Téma: DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
19.12.2017 v 15:36
ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.
Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000
Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).
Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.
No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.
nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.
http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html
http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html
http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.
Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000
Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).
Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.
No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.
nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.
http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html
http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html
http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
cuir>V praxi to možná tak je, ale nechápu proč, pokud je vše o.k. Máš kolo na klice a na vložené hřídeli složené na značky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
axs píše: cuir>V praxi to možná tak je, ale nechápu proč, pokud je vše o.k. Máš kolo na klice a na vložené hřídeli složené na značky?
v tom je prave ten for... ze ikdyz dodrzim postup dle manualu naprosto presne, to znamena, ze mam na znacce i ozubene kolo na klice a nasledne otubene kolo na vlozene hrideli pro rozvodaky, tak jedine ceho tim docilim, kdyz toto mam na znackach (cili teckama k sobe), je fakt, ze pri nastavovani vlozeneho kola pro predni hlavu nemusim otacet klikou o 360° aby mi sedelo vlozene kolo na znacce. zkratka pak vlozene kolo predni hlavy sedi hned.
Cili davat kliku a hridel k sobe teckama je v zasade dost zbytecne, na vysledne nastavnei to vliv nema.
No a pokud prave pak chci nainstalovat druhe vlozene kolo do zadni hlavy, tak bez otoceni motorem mi na znacce nesedi. A pak samozrejme nesedi ani vacky. Pokud rotorem otocim o 360° mezi instalacema vlozenych kol predni/zadni hlava, tak pak mi zadni vlozene kolo sedi na znacce a vacky take perfektne sedi.
Ale nesedi to s tim diagramem, protoze pak vlozena kola chodi jakoby naproti sobe a pokud dam predni hlavu na znacky, tak na zadni hlave je vlozene kolo znackou smerem dolu. V tomto pripade az na vlozene kolo vse sedi.
Takze proste ten diagram a nejen ten,celkove graficke znazornovani v tom servisnim manualu je spatne vyobrazeno.
Ja bych to ani neresil a dal to tak (s obracenym vlozenym kolem), pokud by to tak bylo pri rozebirani. Ale duvod proc to tady resim je ten, ze kdyz jsem to rozebiral, tak rozvody prave o ten kousek nesedely. Takze to me znejistelo, kdyz jsem zjistil, ze po moji montazi, kdy jsem dodrzel postup a graficke vyobrazeni v servisnim manualu mi to nesedi uplne stejne jako kdyz jsem to rozebiral.
A bylo mi pak asi jasne, ze to bude dalsi chyba v manualu a tentokrat jiz pri tvorbe a ne jen pri prekladu :)
Bohuzel, ale nekdo kdo se v tom hrabal predemnou tak se vyprdnul na to, ze mu rozvody nesedi. Motorka jela, tak co...
Kazdopadne jsem si nebyl zcela jistej a radeji jsem se tady zeptal.
Proto jeste jednou vsem dekuju za reakce, rady a cas ktery tomuto byli ochotni venovat.
(reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
cuir> Podle mě ten diagram(i manuál) sedí, ale abys to tak složil(značky na obou kolech nahoře když pálí přední) tak se musí kola klika-vložená hřídel složit na značky, potom usadit řetěz a pokud nesedí na hoře na značce, tak otočit klikou bez řetězu o 360° tolikrát dokud nebude sedět co nejpřesněji na značce.Potom to samé se zadním válcem.Tím převodem 1:161...se mění poloha zubu na malém řetěz kole viz obr.


Naposledy editováno 28.12.2017 01:38:12



Naposledy editováno 28.12.2017 01:38:12
1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
Haha, vidím že řešíš úplně to samé, co já u 650 VStroma, když jsem si dělal ventily. Neseděla poloha vaček na zadním valci a ať jsem dělal co jsem dělal, podle servisního manuálu, ukazovalo to pořád na mezihodnotu. Chceš vědět jak jsem to vyřešil?

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
Suzuki SV 1000S umřela Suzuki SV 1000S | Jirka125 | 28 | 28.4.2025 v 11:15 assassin |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
Voda v oleji Suzuki SV 1000 | blesk16 | 11 | 1.4.2025 v 10:44 blesk16 |
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... [1, 2] Suzuki TL 1000S | Anti | 43 | 19.3.2025 v 19:25 Anti |