11 kW v TP

28.8.2008 v 10:18 | Nahoru | #35
Jo jasně, maj tu pravdu obe skupiny lidí, ale já osobně se svejma zkušenostma budu jezdit na 2T otevřeným Mitu abych se svez!!!, s tím rizikem, že když při nehodě nekdo umře a pujde to na expertýzu,tak to budu nejspíš já a pak už je mi to free když někdo zkušenosti nemá, což musí posoudit sám, tak at jde do 11 kw, ale řikám že průměrně zdatnýho potenciálního motorkáře, kterej není magor tech 11 kw stejně za 1000 km přestane bavit :D :D stejně jako těch 24 kw otevřenejch, který vám tady podle tech keců asi utrhnou prdel a dáte wheelie na pětku ne? :D :D :D

11 kW v TP

28.8.2008 v 10:34 | Nahoru | #36

Jago>Jo jasně, maj tu pravdu obe skupiny lidí, ale já osobně se svejma zkušenostma budu jezdit na 2T otevřeným Mitu abych se svez!!!, s tím rizikem, že když při nehodě nekdo umře a pujde to na expertýzu,tak to budu nejspíš já a pak už je mi to free když někdo zkušenosti nemá, což musí posoudit sám, tak at jde do 11 kw, ale řikám že průměrně zdatnýho potenciálního motorkáře, kterej není magor tech 11 kw stejně za 1000 km přestane bavit :D :D stejně jako těch 24 kw otevřenejch, který vám tady podle tech keců asi utrhnou prdel a dáte wheelie na pětku ne? :D :D :D


Díky takovýmu uvažování, jako máš ty, naše silnice vypadaj, tak jak vypadaj.. Chybí prostě typická moto-evoluce.. Přeber si to, jak chceš..

11 kW v TP

28.8.2008 v 10:41 | Nahoru | #37
Toš chlapi díky moc!
Mám stejný názor jako Kony5 a Jago,akorát jsem se to bál před JArynem, Stráťou a teď už i Ernestem napsat .Jako vždy to zase perfektně tímto :
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt

schrnul Číkus .Doufám, že mě teď tady nikdo neukamenuje

11 kW v TP

28.8.2008 v 11:25 | Nahoru | #38
začátečník zvládne otevřenou 500 (teď nemyslím CR nebo RD ale třeba CB, GS, ER5...), takže moralistický kecy o otevřených 125 ccm jsou směšné.

Naposledy editováno 28.08.2008 11:29:09

11 kW v TP

28.8.2008 v 18:30 | Nahoru | #39

Číkus>Stráťa>Jago> Neříkám nechat zavřený věčně ale aspoň takovejch 10000km než ju dostaneš aspoň trochu do ruky.

PS: Je mi 19 takže o tolik starší nebudu.
něco jako
5000km na babetě
5000km simson 50
5000km simson 75 kit
5000km jawa 90 roadster
5000km 11kw 125 2T
5000km 125 4T
5000km otevřená 125 2T
5000km cagiva roadster 200
5000km MZ 250
5000km jawa 350
5000km DR 400
5000km LTD 450
5000km GS 500
a pak umřít stářím a na pořádné motorce se nikdy nesvézt



Až tak důkladně zase ne, ale prvních pár set/tisíc km pokud člověk na ničem nejezdil má dost starostí s tím pohlídat si značky, auta okolo, aby měl zařazenej správnej kvalt a podobný věci co ty děláš už automaticky a ani o nich nevíš.

11 kW v TP

28.8.2008 v 18:42 | Nahoru | #40
Navíc na co by pak slabší mašiny byli když podle vás může každej začít na půllitru.

11 kW v TP

28.8.2008 v 20:26 | Nahoru | #41
Někdo začíná v deseti, někdo ve dvaceti, někdo ve třiceti a někdo třeba v padesáti.Třiceti letý chlap přece nebude začínat na 125 na které by vypadal jak obr na mravenci a pětistovku by svou postavou a hlavně hlavou ukočíroval.A navíc každý nemá motorku pro zábavu, ale bere to třeba "jenom" jako dopravní prostředek na ježdění do práce, do obchodu....Podle mě jsou k tomu slabší kubatůry.Toť můj názor.

11 kW v TP

28.8.2008 v 20:50 | Nahoru | #42
And> 30ti letej chlap sice bude začínat na motorce ale už bude vyježděnej z auta a jediný co se bude učit je ovládat motorku, když někdo v 16ti začíná tak se musí naučit řídit motorku a navíc jezdit v provozu (většinou ten větší problém) a to obojí současně.

11 kW v TP

28.8.2008 v 21:06 | Nahoru | #43
Stráťa> My mluvíme oba o tom samém ale každý z jinačí strany Ano je to tak oba máme pravdu.
Já se teď budu učit hlavně poznávat provoz, značky, doufám že né příkopy .Až si na jaře koupím tu stopětadvácu tak pak zase začnu poznávat ji, ale škrtit to nebudu, protože s toho skoku strach nemám.Do začátku opatrně a až to chytnu do ruky tak pak už si jenom užívat a užívat jízdy.

11 kW v TP

28.8.2008 v 21:14 | Nahoru | #44

And>Stráťa> My mluvíme oba o tom samém ale každý z jinačí strany Ano je to tak oba máme pravdu.
Já se teď budu učit hlavně poznávat provoz, značky, doufám že né příkopy .Až si na jaře koupím tu stopětadvácu tak pak zase začnu poznávat ji, ale škrtit to nebudu, protože s toho skoku strach nemám.Do začátku opatrně a až to chytnu do ruky tak pak už si jenom užívat a užívat jízdy.


No i lehký oťukání se s příkopem nemusí bejt na škodu pokud se ti nic nestane a nerozbiješ drahou mašinu.

11 kW v TP

28.8.2008 v 21:24 | Nahoru | #45
Stráťa> No jo no...jak že bylo to přísloví? Chybama se člověk učí? Jenže kdo ví kdy bude ta chyba poslední? :\

11 kW v TP

28.8.2008 v 21:40 | Nahoru | #46
Mněl sem dvě bouračky s aprilkama taky otevřený ale tp ok a policajti se nanic neptali jen kolik sem jel ale je fakt že sem jel 70 km/h takže když pojedeš 130 a konstrukcni rychlost bde 90 tak se asi ptat budou

11 kW v TP

28.8.2008 v 21:45 | Nahoru | #47
jo jinak když tim někoho zabiješ tak pudou taky za majitelem coš bude asi tvuj táta a ten s tim bude mít taky problémy : jaktože ste mu jí pučil

11 kW v TP

28.8.2008 v 23:11 | Nahoru | #48
And> lol, my se 2 dny hádáme a pak přijdem na to že se hádáme zbytečně lol

11 kW v TP

28.8.2008 v 23:16 | Nahoru | #49

jk.rx>jo jinak když tim někoho zabiješ tak pudou taky za majitelem coš bude asi tvuj táta a ten s tim bude mít taky problémy : jaktože ste mu jí pučil


blbost jak Brno

11 kW v TP

28.8.2008 v 23:17 | Nahoru | #50

jk.rx> když pojedeš 130 a konstrukcni rychlost bde 90 tak se asi ptat budou


blbost jak Brno č.2

11 kW v TP

29.8.2008 v 09:52 | Nahoru | #51
And> Nechci ti do toho kecat, ale srovnavat pole a normalni, realny provoz je jako srovnavat hrušky a jablka.

11 kW v TP

29.8.2008 v 10:29 | Nahoru | #52
Normálně to jde i přepsat v TP.Já měla 80 kw a tak mi to v servisu seškrtily,daj ti razítko a dojdeš s tim na úřad.Toť vše.

11 kW v TP

29.8.2008 v 10:30 | Nahoru | #53
Bucka> no ono záleží na typu motorky

11 kW v TP

29.8.2008 v 11:30 | Nahoru | #54

Stráťa>And> lol, my se 2 dny hádáme a pak přijdem na to že se hádáme zbytečně lol


Jo tak to u nás na Valašsku chodí oba o stejné věci ale z jiného pohledu lol

11 kW v TP

29.8.2008 v 11:31 | Nahoru | #55

petr-kucera>And> Nechci ti do toho kecat, ale srovnavat pole a normalni, realny provoz je jako srovnavat hrušky a jablka.


Přece tady nemůžu napsat, že jezdím v normálním provozu, když mi je teprv 15, za měsíc 16.

11 kW v TP

29.8.2008 v 11:56 | Nahoru | #56

Přece tady nemůžu napsat, že jezdím v normálním provozu, když mi je teprv 15, za měsíc 16.



I kdys jezdil po okreskách, tak pořád je to o ničem. ;)

Přikláním s k tomu že když se cokoliv stane tak budeš mít docela dost problému, jak s pojišťovnou tak s policií.
Být tebou tak bych fakt uvažoval jestli ti to za to stoji.

11 kW v TP

29.8.2008 v 11:59 | Nahoru | #57
petr-kucera> Uvažuju o tom, vím že by to byl obrovský průser kdyby něco, ale zase ta jízda, to svezení...

11 kW v TP

29.8.2008 v 13:52 | Nahoru | #58
kua ako nwm jak se jezdi po celej republice,ale na valasšku se kurňa jezdí na rychljech bajkach a ne jak náký hňup na zavřené..... :D :D

11 kW v TP

29.8.2008 v 14:51 | Nahoru | #59
4 And: Zaleží to na tobě....nevim kolik maš najeté (v realnem provozu), nevim jake jsou u vás cesty.

Já to měl snadné, mi bylo řečeno: "jo, koupím ti otevřenou 125ccm a v techničaku měj 11kw, ale až to položíš nebo někoho sestřelíš, popřípadě někdo sestřelí tebe, a pojišťovna ti nedá pojistné, tak pak se budu ptát na svých 50k."

btw. mam CBR125 a nestěžuju si. Naučím se na tom a v osmnácti se budu bavit o tom, že bych si koupil motorku s 25kw v techničáku, ale jinak otevřenou.

11 kW v TP

29.8.2008 v 15:14 | Nahoru | #60

Jago>kua ako nwm jak se jezdi po celej republice,ale na valasšku se kurňa jezdí na rychljech bajkach a ne jak náký hňup na zavřené..... :D :D


Tak tak lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist