paolo_novy Přidat reklamu

Téma: alternátor ZX10R 2004
30.8.2011 v 20:08
rozletěl se mi alternátor na desině,neví někdo o nějakém? díky spěchá

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

13.9.2011 v 00:48 | Nahoru | #31

Bubrak ZX10R píše: No ja mam vyosenej predni rafek (uz tak 3 roky) a predni vidle se mi nevracej nahoru. Takze nejaky nastavovani ti neporadim.

Ale vim, ze zadek sem mel uplne na doraz natvrdo pruzinu a nechaval sem to dat na pulku, a predtim me to bavilo vic.



Me tohle hodne kopalo po kazdem najeti na diru , proste jsem letel s prdeli do vzduchu Je fakt ze pak zas jak jedes po krasnem rovnem povrchu, je ti lito ze to nema nejake prepnuti do tvrda, je z toho sileny plavacek.

Nase cesty jsou holt silene Najit optimum je nad lidske moznosti.

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

13.9.2011 v 12:48 | Nahoru | #32

Creck píše: z-x-r> Takhle mi to hvizda taky To je jako neco divneho ?


Tak jestli ti to takto HVIZDA (Jakoby jak turbo) tak cekej co zde psal soudruh Micar a Ladin ze se ti to brzo rozlitne
Me to zaclo v 32tis km a i kamos co za nim jezdim na me pak rval VOLE Ty tam mas turbo?
A tento km najezd zde popisuje i Ladin i u jeho kamosu.
Musi se to nejak osefovat nez se to rozlitne...But ty podlozky nebo neco kolem.

Bubo tobe to tak nemuze hvizdat ty uz mas podle fotky ten novejsi coz je zajimave.
A jinak jsem si volal primo z Halbichem a rikal a chvalil novou 011ku nej moto
A dale rikal ze ohledne oleje co jsem se ptal ze 12tis na olej je nesmysl a ze pak to am narok se sypat.
Sefe a vibruje ti ten motor? Me to ted posledni dobou vyslovene trepe v celem otackovem spektru.A to vim jiste ze drive to nedelalo.

Naposledy editováno 13.09.2011 12:55:45

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

13.9.2011 v 13:31 | Nahoru | #33
z-x-r: je mozny ze mam novejsi, ale nevim jak to poznat, mozna ho davali uz do 05 a mozna byl treba vymenenej na ty moji, nebo pri nejaky svolavacce, nevim netusim, ale tim lip

12tis je v servisnim manualu, takze proc ne, ale jasny ze kdyz to clovek tejra, tak by mel casteji, ja menim tak 6-8tis, coz je podle me OK, uvidime co udela tahle hlava zas, ale do 100tis by mela vydrzet snad

co se tyce vibraci, tak bych rekl, ze jsou trosku vetsi nez driv, ale jen o malo, vibruje to trochu kolem 3500 otacek, ale jinak nic vyznamnyho, rekl bych ze to odpovida najezdu km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004

15.9.2011 v 12:45 | Nahoru | #34
Bubrak ZX10R> Tak jsem o tom docetl dosti a je to jasne...
Altec pred rozpadnutim priznaky:
Kvicivej zvuk (turbo) vibrace motoru a nizsi vykon.
Problem je ze to o sebe dre a muze to zasrat celej motor supinama zeleza (Pri rozlitnuti i zasere).
Tedy vyplach a vycisteni nezbytna pri rozlitnuti.
Je to vyvojova vada kde se sere jak vymezovaci podlozka a tim se ovolni altec z hridele a zacne vybrovat srotovat o dekl a nasledne cele tak cela konstrukce kde model 06 ma uplne oproti 04ce smesne jednoduchej altec.
Modifikovalo se to uz sama kawasaki ke konci roku modelu 04. (bubrakuv treba)
Ja se ted chystam vydelat dekl a kouknout jak vypada olej a zda uz me to srotoje kov o kov a je tam bordel.
Zde:Altec obrazky.

Naposledy editováno 15.09.2011 12:58:10

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

15.9.2011 v 16:27 | Nahoru | #35
z-x-r: slusnej vyzkum dik za info, ja sem prave kazdymu doporucoval uz 05 minimalne, vim ze 05 ma jeste nejaky dalsi vylepseni, a behem 04 doslo i vymene predniho rafku a cehosi u spojky, ale mozna to je prave ten altik, to sem jeste nezjistil

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

15.9.2011 v 17:10 | Nahoru | #36
z-x-r> No koukam ze na nej co nejdriv kouknu Zvuk ala turbo ale ne , vibrace samozrejme tam jsou okolo 3 000 - 4 000

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 13:12 | Nahoru | #37
Bubrak ZX10R> Predni rafek kdyz jezdil prni majitel na pravidelny servis se serviskou tak mu rafek vymenily. (Ma na boku levo vedle nalitku loziska drazku.) Ja ho mam vymeneny.
Ale Altec na to se sralo a meli to uz i ke konci 04ky ne jen 05ky. Tvuj pripad.

creck vibrace mezi 3-4tis oatcek je normal to nic toto pak trebe v celem rozsahu otacek + hvizda jak turbo.

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 13:45 | Nahoru | #38
z-x-r: je to u me zajimavy pac mam prvni registraci 03/2004, asi ho spis nekdo vymenil teda, a jak to poznam ze mam jinej? dik

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 14:03 | Nahoru | #39
z-x-r> než jsem stačil odepsat,koukám,že sis poradil sám pěkný ještě ho sehnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 14:24 | Nahoru | #40
Bubrak ZX10R> koukni se na tvuj altec tvoje foto pri oprave na tve moto a pak na microfish na partsdepotu na model 05 a uvidis ze mas ten stejny
Ja si myslim ze oni ten zkurveny tam davali jen chvili zacatek a to hlavne na ZELENE mam take 3/2004 a dela mi picoviny.
A mohli ti ho vymenit v zaruce v nemecku to nekdy se meniílo kdyz to delalo bordel.
toto napsal i jeden Holandan ze mu po destrukci se zadrel motor na klice a vymenili mu celej motor v zaruce.

Ladinzx10r-No napsal jsem to dobre co jsem zjistil nebo mas i neco ty do placu?

Naposledy editováno 16.09.2011 14:26:08

alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 14:39 | Nahoru | #41
z-x-r: ok, kouknu, to jak pises je mozny no. precijen sem to kupoval az 07, sice mela 12tis, ale kdovi kolik mela doopravdy ale tim lip co toho vydrzi jinak

ten muj je tady, jak pises no


du se kouknout na partsdepot, tam to bude snad taky videt, jinam nevim kam koukat

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 14:56 | Nahoru | #42
Celkove je toto uplne kokotsky vymyslene u zx10ky novejsi modely to maj uuplne jinak jednoduche.

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 15:48 | Nahoru | #43

z-x-r píše: Celkove je toto uplne kokotsky vymyslene u zx10ky novejsi modely to maj uuplne jinak jednoduche.



nojo asi chteli udelat uzsi motor a aby pri padu nesel do kopru, jako to maj vetsinou motky, navic je na leve strane i nejakej chranic motoru co sem koukal, to je super

a 06 uz to ma jinak koukam, tam je to zas klasicky uplne, na klice jo? ale mozna je mensi a ten motor je taky uzsi, nez maj klasicky altik na klice ?

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 15:51 | Nahoru | #44
dle toho jak jsem na to koukal (na 06) minulý týden když byly kapoty dole tak je skutečně na klice a nějak extrémně nevyčnívá.

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 15:52 | Nahoru | #45
z-x-r: koukam na partsdepot a 05 se lisi jenom tim, ze ma nejaky 2 podlozky navic u dilu 42033 , a ten dil nema jakesi 3 odlitky po obvodu vzadu (coz ja asi teda taky nemam), jinak zadnej rozdil hele

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 16:46 | Nahoru | #46

Fugo píše: dle toho jak jsem na to koukal (na 06) minulý týden když byly kapoty dole tak je skutečně na klice a nějak extrémně nevyčnívá.



jo, holt to mel bejt asi pokrok vpred, ktery se ukazal spise ukrokem vbok a nasledne vzad

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 17:25 | Nahoru | #47

z-x-r píše: Bubrak ZX10R> koukni se na tvuj altec tvoje foto pri oprave na tve moto a pak na microfish na partsdepotu na model 05 a uvidis ze mas ten stejny
Ja si myslim ze oni ten zkurveny tam davali jen chvili zacatek a to hlavne na ZELENE mam take 3/2004 a dela mi picoviny.
A mohli ti ho vymenit v zaruce v nemecku to nekdy se meniílo kdyz to delalo bordel.
toto napsal i jeden Holandan ze mu po destrukci se zadrel motor na klice a vymenili mu celej motor v zaruce.

Ladinzx10r-No napsal jsem to dobre co jsem zjistil nebo mas i neco ty do placu?

no do placu snad jen to,že mě se naštěstí uplně nerozlít a krom toho jakoby hvízdání se to projevilo jen klasickým smradem od spálený elektriky,těsně před tím,než se vybil i proud z baterky a chcíplo to. dobíjí teď jen 10V. kámoš ten zas přijel na pumpu vypnul motor a už nenatočil,tvrdí,že nic neslyšel,ale měl to vylágrovaný totálně všechno jinak myslím,že tím Tvým příspěvkem je řečeno vše. určitě to podchytit těma vymezovacíma podložkama! Kdyby snad někdo věděl,kde sehnat ten altík dejte info.dík

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:02 | Nahoru | #48
je to v pici.koupil jsem v polsku za 2600 namontoval a po 3km se zadřel znovu .když odešel ten první tak z něho něco vypadlo do převodovky ve 290 na dálnici a očesalo to převodovku.tu jsem vyměnil,pak altík,ale asi tam je něco jeblé že to málo maže protože po těch 3km to přestane řadit a zkurví altík.kupuju celý motor .a koupil jsem funglovku ninju 2010
neví někdo o motoru?

Naposledy editováno 16.09.2011 20:02:47

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:09 | Nahoru | #49

micar píše: je to v pici.koupil jsem v polsku za 2600 namontoval a po 3km se zadřel znovu .když odešel ten první tak z něho něco vypadlo do převodovky ve 290 na dálnici a očesalo to převodovku.tu jsem vyměnil,pak altík,ale asi tam je něco jeblé že to málo maže protože po těch 3km to přestane řadit a zkurví altík.kupuju celý motor .a koupil jsem funglovku ninju 2010
neví někdo o motoru?

tak to máš teda dvojnásob smolíka s toho mám taky strach,teď jsem dostal zprávu,že už se něco rýsuje. Snad bude ok nechci se vrtat ješťe v motoru či převodovce. jo a ať Ti ta nová šlape líp!

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:10 | Nahoru | #50

Bubrak ZX10R píše: z-x-r: koukam na partsdepot a 05 se lisi jenom tim, ze ma nejaky 2 podlozky navic u dilu 42033 , a ten dil nema jakesi 3 odlitky po obvodu vzadu (coz ja asi teda taky nemam), jinak zadnej rozdil hele



Bubo a prave o tom to je! Ten novej ma zajistovaci segrovky aby se to sqamovolne nepovolilo nerozlitlo jak ten starej. a dale podlozka navic.
Vse udelane proto aby to bylo lepe zajisteny.

Jinak vymysleny 06ky uz to maj jak jine motorky..uzke a vymysleny.
Je uplne uzkej a placatej.

Ladinzx10r - Tu krizovou podlozku co to ma zajistovat a dela se v nekolika typech musim objednat a uvidime jak to bude vypadat.
Ja to podchytil bezesmradu tak jsem zvedavej.
Ale rozhodne ho mam povoleny proto vibruje a hvizda.
Rozhodne si pohlidej zda tam nemas kolem altecu ulomky a jinej bordel.

Reknete mi panove jestli se k nemu dostanu jen z boku nebo musim i z vrchu na ten altec vyjebanej.

micar - stalo se ti presne to jak se to stalo tomu klukovy v USA cele se to rozlitlo a ZASVINILO ti to MOTOR ULOMKAMA a ten ti zlikvidoval zbytek.
Jinemu se zase zadrelo diky tomu na klice a tobe prevodovka.
Chce to poradny vyplach a nekolikrat.
Foto nejake: altec

Naposledy editováno 16.09.2011 20:26:18

alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:19 | Nahoru | #51
rozebrat zleva,ale fakt chutovka,ale aby jsi ho dal zpátky tak ven celý spojkový koš i s velkým ozub. kolem,jinak se netrefíš zubama,protože na altíku jsou ve dvou řadách a přesazené o půl zubu,a aby jsi vytáhl tu první část tak ti tam bude zavazet kolínko od vody a to je ta sranda největší ,ho dát zpátky

alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:19 | Nahoru | #52
kluk co mi ten altík bude měnit říkal,že to je alternátor trubky sání všechno ven! celý traktor rozdělat céelý!!! ne vážně,prej se toho musí rozdělat celkem dost,aby jsi se na něj dostal

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:28 | Nahoru | #53
jsem to dělal ted třikrát jde to i bez vrchu jen nádrž dolů

(reakce na) alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:33 | Nahoru | #54

micar píše: jsem to dělal ted třikrát jde to i bez vrchu jen nádrž dolů



skoda zes to nevyfotil pri montazi...

alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:55 | Nahoru | #55
lepší je to rozdělat celý,páč se pak nemusíš jebat s tím kolínkem a nehrabeš tam jak do nějakýho pytla

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004

16.9.2011 v 20:58 | Nahoru | #56
to kolínko tam vadí stejně

alternátor ZX10R 2004

17.9.2011 v 06:50 | Nahoru | #57
mark

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004

17.9.2011 v 16:13 | Nahoru | #58

micar píše: to kolínko tam vadí stejně


Kolinko myslis tim hadice nebo primo nalitek u vodni pumpy?
Uz to zacinam kuchat.
Z prava za pakou na spojku se nemusi nic povolovat?

alternátor ZX10R 2004

17.9.2011 v 16:51 | Nahoru | #59
zprava pro demontáž jen tu 5 šroubek ale abys ho dal zpátky tak celou spojku i se setrvákem ven.zleva za startérem nahoře je hliníkové kolínko na hadici,zavazí při vytažení altíku

Naposledy editováno 17.09.2011 16:51:55

alternátor ZX10R 2004

17.9.2011 v 16:52 | Nahoru | #60
ale jestli mu nic není tak na něm nic neuvidíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist