globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba z paprskových kol na drátěné
 
2.11.2012 v 21:59
Zdarec všem, prohledal sem tohle forum, stejně jako cafe-racer.cz ale nic kloudného sem nenašel.
Máte někdo zkušenosti jak na to popřípadě kde kola koupit či nechat vyrobit?
Nešel sem pouze TUHLE nabídku
ale 75tis Kč za kola mi přijde moc, když za cenu 30tis Kč se dá pořídit sada 4ks 17"x7" na auto i s adaptérem na klasické šrouby,100 drátů každý ráfek,centrální křídlovkou a kdoví s čím ještě.

Díky všem za rady, poznatky, odkazy apod.

Naposledy editováno 02.11.2012 22:08:32

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:33 | Nahoru | #1
TomLTR: no ono to zas neni takova brnkacka, draty nemaji konce 90stupnu otocene, tzn nebude jen vysosutruzit lemy a na delicce vyvrtat diry, diry se budou muset vrtat v ose dratu, tzn se tam musi vyfrezovat i kapsy aby bylo odkud vrtat... CAD model asi neni v tomto pripade nutnost, protoze kdyz se najde nekdo kdo to na klasice dokaze, tezko to bude nekdo kdo potrebuje CAD vykresy....

ja se momentalne moc nedostanu do dilny, takze spis bych dokazal z nacrtku udelat CAD model...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 19:41 | Nahoru | #2
assassin> Některý drátový kola mají vrtané díry "rovně" jestli jsem tě dobře pochopil. Třebas moje BMW, ale tam je drát v ráfku a niple jsou v náboji (nebo jak se tomu říká).

Naposledy editováno 15.11.2012 19:42:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

15.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #3
assassin> to máš pravdu..o to je to větší výzva..ale viděl jsem CBX 1000 předělanou na drátěný kola pomací našroubovanejch nerez límců s dírama na dráty a byly tam dráty o 90 stupnu zahnutý a fungovalo mu to už roky.. ale dráty bez ohybu určitě lepší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist