V souboru je video + titulky a přeložená kniha. Je to nezaheslovaný *.rar.
Děkovat mi nemusíte nejsem tvůrcem. Jen jsem dal dohromady to, co už tady ve fóru bylo postováno.
Doporučuji všem bikerům. I když jezdím od patnácti, pár věcí jsem si tam taky ujasnil.
Ulož to (1,14GB):
ODKAZ NA STAŽENÍ
Naposledy editováno 04.07.2011 00:11:44
Fojta1 píše: já musím říct, že mě jako začátečníkovi vědomé zjištění, že existuje kontra řízení, pomohlo minimálně v tom, že zatáčím s daleko menší námahou než když jsem víc zapojoval jen tělo a výhýbání kanálům mi jde ted stokrát líp (ale také když jsem to viděl poprvé taxem tomu nemohl uvěřit dokud jsem to nezkusil, páč z kola si toto zatáčení vůbec neuvědomuji :) )
Ani na kole nejde jezdit jinak, do smeru zataceni se toci riditkama maximalne tak pri velmi pomaly jizde.2 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
Jde pouze o gyroskopické síly na tvém předním kole....
Vemte si kolo s byciklu do ruky,chyťte ho za osy,roztočte a pak sním zkuste hýbat,budete překvapeni,že dělá něco jiného než chcete
Asi nějak takhle,když nekladete odpor postojem na zemi .....
Naposledy editováno 07.07.2011 23:40:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
Naposledy editováno 08.07.2011 02:03:03
2 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."
Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.
Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.
Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"
Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.
Naposledy editováno 16.07.2011 18:22:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
Tak při prudké akceleraci je samozřejmě pravděpodobnější, že dojde ke ztrátě adheze.
Proč by se ale při akceleraci měl zadek zdvihat to nechápu.
Ad2) pokud zaklapnu plyn tak se přenese váha na přední kolo a tudíž zadek půjde nahoru a předek dolů, a je snad jedno jestli zatáčka nebo rovinka...
Můžete mi to někdo logicky vysvětlit?
Naposledy editováno 16.07.2011 19:00:26
1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
rulzmaker píše: SVSkritek>
Tak při prudké akceleraci je samozřejmě pravděpodobnější, že dojde ke ztrátě adheze.
Proč by se ale při akceleraci měl zadek zdvihat to nechápu.
Ad2) pokud zaklapnu plyn tak se přenese váha na přední kolo a tudíž zadek půjde nahoru a předek dolů, a je snad jedno jestli zatáčka nebo rovinka...
Můžete mi to někdo logicky vysvětlit?
To ze to nechapes neznamena ze to tak neni. Muzu ti to logicky vysvetlit. Jak jsi na tom s kinematickou geometirii?
1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
rulzmaker píše: Hele na straně -15- se píše:
"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."
Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.
Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.
Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"
Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.
myslím že to bude jak píšou,velmi znatelné je to při akceleraci na moto s kardanem.
Naposledy editováno 22.07.2011 08:53:38