globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: @
28.4.2013 v 11:37


Naposledy editováno 10.04.2024 07:37:54
Předchozí
1 2
Následující

kawapepek píše: Tak chlapi asi mám problém vyřešenej!!!

Vypadá to,že to je tak jak jsem říkal,že se křížej vidle a tím pádem i na pevno přišroubovaný třmeny proti kotoučům....
Tedˇ jsem povolil osu předního kola a aniž bych udělal něco s třmenama,nebo s kotoučema,tak vnitřní destičky povolily a krásně odskakují...problém je,že jakmile to dotáhnu,jev se opakuje...
Takže to vidím na 0,3 mm až 0,5 mm podložku na každou stranu kola abych trochu roztáhl vidle od sebe a bude po problému!!!



Namontuj predni kolo tak jak se ma:

Povol ty 4 maly sverny srouby dole na vidlich
Povol osu
Sundej brzdice
Hod to na predni stojan. Povytahni a zase zamackni osu, at s tim fakt hnes. Kdyztak to i mazni vazelinou.
Vrat osu a sroub zpatky, a shod to ze stojanu (neutahovat)
Namontoj brzdice
Utahni osu
Utahni sverny srouby na te strane (vlevo ?) kde mas sroub osy
gumovou palickou doklepni druhou stranu osy at je zarovnana ve vidli
Utahni sverny srouby na druhe strane osy

A nemuze se ti nic nikde krizit ....

Viz manual ke kazdy normalni motorce ... v manualu k moji R6 je to popsany vcetne utahovacich momentu.
assassin> Zdar. Koukal jsem, že na Teleti máš tyhle Nissiny. Stojí to za to? Jako výměna za Tokica. Jestli je tam nějaký větší rozdíl, aby ta investice byla k něčemu. Jeté se dost blbě shánějí, ale někde v Ameru jsem viděl nové, tak o nich silně uvažuju
Sice jsem necet vsechno, ale jsou tam novy vsechny krouzky na pistkach? Z kontextu mi vyslo ze ne, ze jsi to pouze rozhybal. Gumicka je 4 hranna a drazka v trmenu je lichobeznikova, takze gumicka tlaci na pistek jednim britem. Jakmile se olita a obrousi hrana co vystupuje, tak ti prestanou gumicky vracet pistky, na to bacha.


Naposledy editováno 10.04.2024 10:46:49

(reakce na) @

30.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #35


Naposledy editováno 10.04.2024 10:46:57

(reakce na) @

30.4.2013 v 15:17 | Nahoru | #36


Naposledy editováno 10.04.2024 10:47:03
rebel: tohle se tezko soudi... jsou urcite lip udelane, ty tokica maj zasadni problem v tom ze telo je Al slitina, ale ve valcich maj spatnej (nebo nemaj zadnej) elox, takze v kontaktni plose s pistkem probiha el-chem reakce a pistky zarustaj - nutnost kazdorocniho cisteni, kdyz chce nekdo perfektni funkci. plus problem pri odvzdusnovani...

ja sem s tima nissinama nikdy nemel problem, vzdy sem jezdil nejlevnejsi desky od goldfrenu a nikdy sem nemel pocit ze by brzda vadla... ale jezdil jsem jen v provozu, brzdim i zadni a tele navic dost brzdi motorem... takze u me brzdy nedostavaj takovej kour. (taky tele nejede jako zx9)

se seriovou pumpou to chtelo vetsi silu na pace, ale zas sem nikdy nepocitil vadnuti...

ted mam novy kotouce (stary kupodivu ty levny goldfreny sezraly:) ) brembo pumpu, vycistene brzdice a nove ferodo desky.... ale jeste sem na tom nejel :)

jo a taky jsou ty nissiny lehci...

jestli stoji za to je koupit fakt neposoudim, zalezi na cene... je fakt ze na SRAD/TL/Busu vlastne nic moc lepsiho bez redukci nejde ... jeste se delali AP racingy, spieglery atd.. ale tam jsou ceny astronomicky.

pak je jeste moznost koupit naky brzdy OEM ktery funguji a udelat redukce ... ja mam dokonce na TL/SRAD/Busa vidle hotovy redukce na monobloky z R1 98-03 ... ty redukce vyjdou cca na 2tis, brzdy baj voko taky tak...

ty sestipisty nissin mely buelly (modifikaci) a MVagusta... takze to ve sve dobe spatny brzdy nebyly....



Naposledy editováno 30.04.2013 17:32:33

@

30.4.2013 v 18:24 | Nahoru | #38
k tem destickam. kdyz jsou pistky zastrceny a davas nouvou desku,tak museji dat volne vzuvne,vuli nastojáka bych videl tak 0,2mm,aby se zas nevzpřičovali. nove desky,treba bendix,byvaji vyrobeny nepreciszne,tak nejakou tu hranku to chce vzit pilnikem,aby deska klouzala po ploše. ty jeste do nich davas tyčku,ta musi jit taky rukou,ale bez vule. vule desky vytesni to perko pod ty imbusy (M3?)

výmenou kola se často taky delají chyby

o tom bodu co pise rebel sem nevedel,parada!!! dost podstatny problem,kdyz to odvzdujes packou a ne tlakem v nadobce

@

1.5.2013 v 01:17 | Nahoru | #39
Nikdy jsem tohle nepochopil. Třeba Porche má takové motto 0-100 za něaký čas z ze 100-0 za polovinu. Člověk si řekne drobnost,ale nikdy mě z půseru nevytáhla síla motoru, ale účinnek a hlavně dávkovatelnost brzd. Někde naserou brzdy, lidi lítají přes přední kolo (monoblok brembo) a jinde člověk kouká kamže to přesto auto poletí (hlavně tokico).

Mám jen takovou fylozofickou a jsem vlatně rád za to, že pan nissin většinou ví co dělá.

kawapepek píše: Hele šéfe,pokud bys je objednával,měl bych taky o dva kousky zájem....Mohli bysme se podělit o poštu... Kolik stojí jeden???


Třmen Nissin za 240 doláčů. Zatím je to pro mě hudba budoucnosti neseženu-li třmeny jeté

assassin píše: rebel: tohle se tezko soudi... jsou urcite lip udelane, ty tokica maj zasadni problem v tom ze telo je Al slitina, ale ve valcich maj spatnej (nebo nemaj zadnej) elox, takze v kontaktni plose s pistkem probiha el-chem reakce a pistky zarustaj - nutnost kazdorocniho cisteni, kdyz chce nekdo perfektni funkci. plus problem pri odvzdusnovani...

ja sem s tima nissinama nikdy nemel problem, vzdy sem jezdil nejlevnejsi desky od goldfrenu a nikdy sem nemel pocit ze by brzda vadla... ale jezdil jsem jen v provozu, brzdim i zadni a tele navic dost brzdi motorem... takze u me brzdy nedostavaj takovej kour. (taky tele nejede jako zx9)

se seriovou pumpou to chtelo vetsi silu na pace, ale zas sem nikdy nepocitil vadnuti...

ted mam novy kotouce (stary kupodivu ty levny goldfreny sezraly:) ) brembo pumpu, vycistene brzdice a nove ferodo desky.... ale jeste sem na tom nejel :)

jo a taky jsou ty nissiny lehci...

jestli stoji za to je koupit fakt neposoudim, zalezi na cene... je fakt ze na SRAD/TL/Busu vlastne nic moc lepsiho bez redukci nejde ... jeste se delali AP racingy, spieglery atd.. ale tam jsou ceny astronomicky.

pak je jeste moznost koupit naky brzdy OEM ktery funguji a udelat redukce ... ja mam dokonce na TL/SRAD/Busa vidle hotovy redukce na monobloky z R1 98-03 ... ty redukce vyjdou cca na 2tis, brzdy baj voko taky tak...

ty sestipisty nissin mely buelly (modifikaci) a MVagusta... takze to ve sve dobe spatny brzdy nebyly....


Vyčerpávající odpověď

K tomu eloxu na třmenech Tokico. Na funkčních plochách skutečně žádný není. Přepadá mě pocit, že surový odlitek naeloxují a poté dokončí funkční plochy, které jsou bez toho eloxu. Pokud je člověk rozloží na prvočinitele a důkladně očistí, tak to zas tak špatně nebrzdí

Já se divím GoldFrenu že ještě nezkrachovali. Tolika lidem (včetně mě) jejich desky sežrali kotouče a stále se to kupuje

Těch redukcí na eBay je taky v celku dost

Za 2100,- redukce pro uchycení třmenů s jinou roztečí







A za 2900,- hokejky pro uchycení radiálních třmenů













Taky tuto možnost využití redukce zvažuju

(reakce na) @

1.5.2013 v 09:06 | Nahoru | #42

Rebel83 píše: Já se divím GoldFrenu že ještě nezkrachovali. Tolika lidem (včetně mě) jejich desky sežrali kotouče a stále se to kupuje



nemyslím že dneska goldfren vyrábí směs která by žrala kotouče. Momentálně mám na zadku směs AD tak uvidím A v zahraničí jsou celkem známý, asi jich tam prodá víc než u nás.

(reakce na) @

1.5.2013 v 09:10 | Nahoru | #43

Rebel83 píše: Třmen Nissin za 240 doláčů. Zatím je to pro mě hudba budoucnosti neseženu-li třmeny jeté



Tohle by nebyla varianta? Rozteč vypadá stejná. Nissin A v bonmotu ty 6ti pístky vycházej po přičtení DPH a dopravy skoro stejně
Stev: delala to jen ta jejich obycejna, nejlevnejsi smes... vsechny ty lepsi prej OK...

@

2.5.2013 v 10:33 | Nahoru | #45
rebel: uff za 2100,- to kdybych vedel tak sem se s nima nedelal :)

assassin píše: Stev: delala to jen ta jejich obycejna, nejlevnejsi smes... vsechny ty lepsi prej OK...



a to je právě ta AD co mám na zadním kole, tak doufám že to zlepšili

Stev píše: a to je právě ta AD co mám na zadním kole, tak doufám že to zlepšili



na zadnim kole ji mam taky... a uz druhej kotouc :) tos ale slyset asi nechtel :)

(reakce na) @

2.5.2013 v 11:48 | Nahoru | #48

assassin píše: na zadnim kole ji mam taky... a uz druhej kotouc :) tos ale slyset asi nechtel :)



...

(reakce na) @

2.5.2013 v 11:56 | Nahoru | #49

assassin píše: na zadnim kole ji mam taky... a uz druhej kotouc :) tos ale slyset asi nechtel :)



no kdyby mě to extra trápilo tak jí tam vůbec nedávám, šel jsem do toho s vědomím že se to může stát Se na ten kotouč můžeš podívat, jestli se na něm jedna sezona podepsala

(reakce na) @

2.5.2013 v 18:32 | Nahoru | #50
Pepku, jak bylo receno tyto brzdice opravdu nebudou the best..
Me pribrzdovali taky a koupil jsem sadu tesneni na pistky, rozebral a hlavne VYCISTIL zapichy co gumicky drzi-tam se casem usadi bordel a pak gumicky nesedi jak by meli a nepousti regulerne pistek zpet. Davaj k sade tesneni(asi 1500Kč)i vazelinku na pistky-mela by byt extra, zadna medenka jak si kolegove radi mysli.
Byla to VOPRUZ praca-odvodnit system-vytlacit pistky(ja to delal kompresorem a sverkama)
Pak jsem koupil kvalitni brzdovku a vysledek je DOBRY-neni to uplne 100% ale priprzduje minimalne coz je asi normalka(i kdyz me to taky vytaci)
muzu najit nake fotky ale asi to nebude nutne.
Dej vedet jestli tvoje roztahnuti vidli vypodlozkovanim pomohlo
A neni to k tematu,ale za me nabyte zkusenosti bych poprosil mikro odplatu-poslete nekdo foto jak je ne zx-9r pridelanej klakson-ja vyndal nandal motor, vse ok ale na klakson jak tam byl jsem uz neprisel

@

23.6.2014 v 14:21 | Nahoru | #51
Zdravím. Mám podobný problém. 6ti pístky Tokico na GSX 1400 , po vyčištění zápichů výměně brzdovky a odvzdušnění pořád přibržďuje a ne málo. Měli by jste nějaký tip kde koupit za rozumné peníze gumičky , příp. i pístky (trochu jsem je otlačil).Díky

@

23.6.2014 v 14:35 | Nahoru | #52
Nechce se mi to cist cele. Muzes zkusit jeste jednu vec. Povol brzdice, zamackni krapet desky, nasad je, namackej NEUTAZENE brzdice na kotouc, a utahuj brzdice "zakousle" do kotoucu. Dej vedet zda to nepomohlo.

@

23.6.2014 v 16:22 | Nahoru | #53
Bohužel pořád stejné.Lepší to bylo do prvního zabrždění.Destičky na vnitřní straně kola jsou volnější , vnější "přisedlé". Vnější strana levého kotouče má po cca 6cm fleky do modra o průměru 1-2 cm.

@

23.6.2014 v 16:30 | Nahoru | #54
Tak jeste jedna moznost, nemas neco nasejdro ... brejle / predni kolo ? jakym postupem vymenujes predni kolo ? Spousta lidi to nedela ale pred utazenim kola /osy by se to melo shodit ze stojanu, nekolikrat propruzit, a pak teprve na zemi utahovat.

Pokud ani tohle (s postupem utahovat az brzdice zakousle do kotoucu po protoceni a spravnym utazeni predniho kola) nepomuze, tak asi jedine poradnej repas tech brzdicu no

@

23.6.2014 v 20:30 | Nahoru | #55
Kola nevyměňuju , zatím jsem všechno řešil přes Suzuki servis. Doba se ale mění, moto už není skorofunglovka a začínám se do toho trochu vrtat.K tomuto stavu se to dostávalo postupně , doufám že se mi navíc nezvlnily kotouče. Myslím že z levé strany se při pomalé jízdě ozývá dost dobře slyšitelné pravidelné cvakání . Šejdrem by nic být nemělo , nedostalo to žádnou ránu. Po jaké době by se měly měnit gumičky ?(moto je 2006, najeto cca 29000 a zatím se gumičky neměnily)

@

29.6.2014 v 15:29 | Nahoru | #56
Takže mě čeká minimálně výměna všech gumiček a pravděpodobně jednoho kotouče. Levý přední a zadní hází 0,06-0,08 mm , to by mělo být ještě OK. Pravý přední ale 0,85-0,9 mm při síle 4,8mm a deformací vyhřátím (jiná varianta mě nenapadá) to nemá cenu opravovat

@

29.6.2014 v 16:01 | Nahoru | #57
Nemáte někdo zkušenosti s touhto firmou ? http://motokotouce.cz/index.html
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist