Tak mě napadá, na jaký mod nabíjite motobaterii Lídl nabíječkou? Ja jsme pokaždé dával režím 2 -namalovaná motorka. Může být tady chybá?
FILODENDRON píše: A nemohla ji zničit ta nabíječka z Lidlu?
BTW Letos jsi nám ve vlákně chyběl, ale stejně bylo hovno co hodnotit. Už to není ono.
Cau Jojo, uz sem moc nechodim. Nejak me to prestalo bavit. Resej se tu porad ty same veci ale jakmile tu uvidim neco o Lidlu tak to je jak nalejt benzin do ohne Uz ziju delsi dobu zase v cesku tak se vzdy smeju kdyz jdu do Lidlu pro neco na zub a vidim tam ty "SUPERMEGATURBO" dobry veci na motorku
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
RoumenS píše: Kdysi jsem nabijecku z Lidlu dostal a byla uplne k nicemu, pokud p kapacita baterie klesla pod urcitou mez, tato nabijecka uz ji nedokaze nabit, ale po chvili pripojeni k baterce hlasi, ze je nabito. Tak ze jsem rade koupilt Optimate a je klid.
Mám tu samou zkušenost takže nabíječka je k hovnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
je po ní, ale podle vás ji může nabíječka oživit . . . . podle mě to odporuje reálné fyzice. Nabíječka je k nabíjení a ne aby zachraňovala co někde odešlo. Můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
nemako píše: několikrát se mi stalo,že jsem baterku,která se jevila jako mrtvá připojil na doma dělanou nabíječku z první republiky,nastavil minimální proud,nechal třeba dva dny a ona se vzkřísila a sloužila ještě několik let. umíte to někdo blbuvzdorně vysvětlit?
kouzlo
Takhle,obvodový řešení může být podobný,nebo i stejný.Jde o to,že nabíječka z Lídlu je postavena na součástkách nižší kvality.Viz. např. mikrospínač ovládající funkce,který často stojí za hovno a pokud se vymění za lepší,Lídlovka bude dobře sloužit.
Naposledy editováno 22.03.2016 18:18:44
Nabíjím nabíječkou z Lídlu. Pokud je baterie v motorce uložená na stojato, nabíjím ji na stojato. Pokud je uložená v motorce na ležato, nabíjím ji na ležato ve stejné poloze, jak je v motorce. Než jsem na to přišel, nešla mi nabít baterka do R1. Furt se jevila, jako nabitá a v motorce třikrát převalila motor a konec. Nyní je vše OK. Nevysvětlím proč, ale funguje to.
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
Chlapi, ono je to dnes těžké. často jsou věci kus od kusu. Nedávno bylo nejlevnější máslo vyhodnoceno
laboratoří jako nejlepší a nejdražší jako největší srač.a. Elektronika není to stejné, ale principy nabíječek
budou hodně podobné a nehledejte v tom diametrální rozdíly. Myslím si, že jde o pulsní nabíjení v závislosti
na stavu napětí baterie a také kapacitě. Dost machrů si podrobně nečte návod a pak nadávají.
Naposledy editováno 23.03.2016 14:32:40
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
Blikačky na kolo fungovaly taky jen chvíli. Bity na akuvrtačku taky průser - tam je dobrý jen ten nástavec (zatím v něm pružinka nepraskla). Takže už jsem vyléčenej z levného nakupování v Lidlu - prostě za mě Lidl nebrat. Ale jinak pro zastánce hodně zdaru s těmi zázraky ...
za ty prachy co se to naradi v lidlu prodava to beru jako jednorazovou vec - vetsina tech krapu stoji to co si pocita slusnej remeslnik na hodinu, kdyz to vydrzi nekolik hodin, v podstate to splnilo ucel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
mira592 píše: ta podoba bude opravdu velká, všechno funguje na jednom podobným principu a procesoru, ten kdo koupí nabíječku za dva litry je podle mě tak trochu magor, ale abych nehanil, je možný, že ty draží o něco málo lepší budou, ale chtělo by to něco jako Dtest.
