bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
29.3.2017 v 12:57
zdravim vsechny priznivce klasickych nakedu chtel bych vybrat jednu z techto nebo pokud poradite jinou s podobnym vzhledem svetlo a dva budiky ... na cestovani budou zrejmne vsechny ok ale kdyz se budu chtit sveszt sportovneji ktera se necha lepe vodit do zatacek a je v nich stabilnejsi diky za odpovedi k tematu vsem co je sedlaji ci sedlaly

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 20:50 | Nahoru | #31
JohnnyS08> Hm, dovolím si říct, že meleš hovna.

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 21:06 | Nahoru | #32

JohnnyS08 píše: Co se vám nelíbí na bílejch kolech, dyť sou tak hezký...konkrétně ta barevná kombinace, co má Vendous je úplně the best!

Jinak GSX 1400 pro mě bylo těžký zklamání, hlavně co se motoru týče - dole je nervózní, vršek prakticky nemá...
A i zbytek toho stroje mi přijde tak nějak zaseklej v minulosti. Na jinejch strojích téhle třídy jsem nejel, možná bych je viděl podobně?



Nějak tomu s tim motorem nerozumim, ale já sem takovej mrdal.
Co to je dole nervozní když je to klidnej čtiřválec kterej neni nějak ucukanej. No a vršek prakticky nemá znamená co?
Je to velkej naháč ne supersport a motor táhne prakticky stejně od začátku do konce, ale jak sem psal já tomu prd rozumim

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 21:18 | Nahoru | #33
JohnnyS08> Projed se znova

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 21:26 | Nahoru | #34
To nervozni muze byt projev strikacky a takovy ten rezim zavreny plyn / otevreny plyn spojeny s obrovskym brzdnym projevem motoru. Aneb nezvyk pokud jsi na podobne moto nejel nebo mela karburator.
Ale s tim vrskem to nechapu. Jako ze to nahore netaha protoze to taha uz od volnobehu?)

Naposledy editováno 30.03.2017 21:27:00

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 22:59 | Nahoru | #35
JohnnyS08> a měls to za jízdy nastartovaný?

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

30.3.2017 v 23:53 | Nahoru | #36
Možná je to tim, s čím to kdo srovnává a jaký od toho má očekávání. Já jsem jezdil na GSX 1100 ED (technicky mi pořád říká pane), která se mi strašně moc zamlouvala. A od GSX 1400 jsem čekal, že to bude to samý, jenom ještě lepší a silnější peklo. A moje zklamání pramenilo z toho, jak málo se ten stroj posunul. Nejsem debil, abych tvrdil, že třicet let stará vykopávka je lepší, než o polovinu mladší stroj, to určitě ne. Jenomže tu auru superbiku, tu už jsem u 1400 prostě nenašel.

Takže ne, nelíbilo se mi, že tam kde s 1100 začíná být opravdová zábava (rozuměj v 7.000 otáčkách), tam jde 1400 spát. Ne, nelíbilo se mi, že když jedu na poslední kvalt po městě, tak furt cuká řetězem.

Zklamalo mě, že z 300 kubíků k dobru nedokázali motoráři vydolovat ani o koně navíc. Zklamalo mě, že ovladatelnost se vůbec nikam neposunula. Zklamalo mě, že volnost náklonu je pořád stejně omezená a ze sedla se pořád stejně blbě vysedá.

Samozřejmě, 1400 má daleko lepší brzdy, nekroutí se jí přední vidlice a odpružení funguje lépe, hlavně na horším povrchu. Osobně mi to přijde na 20 let vývoje celkem málo.

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 07:15 | Nahoru | #37
Prubeh vykonu a a krouticiho momentu je u GSX1400 podobny jako u elektromotoru. Vrchol kroutaku je naladeny neco kolem 4-6 tis otacek. Nastup prakticky uz od volnobehu. Proc bys mel u nakedu cekat na nastup kroutaku az od 7 tis otacek? To pak muzes zvolit treba GSX-R nemyslis?
Posledni kvalt ve meste a ty se divis, ze masina cuka? Na co tam jsou asi ty ostatni rychlosti.

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 07:40 | Nahoru | #38
JohnnyS08> Říkáme ti to pořád: meleš hovna, meleš hovna a zase meleš hovna. I daleko starší mašiny mají lepší parametry než dnešní, to není nic divnýho. GSX1400 není superbike, ale cestovní naháč. To že u motorky, která má max. výkon někde kolem 6,5tis. otáček a ty chceš další výkon v 7tisících, je jenom tvůj nerozum. Cukání řetězu na šestku při padesáti se bude projevovat asi u více motorek, ikdyž mě necuká a normální člověk si přeřadí. Těch 300 kubíků navíc je tam pro zvýšení točivého momentu ale v nižších otáčkách. Dále, volnost náklonu je diskutabilní. Stupačky jsou sklopný, tak kde je problém. Když mi prdne v kouli, jdu k poserproužkům. Záleží jakou gumu jedeš. Na týhle mašině nemusíš vysedat, to dělej na zmrzlině. Osobně si myslím, že až vyrosteš, tak dostaneš rozum.
HOWGH !

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 09:02 | Nahoru | #39
Sem to řikal že k tomu přistupuje jako k supesportu čeká že se něco bude dít od 7000otáček když už se to děje skoro od volnoběhu no a cuká po městě na šestku
A pak to má mít úroveň

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 09:41 | Nahoru | #40
ať si zkusí jet na supersportu na 6 ve 2 tis otačkách (já jedu na 6 ve 2 tis ot. 60 km/h), ale ve 2.tis už mám 100 Nm, takže mi to taky táhne pěkně odspodu a táhne to jako elektromotor až do 8 tis, ale tam je to zbytečný točit

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 11:56 | Nahoru | #41
a) Obyčejně jezdím po městě na trojku. Ale pokud tam u jedenáctky tu pětku nasypu, motor si jí přebere a běží rovnoměrně. Stejně tak je schopný, sice pomalu, ale naprosto plynule, z těchto nízkých otáček akcelerovat. U Yamahy FJ1200 je to to samý. Čtrnáctka dávala najevo, že se jí takové zacházení nelíbí a pocukávala. Uznávám, že takhle se jezdit nemá a nepovažuji to za zásadní nevýhodu.
b) Když jsem na ní jel, nevěděl jsem, kolik má koní a jakých otáčkách, na to jsem se díval až teď do tabulek. Ale redline otáčkoměru byl pokud se nepletu v 9 tisících. OK, z běžných otáček se motor sbírá fakt hezky, v pěti tisících už táhne masivně, takže jsem se strašně těšil, jak mi to v poslední třetině otáčkoměru vyrazí mozek z hlavy a udělá ze světa kolem rozmazaný čmouhy...ale nic z toho nepřišlo. Prostě jsem čekal, že čtyřválec se 14-ti sty kubíky předvede jinou show...ze sto koní a z nich pramenící dynamiky jsem si u stroje z roku 2005 opravdu na prdel nesednul.
c) Kombinace vysokého zdvihového objemu, vysoké hmotnosti, nijak závratného výkonu a nepřesvědčivé ovladatelnosti mě opravdu nijak nenadchla. Samozřejmě, o starších strojích řady GSX 1100/1150 lze říct prakticky to samé, ale tam to alespoň milosrdně omlouvá jejich věk. V roce 2005 to můžeme omlouvat řečmi o charakteru, maskovat to do kategorie cestovních naháčů, ale mě osobně to prostě přijde jako technicky zastaralá motorka. Nikomu tenhle úhel pohledu nevnucuju.

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 12:15 | Nahoru | #42

JohnnyS08 píše: a) Obyčejně jezdím po městě na trojku. Ale pokud tam u jedenáctky tu pětku nasypu, motor si jí přebere a běží rovnoměrně. Stejně tak je schopný, sice pomalu, ale naprosto plynule, z těchto nízkých otáček akcelerovat. U Yamahy FJ1200 je to to samý. Čtrnáctka dávala najevo, že se jí takové zacházení nelíbí a pocukávala. Uznávám, že takhle se jezdit nemá a nepovažuji to za zásadní nevýhodu.
b) Když jsem na ní jel, nevěděl jsem, kolik má koní a jakých otáčkách, na to jsem se díval až teď do tabulek. Ale redline otáčkoměru byl pokud se nepletu v 9 tisících. OK, z běžných otáček se motor sbírá fakt hezky, v pěti tisících už táhne masivně, takže jsem se strašně těšil, jak mi to v poslední třetině otáčkoměru vyrazí mozek z hlavy a udělá ze světa kolem rozmazaný čmouhy...ale nic z toho nepřišlo. Prostě jsem čekal, že čtyřválec se 14-ti sty kubíky předvede jinou show...ze sto koní a z nich pramenící dynamiky jsem si u stroje z roku 2005 opravdu na prdel nesednul.
c) Kombinace vysokého zdvihového objemu, vysoké hmotnosti, nijak závratného výkonu a nepřesvědčivé ovladatelnosti mě opravdu nijak nenadchla. Samozřejmě, o starších strojích řady GSX 1100/1150 lze říct prakticky to samé, ale tam to alespoň milosrdně omlouvá jejich věk. V roce 2005 to můžeme omlouvat řečmi o charakteru, maskovat to do kategorie cestovních naháčů, ale mě osobně to prostě přijde jako technicky zastaralá motorka. Nikomu tenhle úhel pohledu nevnucuju.



Vzhledem k tomu, ze je rok 2017 tak to zadna mladice neni a shrnul bych to, ze pro tebe to proste motorka neni stejne jako pro me by nebyla tvoje Jawa 350/640.

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 19:26 | Nahoru | #43
Technicky zastaralá motorka? No ale letos nebo v době výroby? Má to svoje mouchy ( třeba 180 guma by byla good ) ale i dnes je to prostě pěknej naháč kterej jede ..... no asi jako autobus

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 20:14 | Nahoru | #44
Hlavně to vypadá jako motorka a ne jako transformer
Jinak nevim co má za smysl jezdit po městě na 6ku, stačí 2,3

Naposledy editováno 31.03.2017 20:19:03

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 21:48 | Nahoru | #45
To mate stesti, ze jdu zrovinka kolem. Vici , budem pokracovat v souboji z davnych dob kde spolecnym vitezem je REX ? :)))

...jinak jsem cumel jak je REX 1100 proti CB žvejkavej :)

A ja bych si koupil BMW K1300R

Naposledy editováno 31.03.2017 21:53:47

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 21:55 | Nahoru | #46

FEAR píše: Hlavně to vypadá jako motorka a ne jako transformer
Jinak nevim co má za smysl jezdit po městě na 6ku, stačí 2,3



Kdyz chces dostat spotřebu na 5l - koukal bys kolik lidí to tu umí ..... já zas umím 14l na 100

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:09 | Nahoru | #47
Na spotřebu to nejezdí Ale po městě bude spotřeba +- stejná když jedeš 60km/h na 3ku nebo na 6ku.
Za 14 sem nejezdil ani s 6kovym hornetem :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:25 | Nahoru | #48

FishX3 píše: To mate stesti, ze jdu zrovinka kolem. Vici , budem pokracovat v souboji z davnych dob kde spolecnym vitezem je REX ? :)))

...jinak jsem cumel jak je REX 1100 proti CB žvejkavej :)

A ja bych si koupil BMW K1300R



Myslis? Musis s odstupem casu uznat ze ta CB neni zas tak marna. Teda ta stara se zebry a ne to ala retro nacpane nemrzkou.
Ale jo na K1300R se porad shodneme. Ale jednou bude urco K1400R jeste hezci.

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:26 | Nahoru | #49

FEAR píše: Na spotřebu to nejezdí Ale po městě bude spotřeba +- stejná když jedeš 60km/h na 3ku nebo na 6ku.
Za 14 sem nejezdil ani s 6kovym hornetem :D


No tak to asi CB1300 nebude šestkovej hornet .....

... a o 60km za h - o tom se tu nikde nepsalo

Naposledy editováno 31.03.2017 22:29:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:28 | Nahoru | #50

V_i_c_i píše: Myslis? Musis s odstupem casu uznat ze ta CB neni zas tak marna. Teda ta stara se zebry a ne to ala retro nacpane nemrzkou.
Ale jo na K1300R se porad shodneme. Ale jednou bude urco K1400R jeste hezci.



Ja nerikal ze je CB marny, ja tohle tvrdil o ty tvoji herce ...ale to byla jeste bez akrapu ......uznavam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:31 | Nahoru | #51

FishX3 píše: Ja nerikal ze je CB marny, ja tohle tvrdil o ty tvoji herce ...ale to byla jeste bez akrapu ......uznavam



A vacek od Yoshimury.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:36 | Nahoru | #52

V_i_c_i píše: A vacek od Yoshimury.


To zni sexy, co to je?

.... ne nic nerikej, nech mne snít

E: hele, kdyz ji ,mas takhle vykundenou, to uz by to mohlo stacit mýmu Raptorkovi v základu , ze???

Naposledy editováno 31.03.2017 22:37:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:41 | Nahoru | #53

FishX3 píše: To zni sexy, co to je?

.... ne nic nerikej, nech mne snít

E: hele, kdyz ji ,mas takhle vykundenou, to uz by to mohlo stacit mýmu Raptorkovi v základu , ze???



Skoro tak sexy jako to ze vim na jake AFR jezdim, muzu to menit, umi se to i samo ucit kdyz nastavim jake a kde chci a nemuzu ale sehnat nikoho schopneho kdo by to odbrzdil.
Takze ted bych stacil leda tak babete protoze ty vacky musim zajet a mam strach o ventily.
Ale pak bych mel utocit na 140 koni na kole. Coz by proti tem 106 puvodnim na motoru melo byt znat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:44 | Nahoru | #54

V_i_c_i píše: Skoro tak sexy jako to ze vim na jake AFR jezdim, muzu to menit, umi se to i samo ucit kdyz nastavim jake a kde chci a nemuzu ale sehnat nikoho schopneho kdo by to odbrzdil.
Takze ted bych stacil leda tak babete protoze ty vacky musim zajet a mam strach o ventily.
Ale pak bych mel utocit na 140 koni na kole. Coz by proti tem 106 puvodnim na motoru melo byt znat.



Chceš poradit jak odbrzdit svůj verk?

Naposledy editováno 31.03.2017 22:45:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 22:46 | Nahoru | #55

FishX3 píše: Chceš poradit jak odbrzdit svůj verk?



Spis kdo by to umel alespon trosku odborne. Mas nekoho? Ja si pak tu mapu uz zase rozeseru sam.

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

31.3.2017 v 23:21 | Nahoru | #56

V_i_c_i píše: Spis kdo by to umel alespon trosku odborne. Mas nekoho? Ja si pak tu mapu uz zase rozeseru sam.


Normálně sundej tu gumičku co ti drží páčku u řidítka. Pokud se to i pak chova jako zabrzdeny, to uz je typicka vlastnost GSX klumpru

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 19:44 | Nahoru | #57
Dneska jsem jel na buchláky a u Trampa byly dnes naráz tři GSX1400, moja a dvě další.Tohle se tam vidí tak třikrát do roka.Jinak potkat na silnici GSX1400 je pro mě vzácnost, nepočítám GSX sraz.Jednak je to nádherná klasika a taky velice pohodlná motorka, kterou jen tak něco nerozhodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 21:40 | Nahoru | #58

Horneťák900 píše: Dneska jsem jel na buchláky a u Trampa byly dnes naráz tři GSX1400, moja a dvě další.Tohle se tam vidí tak třikrát do roka.Jinak potkat na silnici GSX1400 je pro mě vzácnost, nepočítám GSX sraz.Jednak je to nádherná klasika a taky velice pohodlná motorka, kterou jen tak něco nerozhodí.

u trampa, to je v půlce kopce? Musely si oddechnout? :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 21:57 | Nahoru | #59

FishX3 píše: u trampa, to je v půlce kopce? Musely si oddechnout? :))


...ne, měly službu, tahaly do kopce na laně hondy ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 22:01 | Nahoru | #60

osiris píše: ...ne, měly službu, tahaly do kopce na laně hondy ;)



A u Trampa byly proto, že podobné služby nejsou třeba? Zas jeden neúspěšný podnikatelský počin z neznalosti pilotů Suzuki :)))

Naposledy editováno 02.04.2017 22:02:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 pixels1 63 27.9.2023 v 20:15 dajos
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Palivový systém Honda CB 1300 Kaa20 25 10.1.2023 v 20:23 Kaa20
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 14 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979


TOPlist