jako majitel dvou motorek z výběru bych k tomu řekl asi toto. R1200S je asi komplexně nejlépe jezdící 2-válec, ať už jde o podvozek (hlavně o ten), motor co táhne jak lokomotiva, brzdy, prostě vše. Ale endorfiny moc nevyplavuje, tedy spíš vůbec. A je to motorka pro 180cm+, spíš tak 185-190 ideálně, prostě motorka pro germána. Guzzi 1200 Sport s dvouventilem jsem měl před tím. Charisma jako kráva, každý nastartování a prohrábnutí plynu byl obřad, endorfiny stříkaly z uší i při pomalý projížďce, ale samozřejmě měla motorka mnohem víc much. Ale na cestování je Sport 1200 (já jí měl okufrovanou komplet) celkem hodně dobře vybavená. Ty jako drobek bys ale musel nahodit řidítka s modelu 4V, na ty berany co jsou ve standardu bys fakt nedošáhl, já se 190 jsem měl hlavně při otáčení na místě co dělat. Na těch reálných 90k jela velmi slušně, tedy do 180, pak už mi to nepřišlo odpovídající charakteru. Víc než 215 tacho jsem z ní nikdy nedostal, báwko maže tacho 260 když je maličko poladěný a ujede snadno i tuonu od 2006 výš. Na cestování tak pro sólo řidiče a když chceš vydržet dlouho v sedle, musíš pořád tahat, byt se to nezdá, řidítka jsou dost zalomený a váha na rukou tam je a hlavně sedlo je vepředu hodně ouzký a celkově tvrdý jak prkno. Spolujezdec vydrží na jeden zátah tak 100 kiláků a odpadá. tim jak je motorka dlouhá, neni se čeho držet, opřít se rukou o nádrž může mitfára od 180cm výšky nahoru (moje žena má 180 a je to jen tak tak), takže při brždění někde v alpách peklíčko. Na Sportce se dá projet cokoli. Jestli mužu doporučit charismatickýho cesťáka a máš kačáky, tak spíš než Sportku bych volil Norge 4V což je kromě řidítek, posazu a kapot v podstatě stejná motorka a mlátit ve vinglech se s ní dá velmi dobře. Všechny guzzi maj senzační odezvu od předního kola a na dobrejch gumách se dá koleno dát snáz než si myslíš. Akorát povrch sedla a jeho šířka (je takový oteklý) trochu omezuje pohyb a změnu pozice. Na báwu se zase vrtíš pořád
Jako zpátky bych neměnil, bawor je dokonalý dílo, ale přestalo mě s nim bavit jezdit kolem komína, chce to ho vyvězt někam kde může demonstrovat vyladěnost celku, zpráskat nějaký rejžomilce v zatáčkách a tak. Jo a pak taky spotřeba, vim že to neřeší moc lidí, ale při nájezdu 15tkm ročně už je to třeba znát dost. Guzzi 6,5 bawor 5,0 + - pár deci, dá se i za 4,6 a přes 6 se dostaneš leda na dálnici u fricků nebo na okruhu