jiz nejakou dobu premyslim nad novou (rozumnej jetou) motorkou a proto zakladam toto tema, vic hlav vic vi.
Momentalne jezdim uz na treti motorce XT660R (predtim KLR650 a nejaka Gilera), ale zacinam jezdit se spolujezdcem a to XTecko moc nezvlada - vykonove, podvozkove, brzdama (to hlavne!). Do oka mi padl bmw 800GS, krasnej silnej stroj, ale ta cena je ponekud vysoka. A zase je to jen kompromis mezi silnici a asfaltem a kompromisu jsem si uzil dost - nic se pak nedela poradne . Takze bych to spise videl na dve motorky - cestaka typu japonskeho bonsaje 650 V-Strom a nejake to ostre endurko k tomu (nesmi mit motohodinovou udrzbu).
To je zatim jen nastrel a sam jeste nevim, kterou bych si vybral - V-Strom 650, Varadero, TDM900, Transalp650/700...? Ke ktere uvedene byste se priklonili a proc? Mam 187 cm a 82 kg. Cestovali bysme ve dvou, ale casto bych si ji chtel povodit i ja sam, takze aby to nebyla lina a tezka mrcha
U druhe motky zatim vyber nemam. Byla by jen na blbnuti po "loukach" - lehka a spolehliva - 30 tis. max.
Diky za napady
Naposledy editováno 28.07.2011 09:48:17
KamilS píše: Dejf_cz> Já určitě přidávám hlas pro V-Strom. S tím nešlápneš vedle. Navíc teď přijde na trh novej model, takže starší model poletí v bazaru cenou dolů. Už teď to je někde jinde, než na jaře...
Když si k tomu koupíš něco na skákání po polích, tak budeš šťastnej...
PS: pokud bys ale přeci jen uvažoval o jednom univerzálovi za rozumný peníz, tak mrkni na nový Tiger 800xc...
Ty jo taky si rikam co ta cena od jara udelala, sem si planoval kolik za nej dostanu a ted kdyz chci prodavat jsem po shlednuti cizich nabidek celkem zaplakal
Dejf_cz píše: Vsem diky za nazory a diskutujte dale
Pokud se nepletu, tak litrovej bonsai nemel ani tak valny prodeje (min. na nasem trhu) - proto třeba nebyla motivace pro jeji inovaci.
Alespon papirove malej Strom, co se vykonu tyce, vypada dobre. Cloveka to pak alespon nenuti jezdit jak prase
Jak na to koukam, tak mi z toho vychazi duel Versys vs V-Strom 650. Versys je podarenej po designovy strance (krom vyfuku ), Stromek tolik ne. Zase by ale mohl byt praktictejsi,pohodlnejsi....piste, kdo jste mel moznost jet na obou.
Jinak vykonove oproti XT to bude, myslim, prijemnej a dostatecnej skok.
181 kg a 35,3 kW, 60 Nm XT
217 kg a 49 kW, 60 Nm V-Strom
206 kg a 47 kW, 61 Nm Versys
Jel jsem na obou - vybiral jsem pred rokem ze stejnych motorek - a Versys pusobi lehcim, obratnejsim dojmem, Strom je na to ze je to 650 celkem tank (ram z litra) ale jak se clovek trosku rozjede tak to zmizi a ovladatelnost je vyborna. Motorove se mi zda ze Strom je takovej tocivejsi - coz je podivne protoze je to vecko a Versys je radak. Motor Stroma ma tri projevova pasma - do 5000 otacek je hodnej a pritom plynulej, idealni na popojizdeni po meste a podobne, od 5000-7000 krasne dvouvalcove zatahne, no a pak vejs je pasmo co jsem necekal - motor si vzpomene ze pochazi z nahace, zarve a leti - dost necekane u cestovniho endura ze ma takovou druhou spicku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 10 | Včera v 16:05 Wolfyk |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |