globalmoto_kveten





Téma: vW Golf R32 MK5
24.1.2014 v 21:06
Ahoj borci,
nemáte někdo jakoukoli zkušenost s Golfem R32 MK5.

Chtěl bych si udělat radost





Naposledy editováno 24.01.2014 21:08:42

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 10:24 | Nahoru | #31
Jo a ostatni hothatche jsou povetsinou rychlejsi ... Treba megane RS vyrazne, focus RS je uplne jinej svet... Ale porad ma ta r32 fantastickej zvuk - pro me lepsi nez muj radovej sestivalec i nez boxer u 911.. A treba ta ctyrkolka ma na snehu taky neco do sebe (ikdyz je to haldex)

1 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 10:24 | Nahoru | #32
Hrmmm, ehm: .. Serie

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 10:33 | Nahoru | #33
Staci treba A4 s 300ps a 670Nm.. Tak vis jak to chodi, spousta lidi komentuje auto, ktery videlo jen na obrazku. Ale ja jsem proti VW trochu zaujatej.

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 10:34 | Nahoru | #34
J.R.: to mas pravdu ;)

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 10:42 | Nahoru | #35
no jdi si to někde projet, pokud to jde. A megane RS bude taky supr třeba.

vW Golf R32 MK5

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2014 v 10:47 | Nahoru | #36
Já ti nevím, určitě to je zábavný a dobrý auto, ale já bych radši třeba focuse ST. RS je o polovinu dražší než R32 tak ho ani nepíšu. Podle mě ten haldex nepřináší pro sportovní auto žádný výhody, jen na sněhu to bude lepší. To jen takovej můj nedůležitej názor

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:22 | Nahoru | #37
Jako na drift R32 urcite neni vhodny auto ... Mělo by to trosku zábavy na běžný ježdění :)

Naposledy editováno 25.01.2014 11:23:47

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:26 | Nahoru | #38
chválíte tu Focuse St ... nikdy jsem na to auto nenarazil . Jaky ma přednosti?

vW Golf R32 MK5

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2014 v 11:34 | Nahoru | #39
Má ho kamarád, tak jsem v tom jezdil. To starší ST 166 kw je pětiválec a zvuk je taky super, když pustíš plyn ve vyšších točkách tak střílí do výfuku Přednosti bych vyzdvyhnul podvozek - luxusní, parádně tuhej, přesný strmý řízení. Prostě cítíš z toho auta, jak s tebou komunikuje pro mě to je návykový.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:47 | Nahoru | #40

RomanSS píše: Většina má dieselový kombíky (nic proti, taky mám), ale má plnou hubu keců jak je co na hovno a ví o tom prd...

Co se ti nezdá Kopřiwo?


Kopriwa treba nema rad, kdyz nekdo dnesni auta naziva Hothatch...nemelo to byt puvodne maly, lehky auto?Vzdyt petkovej golf je normalni tank.....asi bych si vybral Focuse, byt nemam Fordy v oblibe.Nicmene posledni opravdovej Hothatch je pro me peugeot 205
taky nemam rad pseudoctyrkoly, a obecne mi prijde zcestny davat cokoli nad sto koni do auta s prednim nahonem.......

mimochodem jsem po x sportakach nakonec taky skoncil u kombajnu s tdi holt uz jsem pohodlnej a auto musi pracovat, na kraviny mam motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:49 | Nahoru | #41

Kopriw píše: ... holt uz jsem pohodlnej a auto musi pracovat, na kraviny mam motorku



s harykem delat kraviny?? :D

1 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:52 | Nahoru | #42
Me taky přijde, ze nad 150 kw uz to musí být pro přední nahon problém. Proto 4 kolka. Ale možna se pletu ;)

(reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 11:58 | Nahoru | #43

Johnyk12r píše: Hrmmm, ehm: .. Serie



To má lepší rozjezd moje octávia

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 12:00 | Nahoru | #44
FoFo ST225 mi prijde proti Golfu dost hravejsi a zabavnejsi. Stejne tak i zpracovani a modernejsi interier. A se startovacim tlacitkem si budes pripadat jak pitot F1
Navic u ST nahonis dalsich 50 kobyl s minimalni investici.

V prednim nahonu vubec problem neni a Focus si s tim poradi i v RS500, ktery ma 350PS a je FWD.

Haldex je takova ta pseudo 4kolka a zazil jsem nekolikrat na okruhu, kdy te zadek sepnul necekane v zatacce a to auto vykopnul ven (nastesti do kacirku).

(reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 12:02 | Nahoru | #45
Johnyk12r> Ohledně Megane RS to problém je, proto to vždycky na jedničku a dvojku drží na uzdě ASR, za lehce snížených adhezních podmínek není problém zuřivě hrabat i na trojku.

Za sebe ten povyk kolem koncernu nemusím, ale šestihrnek v Golfu má parádní zvuk. Jenže ty prachy bych za to prostě nedal, Megane stojí o 100tkč míň, jízdní zážitek bude myslím podobný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 12:44 | Nahoru | #46

MedWed píše: s harykem delat kraviny?? :D


to slycham porad ale mozna by ses divil, jak se da s tim srotem jezdit

2 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 12:59 | Nahoru | #47
Kopriw: no hot hatch podle me vychazi spos z oznaceni karoserie, to ze stary auta byly lehky je fakt, ale taky nebyly bezpecny,pro me je 205 spis premotorovana, golf gti pro me byl lepsi ve vsech generacich, hlavne mk1

JR: sepnuti haldexu s vlivem na stopu si zazil u neceho s vyssi generaci toho haldexu? Treba u te r32, TT mk2? U jednickovy oktavky sem to zazil, u te r32 ne...

(reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:03 | Nahoru | #48

Kopriw píše: to slycham porad ale mozna by ses divil, jak se da s tim srotem jezdit



tak neco malo mam na podobne masine odjeto... ale kraviny?? :D

1 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:06 | Nahoru | #49
Ja mam kámoše, který když jede s partou kluku na silničkách do Alp, tak na ne pokaždý čeká na kopci :) má Harley ;))

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:18 | Nahoru | #50
Ono ať koupíš R32, ST, megane rs, nebo něco jinýho, s každým bude zábava, dyť to má všechno dost přes 200 koní. Jde jen o to k čemu má kdo sympatie a co se mu líbí. Je fakt, že na jedničku nemá to ST vůbec smysl točit nad 4000 tis, páč to hned hrabe i na suchu s 225 letníma gumama. Ale zatáčky, předjíždění atd. si stejně užíváš min. na dvojku a vejš, tam už s přilnavostí problém není.

(reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:35 | Nahoru | #51
assassin> Byla to ta starsi generace, takze Leon Cupra a TT. V tech novejsich jsem jezdil, ale uz ne na okruhu, takze Haldex stejne nesepnul.

(reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:40 | Nahoru | #52

assassin píše: Kopriw: no hot hatch podle me vychazi spos z oznaceni karoserie, to ze stary auta byly lehky je fakt, ale taky nebyly bezpecny,pro me je 205 spis premotorovana, golf gti pro me byl lepsi ve vsech generacich, hlavne mk1

JR: sepnuti haldexu s vlivem na stopu si zazil u neceho s vyssi generaci toho haldexu? Treba u te r32, TT mk2? U jednickovy oktavky sem to zazil, u te r32 ne...



me ty novy auta proste neprijdou tak hravy a myslel jsem , ze o tom zrovna ten pojem hothatch..ale mozna jsem zaujatej.Bezpecnost je jasna, na tu se kdysi nehralo.A co se mk1 tyce, tam s tebou souhlasim, to je super auto
2050me bavila tou dravosti a snahou hodit prdeli, kdyz uberes v zatacce plyn , myslim ze ma vybornej funfactor
Haldex u jednickovy oktavky je shit.Chtel jsem ji kupovat a testovaci jizda v zime me dost vylecila (kupoval jsem v zime).Krom toho cuknuti, kdyz ti v zatacce prohrabnou kola se mi jeste nelibilo to, ze pri rozjezdu z mista jsis nejdrive uklouznul povrch pod prednima a teprve pak ti zabraly ty zadni.Takze nejaka extra vyhoda kdyz se chces vyhrabat nic moc.To by ale u poslednich generaci haldexu uz nemela byt pravda.No nakonec jsem sel do a4 a casem si zase koupim subaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 13:41 | Nahoru | #53

Johnyk12r píše: Ja mam kámoše, který když jede s partou kluku na silničkách do Alp, tak na ne pokaždý čeká na kopci :) má Harley ;))



to se obcas stane, protoze dneskase silnice kupuje prevazne kvuli image

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 15:48 | Nahoru | #54

Kopriw píše: to se obcas stane, protoze dneskase silnice kupuje prevazne kvuli image



ja mam dneska nejakou rejpavou... a haryk se kupuje prevazne kvuli cemu? :D

vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 16:04 | Nahoru | #55
2.0 tsi se dá na trojku protočit i v superbu, na rozjezd :)))) a jede většinou do devíti litrů

assassin: i u haldexu 4. generace jde sepnutí poznat, ale dá se lehce korigovat... u čtyřky to plynem okamžitě srovnáš, ale dovedu si představit, že pokud ta reakce nebyla tak vyladěná, tak to určitě byl průser

... mě se zamlouvá jak dsg, tak 4x4... ale v téhle kombinaci je to tak 200 kilo plus...

Naposledy editováno 25.01.2014 16:07:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 18:12 | Nahoru | #56

MedWed píše: ja mam dneska nejakou rejpavou... a haryk se kupuje prevazne kvuli cemu? :D



vetsina kvuli tomu samymu, asi jako bmw gs ale kdyby si videl muj orezlej stroj, tak bys pochoipl, ze s tim mezi chopperarema moc velkou image nenahonim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 19:08 | Nahoru | #57

Kopriw píše: vetsina kvuli tomu samymu, asi jako bmw gs ale kdyby si videl muj orezlej stroj, tak bys pochoipl, ze s tim mezi chopperarema moc velkou image nenahonim



ty GS podepisu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vW Golf R32 MK5

25.1.2014 v 21:43 | Nahoru | #58

MedWed píše: ty GS podepisu!


samozrejme ze me mluvi zavist protoze si ho jako druhou motorku nemuzu dovolit

(reakce na) vW Golf R32 MK5

26.1.2014 v 09:24 | Nahoru | #59

Kopriw píše: samozrejme ze me mluvi zavist protoze si ho jako druhou motorku nemuzu dovolit



ani jako prvni... opet podpis :D

ale dost OT :D

1 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5

26.1.2014 v 10:08 | Nahoru | #60
Za mě můžu říct kup si 205





kéž by se dal vrátit čas.Dneska jsem skončil taky u dieselovýho kombíka
jinak Kopřiwa má fakt hnusnou sežranou mrdku,ale aspoň se o to nemusí pořád bát a neleští to jak kokota
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist