jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R> to je strasny:D Proto sem to nikdy nepocital a pocitat nebudu. Kdyz clovek pak vidi ty cisla, je to zly zlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale nelituju jedinou korunu...
Naposledy editováno 25.08.2017 12:00:21
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 09.09.2017 21:28:32
xpetri píše: Zdravím, otázka na zdejší tunery:) Kámošova zx10 04 nechce dát na rovině víc jak +- 255 km/h. Při mírným protivětru. Drží se ho i gsxr750 k1. Napadá někoho co zkontrolovat / vyměnit ? Vše viceméně origo, najeto asi 45tis.km , vzduchovej filtr a řetězovka nová, převodovej poměr origo, vyfuk yoshimura , vyfukova klapka on, rozvody ok.. napadaj mě jen svíčky zkusit vyměnit , nevím no. Na 6tku plnej ve vyších ot. nad 250kmh to už ztrácí dech.. dik
oleje ma mezi ryskama? typkovi to nejelo pres 280 kdyz mel prelitej olej.
me jede porad 299+ (orig prevod) a ma kompresi na dolnim limitu, zere trochu oleje, najeto 113tis km.
pak by mohla byt jeste skrcena, ucpanej napor (?)
Co Dewwile nenapadá tě něco ? Tipoval bych to asi na ty iridiový svíčky, nevim. Na těch vstřikách se asi nic neseřizuje co? a jak máte řešenou tu klapku ve výfuku v kombinaci s laďákem co ovládá ta elektronika pod sedlem máte zapojenou ?
mam ladak pruchozi, filtr normalni (ale mel sem i KN kdysi a jelo to podobne a dobre).
podle me to bude neco se vzduchem , co ten olej ??? to si nepsal. pripadne nemusi davat benzinovy cerpadlo dost.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Při lehkým (normálním) brzdění pohoda klid country rádio, ale jakmile vezmu za páčku víc a jedu u toho přes kilo, tak mi to rozklepe celou motorku, je to dost otravný
Kotouče - přijdou mi rovný, maj trochu vůli na nejtech, porovnal jsem s druhou - funkční ZX10R a vypadaj uplně stejně. Btw ty nový brembáče od dewwila maj i na stole větší vůle než ty moje, trochu divný - a nebavíme se o vůli axiální, která je plovoucím kotoučům tak nějak vlastní, ale o vůli radiální a ve směru otáčení.
Když točím kolem, dělá to víceméně nepřerušovaný ššššššššš, čili ani z tohohle důvodu mi nepřijdou křivý. Ani nevypadá, že by na nich byly nějaký highspoty nebo že by byly do modra. Zkoušel jsem je prohodit levej za pravej a o díru přesadit, žádná změna frekvence ani intenzity vibrací. Možná lehce přibrzďujou, protože když kolo roztočím, udělá asi jednu otočku, každopádně po jízdě jsou studené, tak to asi nebude nic zásadního. Nýty se volně otáčejí, nejsou zahnilý.
Kolo nehází, ani ráfek ani guma. Ložiska v kolech se otáčejí lehce ztuha, čili asi bez vůle.
Tlumiče - olej má za sebou asi pět let a 20tkm. Vidlice ale jinak funguje standardně, nastavení na tovární hodnoty.
Ložisko v krku - momentálně hlavní podezřelý, už asi dvakrát jsem ho musel dotahovat. Ale když vyheveruju motorku pod svodama, tak ji dřív shodim ze stojanů než abych ve vidlích nacloumal nějakej vakl, jak v ložisku řízení tak v tubusech, všecko pevný. Najíždět o zeď jsem taky zkoušel, žádný cvaknutí, nic. Každopádně ložiska jsou původní kuličkový (motorka má cca 50t najeto), mohly by za tím bejt ony?
Naposledy editováno 11.09.2017 10:50:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dakarista píše: FiZzeR> utáhni to ložisko víc, většinou to je kolem 44Nm
Dle manuálu 20 Nm, už jsem to dělal, ale je mi divný, že by se to zase povolilo.
Po tom úlovku v 2013 jsem měl krk rozhozenej, kontroloval jsem co a jak a při tý příležitosti jsem lóžo čistil a mazal. Vytlučený nebylo.
Naposledy editováno 11.09.2017 10:58:52
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Párkrát se mi podařilo načíhnout dírou kolem brejlí, bylo vidět jak u toho osciluje spodek vidlice, ale zezhora se těžko pozná jestli je to dopředu-dozadu nebo nahoru-dolů (jakože potápění vidlí). A vidlice nadoraz nechodí, zbejvaj tam tak 3cm zdvihu.
Naposledy editováno 11.09.2017 11:20:39
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
xpetri píše: Něco podobnýho tam asi bude jen tohle je na 636..
http://www.kawiforum...636-a.html [/quote]jj vypadá to úplně stejně, a už sem ho i kvakrát čistil - bylo zanešené spodní síto - uplně stjně jako v tvém odkazu - vyčistit - ale dělal jsem to preventivně - jelo to normálně
e: zx10r 04-05
Naposledy editováno 12.09.2017 10:10:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |