kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Attim píše: assassin> RC8R mě taky občas chytne, že bych si to i koupil ... ale vlastně je to úplně k hovnu. Nemám stejný pocity ze silnice, to je v pohodě, ale jezdit na superbiku - jakymkoli - na silnici nedává smysl. Na nakedu si užiju mnohem víc.
RC8R má "údajně" neskutečně dobrý "šasí"...ale v závodech to myslím nikdy nic moc nezajelo a když sleduju počínání KTM v GP od moto3 po GPčka tak mě to nutí pochybovat
Attim píše: Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...
ja si nemuzu pomoct, me se uplne mega nejvic libi "obycejna" jednostranna prihradova kyvka z s4rs. Z jedny strany nahaty kolo a z druhy strany prihrada, hodici se k ramu
Ty hlinikovy kyje ze strany kyvky nejsou nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...
Jasny, ale porad to znamena, ze to neni konstrukcni nevyhoda, ktera by tu motorku zpomalila oproti konkurenci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...
Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...
DrDNA01 píše: Jasny, ale porad to znamena, ze to neni konstrukcni nevyhoda, ktera by tu motorku zpomalila oproti konkurenci.
Těžko říct. Vaříš z vody, ale stejně jako já. Podle mě to konstrukční nevýhoda je, kdyby to bylo naopak, byly by i v MGP.
Jo a ten letmac na s4rs, jestli myslis ty svareny trubky, tak to je teda prisernost, pro me tenhle letmas bych si rad odpustil. Ty aktualni treba na Monstru nebo triumphech, to je aspoň pěkný
Naposledy editováno 12.06.2019 18:51:40
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
S picama problem nemam, vubec zadnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.06.2019 21:03:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.06.2019 21:09:02
Attim píše: assassin> RC8R mě taky občas chytne, že bych si to i koupil ... ale vlastně je to úplně k hovnu. Nemám stejný pocity ze silnice, to je v pohodě, ale jezdit na superbiku - jakymkoli - na silnici nedává smysl. Na nakedu si užiju mnohem víc.
JO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Kdyz se tady probiraly ty retezy . Kolik je asi max najezd na jednu sadu. Mam najeto 27+ a nic moc extra se o nej nestaram. Ale zatim se nezda být v ty Atimove pyci . Je nejaka merka na vytahani retezu........
Když jde na rozetě vytáhnout o víc než třetinu zubu, je dead. Správně by neměl jít vytáhnout vůbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Když jde na rozetě vytáhnout o víc než třetinu zubu, je dead. Správně by neměl jít vytáhnout vůbec
Jo, teď to taky řeším a mám to asi mrtvý podle tohoto "tahání zubu" na rozetě. Ostatně mě to varavalo už tím, že jsem letos asi 2x napínal a to jsem najel jen stovky km a teď by to chtělo napnout ještě potřetí, ale abych to nedělal tak dlouho až se "ucho" utrhne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já už tu těch svejch světáckejch názoru moc netrousím, ale ty seš teď odborník od podvozků, designu, sbk, wsbk, GP... no, nic není navždy a každý chvilku tahá pilku, že...
sejrac píše: Jo, teď to taky řeším a mám to asi mrtvý podle tohoto "tahání zubu" na rozetě. Ostatně mě to varavalo už tím, že jsem letos asi 2x napínal a to jsem najel jen stovky km a teď by to chtělo napnout ještě potřetí, ale abych to nedělal tak dlouho až se "ucho" utrhne.
Tak se mi to projevovalo taky, pak se mi během 200 km vyjížďky vytáhl tak, že v jednom bodě byl napnutej ok a o půl otáčky kola mi mlátil o kyvku
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ještě že se každému líbí něco jiného. Jak říká moje polovička: jak by se ti líbilo, kdyby každý jezdil na Tuonu. Potkávat na silnici místo cendur,čoprů a skútrů Ducati, Aprilie, MV apod. tak to by mně asi dlouho nebavilo.
No, mě přijde že právě vídám jen ty o kterých píšeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ještě že se každému líbí něco jiného. Jak říká moje polovička: jak by se ti líbilo, kdyby každý jezdil na Tuonu. Potkávat na silnici místo cendur,čoprů a skútrů Ducati, Aprilie, MV apod. tak to by mně asi dlouho nebavilo.
Jaktoze ne? Prece ty stroje kupujete kvuli bozim podvozkum, motorum co jedou jako bejk, a italskymu citu pro design (mimo aprilii). Tak by to snad byl raj na zemi
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tuctová je dneska Augusta. Mě hřeje to, že stejnou motorku nepotkám... Z originálu tam toho už moc není...
Augusta byl ceskej herec treba woe.Ne motorka
Jen tak sem meril stare a nove a ty nove (pastorek i rozeta) jsou o cca 0.4mm uzsi...
Novy: 6.8mm
Stary: 7.2mm
Neposlali me kola na retez 520???
Naposledy editováno 12.06.2019 22:49:35