globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba z paprskových kol na drátěné
 
2.11.2012 v 21:59
Zdarec všem, prohledal sem tohle forum, stejně jako cafe-racer.cz ale nic kloudného sem nenašel.
Máte někdo zkušenosti jak na to popřípadě kde kola koupit či nechat vyrobit?
Nešel sem pouze TUHLE nabídku
ale 75tis Kč za kola mi přijde moc, když za cenu 30tis Kč se dá pořídit sada 4ks 17"x7" na auto i s adaptérem na klasické šrouby,100 drátů každý ráfek,centrální křídlovkou a kdoví s čím ještě.

Díky všem za rady, poznatky, odkazy apod.


Naposledy editováno 02.11.2012 22:08:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

4.11.2012 v 23:01 | Nahoru | #31
Delta> Na jakou motorku to vlastne je? treba Triumph delal Legend a Thunderbird s dratenejma, ktery by asi sly prebastlit,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 07:48 | Nahoru | #32

Jindra650 píše: Delta> Na jakou motorku to vlastne je? treba Triumph delal Legend a Thunderbird s dratenejma, ktery by asi sly prebastlit,


na Speed Tripla 955i rok 2002, má vzadu letmák
Legend i Thunderbird mají na předu 18tku a přední i zadní ráfek je moc úzký

Naposledy editováno 05.11.2012 07:57:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 12:37 | Nahoru | #33

Delta píše: na Speed Tripla 955i rok 2002, má vzadu letmák
Legend i Thunderbird mají na předu 18tku a přední i zadní ráfek je moc úzký

Rozmer rafku je uplne irelevantni, potrebujes akorat predni stred na dvojkotouc, kterej se vplete do 17" rafku a pak resis akorat prumer osy, distancni krouzky a montaz kotoucu ....to samy, jako bys resil pri bastleni ale mas uz hotovy komplet stred. Zadni letmac je horsi a pokud nenajdes nejaky "hotovy" reseni(jako je na obrazku TADY , tak vyrobe z kusu se asi nevyhnes a na nejaky svarovani rovnou zapomen, pokud se nechces na tom nekde zabit. Velice pravdepodobne bys dopad jako Dunlop na TT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 12:47 | Nahoru | #34

tomas.s. píše: Stewe> pokud vím tak jo



To musím vidět. Monstera s 19" kolem

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 12:49 | Nahoru | #35

Jindra650 píše: Rozmer rafku je uplne irelevantni, potrebujes akorat predni stred na dvojkotouc, kterej se vplete do 17" rafku a pak resis akorat prumer osy, distancni krouzky a montaz kotoucu ....to samy, jako bys resil pri bastleni ale mas uz hotovy komplet stred.



máš recht, četl jsem to pouze jednosmyslně, jde o to jestli i ten střed nebude moc úzkej abych tam nedával nějak moc velký distanční válečky

Naposledy editováno 05.11.2012 14:48:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 13:01 | Nahoru | #36
Stewe> není o co stát viděl sem to jednou, a už nechci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 18:35 | Nahoru | #37

tomas.s. píše: Stewe> není o co stát viděl sem to jednou, a už nechci



ty volé ... já se chci taky zasmát!!!

Delta>jakou vůbec počítáš investici do drátových kol, resp. kolik si ochotnej zaplatit...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 18:58 | Nahoru | #38
Stewe> jasně představu mám ale dát za hotovou sadu od Kineo 75tis Kč fakt nechci

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 19:03 | Nahoru | #39
Delta> to je mi jasný... tak třeba drátový kola (jetý) stojej na ty naše hajtry německý 20-25 ticek.

Nechat udělat středy a dráty + niple. Vypletení je už sranda To se snad do 30 ticek musí vejít ne?

ED: ehm blbost ... to pravostranný uložení je mazec


Naposledy editováno 05.11.2012 19:20:51

Přestavba z paprskových kol na drátěné

5.11.2012 v 23:42 | Nahoru | #40
Vysoustruzit ten naboj je docela snadny a ani ne drahy, uz sme delali na nakou stavbu HD a vyslo to na par kacek. To svareni bude fungovat taky, ono origo je to odlitek, tzn naka obyc alu slitina, nakej silumin... Proste blato, uz sem mel motarda s varenejma prstencema na naboji a drzelo to, ono kdyz povoli par dratu tak se to na jizde pozna a nebude to hned velka rana, jen mi to prijde zbytecne komplikovany - 2stroke - kdyz se dostanes k technologiim jak to svarit, tak se soustruzenim z plneho uz to prece musi bejt jen jednodussi, na to staci obyc soustruh, zadny cnc... Ja na to nemam cas, ale kdyz si to omeris a nakreslis tak bych ti to soustruzeni dokazal zajistit.

Delta: to same, kdyz si to nameris a naskicujes tak naboj bych ti zajistil.

Wunderlich drataky zapisou v nemecku, tam zapisou i vetsi exotiku, blby je ze tady jsme papeztejsi nez papez, takze u nas je sance takova ze se to do tp dostane tak ze se tu prihlasi motorka z nemecka ktera to ma zapsane uz tam, stejnej pripad jako poloramy v autech atd....

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z paprskových kol na drátěné

6.11.2012 v 09:43 | Nahoru | #41
Assasin: kdyžtak mi napiš PM jaké by si chtěl podklady pro výrobu (počítám Autocad apod), + nástřel ceny díky

Jinak včera sem oslovil asi 3 výrobce drátových kol (i úpravce motocyklů) Jeden odepsal že tenhle rozměr nevyrobí, jeden úpravce mi nabídly asi 3 varianty postupu výroby, z čeho poslední byla kompletní výroba středů, drátů a ráfku ( ty by asi někde objednal) s cenou +/- 35tis Kč za komplet 2 kola

Přestavba z paprskových kol na drátěné

6.11.2012 v 12:12 | Nahoru | #42
A právě sem dostal kalkulaci od dovozce kol Kineo a to za cenu 55tis obě kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

6.11.2012 v 21:52 | Nahoru | #43
Delta> Tak to bych jim rek at si to nekam strcej teda To chce fakt nejakyho blizkyhou soustruznika co ma delicku, aby slo navrtat diry pro draty a stredy te musi vyjit na zlomek ty ceny co ti nabidli oni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 16:50 | Nahoru | #44

Jindra650 píše: Delta> Tak to bych jim rek at si to nekam strcej teda To chce fakt nejakyho blizkyhou soustruznika co ma delicku, aby slo navrtat diry pro draty a stredy te musi vyjit na zlomek ty ceny co ti nabidli oni.



Jindro všichni nejsou strojaři a praktici aby se to toho pustili..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:17 | Nahoru | #45

TomLTR píše: Jindro všichni nejsou strojaři a praktici aby se to toho pustili..


Tak pratik docela sem ale zrovna na tohle nemám abych to vyrobil vlastníma silama, prostě známého s CNC frézkou nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:28 | Nahoru | #46
Delta> O CNC to nejni jak tu již víc lidí uvedlo.. ale asi je problém to nakreslit v CADu a poptat si to ve firmách v okolí kdo to udělá.. zbytek už je sranda..

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:33 | Nahoru | #47
TomLTR: no ono to zas neni takova brnkacka, draty nemaji konce 90stupnu otocene, tzn nebude jen vysosutruzit lemy a na delicce vyvrtat diry, diry se budou muset vrtat v ose dratu, tzn se tam musi vyfrezovat i kapsy aby bylo odkud vrtat... CAD model asi neni v tomto pripade nutnost, protoze kdyz se najde nekdo kdo to na klasice dokaze, tezko to bude nekdo kdo potrebuje CAD vykresy....

ja se momentalne moc nedostanu do dilny, takze spis bych dokazal z nacrtku udelat CAD model...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:41 | Nahoru | #48
assassin> Některý drátový kola mají vrtané díry "rovně" jestli jsem tě dobře pochopil. Třebas moje BMW, ale tam je drát v ráfku a niple jsou v náboji (nebo jak se tomu říká).

Naposledy editováno 15.11.2012 19:42:18

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:43 | Nahoru | #49

Stewe píše: assassin> Některý drátový kola mají vrtané díry "rovně" jestli jsem tě dobře pochopil. Třebas moje BMW, ale tam je drát v ráfku a niple jsou v náboji (nebo jak se tomu říká).



jj oni jsou prevazne rovne, i s tim ze je to klasicky... niple v rafku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #50
assassin> to máš pravdu..o to je to větší výzva..ale viděl jsem CBX 1000 předělanou na drátěný kola pomací našroubovanejch nerez límců s dírama na dráty a byly tam dráty o 90 stupnu zahnutý a fungovalo mu to už roky.. ale dráty bez ohybu určitě lepší

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:18 | Nahoru | #51

TomLTR píše: assassin> to máš pravdu..o to je to větší výzva..ale viděl jsem CBX 1000 předělanou na drátěný kola pomací našroubovanejch nerez límců s dírama na dráty a byly tam dráty o 90 stupnu zahnutý a fungovalo mu to už roky.. ale dráty bez ohybu určitě lepší



ja bych to nejspis dal i na klasice, mam dobryho soustruznika, kdyby to bylo na ty 90stupnu draty tak bych uz tam dodelal jen ty diry... ale na rovny bych to musel frezovat a to uz je na delsi chvilku, vsechno napolohovat protoze to bude ze vsech stran pod nakym uhlem, nejspis i vyroba nejakejch pripravku... coz ted nedokazu moc slibovat protoze casu neni moc...

delta: co sem jen tak v rychlosti zhruba pocital polotovar na naboj kola, co sem mel pred ocima kolo na husku te410 tak mi to vyslo zhruba na asi 12kg duralu a to ten naboj na triumpha bude sirsi i vetsi prumer, tzn uz v materialu pocitej aspon 2tis.... soustruzeni je tam tak na "sichtu" prace, tzn kolem tisicovky, to frezovani nedokazu predem odhadnout, to bysme fakt uz museli zacit nejak z nacrtku a fotek tvorit nakej 3d model... s tim muzem zacit, to me moc netizi takze za to nic chtit nebudu, v nejhorsim to muzes pouzit jako poptavkovej model pro nekoho s CNC...

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:38 | Nahoru | #52

TomLTR píše: Delta> O CNC to nejni jak tu již víc lidí uvedlo.. ale asi je problém to nakreslit v CADu a poptat si to ve firmách v okolí kdo to udělá.. zbytek už je sranda..



firmy už sem poptal

Naposledy editováno 15.11.2012 20:38:54

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:44 | Nahoru | #53
TomLTR>

Tady mrkni jak to je vyřešené od firmy Kineo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:46 | Nahoru | #54
assassin>PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 21:03 | Nahoru | #55
Delta> zajímavý jak to maj obráceně..ale to už je o úplně atypickym ráfku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 21:07 | Nahoru | #56

TomLTR píše: Delta> zajímavý jak to maj obráceně..ale to už je o úplně atypickym ráfku


jj celej ten ráfek je frézovanej z jednoho kusu i s těma domečkama na atyp. niple
ale je tam pěkně vidět ten náboj a jak je to letmo

Naposledy editováno 15.11.2012 21:08:40

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 21:10 | Nahoru | #57
Delta> u toho letmáče je složitější.. tam leda zkusit upravit autovej ráfek hliníkovej..

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 23:12 | Nahoru | #58
A na jakou to máš motorku ? kola se dají sehnat za pár kaček..upravíš osy,rozpěrky,atd... vše de předělat..napiš typ mašiny třeba mě něco napadne.Myslim si,že by nemusel být špatný z těch novejch JAWiček..660 sportard atd..a asi nebudou aninějak mastný

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

16.11.2012 v 18:04 | Nahoru | #59
endurista.rr> nečteš nevíš

(reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

17.11.2012 v 23:05 | Nahoru | #60
assassin> Nevim jak ty, ale i obycejna sloupovka ma naklapeci desku a kdyz si do ni upnes delicku, tak navrtas i sikmy diry. Mozna namitnes, ze to nepujde ustavit, ale ono vsechno jde, kdyz se chce a zahloubeni na tohle vrtani by se dalo udelat kulovou frezou na plocho bez vyoseni taky na vrtacce. Onehda brachovi nacenil nejakej chlapek vyrezani zavitu M42 na vyfuk do vyvarenyho valce s uz vytocenou zarovnanou dirou na 5tis a vubec lidi od toho strkali ruce pryc a ze to nepujde. Nakonec jsem se nastval a vytocil to sam asi za 4 hodiny prace vcetne svarovani pripravku do soustruhu. Kdyz si sezene nekoho vhodnyho, tak za to nemusi platit cihlu zlata, jak mu nabizeji i kdyz se rikava, ze penize vyresi vsechno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist