Startování cbf 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
ilcik>ZIPP>
Tak co, nějaké nové zprávy z opravy ?
Jinak s tím levým plastem máš pravdu, ten šroub co Ti nejde musíš přidělat jako první, on se ten díl totiž dotýká cca v úrovni blinkru z vnitřní strany rámu. Je v tom místě i kousek molitanové pásky - značně promáčklé.
A nehaž flintu do žita, zajisté s CBF zažils a ještě zažiješ spoustu zábavy
Měli bychom založit nějaké fórum pro majitele CBF 1000, nebo přímo stránky, kde bychom si předávaly rady a informace jak na to atd... Já neumím udělat internetovou stránku . Jinak ze servisu žádné zprávy, prý v pátek mi dají vědět...uvidíme co mi řeknou a určitě info jak jsem dopadl sem dám.
jo jeste dodam ze mi pri startovani nez sem vymlatil baterku strelila z vyfuku, pak kdyz sem ji roztlacoval tak z obou vyfuku (to sem si rekl ze to asi nebude dobry tak sem tomu dal trochu casu at se to vypari)
Naposledy editováno 04.03.2008 21:29:48
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
ZIPP> Proč se musí svíčky nahřívat?? Proč ulitím se svíčky zničí? :o
Zničí se některé. O NGK se traduje, že mají pórovitější izolátor a když se póry napijí benzínu a ten pak vzplane, zůstanou v nich vodivé úsady, které můžou způsobovat přeskok jiskry mimo jiskřiště. Důkladným vypálením se občas podaří tohle uvést do stavu, kdy jsou tyhle tendence omezenější.
Moc nesouhlasím s tím kartáčováním nebo otryskáváním kontaktů. Jejich povrch má mít určitou zrnitost a mechanickým čištěním se tohle může pozměnit. Poškrábané nebo otlučené kontakty účinnost jiskry zhoršují. Většině motorů je to celkem jedno, pojedou i tak, přinejhorším trochu neochotněji startují. Ale u některých konstrukcí může jen trochu slabší jiskra úplně znemožnit plynulý chod motoru.
jo jeste sem zapomel rict ze sem kontakty -v izolatoru i ten na "pacce" vzal jemnym smirglem. Toto plati u normalnich svice a ne u iridiovych a podobnych!
Naposledy editováno 05.03.2008 21:05:18
Není to odfušovaný! Je to tak schválně! Má to samozřejmě i můj Japonec (pokud by to bylo zaizolovaný až ke konektoru a omotaný i konektor, tak se tam dostane voda a vlhkost a už se nodostane ven !!! co to pak způsobí s kontaktama netřeba psát - oxidace. Pokud je konektor otevřenej - může "dýchat" a vlhkost se v něm nedrží!!! A voda ti ve 12V instalaci neudělá nic - žádný problém!!!
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Naposledy editováno 07.03.2008 18:51:01
To je normální lol , to je stejný jako když ti v autě něco chvilku jde a nejde, přijedeš do servisu a ne a ne se to projevit. Jedeš teda domů a u garáže lup... lol lol lol
Buď rád , že jede, on Ti to stejně nikdo nevysvětlí proč...
Jinak jsem byl včera na výstavě a docela slušné. Už mám vybráno, NOLAN 103 v modré, ale budou až v dubnu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
ZIPP>motky a na stré svíčky ji nastrtuje...no nejeblo by vás???!!! .jsem se cítil tedy pěkně trapně...trapas jak sviňa! .
To je rukama lol
Jinak uchcat svíčky u vstřikování je teda umění :o
Na co vodní pumpu?!!
Kovi_VTR>ZIPP>motky a na stré svíčky ji nastrtuje...no nejeblo by vás???!!! .jsem se cítil tedy pěkně trapně...trapas jak sviňa! .
To je rukama lol
Jinak uchcat svíčky u vstřikování je teda umění :o
Na co vodní pumpu?!!
Stačí, když nemáš 100% baterku v pořádku a stříkačka ti nenahodí a to nepoznáš, jestli je baterka OK. Startér točí jak o život, motor kucká a nenaskočí. Na diagnostice mi zjistili, že 1 článek v baterce se netváří 100% OK. Je zajímavé, že karburátor mašinu s tím nahodí v pohodě, ale stříkačku ne, protože baterka už nemá takovou sílu, aby ti dala pořádnou jiskru, protože veškerý proud sežere startér a vstřikování...
A proč vodní pumpu??? Protože mi zkrz ní prolínala chladící kapalina tak mi ji v rámci záruky vyměníli za novou...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Amstaf.r>Tak gratuliji k vyřešení problému!!! Měl jsem něco podobného letos, ale po nějaké době naskočila. Typuji to vodou v benzínu. Svíčky jsem ještě neměnil a mám najeto 16tis, tak k těm svíčkám a radám místních borců. Je pravidelně servisovaná v Hondě a v záruce a oni vědí kdy svíčky měnit!!!
Já mám kontrolu svíček po 12000 km a výměnu po 24000 km.což je pozitivmí
Naposledy editováno 17.03.2008 18:59:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |