delaji z nas blbce. prece rok 2002 nemuze mit 22.000 najeto. Nesmysl. Zadny doklady ti nedaji.
Da se Yamaha T-MAX500 napichnout na diag?
Bohužel musím souhlasit s tím že lidi jsou hloupý a vyžadují minimum kilometrů a nevadí jim že jsou bez servisky a neověřené a tím tu situaci se stáčením přinejmenším zhoršují čímž samozřejmě nehájím ty co stáčí...jsou motorky i skutry málo jeté,jsou i stočené nebo hodně jeté ale důležitý je vždy jen stav
ale blýská se na lepší časy
já km nestáčím prodával jsem XT 660 najeto 40 tisíc za pouhé 2 roky a 7 měsíců a v pohodě jsem prodal takže už dostáváme rozum a neřešíme to tolik
Naposledy editováno 07.11.2014 01:14:33
dave-lister píše: Whisky> Koukni na kotouče jakou mají hranku. Je to tedy součástka která se dá vyměnit, ale při 22 000km musí být úplně jak nové. Brácha když prodával Honda Lead 110, tak měl při prodeji 75000km a přední kotouč byl jak nový.
jj taky bych mrknul na kotouče,snad pokud by byly měněný bylo by to vidět na šoubech,jinak snad celkový stav optřebení atd
Kilometry jsou, pro mě osobně, pouze orientační údaj. A tak by to mělo být i pro ostatní. Prostě přijedu, mrknu jestli je původní řetěz, brzdy, atd. Pokud někdo prodává motorku, která má údajně 20k najeto a jsou tam druhé kotouče a druhý řetěz, tak je mi to hned podezřelé. Ale zase nadruhou stranu, pokud je ta motorka v dobrém stavu, tak proč ji nekoupit. Nedávno jsem prodával svou FZ6 s natočenýma skoro 60k km. Kupoval jsem ji se 42k a za tu dobu jsem nemusel na motor šáhnout, řešil jsem jen spotřební věci (a že jsem ji nešetřil). Jen prostě lidi chtějí co nejnovější, pokud možno s max 10k km a cenou do 40k.
Naposledy editováno 07.11.2014 02:18:04
Lidi sou fakt blby
Na IT jsem ještě nekoukal.
Posílám jsem komunikaci s jedním nejemnovaným prodejcem.
------------------------------------------------
Dobrý den pane Vystrčile,
originální dokumentací je myšleno, že motocykl
prodáváme s originál TP a odhláškou z Itálie a
tudíž je potřeba přihlášení v ČR. O
servisní knize se nikde nezmiňujeme, protože není.
Výše zmíněný servis si dělal kolega sám pro
sebe, protože si chtěl původně skútra nechat.
Ohledně najetých kilometrů je mi docela jedno jestli
věříte či nikoliv, čemu věřím je
špičkový stav skůtru.
S pozdravem
xxxxxx
0
>
> Dobry den, libi se mi tento skutr. Zajima mne ta Original
> dokumentace. Na rovinu, ty kilometry se mi vubec nezdaji.
> Pokud mi zaslete kopii smluv o koupi (se zamazanou vasi
> cenou) , nebo pravou servisni knizku, doklady, faktury a
> zaznamy ze servisu jsem ochoten si pro nej dojet. Diky.
Staci se mrknout.
http://www.moto.it/m...x.html?f=11&t=20
Dokud lidi budou kupovat, bude se stacet :( A Cesi blbi budou kupovat. Jak nekdo psal vejs, muzeme si vlastne za to i sami.
2 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
2LEKO píše: mám skutra r.v.2008..najeto 1.300 km....jsem "zmrd"!?
Určitě NEEE - jsi hrdý majitel krásného scootra, kterého si šetříš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
parezi píše: Určitě NEEE - jsi hrdý majitel krásného scootra, kterého si šetříš...
...když bych ho chtěl příští rok prodat,tak je to 8.letý kousek...kdo by tomu věřil,že!?..najet cca 150 km za rok.
2LEKO píše: ...když bych ho chtěl příští rok prodat,tak je to 8.letý kousek...kdo by tomu věřil,že!?..najet cca 150 km za rok.
Ten tvuj jiste nebude stat na inzerci jako dotazeny z italie, bez jedineho papiru krome tech ktere jsou potreba k prihlaseni. Jiste ho nebude mit bazarnik, ktery si ho "sam chtel nechat" protoze je to megavonavka a servis si udelal sam.
Jiste budes mit servisku, originalni papiry ke koupi, bude se vedet kam to jezdilo na TK, s jakym najezdem a kde se to servisovalo. Poradnejsi budou mit i ty papiry od servisu. Ja i kdyz si delam okruhovku sam tak mam uctenky od nakoupeneho materialu a evidenci co a kdy jsem na ni delal.
Nikdo nerika ze takove motorky / scootery nejsou ! Ale malokdy se tahaj za ucelem vydelku z Italie .... copak ten rozdil nevnimas ?
Naposledy editováno 07.11.2014 11:57:37
Myslím, že taliáni na scooterech jezdí minimálně 9 měsíců v roce. Pokud nejezdí pro rohlíky za roh do pekárny, tak určitě najede víc jak 2000 km do roka :). Vzhledem k tomu že to je pro ně spotřebák tak se servisem si moc hlavu nelámou. Pár bazárků a půjčoven jsem ze zajímavosti prošel a uloženky to teda nebyly. Samosebou bude vyjímka ale bude jich hodně málo :)
2 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie
A teď do mně
rovinář píše: Yamaha Fz6 S2 r.v. 2007 a najeto 4500km.Taky dovoz. Joo, a jsou tam původní pneumatiky (45/06)
A teď do mně
Rozhodně se do Tebe nechci pouštět, třeba si měl kliku a sehnal si "za babku" skoro novou motorku. Spíš bych byl ale skeptickej (nevím kde, kdy a za jakých okolností si kupoval). Ohledně těch pneu - úplně si mě přivedl na myšlenku, že kdybych byl překupník a chtěl bejt kurva, tak přes ty starý pneu, kterých se vyhozených všude válí hromady, ujistím většinu zákazníků o tom, o čem si přesvědčenej Ty.
Doplnit stočení tacha ještě přezutím na starý pneu (a nový někomu střelit) není úplně blbej plán, co?
Ale to jen zprdele fantazíruju.....
Dave81 píše: Tohle je spíš alibismus těch co stáčej.....oni vlastně musej, žejo? Protože to lidi chtěj, žejo?
Se probuď, lidi nechtěj stočenou motorku!!! Lidi chtěj za svoje peníze co "nejlépe" koupit. To, že jim tu motorku někdo připraví podvodem se nedá omluvit tím, že takovou chtějí. Nebo myslíš, že dá?
Jinými slovy - myslíš, že by jí chtěli, kdyby jim prodejce řekl, že je stočená???
jasný souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie
Naposledy editováno 07.11.2014 19:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
"Jezdil na tom kurýra. Kupoval ho v květnu 2010 když měl cca 1000km. Prodával ho na podzim 2012 a to měl najeto asi 75000km. Takže za tři sezóny cca 74000km. V zimě byl skoro nejetý, kurýroval autem."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
dave-lister píše: hodys> A co když koupí něco takového? Tady STK nebo Dekra zjistí prd.
"Jezdil na tom kurýra. Kupoval ho v květnu 2010 když měl cca 1000km. Prodával ho na podzim 2012 a to měl najeto asi 75000km. Takže za tři sezóny cca 74000km. V zimě byl skoro nejetý, kurýroval autem."
Tak může se stát že koupíš něco co vypadá pěkně a bude to mít najeto moc , není to lehký rozhodování a ty kilometry někdy opravdu nepoznáš a první 4 roky Dekra nezjistí nic a pokud servisuje někdo sám doma tak taky ne a do první STK nevíš vlastně nic o km,tam fakt rozhoduje jen stav motorky ,
třeba moje Honda má 53000 km a vypadá pořád stejně mám ji od 19000 se serviskou v ČR
a zase třeba jak jsem už psal mám na Vespě 9300 km jsem 6 majitel a i když motor jde jak nový, tak když jsem ji kupoval tak byla dobytá sedlo rozpraskaný,podřená nevěřím že 5 Italů přede mnou najelo dokupy jen 9000 km , i když možný je vše , já jen tvrdím že když to bude mít vše v pořádku, ložiska,brzdy,motor půjde pěkně,celkový stav bude fakt ok tak proč nekoupit ... je fajn vědět od toho kurýra co všecko za těch 75000 km na tom scooteru měnil co se pokazilo atd ta historie tankování a oprav je zajímavá , pisni otom víc jestli můžeš takový testík by nám prospěl co vše vydrží scooter
,hodlám si nechat svou Hondu CBF a chci zkusit kolik najedu,prodávat ji nebudu a jsem zvědav jaký bude vývoj stavu motorky zatím je furt stejná
Naposledy editováno 08.11.2014 01:21:57
Koukám,že se nikdo nevyjádřil k diagnostice.Jo,dá se to napíchnout.Možná z ECU půjdou vyčíst km,jako to je u osobáků.Ale budeš muset někam,kdo má origo diagnostiku,teda značkovej servis.Ty diagnostiky na všechno to nejsou schopný načíst.
No jinak mám na Majesty z r.2007 najeto 34000.Tedy něco okolo 5000 na rok.Za letošek to najelo dohromady asi tisícovku,protože to připlulo z italiano.Kotouče jsou v řiti všechny.V předních šavlích je málo oleje,spojka byla v prdeli a stejně jsem to koupil.Věděl jsem,že do toho narvu nějakej chechták.Jestli koupím leštěnku za sedmdesát a až to ošahám,zjistím že pod make-upem jsou ty samý sračky,co mám já za necelejch 40000,tak se člověk jen nasere.Mě v principu vyleze z jistýma opravama dejme tomu na 55000 a budu spokojenej,protože za A vím,že je to udělaný mnou a nezapomenu někam něco namontit,dotáhnout apd. A za B za tu cenu 55000 se nedá koupit něco v normálním stavu.To by musela bejt sakra náhoda.V Brandejse mají Majesty za 49000.Čili o 10000 dráž,než jsem já koupil.Najeto má údajně 22000 km.http://www.moto-ulrich.cz/detail/3668/motorky
Tak jsem se na ní byl podívat.Kotouče opět v prdeli,tlumiče lepší,přední plexi KO,sedadlo tak vyšosovaný od slunka,že nechat akorát přečalounit,jestli se někdo podívá na ten inzerát,tak uvidí,že je to chudinka.Nemá to český lejstra,akorát ty podělaný dokumentace z itálie.Takže další proces a prachy.Investice asi tak celkem za dobrejch 25000.Pakliže budu chtít mít ne druhovýrobu,ale origo.
Takže závěrem,jestli má motorka najeto xxxx a jede super,tak km neřešit.Jestli člověk bude dělat GO motoru za 50 nebo 70 tisíc km je už docela fuk.
Pro ukázku,jak vypadá ta moje po několika zásazích.Taky to byla chudinka,ale bude mazel.
Naposledy editováno 08.11.2014 07:29:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
dave-lister píše: neznamyScooterD>
Jezdil na tom kurýra. Kupoval ho v květnu 2010 když měl cca 1000km. Prodával ho na podzim 2012 a to měl najeto asi 75000km. Takže za tři sezóny cca 74000km. V zimě byl skoro nejetý, kurýroval autem.
Historie tankování a oprav
A pak jsme ho našli někde v inzerci jako leštěnku s 20000km. :D
No a když jste to objevili, podali jste trestní oznámení na bazarníka? Ono vzhledem k tomu, že to mezitím moc majitelů nevystřídalo, dá se taková svině lehce chytnout za ruce. Minimálně má člověk v ruce kupní smlouvu, kde je počet kilometrů, no a tahle cifra zákonitě nesedí při dalším prodeji od bazarníka dalšímu zákazníkovi. Dokud se tady tomu budeme jen tak vysmívat a sami nic nebudeme dělat, když se jedná o náš bývalý stroj a můžeme policii dodat dokonalé důkazy, nevím, co tady pořád řešíme.
A k najetým kilometrům- na motorce jsem letos najel 14 000 km, jelikož jsem si chtěl udělat naposledy radost, než přijdou finanční popravy, a projel jsem GB a Irsko a předtím velkou část Rakouska. A ony nejsou kilometry jako kilometry. Určitě je rozdíl, zda člověk jede za den 500-1000 km (de facto jen jeden studený start na takovou štreku, oproti několikanásobně vyššímu poštu při ježdění kolem komína), navíc nesrovnatelná úroveň silnic ČR vs západ, takže ani podvozek tolik netrpí. Ale když se podívám do inzerce, tak jen jedna motorka má najeto podobně jako moje, jinak všechny z dovozu v bazarech v polovičním nájezdem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
Hofner píše: No a když jste to objevili, podali jste trestní oznámení na bazarníka? Ono vzhledem k tomu, že to mezitím moc majitelů nevystřídalo, dá se taková svině lehce chytnout za ruce. Minimálně má člověk v ruce kupní smlouvu, kde je počet kilometrů, no a tahle cifra zákonitě nesedí při dalším prodeji od bazarníka dalšímu zákazníkovi. Dokud se tady tomu budeme jen tak vysmívat a sami nic nebudeme dělat, když se jedná o náš bývalý stroj a můžeme policii dodat dokonalé důkazy, nevím, co tady pořád řešíme.
A mohl bys nám prosím objasnit, jak toho "poctivého" bazarníka lehce usvědčíš? Bazarník kupní smlouvu archivovat nemusí a většinou ani nemá (pokud tedy myslíš smlouvu obvyklou při prodeji moto mezi lidmi v rámci ČR), stačí mu "faktura" do účetnictví ve stylu předmět prodeje - "vozidlo xy, VIN xyz, cena xxx, určeno k vývozu do zahraničí". Nic o stavu vozidla, kilometrech a podobně tam být nemusí a většinou ani není. A jsi v háji, bazarník bude tvrdit, že to tak koupil a ty nemáš jediný důkaz, že to není pravda. Podle české judikatury bys bazarníkovi (nebo kterémukoli jinému prodávajícímu) musel prokázat stočení tachometru s úmyslem získat majetkový prospěch uvedením zákazníka v omyl, tedy podvod - v 99% případů naprosto nereálné. Ve finále skončíš s tím, že prohraješ soud (nic nedokážeš), zaplatíš kompletní soudní výlohy soudu, sobě i jemu a ještě tě dost možná zažaluje za "poškození dobrého jména". Toť realita všedního dne.
1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie
TheFrida píše: Máme Hondu Lead z roku 2004 a má najeto 1800 (ano, slovy osmnáctset)
A není zbytečný to mít??