Téma: Alternativa k Bonnevillu
12.8.2022 v 12:04
Tak srna se rozhodla, že prej na tomhle Bonnevillu už jezdit nebudu ... Měl jsem ho měsíc, strašlivě mě bavil. Koupil jsem ho jako 2 roky starého nejetého a když mě pojišťovna vyplatí, tak jich ale moc není a funglovka je za nějakých 360tis, což je úlet (od 2021 je potřeba dokoupit vyhřívané hefty a centrální stojan, které bývaly v základu).
Zvažuji teda i jiné alternativy k T120 .
Co mě bavilo:
- klasický vzhled, drátěná kola, takže by to měla bejt nějaká stylovka, nutně to nemusí být classic
- motor! (dělal jsem úpravu sekundáru -1z a chtělo by to ještě +2z vzadu, pak by to jelo dle adekvátně)
- že je to zábavné i při 80km/h, ale dá se skoro sportovně povozit na krouťáku z vinglů a rozutíkat se to taky umí
- jel bych na tom světakraj, protože se na tom jede líp než na většině cestovních endur
a zážitek je mnohem intenzivnější
Co mi trochu chybělo:
- ještě trochu síly, to by se mělo dohnat převodem (takže nic z klasik V7, Interceptor, malej Bonneville, W800, atd. vůbec nepřipadá v úvahu)
- podvozek bude chtít upgrade. Není to nutné, ale je to pak větší sranda
Určitě NE Kawa Z900RS, XSR. FTR mi už taky přijde posunutej jinam. Petarďák mě hrozně nahlodal s Ducnou GT 1000.
Co koupit Thruxtona R, vyměnit horní brejle za kit s normálníma řidítka, dát rovný sedlo ... není to ideální recept? Top komponenty a vlastně by z toho byl Bonneville
Co nějaké další alternativy?
Rozpočet 200-300k CZK.
Dík za nápady.
Zvažuji teda i jiné alternativy k T120 .
Co mě bavilo:
- klasický vzhled, drátěná kola, takže by to měla bejt nějaká stylovka, nutně to nemusí být classic
- motor! (dělal jsem úpravu sekundáru -1z a chtělo by to ještě +2z vzadu, pak by to jelo dle adekvátně)
- že je to zábavné i při 80km/h, ale dá se skoro sportovně povozit na krouťáku z vinglů a rozutíkat se to taky umí
- jel bych na tom světakraj, protože se na tom jede líp než na většině cestovních endur

Co mi trochu chybělo:
- ještě trochu síly, to by se mělo dohnat převodem (takže nic z klasik V7, Interceptor, malej Bonneville, W800, atd. vůbec nepřipadá v úvahu)
- podvozek bude chtít upgrade. Není to nutné, ale je to pak větší sranda
Určitě NE Kawa Z900RS, XSR. FTR mi už taky přijde posunutej jinam. Petarďák mě hrozně nahlodal s Ducnou GT 1000.
Co koupit Thruxtona R, vyměnit horní brejle za kit s normálníma řidítka, dát rovný sedlo ... není to ideální recept? Top komponenty a vlastně by z toho byl Bonneville

Co nějaké další alternativy?
Rozpočet 200-300k CZK.
Dík za nápady.
springb píše: Ahojte. Chcem sa poradiť, čo myslíte je T120 vhodná na dlhšie cestovanie vo dvojici (ja+priateľka +batožina)? Nie nejaké mesačné expedície, ale tak na týždeň/ 10 dní ako napr. Chorvátsko, Taliansko , Alpy a štáty okolo SR. Jazdíme na pohodu t.j. dodržiavam rýchlosť, diaľniciam sa vyhýbame ako sa to len dá. Máme Afriku, ale asi bude na predaj, ....
To je spíš věc osobního pohledu na způsob cestování, někdo cestuje na babetě a neměnil by. Animals to napsal jasně, že v jeho případě se to sešlo dobře.
springb píše: ...Bonneville T120 sa mi veľmi páči. Samozrejme hneď by som menil zadné tlmiče a kúpil nejaké turistické sedadlo + veľké plexi . Čo myslíte?
Páči sa, ale pochybuji, že těmi vylepšeními nabude na kráse.
1 reakcí na tento příspěvek Alternativa k Bonnevillu
A co Brixton Cromwell 1200? Prakticky totožný parametry jako T120 a je o kilo levnější...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternativa k Bonnevillu
Tam78 píše: A co Brixton Cromwell 1200? Prakticky totožný parametry jako T120 a je o kilo levnější...
Na víkend jsem ho měl půjčenýho. Můžu zprostředkovat dojmy, pokud by o to někdo stál

Naposledy editováno 10.10.2022 13:36:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternativa k Bonnevillu
FiZzeR> tys na tom přežil víkend? jako svezení pěkný, takový surový - jsem zvyklej z velkýho japonskýho 4V, ale to sedlo bylo tragický, jak kych seděl na nehoblovaný fošně s ostrejma hranama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternativa k Bonnevillu
Mňojo> Je fakt, že po cca 200km jsem začal cítit ten šev na hraně, a bábofka za mnou se taky začínala vrtět. Ale nic kvůli čemu bychom se věšeli.
Tam78> Tenhle styl motorek není úplně moje krevní skupina, tak moc nemám s čím srovnávat. Snad s tím půllitrem (500X), z kterýho jsem na to skočil. Ten je pohodlnější, lehčí, hravější. Dvanáctka je oproti tomu kus motorky, na místě dost těžká, za jízdy v poho a tu váhu necítíš, ale přesto oproti tomu půllitru bylo potřeba občas trocha násilí, zvlášť v překlápěčkách
Podvozek překvapil, čekal jsem houpačku, ale jede to kam chceš. Brzdy překvapily tuzemoc, zase jsem čekal brzdnou dráhu rozjetýho tankeru ale brzdí to krásně (ale můžu to mít zkreslený z toho půllitra, kde na dva lidi při svižnější jízdě ten jeden kotouček má co dělat). Nevím jaký má dvanáctka výkon, ale čekal jsem, že to pojede víc, někde jsem tomu podržel, do cca 150 to je hned, pak už se mu moc nechce (ve dvou). Velkej showstopper jsou stupačky, jsou proklatě nízko u země a do zatáček musíš buď na pantátu nebo z toho hodně vylejzat, což mi přijde až nepatřičný k tomuhle stylu
Ale s tím jde něco dělat, jsou snížený na kloubku, tak by tam třeba šly dát z půllitra, to by je posunulo o pět čísel vejš. To bude asi pak tak nějak limit gum, jsou tam takový ty berušky od pirelli. Za sebe bych dal i širší řidítka, to je zas indivindi. Má to el plyn, při prásknutí plynem na místě je tam prodleva jako prase, to jsem celkem zvedal obočí, ale naštěstí je to jen na místě, za jízdy je reakce normální. Líbí se mi přepínání na sport mód, resp. ta reakce motoru
Žádná ucukaná svině, jen se vezeš na krouťáku a s každým dalším kvaltem je to jak když do tebe drcne plyšovej nosorožec
Zvuk když jde do toček, k tomu ani nevím co říct, líbíme. Chybí mi tam ale takový to kvílení primáru
Myslím že to má kontrolu trakce, resp. jednou mi to tak nějak zakuckalo na nějakým bordelu. Sedlo je trochu opruz, ale žádná trága. Zrcátka bych vyměnil, oproti těm z půllitra v nich neni nic vidět (což by ale řešily i ty širší řidítka). Jsou tam i nějaký vibrace od motoru, nevim jestli to brát jako negativum, jsou v nízkejch frekvencích, a mně to k tomu motoru sedí. Prakticky pořád jede sahara na chladiči, nevim proč. Podle teploměru ok. Za co bych někoho fakt pobodal je hrdlo nádrže, máš tam takovej plech s dírama, když dáš pistoli do výřezu, tak furt vypíná, a když povytáhneš, cáká ti to do ksichtu. Tohle maj i půllitry, bejt to moje, tak to vypárám
Suma sumárum, fajn motorka na neděli, když nikam nechvátáš, neřešíš značku a původ. O kousek nad cenou nový dvanáctky začínaj ojetý triumphy a spol, což je docela na zváženou, no.
Tam78> Tenhle styl motorek není úplně moje krevní skupina, tak moc nemám s čím srovnávat. Snad s tím půllitrem (500X), z kterýho jsem na to skočil. Ten je pohodlnější, lehčí, hravější. Dvanáctka je oproti tomu kus motorky, na místě dost těžká, za jízdy v poho a tu váhu necítíš, ale přesto oproti tomu půllitru bylo potřeba občas trocha násilí, zvlášť v překlápěčkách






Suma sumárum, fajn motorka na neděli, když nikam nechvátáš, neřešíš značku a původ. O kousek nad cenou nový dvanáctky začínaj ojetý triumphy a spol, což je docela na zváženou, no.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 140 | 4.2.2025 v 06:36 Libak3 |
Chladicí kapalina H4DX Hybrid OAT -... Triumph Bonneville T120 | hello | 12 | 19.9.2023 v 16:10 Krautkopf |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |
Odpočet DPH při dovozu z Německa Triumph Bonneville T120 | jb1982 | 27 | 25.4.2023 v 12:30 CRF1000 |
Koupě ojeté motorky Německu Triumph Bonneville T120 | jb1982 | 3 | 9.3.2023 v 12:08 Gahan37 |