Téma: Vybrzdit? aneb potkali se dva voli
 
18.2.2015 v 18:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:10 | Nahoru | #31

Medved píše: Nehodova sluzba - to jsou takove ty nagelovane hyeny v pomalovanych oktavkach, co maji podplaceny fizly aby jim davali echa o nehodach a pak jezdi v Praze jako kreteni, cervena necervena jenom aby byly u nehody prvni a mohly podojit pojistovnu?



Nejlepší je, když si pustí ten svůj oranžový majáček a mají pocit, že jsou policajti nebo tak něco. To je pak překvápko, že jim neuhnu ani o centimetr a nechává mě jejich pospíchání klidným. Jen mě mrzí, že ostatní auta jim dělají prostor, aby mohli ject.

Jak vidím modrý majáky tak se klidím, ale zmrdy fakt rád nemám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:22 | Nahoru | #32
Skalik> No ono s oranžovím majákem mají stejný práva a přednosti jako s modrým akorát nesmějí nikoho ohrozit a omezit a nesmí překročit rychlostní limit kterej je určenej kde jedou, jinak můžou jezdit po kolejích, když nikoho neomezeje a nevynutěj si přednost tak na červenou, jednosměrkama v protisměru atd. ale musej dokázat, že vykonávaj pracovní činnost. Většina toho ale stejnak zneužívá a občas si dovolujou co vůbec nemůžou.

Naposledy editováno 20.02.2015 12:23:03

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:27 | Nahoru | #33

dawid29 píše: Skalik> No ono s oranžovím majákem mají stejný práva a přednosti jako s modrým akorát nesmějí nikoho ohrozit a omezit a nesmí překročit rychlostní limit kterej je určenej kde jedou, jinak můžou jezdit po kolejích, když nikoho neomezeje a nevynutěj si přednost tak na červenou, jednosměrkama v protisměru atd. ale musej dokázat, že vykonávaj pracovní činnost. Většina toho ale stejnak zneužívá a občas si dovolujou co vůbec nemůžou.



Můžeš tohle poměrně odvážný tvrzení doložit? Já měl za to, že oranžovej maják je věc co označuje překážku, případně možné ohrožení provozu. Jako třeba pomalu jedoucí bagr nebo auto stavbyvedoucího vyprdelené u stavby mostu. Ne však, že by jim měl někdo dávat přednost nebo se na ně nevztahoval zákaz vjezdu a jiné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:47 | Nahoru | #34
dawid29> edit, moc dlouhý a k ničemu

Naposledy editováno 20.02.2015 13:13:13

1 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:51 | Nahoru | #35
Koukni do vyhlášky pokud se to od minulého roku nezměnilo tak je to tak, co třeba popelářský auta, plynaři co mají pohotovost. Ty můžou např. parkovat v zákazech pro výkon pracovní činnosti nebo popeláři když to nejde jinak můžou jet jednosměrkou obráceně. Nebo když jede nadměrný náklad a nejde tomu jinak tak taky když veze něco velkýho tak jede přes celou šířku silnice a ostatní mu dávají přednost a též to je při výkonu pracovní činnosti. Opravdu to tak je když mě chytly policajti, že jsem si na červený vynutil přednost a ptal se jich tak mi to potrvdily, že pokud si tu přednost nevinutim můžu na červenou a nesmim nikoho ohrozit ani omezit, nebo jet po kolejích pokud nebudu ohrožovat lidi na zastávkách a nebo omezovat tramvaje tam můžu ale zas tam nemůžu letět jak prase a i kvůly neznalejm bengám jsme tu vyhlášku vozily v autech.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:53 | Nahoru | #36
VeFeRák> tohle co jsi vyjmenoval jsou všechno modrý majáky. To pořád neřeší ty oranžový.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 12:59 | Nahoru | #37

dawid29 píše: Medved> Přesně tak strašná práce nevim jak to může nikdo dělat a občas tam i byly věci u tech nehod co zrovna nebyly moc příjemný na koukání samozřejmě krom dojení pojišťoven jsme tam byly první, dřív než sanitka a tak, takže jsme i pomohly když bylo nějaký zranění narozdíl od ostatních co jenom čuměly. Naštěstí to už rok nedělam

A je - ani jsem si nevsiml, ze se nam tu formuje dalsi slozka IZS. To je dojemne, chce se mi az brecet.

Tihle zmrdi jsou moralne jeste tak o tri patra pod fizlama.

4 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:00 | Nahoru | #38
TU
Tady je o tom článek nenašel jsem tu vyhlášku jinak to je tuším tahle 341/2002 Sb

VeFeRák> Přesně je to pouze pro modrý tomu musíš uhnout a ty můžou porušovat rychlostní limity k pracovnímu výkonu ale maj o to horší, že když se připletou do nehody jde to za nima.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:08 | Nahoru | #39
dawid29> díky za článek. Nemám čas studovat zákony.

Jen mě tak napadá co je to pracovní činnost nehodový hyeny? Zastavit u nabouranejch aut a tam se pokusit vyvařit prachy. Pokud ty auta nejsou roztřelený na tramvajovým pásu tak nevidím důvod, aby se tam hyena proháněla. Ale to je spíš otázka na někoho zda tohle už třeba neřešil soud nebo zda to není specifikováno někde jinde.

A nadále těmto zmrdům nebudu uhejbat jen protože se snaží bejt u bouračky první.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:12 | Nahoru | #40
dawid29> jo sorry, ještě tam chybí tohle
"V této vyhlášce se přesně říká, která vozidla mohou být výstražným oranžovým světlem vybavena. Jsou to pracovní stroje a zvláštní automobily, které vykonávají práci za jízdy nebo při stání na vozovce nebo na krajnici. Dále to jsou motorová nebo přípojná vozidla, která přesahují zákonné míry a pak to jsou pracovní stroje samojízdné a přípojné, které jsou širší než 3 metry. I traktory mohou být označeny výstražným oranžovým světlem."

Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:15 | Nahoru | #41
Jeden debil jede imrvére vlevo a druhej vybržďuje motorkou auto...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:15 | Nahoru | #42

dawid29 píše: TU
Tady je o tom článek nenašel jsem tu vyhlášku jinak to je tuším tahle 341/2002 Sb

VeFeRák> Přesně je to pouze pro modrý tomu musíš uhnout a ty můžou porušovat rychlostní limity k pracovnímu výkonu ale maj o to horší, že když se připletou do nehody jde to za nima.


"V této vyhlášce (zakon 341/2014) se přesně říká, která vozidla mohou být výstražným oranžovým světlem vybavena. Jsou to pracovní stroje a zvláštní automobily, které vykonávají práci za jízdy nebo při stání na vozovce nebo na krajnici. Dále to jsou motorová nebo přípojná vozidla, která přesahují zákonné míry a pak to jsou pracovní stroje samojízdné a přípojné, které jsou širší než 3 metry. I traktory mohou být označeny výstražným oranžovým světlem."

Kde tam vidis divoce pomalovanou oktavku s dementem za volantem?
Z vyseuvedeneho jasne vyplyva, ze na aute tzv. nehodova sluzby oranzove majaky muzou svitit maximalne tak ve chvili, kdy stoji u nehody, idiotsky zaparkovane a jeho ridic se snazi jednoho z ucastniku nehody premluvit aby mu podepsal zastupovani. Pokud to tedy ve smyslu zakona budeme povazovat za praci - ja bych to povazoval spise za podvod ve stadiu pokusu.

Naposledy editováno 20.02.2015 13:17:08

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:18 | Nahoru | #43

Medved píše: "V této vyhlášce (zakon 341/2014) se přesně říká, která vozidla mohou být výstražným oranžovým světlem vybavena. Jsou to pracovní stroje a zvláštní automobily, které vykonávají práci za jízdy nebo při stání na vozovce nebo na krajnici. Dále to jsou motorová nebo přípojná vozidla, která přesahují zákonné míry a pak to jsou pracovní stroje samojízdné a přípojné, které jsou širší než 3 metry. I traktory mohou být označeny výstražným oranžovým světlem."

Kde tam vidis divoce pomalovanou oktavku s dementem za volantem?
Z vyseuvedeneho jasne vyplyva, ze na aute tzv. nehodova sluzby oranzove majaky muzou svitit maximalne tak ve chvili, kdy stoji u nehody, idiotsky zaparkovane a jeho ridic se snazi jednoho z ucastniku nehody premluvit aby mu podepsal zastupovani. Pokud to tedy ve smyslu zakona budeme povazovat za praci - ja bych to povazoval spise za podvod ve stadiu pokusu.



Přesně tohle si myslím taky. Jízda k nehodě není práce. Stejně tak si popeláři nezapínají maják, když jedou z rajónu na skládku spolu s ostatním provozem. Na hyeny by mělo platit to o stání na vozovce nebo krajnici.

2 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:24 | Nahoru | #44
Tak každej má nějakou práci sice ano jsou to lovci nehod a vařej na tom vatu pak tady jsou ale ještě služby který opravdu pomáhaj, maj to lidi zaplacený v rámci assistenčních služeb po evropě který jsou nějak propojený s různejma státama tak třeba ABA (UAMK) v Německu to je ADAC atd. tak ty to maj trošíčku jinak než tyhle hyeny vyslaný z autoservisů za vidinou vetšího zisku = víc práce v servise z kterýho jsou vyslaný. Ale pořád vykonávaj výkon práce a měl by jim dát každej přednost, fakt je já na to taky seru protože se nedržej rychlostního limitu a jedou na 50ce 120km/h takže to nemá smysl jim uhybat a někteří dělaj dost velký prasárny na tý silnici. Jiný to je když je to kolona, na konci je nehoda a třeba UAMK nebo tak něco jede odstavným pruhem né jako prase to je jiná. Další věc je, že kvůly některejm takovejm se ty zácpy tolik neprotáhnou já to taky dělal, když byla nehoda tak jsem udělal nástřik nehody na silnici, auta se odtlačily ke krajnici aby se nedělala kolona a čekalo se na benga s tim, že jsem jim usnadnil práci s tím, že jsem s obouma stranama sepsal protokol o nehodě a benga to jenom podepsaly a opsaly si to a jely pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:27 | Nahoru | #45
Medved> Taky tam je totok
"Když se podíváme do zákona o silničním provozu, tak tu nejdeme výčet paragrafů zákona, které řidič vozu s oranžovým majákem nemusí dodržovat. Jsou to takové případy, které mají usnadnit řidiči jeho činnost. Například nemusí dodržovat ustanovení o zastavení a stání včetně zákazů, nemusí se řídit světelnými signály a dopravními značkami. Může i svou pomalou jízdou omezovat plynulost ostatního provozu."

Také může jet po tramvajovém pásu, může vjet do pěší zóny atd, atd. Práva oranžového majáku se tak přiblížila modrému, jaký používají třeba policisté. Přesto je tu jeden zásadní rozdíl.

"Jakmile ostatní řidiči uvidí vozidlo označené oranžovým majákem, tak zákon říká, že mu musí umožnit jízdu nebo pracovní činnost a podle situace v provozu snížit rychlost, popřípadě dokonce zastavit. Je te tedy zcela odlišné od modrého majáku, kdy jsem povinnen vozu s modrým majákem vždy umožnit přednostní jízdu."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:30 | Nahoru | #46
dawid29> nesnaž se obhájit neobhajitelné.

pořád si myslím, že použití majáku k tomu, aby se k nehodě dostal co nejdřív je porušení zákona.

Můj tatík děla stavbyvedoucího. Mám mu říct ať práskne na střechu maják (kterej má a používá) a jede ba stavbu přes 1/4 republiky se zapnutým majákem a na červenou? Jako vážně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:32 | Nahoru | #47

Skalik píše: dawid29> nesnaž se obhájit neobhajitelné.

pořád si myslím, že použití majáku k tomu, aby se k nehodě dostal co nejdřív je porušení zákona.

Můj tatík děla stavbyvedoucího. Mám mu říct ať práskne na střechu maják (kterej má a používá) a jede ba stavbu přes 1/4 republiky se zapnutým majákem a na červenou? Jako vážně?



To je něco jinýho když ho práskne jen tak na střechu tak tam nemá co dělat, když používáš oranžovej máják tak i s číslem vyhlášky to byla tuším zaspaný v MTP a VTP

1 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:37 | Nahoru | #48
Špatně může ho prásknout na střechu jen tak ale může to tam mít když bude dělat překážku v provozu a aby byl vidět tak to tam mít může ale jinak ne.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:38 | Nahoru | #49

dawid29 píše: To je něco jinýho když ho práskne jen tak na střechu tak tam nemá co dělat, když používáš oranžovej máják tak i s číslem vyhlášky to byla tuším zaspaný v MTP a VTP



Tak ještě jednou a pomalu. Maják má sundávají, napsanej v techničáku a všechny papíry k němu. Protože často dělá silniční stavby. Takže právo ho používat má.

Ale já se tě ptám zda ho může u baráku zapnout a vyrazit 150km do práce kde pak práskne auto na nějakým mostě na krajnici?

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:39 | Nahoru | #50

dawid29 píše: Špatně může ho prásknout na střechu jen tak ale může to tam mít když bude dělat překážku v provozu a aby byl vidět tak to tam mít může ale jinak ne.



Tak vidím, že jsme se dobrali shody. A teď teda proč stavbyvedoucí nemůže na místo vykonávání práce se zapnutým majákem, ale blbeček od nehodovky jo?

1 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:55 | Nahoru | #51
To se zas chytáš slov jet 150 km na oranžovej maják je kravina, nevykonává svojí jízdou žádnou pracovní činnost. Nepotřebuje auto ke sví práci tim myslim jako, že krom toho že s tim jede do práce ho nepotřebuje k vykonávání nějaký prácovní činnosti nepočítam teda cestu do práce to by tu na to jezdil každej idiot do práce a stejnak jak jsem psal na červený může když si to nebude vynucovat přednost a rychlejc než je rychlostní limit taky nemůže tak nechápu smysl toho jet 150km na ten maják do práce.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:56 | Nahoru | #52

dawid29 píše: Medved> Taky tam je totok
"Když se podíváme do zákona o silničním provozu, tak tu nejdeme výčet paragrafů zákona, které řidič vozu s oranžovým majákem nemusí dodržovat. Jsou to takové případy, které mají usnadnit řidiči jeho činnost. Například nemusí dodržovat ustanovení o zastavení a stání včetně zákazů, nemusí se řídit světelnými signály a dopravními značkami. Může i svou pomalou jízdou omezovat plynulost ostatního provozu."

Také může jet po tramvajovém pásu, může vjet do pěší zóny atd, atd. Práva oranžového majáku se tak přiblížila modrému, jaký používají třeba policisté. Přesto je tu jeden zásadní rozdíl.

"Jakmile ostatní řidiči uvidí vozidlo označené oranžovým majákem, tak zákon říká, že mu musí umožnit jízdu nebo pracovní činnost a podle situace v provozu snížit rychlost, popřípadě dokonce zastavit. Je te tedy zcela odlišné od modrého majáku, kdy jsem povinnen vozu s modrým majákem vždy umožnit přednostní jízdu."


Ano - ale to vsechno, cos napsal muze delat jenom ten, kdo ma zapnuty oranzovy majak. A zapnuty oranzovy majak muze mit: " ... zvláštní automobily, které vykonávají práci za jízdy nebo při stání na vozovce nebo na krajnici...", to je jedine, co se na ty bezohledne zmrdy od tzv. nehodovych sluzeb da z toho zakona vztahnout.
A rozhodne se nejedna o vykon jejich prace, kdyz se zenou k nehode aby tam byli driv nez zmrd od konkurence.

3 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 13:59 | Nahoru | #53
No nic ukončim to tak, že nemam náladu tohle řešit a každej nechť si udělá závěr svůj, já si stojím za svym názorem, kterej jsem praktikoval v praxi a orgán to dokázal potvrdit a řekl mi jak to je a to už jsem tu popsal.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:03 | Nahoru | #54
dawid29> no tak hlavne uz dosly argumenty ne? dyt je to celkem jasny ne?

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:04 | Nahoru | #55

dawid29 píše: To se zas chytáš slov jet 150 km na oranžovej maják je kravina, nevykonává svojí jízdou žádnou pracovní činnost. Nepotřebuje auto ke sví práci tim myslim jako, že krom toho že s tim jede do práce ho nepotřebuje k vykonávání nějaký prácovní činnosti nepočítam teda cestu do práce to by tu na to jezdil každej idiot do práce a stejnak jak jsem psal na červený může když si to nebude vynucovat přednost a rychlejc než je rychlostní limit taky nemůže tak nechápu smysl toho jet 150km na ten maják do práce.

No vidis, ze se domluvime - zmrd od tzv. nehodove sluzby ma v popisu prace vnutit nekomu neco. Nic vic. Aby se dostal k nehode, pouziva auto - ale mohl by tam klidne jet tramvaji nebo vlakem, proc ne? Zadnou praci, kvuli ktere by byl opravnen pouzit oranzovy majak za jizdy nevykonava, normalne sporadane dojede na misto nehody a tam zacne nekomu neco nutit - oni tomu rikaji 'prace'. A oranzovy majak? Ten si zapne teprve az prijede k te nehode a dementne zaparkuje - to aby to do nej druhej imbecil od konkurence nenarval.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:06 | Nahoru | #56

dawid29 píše: ....... tak ty to maj trošíčku jinak než tyhle hyeny vyslaný z autoservisů za vidinou vetšího zisku = víc práce v servise z kterýho jsou vyslaný. Ale pořád vykonávaj výkon práce .......


Ne . Jízda k nehodě není u lovců nehod jejich práce. Jejich práce je stát u nehody a přesvědčovat její účastníky k "podpisům spolupráce", eventuálně pomáhat při odstranování následků. Cesta k nehodě nebo od ní je prací např. pro odtahovou službu, odvážející nebo jedoucí pro vraky. Takže pokud lovec pojede jako prase s oranžovým majákem - seru na něj.
Velmi dobrej příklad byl ten, jak tu někdo psal o popelářích, co jedou z rajónu naložený na skládku to vysypat. Maják jim dává určitá privilegia jen při nakládání v ulicích.

dawid29 píše: ...... Další věc je, že kvůly některejm takovejm se ty zácpy tolik neprotáhnou já to taky dělal, když byla nehoda tak jsem udělal nástřik nehody na silnici, auta se odtlačily ke krajnici aby se nedělala kolona a čekalo se na benga s tim, že jsem jim usnadnil práci s tím, že jsem s obouma stranama sepsal protokol o nehodě a benga to jenom podepsaly a opsaly si to a jely pryč.


Jo . Toto je výkon jejich práce, takže když tam bude někde trochu překážet a oranžově blikat, vezmu to na vědomí, uhnu se, nebo počkám.

Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:07 | Nahoru | #57
Nedošly argumenty jenom mě nebaví se tady dohadovat o ničem, jsem v práci a nemůžu celej den dřepět na motorkářích a nic nedělat, musim tvořit nějaký hodnoty a nepohoršovat tady kolegy

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:15 | Nahoru | #58

dawid29 píše: No nic ukončim to tak, že nemam náladu tohle řešit a každej nechť si udělá závěr svůj, já si stojím za svym názorem, kterej jsem praktikoval v praxi a orgán to dokázal potvrdit a řekl mi jak to je a to už jsem tu popsal.



ale já sem to vydedukoval na základě svého názoru a zkušeností, páč sem pracovall skoro 10 let jako řidič a dělník na oranžových majákách - bejvalý technický služby, tzn popel, zimní údržba, sečení trávy, stavební práce, atd. Něco si z toho ještě pamatuju. V podstatě jsme nemohli nic extra, maják byl hlavně upozornění, že se v ulici pracuje. Porušení předpisů za účelem práce sme pokud možno měli využívat co nejmíň a jezdit výhradně v duchu platnejch předpisů. Kdyby se něco semlelo, nebyl by oranžovej maják žádná polehčující okolnost.

(reakce na) Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:19 | Nahoru | #59

dawid29 píše: No nic ukončim to tak, že nemam náladu tohle řešit a každej nechť si udělá závěr svůj, já si stojím za svym názorem, kterej jsem praktikoval v praxi a orgán to dokázal potvrdit a řekl mi jak to je a to už jsem tu popsal.



Než uznat, že nemáš pravdu tak to raději ukončíš. A ještě to podpoříš argumentem nedovzdělaného blba co dělá u policajtů

Ale jo, za pravdu i když nepřímo jsi mi dal, takže děkuji za plodnou debatu zase mám o pár informací víc.

2 reakcí na tento příspěvek Vybrzdit? aneb potkali se dva voli

20.2.2015 v 14:25 | Nahoru | #60
Dobře ano jsem debil a ať si tu má každej tu svojí pravdu po tom co mi totok potvrdilo víc lídí krom nevdělaného blba a od orgánů a pak druhého nevzdělaného blba s dvouma vysokejma školama též od orgánu tak to bude určitě jak říkáte.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist