globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje
13.11.2020 v 20:10
Zdravim, mam hayabusu rv 2011 ,nejde nastartovat, stala cca 3roky bola uplne rozobrata, postavil som ju vsetko zapojil tak ako ma byt, nadrz cista, palivove cerpadlo nejavilo znamky znecistenia, bateriu dobijam ale tam by taktiez nemal byt problem, problem je 1 na pristrojovke neukazuje ziadne hodnoty /tam kde maju byt najazdene kilometre a vypisovanie vad a podobne/ nic neukazuje iba svieti display... 2 ked prepnem spinac motora na on - tocim motorom ale motorka nechyta, NESVIETI FI kontrolka! Taktiez sa neozyva ziaden zvuk z palivoveho cerpadla/ ze by natahalo benzin/ motor toci bez privody paliva, opakujem vsetko je zapojene, stpjan hore, spojka stlacena, motor toci, prosim pomozte, treba masinu napojit na pocitac? Za vsetky rady som vdacny...

Nestartuje

19.11.2020 v 23:01 | Nahoru | #31
Hned pri pretoceni klucika na displayi vyskoci “CHEC” vsetko svieti v pohode, motocykel je na stojane, ked zapnem vypinac motora ,klikne imobilizer, zmizne z displayu “CHEC”, pumpa nasaje benzin, ale motorka nenastartuje, len toci a toci, vstreky su vonku a nic, nevystreknu.

Nestartuje

19.11.2020 v 23:03 | Nahoru | #32
PetrJ81> Aj toto je moznost! Dik, overim

Nestartuje

19.11.2020 v 23:18 | Nahoru | #33
To je divny, kdyz tam neni napajeni vstriku mela by to jednotka hlásit jako chybu - to pozná, ze kdyz ho ukostri, nejde pres ni proud...

Koukni do schématu, to bys mel poznat odkud to tam jde.

Jeste me napada problem ve spinacce - na jednom pinu jde plus do jednotky pres odpor - proti zlodějům, aby to neslo jen primitivně propojit.
Ma to immo?

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

19.11.2020 v 23:52 | Nahoru | #34
.

Naposledy editováno 22.11.2020 11:13:32

Nestartuje

20.11.2020 v 08:05 | Nahoru | #35
assassin> Ano ma to immobilizer ,ten cvaka ked pretocil klucik trosku je prasknuty neviem ci vrom bude problem

Nestartuje

20.11.2020 v 08:05 | Nahoru | #36
HMS> Nenacita to ziadnu vadu nechapem

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 08:46 | Nahoru | #37

HMS píše: A když odpojíš konektor od vstřiku tak to načte závadu? Pokud to stálo tři roky na sucho tak můžou být vstřiky zalepený že ani necvaknou.



Ale proud by do nich šel.

Nestartuje

20.11.2020 v 08:50 | Nahoru | #38
Jestliže to zabublá na sprej, tak jiskra jde a vstřiky ne. To je zvláštní. Myslím si, že kdyby to byl immo, pádový čidlo nebo tak něco, nedávala by řj ani jiskru.

Když odpojíš konektory ze vstřiků, ohlásí to chybu? Tzn, "ví" jednotka o vstřikách?
A zkusil bych jít po kabelech, jestli není někde něco zlomenýho nebo okousanýho.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

20.11.2020 v 09:06 | Nahoru | #39
Rozvody!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:10 | Nahoru | #40

PetrL3 píše: Rozvody!



Ty maj vliv na to, že na start sprej to vrčí a nejde proud do vstřikovačů? (Který maj bejt pod napětím furt)

zjedz> hele ještě takovej blbej dotaz, jak jsi měřil ty vstřiky? Ono na nich má být napětí furt, ale je potřeba to měřit proti kostře - ne v konektoru od vstřikovače ty dva piny proti sobě - to bys nic nenaměřil.

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:33 | Nahoru | #41
FiZzeR> Viděl si jak měří? To už tu bylo mockrát, že když 2 dělaj totéž, není to totéž. Rozvody můžou někdy způsobit to , že na sprej to blafe, ale přes vstriky nic.

Když se nehnul z místa, určitě bych na ně mrknul. To nic nestojí.

Naposledy editováno 20.11.2020 09:34:23

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

20.11.2020 v 09:39 | Nahoru | #42
A změřit tlaky.

U motorky, co 3 roky stála a byla úplně rozebraná bych nkdy nespoléhal na informace od majitele.

Naposledy editováno 20.11.2020 09:40:52

Nestartuje

20.11.2020 v 09:40 | Nahoru | #43
FiZzeR> Aha! Dobry dotaz! Pravdepodobne som zle meral nakolko nic neukazovalo, okej dnes poobede si pri to sadnem

Nestartuje

20.11.2020 v 09:41 | Nahoru | #44
A hele... no neke.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:43 | Nahoru | #45
PetrL3> My se ale snažíme okruh pátrání zúžit, né rozšířit na "zkontroluj úplně všechno" Podle toho co postupně psal to vypadá na problém s dodávkou paliva (pokud teda změřil ty vstřiky správně), tam pak nedává smysl řešit cokoli jinýho, dokud se nezjistí jestli to je nebo není slepá ulička.

Komprese měřit v tuhle chvíli taky nemá smysl, je to stříkačka a na sprej zavrčí, takže tlaky nějaký budou, navíc ty se za tři roky stání nevytratí (jako jasně, sleze olejovej film atd, ale to by mohlo dělat problém u karbce, ne u stříkačky). Chce to prostě postupovat metodicky a systematicky, ne frk sem frk tam.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

20.11.2020 v 09:43 | Nahoru | #46
FiZzeR> Ked odpojim jeden vstrek alebo viacero pocas zapateho zapalovania tak nic neohlasi, ale! Vzdy ked prepnem vypinac motora spat na Off tak na pristrojovke ukaze “CHEC”, a zase ked nasledne prepnem na on- tak chec zmizne.. leda ze by sa riadiacka odpojila a chyba zmazala, a takto teraz nevie rozlustit ze aku chybu vobec ma

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

20.11.2020 v 09:44 | Nahoru | #47
Pisu, ze jeden pól je trvale plus a druhej spina jednotka - tzn tam spina pulsy, ty normalne multimetrem nenameris, to bys musel na osciloskop.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

20.11.2020 v 09:45 | Nahoru | #48
S motorom nieje nic, ventile nastavene, rozvody skoro nove, tlaky perfekt ,tam problem nieje!

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:46 | Nahoru | #49

zjedz píše: FiZzeR> Ked odpojim jeden vstrek alebo viacero pocas zapateho zapalovania tak nic neohlasi, ale! Vzdy ked prepnem vypinac motora spat na Off tak na pristrojovke ukaze “CHEC”, a zase ked nasledne prepnem na on- tak chec zmizne.. leda ze by sa riadiacka odpojila a chyba zmazala, a takto teraz nevie rozlustit ze aku chybu vobec ma



Z hlavy si nevybavuju jak je to u suzuki, ale má to nějakou vlastní diagnostiku, někde se má něco ukostřit nebo proklemovat, určitě to bude v manuále. Taky to "chec" může v téhle situaci znamenat "máš vyplej chcípák vole"

Naposledy editováno 20.11.2020 09:50:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:47 | Nahoru | #50

assassin píše: Pisu, ze jeden pól je trvale plus a druhej spina jednotka - tzn tam spina pulsy, ty normalne multimetrem nenameris, to bys musel na osciloskop.



JO Ale těch +12 (nebo +5?) na jednom společném drátě do vstřikovačů se zaplým zapalkem naměřit má.

Nestartuje

20.11.2020 v 09:47 | Nahoru | #51
assassin> Jasne v pohode, ale nejaky hacik v tom bude, medzi riadickou a budikmi bude niekde chyba

Nestartuje

20.11.2020 v 09:50 | Nahoru | #52
Uz len cert vtom musi byt. Dnes to premeram a dam vediet

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:52 | Nahoru | #53

FiZzeR píše: PetrL3> My se ale snažíme okruh pátrání zúžit, né rozšířit na "zkontroluj úplně všechno" Podle toho co postupně psal to vypadá na problém s dodávkou paliva (pokud teda změřil ty vstřiky správně), tam pak nedává smysl řešit cokoli jinýho, dokud se nezjistí jestli to je nebo není slepá ulička.

Komprese měřit v tuhle chvíli taky nemá smysl, je to stříkačka a na sprej zavrčí, takže tlaky nějaký budou, navíc ty se za tři roky stání nevytratí (jako jasně, sleze olejovej film atd, ale to by mohlo dělat problém u karbce, ne u stříkačky). Chce to prostě postupovat metodicky a systematicky, ne frk sem frk tam.



Já vím, co se tu psalo, tejden to čtu, teď už sem nabyl podezření, že ty podávaný informace můžou bejt od něj zavádějící, tak sem se rozhodl něco přidat.
Už tuhle blbost neudělám.

Naposledy editováno 20.11.2020 09:55:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:53 | Nahoru | #54

FiZzeR píše: JO Ale těch +12 (nebo +5?) na jednom společném drátě do vstřikovačů se zaplým zapalkem naměřit má.



12v - ale samo proti kostre.

Chec je znameni, ze jeste neni zaplej “chcipak” nebo stojánek+kvalt.

Nestartuje

20.11.2020 v 09:54 | Nahoru | #55
Diag se spoušti propojením dvou pinu v diag konektoru.

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:54 | Nahoru | #56

FiZzeR píše:
Komprese měřit v tuhle chvíli taky nemá smysl, je to stříkačka a na sprej zavrčí, takže tlaky nějaký budou



Jen ještě napíšu, že s tímhle právě nesouhlasím, že když jsou tlaky dodtatečný na sprej, musí vrčet přes vstřiky.

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:55 | Nahoru | #57

zjedz píše: S motorom nieje nic, ventile nastavene, rozvody skoro nove, tlaky perfekt ,tam problem nieje!



OK, tak vyřešeno.

Nestartuje

20.11.2020 v 09:55 | Nahoru | #58
Ale este takto: v manualy je pisane ze: vstreky su zablokovane ked snimac polohy vacky, snimac tlaku, zapalovanie na 1,2,3,4, valci , spinacka alebo pumpa zpod nadrze neposle data do riadiacky /tzn. Nie je nieco dobre zapojene/ vtedy su zablokovane vstreky a moto nenastartuje

(reakce na) Nestartuje

20.11.2020 v 09:56 | Nahoru | #59

assassin píše: 12v - ale samo proti kostre.

Chec je znameni, ze jeste neni zaplej “chcipak” nebo stojánek+kvalt.



Jo, to už jsem u psal prve, než se tu tak rozvířila debata

Nestartuje

20.11.2020 v 09:58 | Nahoru | #60
assassin> Ahaa? Ale vsetko je zapojene... l
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist