paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 01:33 | Nahoru | #5941
7125 litru benalu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 07:24 | Nahoru | #5942
Stev> hlavne ze si celej:)

Bubrak-ZX10R> to je strasny:D Proto sem to nikdy nepocital a pocitat nebudu. Kdyz clovek pak vidi ty cisla, je to zly zlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 09:14 | Nahoru | #5943
Bubrak-ZX10R> Ty krávo, čtvrt mega jen za benál... Já to radši počítat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 09:44 | Nahoru | #5944
FiZzeR> ty to mas tak za petibabu rocne ne?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 09:48 | Nahoru | #5945
dejf.> Posledních pár let jo, no. A stejně tam ty kiláky nějak naskákaly, vůbec nevim kde jsem od 10/2012 najel těch 25k

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 11:59 | Nahoru | #5946
dejf.> tak tohle je jeste "ok", ale pocitat kolik jsem za zivot prochlastal...
Ale nelituju jedinou korunu...

Naposledy editováno 25.08.2017 12:00:21

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 12:19 | Nahoru | #5947
kokonhead> ja si takle delal carky tenkrat chvili na beerborec.cz, ale po par mesici me to preslo. Prislo mi to lito, kdyz sem videl ty cisla jenom za pivo...

ZX10R je masakr nejvetsi!

25.8.2017 v 13:25 | Nahoru | #5948
dejf: me to prijde naopak hezky, proste dobre utraceny penize, docela me to hreje u srdce

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2017 v 13:46 | Nahoru | #5949
tak dneska mi dewous pootocil jeden kotouc at nejsou soumerne a zatim po ceste do kanclu se to nestalo ani jednou, tak to vypada velice dobre, jeste tomu dam nejakej cas, ale docela mam radost zatim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2017 v 14:17 | Nahoru | #5950
Stev> Tak gratulace k tomu, že to dopadlo bez zranění!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2017 v 14:23 | Nahoru | #5951
Franco82> díky, pár dní doma home office to dalo, ale jinak je to dobrý. Naštěstí se mi povedlo trochu vyhnout, takže to šlo více méně bok na bok a ne čelní náraz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.9.2017 v 17:19 | Nahoru | #5952
Bubrak-ZX10R> Tak se pokochej, v pondělí je teda vracím

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

9.9.2017 v 21:26 | Nahoru | #5953
Zdravím, otázka na zdejší tunery:) Kámošova zx10 04 nechce dát na rovině víc jak +- 255 km/h. Při mírným protivětru. Drží se ho i gsxr750 k1. Napadá někoho co zkontrolovat / vyměnit ? Vše viceméně origo, najeto asi 45tis.km , vzduchovej filtr a řetězovka nová, převodovej poměr origo, vyfuk yoshimura , vyfukova klapka on, rozvody ok.. napadaj mě jen svíčky zkusit vyměnit , nevím no. Na 6tku plnej ve vyších ot. nad 250kmh to už ztrácí dech.. dik

Naposledy editováno 09.09.2017 21:28:32

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.9.2017 v 01:10 | Nahoru | #5954

xpetri píše: Zdravím, otázka na zdejší tunery:) Kámošova zx10 04 nechce dát na rovině víc jak +- 255 km/h. Při mírným protivětru. Drží se ho i gsxr750 k1. Napadá někoho co zkontrolovat / vyměnit ? Vše viceméně origo, najeto asi 45tis.km , vzduchovej filtr a řetězovka nová, převodovej poměr origo, vyfuk yoshimura , vyfukova klapka on, rozvody ok.. napadaj mě jen svíčky zkusit vyměnit , nevím no. Na 6tku plnej ve vyších ot. nad 250kmh to už ztrácí dech.. dik



oleje ma mezi ryskama? typkovi to nejelo pres 280 kdyz mel prelitej olej.

me jede porad 299+ (orig prevod) a ma kompresi na dolnim limitu, zere trochu oleje, najeto 113tis km.

pak by mohla byt jeste skrcena, ucpanej napor (?)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.9.2017 v 01:11 | Nahoru | #5955

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Tak se pokochej, v pondělí je teda vracím



Diky moc, vypadaj pekne jestli by to slo je chvilku podrzet? Rutan se s tema NG Brakes jeste nejak zkomplikoval, vic PM

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.9.2017 v 21:04 | Nahoru | #5956
No je to divný , připadá mi jak kdyby na 6tku v těch vyšších otáčkách trochu pocukávala a už nechce nad 255 táhnout.. filtr to sme zkoukávali i ty náporový gumy tam je to ok.
Co Dewwile nenapadá tě něco ? Tipoval bych to asi na ty iridiový svíčky, nevim. Na těch vstřikách se asi nic neseřizuje co? a jak máte řešenou tu klapku ve výfuku v kombinaci s laďákem co ovládá ta elektronika pod sedlem máte zapojenou ?

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 00:17 | Nahoru | #5957
xpetri: ja mam ted odpojenou klapku (sundany bowdeny) a jede to tech 299+ , svicky snad by nemely zlobit, dycky sem daval ty co tam patrej NGK irridium. parkrat v poslednich letech mi zazlobila po delsi prestavce ze chytla na 3 valce, ale pak uz dobry a jede to cajk ( i tyhle to udelaly co sem s nima pred 14 dnema dal 299+). po delsi prestavce to chce asi vickrat zapnout cerpadlo (vickrat pred startem zapnout a vypnout zapalovani).

mam ladak pruchozi, filtr normalni (ale mel sem i KN kdysi a jelo to podobne a dobre).

podle me to bude neco se vzduchem , co ten olej ??? to si nepsal. pripadne nemusi davat benzinovy cerpadlo dost.

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 10:36 | Nahoru | #5958
Palivový čerpadlo, vsadím rozšmajdaný křusky z decathlonu že bude orezlý a přicpanej filtr.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 10:45 | Nahoru | #5959
Jinak moje mrdka už má taky problém s brzdama (?). Při mým stylu jízdy se to moc neprojevuje, ale o víkendu jsem se byl s nejmenovanejma vyhryzama odtud povozit, tam jsem na ty brzdy musel občas šáhnout víc.

Při lehkým (normálním) brzdění pohoda klid country rádio, ale jakmile vezmu za páčku víc a jedu u toho přes kilo, tak mi to rozklepe celou motorku, je to dost otravný

Kotouče - přijdou mi rovný, maj trochu vůli na nejtech, porovnal jsem s druhou - funkční ZX10R a vypadaj uplně stejně. Btw ty nový brembáče od dewwila maj i na stole větší vůle než ty moje, trochu divný - a nebavíme se o vůli axiální, která je plovoucím kotoučům tak nějak vlastní, ale o vůli radiální a ve směru otáčení.
Když točím kolem, dělá to víceméně nepřerušovaný ššššššššš, čili ani z tohohle důvodu mi nepřijdou křivý. Ani nevypadá, že by na nich byly nějaký highspoty nebo že by byly do modra. Zkoušel jsem je prohodit levej za pravej a o díru přesadit, žádná změna frekvence ani intenzity vibrací. Možná lehce přibrzďujou, protože když kolo roztočím, udělá asi jednu otočku, každopádně po jízdě jsou studené, tak to asi nebude nic zásadního. Nýty se volně otáčejí, nejsou zahnilý.

Kolo nehází, ani ráfek ani guma. Ložiska v kolech se otáčejí lehce ztuha, čili asi bez vůle.

Tlumiče - olej má za sebou asi pět let a 20tkm. Vidlice ale jinak funguje standardně, nastavení na tovární hodnoty.

Ložisko v krku - momentálně hlavní podezřelý, už asi dvakrát jsem ho musel dotahovat. Ale když vyheveruju motorku pod svodama, tak ji dřív shodim ze stojanů než abych ve vidlích nacloumal nějakej vakl, jak v ložisku řízení tak v tubusech, všecko pevný. Najíždět o zeď jsem taky zkoušel, žádný cvaknutí, nic. Každopádně ložiska jsou původní kuličkový (motorka má cca 50t najeto), mohly by za tím bejt ony?

Naposledy editováno 11.09.2017 10:50:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 10:49 | Nahoru | #5960
FiZzeR> utáhni to ložisko víc, většinou to je kolem 44Nm

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 10:57 | Nahoru | #5961

dakarista píše: FiZzeR> utáhni to ložisko víc, většinou to je kolem 44Nm



Dle manuálu 20 Nm, už jsem to dělal, ale je mi divný, že by se to zase povolilo.
Po tom úlovku v 2013 jsem měl krk rozhozenej, kontroloval jsem co a jak a při tý příležitosti jsem lóžo čistil a mazal. Vytlučený nebylo.

Naposledy editováno 11.09.2017 10:58:52

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 11:10 | Nahoru | #5962
Predek je vyvazenej ?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 11:14 | Nahoru | #5963

Ozzy_ píše: Predek je vyvazenej ?



Jo. Ten předtím s kterým to dělalo taky, ten předtím taky, i ten předtím... Navíc to by házelo asi furt, né jen při brzdění.

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 11:16 | Nahoru | #5964
Ještě dodávám, v několika případech když se to rozklepalo a já musel za tu páčku zabrat ještě víc (páč se blížila zatáčka ), tak to zmizelo (rázem, né že by se to postupně utlumilo) - ale těžko říct jestli to bylo kvůli většímu tlaku na páčku nebo tomu, že mezitím klesla rychlost pod nějakou rozhodnou mez.

Párkrát se mi podařilo načíhnout dírou kolem brejlí, bylo vidět jak u toho osciluje spodek vidlice, ale zezhora se těžko pozná jestli je to dopředu-dozadu nebo nahoru-dolů (jakože potápění vidlí). A vidlice nadoraz nechodí, zbejvaj tam tak 3cm zdvihu.

Naposledy editováno 11.09.2017 11:20:39

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 17:21 | Nahoru | #5965
Dik za rady, no teď ještě kde to čerpadlo splašit (ve funkčním stavu) , neměl by tu někdo ? nebo zkoušel to někdo něčím pročistit .. ? na ebay sem jich několik našel ale to zas nevim jestli to nebude to samý :/ . Dik

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 18:07 | Nahoru | #5966
xpetri> heleradši na to nejdřív koukni, vyrvat ho z nádrže je otázka čtvrt hodiny

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 20:02 | Nahoru | #5967
jj. koknu do manualu jak to funguje. co kdybych to ponořil do ultrazvuku nebo necim vyčistil ?:P

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.9.2017 v 21:05 | Nahoru | #5968
Něco podobnýho tam asi bude jen tohle je na 636..

http://www.kawiforum...5-06-zx6r-636-a.html

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.9.2017 v 10:10 | Nahoru | #5969

xpetri píše: Něco podobnýho tam asi bude jen tohle je na 636..

http://www.kawiforum...636-a.html [/quote]jj vypadá to úplně stejně, a už sem ho i kvakrát čistil - bylo zanešené spodní síto - uplně stjně jako v tvém odkazu - vyčistit - ale dělal jsem to preventivně - jelo to normálně

e: zx10r 04-05

Naposledy editováno 12.09.2017 10:10:42

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.9.2017 v 10:27 | Nahoru | #5970
A může za to Bureš, vzpomeňte si za měsíc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist