Naposledy editováno 15.07.2019 19:41:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Jen tak pro představu o cenovém srovnání: Před pár týdny jsem prodal krásné SV650 za 33K do kterého stačí jen lít benzín.
Naposledy editováno 04.10.2016 18:31:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
- můj rozpočet je -+40k
Firf>za ty prachy se ani po jawkach nedivej!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Pokud chceš ale dělat z hovna pomazánku a honit parádu stříbřenkou natřenými chromy, štětkou zrenovovat lak a upravit motor, tak chudák motorka.
Naposledy editováno 04.10.2016 18:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Naposledy editováno 04.10.2016 19:33:57
fidlimydli píše: HornisGSX> Ty tomu jen nerozumíš. Ortodoxní Jawista Ti ještě náležitě vysvětlí, že všechny Tebou uváděné neduhy jsou vlastně přednosti a bez nich by to nebyla Jawa ... rozuměj skvělá motorka.
Jen tak pro představu o cenovém srovnání: Před pár týdny jsem prodal krásné SV650 za 33K do kterého stačí jen lít benzín.
jsi prodal to svoje cestovatelsky svcko?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
fidlimydli píše: HornisGSX>
Jen tak pro představu o cenovém srovnání: Před pár týdny jsem prodal krásné SV650 za 33K do kterého stačí jen lít benzín.
COZE??? Tys prodal SV? Neni mozna! Se vsim vsudy predpokladam, nezbylo ti doma nic?
Zbavil ses toho uplne nebo poridis konecne neco co ma zdvihy?
A abych nekecal jen mimo tema: Jawa je stroj a suzuka taky. Podle toho jak je o to postarany, tak to jezdi, u obou muzes jezdit desitky tisic bez zavazne poruchy a jenom lit benzin, a u obou muzes skoncit imrvere po lokty ponorenej v motorce. Na trhu se vyskytujou jak predrazeny vrany, tak motorky v peknym stavu. Je to jenom o tom hledat a nekoupit prvni na kterou natrefis.
Byt tebou vybiral bych ze svate trojice- GS500, CB500 a ER5, GS500 pokud ses malej, nejvetsi je myslim honda. Bracha ted koupil ER5, v technicaku 25kw, ve skutecnosti 37, sam sem byl prekvapenej jaka je to prijemna motorka. Na ventilech vahadla s cervikama, jednoducha vodou chlazena motorka klasicke konstrukce - pokud nemas problem ladit fichtla (kterej se narozdil treba od kejvacky musi ladit furt aby jezdil), stahnes si servisni prirucku na japonce, a udelas si na tom vsechno sam. Ceny spotrebaku budou mozna trochu jinde nez u jawy ale na druhou stranu vsechny dily sezenes, nestane se ti jak kamosovi, ze bys pul sezony stal protoze nejsou gumicky do brzdovyho trmene, pak dal cihlu zlata za starej ulozenkovej dil, a za ctrnact dni by ti to zase chcalo jako dunaj...
HornisGSX píše: Vlasťák1973> ted premyslim jestli si nedelas prdel? za 60 litru byt novou ale moralne a technicky zastaralou motorku ktera ma podvozek na urovni ridke sracky a ty mu to doporucis????? Za sedesat litru ma pekneho japonce na kterem bude resit jen pravidelnou udrzbu a hlavne bude jezdit a ne trpet.....
upřímě taky bych byť za novou Jawu těch 60 nedal,na to musí být člověk blázen do značky,ale to se netýká jen Jawy,je spousta lidí co budou obhajovat to své,ale z toho co zatím FirF psal,tak by mu Jawa nevadila a tak proč ne novou. Za těch 40 plus mínus co má se už dá sehnat jakákoliv nejawa a jen to chce pořádně hledat.Jawu neodsuzuju,je to motorka jako každá jiná a sehnat za rozumnej peníz třeba Trampa,byl bych spokojen,nevím proč se z Jawy dělá strašák,ale pokud se nebudu o motorku starat tak budu mít střep ať je to Jawa nebo japonec.
Naposledy editováno 04.10.2016 22:06:32
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Bacha, když se na GS500 rozsvítí kontrolka mazání, neznamená to, že máš oleje málo, ale že už nemáš žádnej a motor jsi přidřel. Ale když budeš hlídat hladinu oleje, je to blbuvzdorná motorka, v případě nouze dílů jsou plný bazary, je to lehký, ovladatelný jako kolo, skoro to nežere. S GS500 budeš mít velkou šanci vrátit z každý vyjížďky na motorce a čistej, a ne vlakem nebo na káře s rukama od šmíru jako s Jawou.
Dráťa píše: Bez cokoliv jen ne Jawu! Sráče hnusný z Týnce jsou jak dopravní letadlo, hodina v provozu a dvě hodiny na servisu. (To jsem si od někoho půjčil, díky)
Bacha, když se na GS500 rozsvítí kontrolka mazání, neznamená to, že máš oleje málo, ale že už nemáš žádnej a motor jsi přidřel. Ale když budeš hlídat hladinu oleje, je to blbuvzdorná motorka, v případě nouze dílů jsou plný bazary, je to lehký, ovladatelný jako kolo, skoro to nežere. S GS500 budeš mít velkou šanci vrátit z každý vyjížďky na motorce a čistej, a ne vlakem nebo na káře s rukama od šmíru jako s Jawou.
Sis půjčil mrdku, ve který se šťourá každej, kdo má do prdele díru a nic o tom neví. Pak jsou z toho mrdky. To je rukama majitele nebo těch předchozích. (Tím netvrdím, že je lepší než gs, jen že toto není argument).
Naposledy editováno 04.10.2016 22:17:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Takže mlaďoši zvažte slova o spolehlivosti, když to neumíte, hrabejte se radši třeba v sukních než v Jawách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
petrumr píše: V pátek budou volby, podle mně jawa smrdí a je vykoupena krví. Ale jak to tady už někdo psal- honda 500- ten časák mám někde doma, jak soudruzi srovnávali jawu s hondou a nebudu se rozepisovat kdo ten test vyhrál, préj dva budíky v chromu jsou velice neestetické.
Přefoť a pošli mi prosím ono srovnání - to mi zajímá, Jestli to nebylo jen takové plácnutí do vody.
Obecně mám rád staré testy, které psali kluci se znalostí techniky a dávali si s nimi obrovskou práci = protože na to měli prostor.
Třeba i pojendání o přípravě výroby Jawa 350/420/500 Boxer - rok 1983:
panela píše: Po 30 letech mě syn s A2 odstal zpět k jawám. Naše 350 kývačka + 250 panelka po náročné renovaci obě s Vape jsou naprosto spolehlivé, jiné značky neznám a nehodnotím, kromě sportek Čz 175 a 250 které jsou v renovaci....
Takže mlaďoši zvažte slova o spolehlivosti, když to neumíte, hrabejte se radši třeba v sukních než v Jawách.
Souhlas. U svojí zrenovovaný panelky, kterou jsem dělal sám a pořádně vím, že když do ní dám baterku tak chytne na první nebo druhý šlápnutí s 2 roky starým benzínem a po 6 měsících stání. To neumí cb750 a ani mnohé současné auto.
Naposledy editováno 04.10.2016 22:38:38
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Presně o takových zaslepencích jsem psal. Jawa je nejlepší na světě a každá její nectnost je předností.
Aby měl pisatel představu, napíšu, co jsem na Suzuki SV r.v.2001 za mnou najetých 40 000km opravoval. Podotýkám, že měla při prodeji najeto 70 000km a olej jsem jezdil bez dolívání.
1. Po koupi výměna ložisek v krku řízení. Cena ložisek 150kč za obě a dvě hoďky práce. Výměna řetězovky 2500kč na které jsem najel 40 000km a minimálně desítku ještě dá.
2. Vadný regulátor odpálil CDI jednotku. Regl jsem koupil spolehlivý Vape za 2000kč a CDI na bazaru za 1000kč.
Celkové náklady na opravy za 40000km u Motorky s najetými 70 000km jsou 5650kč.
Při prodeji byla motorka v naprostém pořádku bez zásadních investic. Předpisově jezdila za 4,3L/100km .
Tak tolik k těm předraženým japonským mrdkám ....... ....Kolikátý že výbrus a GO motoru se dělá v 70 000km na Jawách?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119639 | Dnes v 18:03 Béďa17 |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |