Naposledy editováno 10.04.2024 07:37:54
kawapepek píše: Tak chlapi asi mám problém vyřešenej!!!
Vypadá to,že to je tak jak jsem říkal,že se křížej vidle a tím pádem i na pevno přišroubovaný třmeny proti kotoučům....
Tedˇ jsem povolil osu předního kola a aniž bych udělal něco s třmenama,nebo s kotoučema,tak vnitřní destičky povolily a krásně odskakují...problém je,že jakmile to dotáhnu,jev se opakuje...
Takže to vidím na 0,3 mm až 0,5 mm podložku na každou stranu kola abych trochu roztáhl vidle od sebe a bude po problému!!!
Namontuj predni kolo tak jak se ma:
Povol ty 4 maly sverny srouby dole na vidlich
Povol osu
Sundej brzdice
Hod to na predni stojan. Povytahni a zase zamackni osu, at s tim fakt hnes. Kdyztak to i mazni vazelinou.
Vrat osu a sroub zpatky, a shod to ze stojanu (neutahovat)
Namontoj brzdice
Utahni osu
Utahni sverny srouby na te strane (vlevo ?) kde mas sroub osy
gumovou palickou doklepni druhou stranu osy at je zarovnana ve vidli
Utahni sverny srouby na druhe strane osy
A nemuze se ti nic nikde krizit ....
Viz manual ke kazdy normalni motorce ... v manualu k moji R6 je to popsany vcetne utahovacich momentu.
Naposledy editováno 10.04.2024 10:46:49
ja sem s tima nissinama nikdy nemel problem, vzdy sem jezdil nejlevnejsi desky od goldfrenu a nikdy sem nemel pocit ze by brzda vadla... ale jezdil jsem jen v provozu, brzdim i zadni a tele navic dost brzdi motorem... takze u me brzdy nedostavaj takovej kour. (taky tele nejede jako zx9)
se seriovou pumpou to chtelo vetsi silu na pace, ale zas sem nikdy nepocitil vadnuti...
ted mam novy kotouce (stary kupodivu ty levny goldfreny sezraly:) ) brembo pumpu, vycistene brzdice a nove ferodo desky.... ale jeste sem na tom nejel :)
jo a taky jsou ty nissiny lehci...
jestli stoji za to je koupit fakt neposoudim, zalezi na cene... je fakt ze na SRAD/TL/Busu vlastne nic moc lepsiho bez redukci nejde ... jeste se delali AP racingy, spieglery atd.. ale tam jsou ceny astronomicky.
pak je jeste moznost koupit naky brzdy OEM ktery funguji a udelat redukce ... ja mam dokonce na TL/SRAD/Busa vidle hotovy redukce na monobloky z R1 98-03 ... ty redukce vyjdou cca na 2tis, brzdy baj voko taky tak...
ty sestipisty nissin mely buelly (modifikaci) a MVagusta... takze to ve sve dobe spatny brzdy nebyly....
Naposledy editováno 30.04.2013 17:32:33
výmenou kola se často taky delají chyby
o tom bodu co pise rebel sem nevedel,parada!!! dost podstatny problem,kdyz to odvzdujes packou a ne tlakem v nadobce
Mám jen takovou fylozofickou a jsem vlatně rád za to, že pan nissin většinou ví co dělá.
kawapepek píše: Hele šéfe,pokud bys je objednával,měl bych taky o dva kousky zájem....Mohli bysme se podělit o poštu... Kolik stojí jeden???
Třmen Nissin za 240 doláčů. Zatím je to pro mě hudba budoucnosti neseženu-li třmeny jeté
assassin píše: rebel: tohle se tezko soudi... jsou urcite lip udelane, ty tokica maj zasadni problem v tom ze telo je Al slitina, ale ve valcich maj spatnej (nebo nemaj zadnej) elox, takze v kontaktni plose s pistkem probiha el-chem reakce a pistky zarustaj - nutnost kazdorocniho cisteni, kdyz chce nekdo perfektni funkci. plus problem pri odvzdusnovani...
ja sem s tima nissinama nikdy nemel problem, vzdy sem jezdil nejlevnejsi desky od goldfrenu a nikdy sem nemel pocit ze by brzda vadla... ale jezdil jsem jen v provozu, brzdim i zadni a tele navic dost brzdi motorem... takze u me brzdy nedostavaj takovej kour. (taky tele nejede jako zx9)
se seriovou pumpou to chtelo vetsi silu na pace, ale zas sem nikdy nepocitil vadnuti...
ted mam novy kotouce (stary kupodivu ty levny goldfreny sezraly:) ) brembo pumpu, vycistene brzdice a nove ferodo desky.... ale jeste sem na tom nejel :)
jo a taky jsou ty nissiny lehci...
jestli stoji za to je koupit fakt neposoudim, zalezi na cene... je fakt ze na SRAD/TL/Busu vlastne nic moc lepsiho bez redukci nejde ... jeste se delali AP racingy, spieglery atd.. ale tam jsou ceny astronomicky.
pak je jeste moznost koupit naky brzdy OEM ktery funguji a udelat redukce ... ja mam dokonce na TL/SRAD/Busa vidle hotovy redukce na monobloky z R1 98-03 ... ty redukce vyjdou cca na 2tis, brzdy baj voko taky tak...
ty sestipisty nissin mely buelly (modifikaci) a MVagusta... takze to ve sve dobe spatny brzdy nebyly....
Vyčerpávající odpověď
K tomu eloxu na třmenech Tokico. Na funkčních plochách skutečně žádný není. Přepadá mě pocit, že surový odlitek naeloxují a poté dokončí funkční plochy, které jsou bez toho eloxu. Pokud je člověk rozloží na prvočinitele a důkladně očistí, tak to zas tak špatně nebrzdí
Já se divím GoldFrenu že ještě nezkrachovali. Tolika lidem (včetně mě) jejich desky sežrali kotouče a stále se to kupuje
Těch redukcí na eBay je taky v celku dost
Za 2100,- redukce pro uchycení třmenů s jinou roztečí
A za 2900,- hokejky pro uchycení radiálních třmenů
Taky tuto možnost využití redukce zvažuju
Rebel83 píše: Já se divím GoldFrenu že ještě nezkrachovali. Tolika lidem (včetně mě) jejich desky sežrali kotouče a stále se to kupuje
nemyslím že dneska goldfren vyrábí směs která by žrala kotouče. Momentálně mám na zadku směs AD tak uvidím A v zahraničí jsou celkem známý, asi jich tam prodá víc než u nás.
Rebel83 píše: Třmen Nissin za 240 doláčů. Zatím je to pro mě hudba budoucnosti neseženu-li třmeny jeté
Tohle by nebyla varianta? Rozteč vypadá stejná. Nissin A v bonmotu ty 6ti pístky vycházej po přičtení DPH a dopravy skoro stejně
assassin píše: Stev: delala to jen ta jejich obycejna, nejlevnejsi smes... vsechny ty lepsi prej OK...
a to je právě ta AD co mám na zadním kole, tak doufám že to zlepšili
Stev píše: a to je právě ta AD co mám na zadním kole, tak doufám že to zlepšili
na zadnim kole ji mam taky... a uz druhej kotouc :) tos ale slyset asi nechtel :)
assassin píše: na zadnim kole ji mam taky... a uz druhej kotouc :) tos ale slyset asi nechtel :)
no kdyby mě to extra trápilo tak jí tam vůbec nedávám, šel jsem do toho s vědomím že se to může stát Se na ten kotouč můžeš podívat, jestli se na něm jedna sezona podepsala
Me pribrzdovali taky a koupil jsem sadu tesneni na pistky, rozebral a hlavne VYCISTIL zapichy co gumicky drzi-tam se casem usadi bordel a pak gumicky nesedi jak by meli a nepousti regulerne pistek zpet. Davaj k sade tesneni(asi 1500Kč)i vazelinku na pistky-mela by byt extra, zadna medenka jak si kolegove radi mysli.
Byla to VOPRUZ praca-odvodnit system-vytlacit pistky(ja to delal kompresorem a sverkama)
Pak jsem koupil kvalitni brzdovku a vysledek je DOBRY-neni to uplne 100% ale priprzduje minimalne coz je asi normalka(i kdyz me to taky vytaci)
muzu najit nake fotky ale asi to nebude nutne.
Dej vedet jestli tvoje roztahnuti vidli vypodlozkovanim pomohlo
A neni to k tematu,ale za me nabyte zkusenosti bych poprosil mikro odplatu-poslete nekdo foto jak je ne zx-9r pridelanej klakson-ja vyndal nandal motor, vse ok ale na klakson jak tam byl jsem uz neprisel
Pokud ani tohle (s postupem utahovat az brzdice zakousle do kotoucu po protoceni a spravnym utazeni predniho kola) nepomuze, tak asi jedine poradnej repas tech brzdicu no
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |