Podělí se se mnou někdo o rady a zkušenosti co se týče zajížděni nové Benelli 302s?
Prodejce mi pouze řekl,že do 1000km nemám vytáčet motor do červéného pole,často řadit,brzdit motorem,což mi párkrát už nevyšlo a musel jsem hamstnout na brzdy,tak se bojim,aby ji to nejak neublizilo.Potom nejezdit delsi trasu konstatní rychlostí.
Je pravda,ze na prvni servis až po najetí tech 1000km?Nebo je tam jestě nějaký časový interval,pokud bych ty km třeba nenajel během např.2měsíců?Je teď pořad zima a jezdit se nedá.Mám zatím najeto jen 150km
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění motoru
t_freedom píše: twl, tak na tohle zajiždění by si člověk musel pořídit metrologickou laboratoř...
a jak to tu někdo napsal... k syrovýmu motoru se nikdo z nás stejně nedostane...
já syrovej motor zajížděl zhruba jak píše animals, nic těžkýho to nebylo. Důležitý bylo po těch 500 km vyměnit olej, byl plnej bordelu, ale možná mělo vliv že to je litina a ne nicasil ve válcích. Jinak po těch 500 už se hned podívala na den na okruh a pak na dyno.
Vytvořil sem si tenkrát takovou tabulku, je to v angličtině ne abych machroval, ale protože veškerý relevantní info bylo v en a bylo pro mě jednodušší se správně vyjádřit když sem si to psal ... Motor se zdá každopádně zajetej dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
Johny_Servis píše: assassin> To je snad dobre, ze nezere olej ne ? Zase casto slychavam nazor, ze kazdy motor neco bere a je to normalni a pak je divny, ze me nikdy zadny motor v aute ani na moto, ani v sekacce nikdy nic nebral (mysleno tak, ze by to slo poznat) a to rozhodne nejsem sam.
poslední generace motorů aut jsou dělány tak, aby olej žraly - respektive aby se písty pohybovaly volněji a motory snážily vnitřní tření. v praxi to znamená dvou/trojnásobnou spotřebu oleje proti motorům vyráběným před 10 lety (mezi výměnami, 20 tkm, na octavii III nedolévám, ale hladina klesne od horní rysky ke spodní)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motoru
Casto radit a drzet motor v takovych otackach, aby byl v co nejnizsi zatezi. Po 500km pridavat zatez a stale vysoce dbat na chlazeni, mazani....
Po 1000km opet pridat a dal tomu naopak davat poradnou čočku, ale opat obcas nechat ochladit, promazat.
Pri koupi dnesnich novych motorek/aut se to tolik hrotit nemusi. Tohlo, co pisu, je spis pro zajeti "HW" upraveneho motoru, ne auta mota, ktery uz neco malo "najel" a byl otestovan na brzde.
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění motoru
Navic mi rekl,ze do tech 1k km nemam nic delat,jako menit olej,nic,to je mi taky divny,pac mi ten olej ubyva.Je to moje prvni nova,tak nechci nic zanedbat.Ale bojim se,ze kdyz v 500 km olej vymenim,bude na me zkouset,ze neco… a ze zaruka uz je v haji.Pred koupi byl milej,jako asi kazdej prodejce a dnes,kdyz se ho na neco ptam,ani neodpovi.
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění motoru
Za mě: Ride and enjoy! ...česky jak? Jebat záběh!
Naposledy editováno 20.05.2021 08:33:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Benelli BN302s model olejového filtru [1, 2] Benelli BN 302 | ihnaja | 45 | 9.4.2023 v 23:12 radi5 |
oxford USB 2,1 adaptér-zkušeností s... Yamaha FZ1 Fazer, Benelli BN 302 | ihnaja | 6 | 26.3.2023 v 20:55 Kanada21 |
Zkrácení brzdové hadice - jak na to Benelli BN 600, Benelli BN 600 GT, Benelli BN 302, B... | ihnaja | 19 | 3.3.2023 v 23:23 Julip2 |
Zadní brzda nebrzdí ani po výměně p... [1, 2, 3] Honda CB 1000F, Benelli BN 302 | ihnaja | 86 | 7.9.2022 v 16:10 33.petr |
Koukám po moto Malorážce [1, 2, 3] Suzuki Inazuma 250, Benelli BN 302, BMW G 310 R, Ben... | jira123 | 72 | 27.7.2022 v 17:48 Matess727x |