kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.06.2019 23:14:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdybych to chtěl za každou cenu prosadit i u jiných, a vysvětlit jim jejich omyl,tak bych to psal do tématu milovníci japonských krásek....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: Frenky...tak technicka prodlouzena na urade o 2 roky. Jsem rad ze nemusim technika na STK prevedcovat ze mam arrow steet legal
A máš?
A uz vubec nechápu touhu po RC8.Je to hnusný,fakt to nejede a ani za tim neni zadnej příběh,kterej by lákal pro ten pocit..
Kyvka věc názoru.Letmac se mi líbí,treba na Monsteru je určitě hezčí,nez ty jekly,ale občas je hezká i klasická.Z toho bych si hlavu nedělal.Asi tu nikdo ani nejezdi tak,ze by poznal rozdíl ..
Attim píše: Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...
Však píšu SBK kyvky...A už snad na žádným litru z obchodu nikde není jekl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...
SBK kyvky jsou úplně jiné, než v sérii. A rychlovýměnu máš i na oboustranné kyvce. Dneska vlastně výlučně a hlavně, protože endurance jezdí v naprosté většině japonské stroje a sem tam BMW. A pár výjimek (minimum).
BlackSabbath píše: SBK kyvky jsou úplně jiné, než v sérii. A rychlovýměnu máš i na oboustranné kyvce. Dneska vlastně výlučně a hlavně, protože endurance jezdí v naprosté většině japonské stroje a sem tam BMW. A pár výjimek (minimum).
Je jich malo a casto nedojedou. Videl jsem Aprilii, Ducati a tak pred 2 rokama jeli Bol d'or na F4 pred 2010. Taky nedojeli..
Tak s tim letmym ulozenim prisli uz v 1994, mozna, ze opravdu meli na endurance vyhodu. Treba ty oboustrannky v tech letech neumoznovaly tak rychlou vymenu?!
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ad rc8r - design se mi libi, je z mého pohledu revoluční, minimalne stejne jako ten na devitkach. Kamarad ma SER a myslim, ze ten motor prevrtanej na 1200 lip nez duc jet musi ... no kazdopadne se budu snazit ji vymenit za penize, jen kdyby nekdo na výměnu přistoupil tak bych o tom uvažoval, ale myslim, ze nikdo takovej neexistuje
A u te kyvky nejde o to, jestli diky ni motorka funguje hur nebo jestli to poznám - jen se mi to technicke řešení nelibi. U ktm jsou to tlumice naprimo treba... nebo vidlice co maji v jedne noze jen tlumic pro kompresi a v druhe tlumic na rebound ... je toho vic ty motorky funguji, ale to ja moc neocenim, protoze neumim jezdit - takze mi zbývá jen ten technickej fetiš...
Je to neco jako lefty u cannondale - zkousel jsem několik jejich modelu a ano ta vidlice funguje super, je i lehká - Kazdopadne nemuzu rict, ze je to podle me super technicke reseni.
Naposledy editováno 13.06.2019 00:32:24
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.google.c...mgrc=pLrMtAzqT2gqjM:
Naposledy editováno 13.06.2019 07:15:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak když už to takhle prevrtaj ,tak by to jet mohlo.Design je subjektivní,to bych nechal bejt.
Schovej ji Lejzymu,já bych chtěl černou,nebo červenou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zajímá mě vaše zkušenost s pirellkama diablo supercorsa.Dost mě zaráží,že přední guma má najeto 2700 km a už je sjetá na značkách a zadek je ještě v pohodě,ten 1000 km ještě dá. Nikdy se mi ještě nestalo,aby předek mizel tak rychle. Guma není nijak oskákaná, a je ježděna svižně,ale pouze po cestě. Myslíte,že na to může mít zásadní vliv nastavení APRC nebo podvozku,ten je v sérii.Ty gumy mám i na 999 a tam předek výdrží o 50% dyl než zadek. Jo a jedná se o RSV4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: petta> tos teda myslel tohle, tu Pani 959 s předkem z V4 a letmáčem? to už by stálo za hřích, jen ještě ať nechaj koncovky pod motorem
https://www.google.c...MtAzqT2gqjM: [/quote]
Bude to model euro5, bojim se, ze se pod motor nevejdou. Pod motorem bude obrovskej kat a podle fotek budou laufy nahoru..
Naposledy editováno 13.06.2019 07:56:26