No tak se hrdě hlásím, že sem magor. Mám Optimatku za nějakých 2,5 litru a velkou nabíječku s pomocným startem za 7mičku. Potřebuju nabíjet baterky do víc aut a další techniky, potřebuju i 24 V. A hlavně potřebuju, aby to bylo spolehlivý, abych měl jistotu, že to bude kdykoliv sloužit. Což bych třeba u tý Lidlovky neměl - viz ty problémy s tim spínačem třeba - já vim, že je to oprava za pár Kč, ale nechci řešit, že se mi to vysere zrovna když tu nabíječku nutně potřebuju.
Tohle škatulkování kdo je magor, chytrej či hloupej protože koupí buď úžasně levnou, nebo zas dražší značkovou (a pro někoho předraženou) věc je fakt pitomost. Každý má možnost volby a je jen na něm, jaký má priority. Já nebudu říkat o někom, že je magor, protože koupí levnou nabíječku třeba v tom Lidlu - jemu třeba ten poměr cena/výkon vyhovuje. A já si prostě připlatim, protože mi vyhovuje robustnost šasi a životnost Optimatky, s kterou pečuju o nějakých 10 baterek. Pro mě je to lepší volba, ale nevnucuju ji každýmu!
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjeni baterie nabíječkou z Lídlu
Nevím jak se chovají nabíječky, když jsou trvale přes zimu na baterce, když klesne napětí, zda se sama zapne, či když vyhodím pojistky zda se sama opět zapne.
U Cteku mám indikátor stavu akumulátoru, takže zapnu až je potřeba. U moto nabíjím zásadně mimo moto a na stojáka.Lidl v rodině máme, připojím na baterku, zahlásí ok a svítí zelená. Připojím Ctek a nabíjí dále.
V moto mám Vartu
Naposledy editováno 24.03.2016 21:52:51
udinar píše: Malá baterka do motorky, ať kyselinová, nebo gelová, vydrží max 6 let podle údržby. Většinou však tak 4 roky. Tu nabíječku z Lidlu mám a je super, nabíjím s tím i baterku do auta (12V/75Ah) a poradí si s tím hravě!
...tak já mám zkušenost s 8Ah baterií od Yuasy, která mě vydržela od 10/1997, kdy měla XTZ 660 najeto cca 10000 km (r.v.1993) do 4/2009 - cca 107000 km. Asi by fungovala ještě déle, poněvadž se o ni v době delší opravy od 4m. do 9/2008 nikdo v servise nestaral a že je slabá, jsem zjistil prakticky až po převzetí moto z opravny. V té době u nás asi moc extra nabíječky nebyly, tak se musela spokojit s křemíkovou, která když ji připojíš, tak nabíjí a nabíjí a nabíjí pořád co to dá.... Yuasa byla několikrát vybita až do nemožnosti nastartování (trápil jsem ji po zimě při prvních startech...) a asi poslední dva roky už taky trochu vydutá a několikrát od přebíjení přehřátá, že jsem se jednou až divil, že to už "nezabalila" a nepukla z toho...... . No a to nevím, kdy byla vlastně vyrobena, takže mohla mít vzhledem k roku výroby Yamahy klidně na krku 15,5 roku!!!!! Ale je dost dobře možné, že tomu asi pomohla od počátku namontovaná krabička jménem Prolonger, kanadský patent, který se od cca 13,6V zapíná a regeneruje baterii nějakými impulsy.... Navíc poslední asi tři roky života baterie bylo toto zařízení, které je k ní trvale připojeno, (ve spojení se síťovým zdrojem, který je určen k udržování baterie, aby nedocházelo k samovybíjení) přes zimu nepřetržitě v provozu a několik zimních měsíců tak baterii regenerovalo. A taky k té výdrži asi přispěla tehdejší skutečná kvalita výroby baterií, což se asi dnes dá říci už o málokteré věci. Tož, tolik zhruba z vlastní praxe. Ten původní Prolonger byl od nova implantován do novýho Tigera, tak uvidíme, jak je na tom současná Yuasa z prvomontáže......
Naposledy editováno 24.03.2016 23:21:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35768 | Včera v 23:16 radi5 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |