
JohnnyS08 píše: Co se vám nelíbí na bílejch kolech, dyť sou tak hezký...konkrétně ta barevná kombinace, co má Vendous je úplně the best!
Jinak GSX 1400 pro mě bylo těžký zklamání, hlavně co se motoru týče - dole je nervózní, vršek prakticky nemá...
A i zbytek toho stroje mi přijde tak nějak zaseklej v minulosti. Na jinejch strojích téhle třídy jsem nejel, možná bych je viděl podobně?
Nějak tomu s tim motorem nerozumim, ale já sem takovej mrdal.
Co to je dole nervozní když je to klidnej čtiřválec kterej neni nějak ucukanej. No a vršek prakticky nemá znamená co?
Je to velkej naháč ne supersport a motor táhne prakticky stejně od začátku do konce, ale jak sem psal já tomu prd rozumim
Ale s tim vrskem to nechapu. Jako ze to nahore netaha protoze to taha uz od volnobehu?)
Naposledy editováno 30.03.2017 21:27:00
1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
Takže ne, nelíbilo se mi, že tam kde s 1100 začíná být opravdová zábava (rozuměj v 7.000 otáčkách), tam jde 1400 spát. Ne, nelíbilo se mi, že když jedu na poslední kvalt po městě, tak furt cuká řetězem.
Zklamalo mě, že z 300 kubíků k dobru nedokázali motoráři vydolovat ani o koně navíc. Zklamalo mě, že ovladatelnost se vůbec nikam neposunula. Zklamalo mě, že volnost náklonu je pořád stejně omezená a ze sedla se pořád stejně blbě vysedá.
Samozřejmě, 1400 má daleko lepší brzdy, nekroutí se jí přední vidlice a odpružení funguje lépe, hlavně na horším povrchu. Osobně mi to přijde na 20 let vývoje celkem málo.
Posledni kvalt ve meste a ty se divis, ze masina cuka? Na co tam jsou asi ty ostatni rychlosti.
HOWGH !
1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
b) Když jsem na ní jel, nevěděl jsem, kolik má koní a jakých otáčkách, na to jsem se díval až teď do tabulek. Ale redline otáčkoměru byl pokud se nepletu v 9 tisících. OK, z běžných otáček se motor sbírá fakt hezky, v pěti tisících už táhne masivně, takže jsem se strašně těšil, jak mi to v poslední třetině otáčkoměru vyrazí mozek z hlavy a udělá ze světa kolem rozmazaný čmouhy...ale nic z toho nepřišlo. Prostě jsem čekal, že čtyřválec se 14-ti sty kubíky předvede jinou show...ze sto koní a z nich pramenící dynamiky jsem si u stroje z roku 2005 opravdu na prdel nesednul.
c) Kombinace vysokého zdvihového objemu, vysoké hmotnosti, nijak závratného výkonu a nepřesvědčivé ovladatelnosti mě opravdu nijak nenadchla. Samozřejmě, o starších strojích řady GSX 1100/1150 lze říct prakticky to samé, ale tam to alespoň milosrdně omlouvá jejich věk. V roce 2005 to můžeme omlouvat řečmi o charakteru, maskovat to do kategorie cestovních naháčů, ale mě osobně to prostě přijde jako technicky zastaralá motorka. Nikomu tenhle úhel pohledu nevnucuju.
JohnnyS08 píše: a) Obyčejně jezdím po městě na trojku. Ale pokud tam u jedenáctky tu pětku nasypu, motor si jí přebere a běží rovnoměrně. Stejně tak je schopný, sice pomalu, ale naprosto plynule, z těchto nízkých otáček akcelerovat. U Yamahy FJ1200 je to to samý. Čtrnáctka dávala najevo, že se jí takové zacházení nelíbí a pocukávala. Uznávám, že takhle se jezdit nemá a nepovažuji to za zásadní nevýhodu.
b) Když jsem na ní jel, nevěděl jsem, kolik má koní a jakých otáčkách, na to jsem se díval až teď do tabulek. Ale redline otáčkoměru byl pokud se nepletu v 9 tisících. OK, z běžných otáček se motor sbírá fakt hezky, v pěti tisících už táhne masivně, takže jsem se strašně těšil, jak mi to v poslední třetině otáčkoměru vyrazí mozek z hlavy a udělá ze světa kolem rozmazaný čmouhy...ale nic z toho nepřišlo. Prostě jsem čekal, že čtyřválec se 14-ti sty kubíky předvede jinou show...ze sto koní a z nich pramenící dynamiky jsem si u stroje z roku 2005 opravdu na prdel nesednul.
c) Kombinace vysokého zdvihového objemu, vysoké hmotnosti, nijak závratného výkonu a nepřesvědčivé ovladatelnosti mě opravdu nijak nenadchla. Samozřejmě, o starších strojích řady GSX 1100/1150 lze říct prakticky to samé, ale tam to alespoň milosrdně omlouvá jejich věk. V roce 2005 to můžeme omlouvat řečmi o charakteru, maskovat to do kategorie cestovních naháčů, ale mě osobně to prostě přijde jako technicky zastaralá motorka. Nikomu tenhle úhel pohledu nevnucuju.
Vzhledem k tomu, ze je rok 2017 tak to zadna mladice neni a shrnul bych to, ze pro tebe to proste motorka neni stejne jako pro me by nebyla tvoje Jawa 350/640.
1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

Jinak nevim co má za smysl jezdit po městě na 6ku, stačí 2,3

Naposledy editováno 31.03.2017 20:19:03
1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
...jinak jsem cumel jak je REX 1100 proti CB žvejkavej :)
A ja bych si koupil BMW K1300R


Naposledy editováno 31.03.2017 21:53:47
1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

Za 14 sem nejezdil ani s 6kovym hornetem :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
FishX3 píše: To mate stesti, ze jdu zrovinka kolem. Vici , budem pokracovat v souboji z davnych dob kde spolecnym vitezem je REX ? :)))
...jinak jsem cumel jak je REX 1100 proti CB žvejkavej :)
A ja bych si koupil BMW K1300R
Myslis? Musis s odstupem casu uznat ze ta CB neni zas tak marna. Teda ta stara se zebry a ne to ala retro nacpane nemrzkou.


Ale jo na K1300R se porad shodneme.


FEAR píše: Na spotřebu to nejezdí Ale po městě bude spotřeba +- stejná když jedeš 60km/h na 3ku nebo na 6ku.
Za 14 sem nejezdil ani s 6kovym hornetem :D
No tak to asi CB1300 nebude šestkovej hornet .....

... a o 60km za h - o tom se tu nikde nepsalo
Naposledy editováno 31.03.2017 22:29:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
V_i_c_i píše: Myslis? Musis s odstupem casu uznat ze ta CB neni zas tak marna. Teda ta stara se zebry a ne to ala retro nacpane nemrzkou.
Ale jo na K1300R se porad shodneme. Ale jednou bude urco K1400R jeste hezci.
Ja nerikal ze je CB marny, ja tohle tvrdil o ty tvoji herce ...ale to byla jeste bez akrapu ......uznavam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
FishX3 píše: Ja nerikal ze je CB marny, ja tohle tvrdil o ty tvoji herce ...ale to byla jeste bez akrapu ......uznavam
A vacek od Yoshimury.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
V_i_c_i píše: A vacek od Yoshimury.
To zni sexy, co to je?



.... ne nic nerikej, nech mne snít






E: hele, kdyz ji ,mas takhle vykundenou, to uz by to mohlo stacit mýmu Raptorkovi v základu , ze???



Naposledy editováno 31.03.2017 22:37:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
FishX3 píše: To zni sexy, co to je?
.... ne nic nerikej, nech mne snít
E: hele, kdyz ji ,mas takhle vykundenou, to uz by to mohlo stacit mýmu Raptorkovi v základu , ze???
Skoro tak sexy jako to ze vim na jake AFR jezdim, muzu to menit, umi se to i samo ucit kdyz nastavim jake a kde chci a nemuzu ale sehnat nikoho schopneho kdo by to odbrzdil.


Takze ted bych stacil leda tak babete protoze ty vacky musim zajet a mam strach o ventily.

Ale pak bych mel utocit na 140 koni na kole.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
V_i_c_i píše: Skoro tak sexy jako to ze vim na jake AFR jezdim, muzu to menit, umi se to i samo ucit kdyz nastavim jake a kde chci a nemuzu ale sehnat nikoho schopneho kdo by to odbrzdil.
Takze ted bych stacil leda tak babete protoze ty vacky musim zajet a mam strach o ventily.
Ale pak bych mel utocit na 140 koni na kole. Coz by proti tem 106 puvodnim na motoru melo byt znat.
Chceš poradit jak odbrzdit svůj verk?

Naposledy editováno 31.03.2017 22:45:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
FishX3 píše: Chceš poradit jak odbrzdit svůj verk?
Spis kdo by to umel alespon trosku odborne. Mas nekoho? Ja si pak tu mapu uz zase rozeseru sam.

V_i_c_i píše: Spis kdo by to umel alespon trosku odborne. Mas nekoho? Ja si pak tu mapu uz zase rozeseru sam.
Normálně sundej tu gumičku co ti drží páčku u řidítka. Pokud se to i pak chova jako zabrzdeny, to uz je typicka vlastnost GSX klumpru



1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
Horneťák900 píše: Dneska jsem jel na buchláky a u Trampa byly dnes naráz tři GSX1400, moja a dvě další.Tohle se tam vidí tak třikrát do roka.Jinak potkat na silnici GSX1400 je pro mě vzácnost, nepočítám GSX sraz.Jednak je to nádherná klasika a taky velice pohodlná motorka, kterou jen tak něco nerozhodí.
u trampa, to je v půlce kopce? Musely si oddechnout? :))1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
FishX3 píše: u trampa, to je v půlce kopce? Musely si oddechnout? :))
...ne, měly službu, tahaly do kopce na laně hondy ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
osiris píše: ...ne, měly službu, tahaly do kopce na laně hondy ;)
A u Trampa byly proto, že podobné služby nejsou třeba? Zas jeden neúspěšný podnikatelský počin z neznalosti pilotů Suzuki :)))
Naposledy editováno 02.04.2017 22:02:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohodlný náhač pro staršího chlapa [1, 2] Honda CB 1300 | Doubi8 | 42 | 1.4.2025 v 10:37 osiris |
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 | pixels1 | 63 | 27.9.2023 v 20:15 dajos |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Palivový systém Honda CB 1300 | Kaa20 | 25 | 10.1.2023 v 20:23 Kaa20 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |