globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stoceny skutry z italie
6.11.2014 v 14:43
Stoceny skutry z Italie

delaji z nas blbce. prece rok 2002 nemuze mit 22.000 najeto. Nesmysl. Zadny doklady ti nedaji.

Da se Yamaha T-MAX500 napichnout na diag?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

8.11.2014 v 01:09 | Nahoru | #1

dave-lister píše: hodys> A co když koupí něco takového? Tady STK nebo Dekra zjistí prd.
"Jezdil na tom kurýra. Kupoval ho v květnu 2010 když měl cca 1000km. Prodával ho na podzim 2012 a to měl najeto asi 75000km. Takže za tři sezóny cca 74000km. V zimě byl skoro nejetý, kurýroval autem."



Tak může se stát že koupíš něco co vypadá pěkně a bude to mít najeto moc , není to lehký rozhodování a ty kilometry někdy opravdu nepoznáš a první 4 roky Dekra nezjistí nic a pokud servisuje někdo sám doma tak taky ne a do první STK nevíš vlastně nic o km,tam fakt rozhoduje jen stav motorky ,
třeba moje Honda má 53000 km a vypadá pořád stejně mám ji od 19000 se serviskou v ČR

a zase třeba jak jsem už psal mám na Vespě 9300 km jsem 6 majitel a i když motor jde jak nový, tak když jsem ji kupoval tak byla dobytá sedlo rozpraskaný,podřená nevěřím že 5 Italů přede mnou najelo dokupy jen 9000 km , i když možný je vše , já jen tvrdím že když to bude mít vše v pořádku, ložiska,brzdy,motor půjde pěkně,celkový stav bude fakt ok tak proč nekoupit ... je fajn vědět od toho kurýra co všecko za těch 75000 km na tom scooteru měnil co se pokazilo atd ta historie tankování a oprav je zajímavá , pisni otom víc jestli můžeš takový testík by nám prospěl co vše vydrží scooter
,hodlám si nechat svou Hondu CBF a chci zkusit kolik najedu,prodávat ji nebudu a jsem zvědav jaký bude vývoj stavu motorky zatím je furt stejná

Naposledy editováno 08.11.2014 01:21:57

(reakce na) stoceny skutry z italie

8.11.2014 v 07:28 | Nahoru | #2
whisky:
Koukám,že se nikdo nevyjádřil k diagnostice.Jo,dá se to napíchnout.Možná z ECU půjdou vyčíst km,jako to je u osobáků.Ale budeš muset někam,kdo má origo diagnostiku,teda značkovej servis.Ty diagnostiky na všechno to nejsou schopný načíst.
No jinak mám na Majesty z r.2007 najeto 34000.Tedy něco okolo 5000 na rok.Za letošek to najelo dohromady asi tisícovku,protože to připlulo z italiano.Kotouče jsou v řiti všechny.V předních šavlích je málo oleje,spojka byla v prdeli a stejně jsem to koupil.Věděl jsem,že do toho narvu nějakej chechták.Jestli koupím leštěnku za sedmdesát a až to ošahám,zjistím že pod make-upem jsou ty samý sračky,co mám já za necelejch 40000,tak se člověk jen nasere.Mě v principu vyleze z jistýma opravama dejme tomu na 55000 a budu spokojenej,protože za A vím,že je to udělaný mnou a nezapomenu někam něco namontit,dotáhnout apd. A za B za tu cenu 55000 se nedá koupit něco v normálním stavu.To by musela bejt sakra náhoda.V Brandejse mají Majesty za 49000.Čili o 10000 dráž,než jsem já koupil.Najeto má údajně 22000 km.http://www.moto-ulrich.cz/detail/3668/motorky
Tak jsem se na ní byl podívat.Kotouče opět v prdeli,tlumiče lepší,přední plexi KO,sedadlo tak vyšosovaný od slunka,že nechat akorát přečalounit,jestli se někdo podívá na ten inzerát,tak uvidí,že je to chudinka.Nemá to český lejstra,akorát ty podělaný dokumentace z itálie.Takže další proces a prachy.Investice asi tak celkem za dobrejch 25000.Pakliže budu chtít mít ne druhovýrobu,ale origo.
Takže závěrem,jestli má motorka najeto xxxx a jede super,tak km neřešit.Jestli člověk bude dělat GO motoru za 50 nebo 70 tisíc km je už docela fuk.
Pro ukázku,jak vypadá ta moje po několika zásazích.Taky to byla chudinka,ale bude mazel.





Naposledy editováno 08.11.2014 07:29:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist