globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "cestovní" motorka?
Mam chuť se občas podívat ve dvou někam dál po naší zemičce nebo na skok do alp a Raptor na to neni moc ideální tak vymejšlím co by bylo lepší. Předpokládám jen lehký brašny na trenky, plavky pantofle a spaní na pár dní po penzionech.
A bez kufrů to musí být knee-ready i pro 175cm trpaslíka jako jsem já
copa myslíte?
Anketa: Na čem sportovně cestovat ve dvou?
Honda VFR 800
30%
32
Aprilia Tuono 1000R
4%
4
BMW R 1200 S
2%
2
BMW K 1200 R Sport
14%
15
Moto Guzzi 1200 Sport
5%
5
Triumph Tiger 1050
39%
41
Honda CBF1000
6%
6
Předchozí
1 2
Následující

"cestovní" motorka?

16.5.2012 v 22:29 | Nahoru | #31
Takhle jsem ozdobil svou moto. . . Mám ten model a kdo tu píše že to není opravdovej sport má pravdu a kdo tu píše že to není plnohodnotný cesťák má pravdu taky. . K 1200R Sport je univerzální motorka, na který jdou brousit kolena a přehazovat to z levé na pravou jako byto byla šestistovka, s ukrutným motorem..!! Což žádný cesťák myslím neumí. Záleží jak umíš jezdit. Pokud neumíš nepomůše ani Desmosedici.. A nebo, to můžeš ozdobit jako na fotce a vyrazit na 14 dní ve dvou skrz evropu pod stan. . . A to zas nejde na supersportovy... Všecho má své ale
BMW umí posunout běžný hranice motocyklistiky

Naposledy editováno 16.05.2012 22:32:07

(reakce na) "cestovní" motorka?

19.5.2012 v 12:24 | Nahoru | #32

Ryuichi píše: Kolik máš na to peněz??

Triumph Sprint


Už mi stojí v garáži .

(reakce na) "cestovní" motorka?

24.5.2012 v 18:28 | Nahoru | #33
hrtak>
Jsem bývalý VFRkař a musím říci, že když se VFR točí, tak se v zatáčkách jeví jako plnokrevný sporťák. Na druhé straně, když jsem s ním cestoval po evropě, tak je to nejlepší cesťák. Ano posez je trochu sportovnější.

1 reakcí na tento příspěvek "cestovní" motorka?

10.6.2012 v 22:06 | Nahoru | #34
Tak nakonec to vypadá na litrového stroma...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "cestovní" motorka?

14.6.2012 v 17:41 | Nahoru | #35

karf píše: Tak nakonec to vypadá na litrového stroma...?


To jako pustíš Raptíka do světa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "cestovní" motorka?

15.6.2012 v 14:07 | Nahoru | #36
strakon> To těžko. Kdo by takovou zlou příšeru chtěl?

Naposledy editováno 15.06.2012 14:07:52

(reakce na) "cestovní" motorka?

15.6.2012 v 16:50 | Nahoru | #37

karf píše: strakon> To těžko. Kdo by takovou zlou příšeru chtěl?


To je fakt

"cestovní" motorka?

11.7.2012 v 19:26 | Nahoru | #38
jako majitel dvou motorek z výběru bych k tomu řekl asi toto. R1200S je asi komplexně nejlépe jezdící 2-válec, ať už jde o podvozek (hlavně o ten), motor co táhne jak lokomotiva, brzdy, prostě vše. Ale endorfiny moc nevyplavuje, tedy spíš vůbec. A je to motorka pro 180cm+, spíš tak 185-190 ideálně, prostě motorka pro germána. Guzzi 1200 Sport s dvouventilem jsem měl před tím. Charisma jako kráva, každý nastartování a prohrábnutí plynu byl obřad, endorfiny stříkaly z uší i při pomalý projížďce, ale samozřejmě měla motorka mnohem víc much. Ale na cestování je Sport 1200 (já jí měl okufrovanou komplet) celkem hodně dobře vybavená. Ty jako drobek bys ale musel nahodit řidítka s modelu 4V, na ty berany co jsou ve standardu bys fakt nedošáhl, já se 190 jsem měl hlavně při otáčení na místě co dělat. Na těch reálných 90k jela velmi slušně, tedy do 180, pak už mi to nepřišlo odpovídající charakteru. Víc než 215 tacho jsem z ní nikdy nedostal, báwko maže tacho 260 když je maličko poladěný a ujede snadno i tuonu od 2006 výš. Na cestování tak pro sólo řidiče a když chceš vydržet dlouho v sedle, musíš pořád tahat, byt se to nezdá, řidítka jsou dost zalomený a váha na rukou tam je a hlavně sedlo je vepředu hodně ouzký a celkově tvrdý jak prkno. Spolujezdec vydrží na jeden zátah tak 100 kiláků a odpadá. tim jak je motorka dlouhá, neni se čeho držet, opřít se rukou o nádrž může mitfára od 180cm výšky nahoru (moje žena má 180 a je to jen tak tak), takže při brždění někde v alpách peklíčko. Na Sportce se dá projet cokoli. Jestli mužu doporučit charismatickýho cesťáka a máš kačáky, tak spíš než Sportku bych volil Norge 4V což je kromě řidítek, posazu a kapot v podstatě stejná motorka a mlátit ve vinglech se s ní dá velmi dobře. Všechny guzzi maj senzační odezvu od předního kola a na dobrejch gumách se dá koleno dát snáz než si myslíš. Akorát povrch sedla a jeho šířka (je takový oteklý) trochu omezuje pohyb a změnu pozice. Na báwu se zase vrtíš pořád Jako zpátky bych neměnil, bawor je dokonalý dílo, ale přestalo mě s nim bavit jezdit kolem komína, chce to ho vyvězt někam kde může demonstrovat vyladěnost celku, zpráskat nějaký rejžomilce v zatáčkách a tak. Jo a pak taky spotřeba, vim že to neřeší moc lidí, ale při nájezdu 15tkm ročně už je to třeba znát dost. Guzzi 6,5 bawor 5,0 + - pár deci, dá se i za 4,6 a přes 6 se dostaneš leda na dálnici u fricků nebo na okruhu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 Včera v 11:28 ZdendaDH
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 Diglet 2 11.5.2024 v 16:18 Diglet
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 kw110 8 26.12.2023 v 11:07 past92


TOPlist