globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:08 | Nahoru | #57841

Attim píše: assassin> RC8R mě taky občas chytne, že bych si to i koupil ... ale vlastně je to úplně k hovnu. Nemám stejný pocity ze silnice, to je v pohodě, ale jezdit na superbiku - jakymkoli - na silnici nedává smysl. Na nakedu si užiju mnohem víc.


RC8R má "údajně" neskutečně dobrý "šasí"...ale v závodech to myslím nikdy nic moc nezajelo a když sleduju počínání KTM v GP od moto3 po GPčka tak mě to nutí pochybovat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:16 | Nahoru | #57842

Attim píše: Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...



ja si nemuzu pomoct, me se uplne mega nejvic libi "obycejna" jednostranna prihradova kyvka z s4rs. Z jedny strany nahaty kolo a z druhy strany prihrada, hodici se k ramu

Ty hlinikovy kyje ze strany kyvky nejsou nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:17 | Nahoru | #57843

BlackSabbath píše: Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...



Jasny, ale porad to znamena, ze to neni konstrukcni nevyhoda, ktera by tu motorku zpomalila oproti konkurenci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:46 | Nahoru | #57844

BlackSabbath píše: Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...



Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:48 | Nahoru | #57845

DrDNA01 píše: Jasny, ale porad to znamena, ze to neni konstrukcni nevyhoda, ktera by tu motorku zpomalila oproti konkurenci.


Těžko říct. Vaříš z vody, ale stejně jako já. Podle mě to konstrukční nevýhoda je, kdyby to bylo naopak, byly by i v MGP.

Jo a ten letmac na s4rs, jestli myslis ty svareny trubky, tak to je teda prisernost, pro me tenhle letmas bych si rad odpustil. Ty aktualni treba na Monstru nebo triumphech, to je aspoň pěkný

Naposledy editováno 12.06.2019 18:51:40

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 20:41 | Nahoru | #57846
Mě to baví... Jak vždy o hnusu píše někdo kdo má místo světla PÝČU

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 20:58 | Nahoru | #57847
Me to bavi ... Jak se vzdycky ozves, na cokoli, kdykoli, s nejakym svetackym nazorem a kdyz zrovna zadnej neni, tak aspon s nejakym drsnym prohlasenim
S picama problem nemam, vubec zadnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:02 | Nahoru | #57848
Attim> tak tak, píča hýbe světem

Naposledy editováno 12.06.2019 21:03:34

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:07 | Nahoru | #57849
Kdyz se tady probiraly ty retezy . Kolik je asi max najezd na jednu sadu. Mam najeto 27+ a nic moc extra se o nej nestaram. Ale zatim se nezda být v ty Atimove pyci . Je nejaka merka na vytahani retezu........

Naposledy editováno 12.06.2019 21:09:02

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:08 | Nahoru | #57850

strakon píše: Attim> tak tak, píča hýbe světem


Správně se říká: kunda proti vodě utáhne tři lodě
E: a dva parníky

Naposledy editováno 12.06.2019 21:09:40

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:10 | Nahoru | #57851
Jo merka existuje
Ale tak cumenzi na retez, protoc kolo na stojanu jestli neji vytahanej nerovnomerne a podobne. Ses strojar ne? Do pici !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:11 | Nahoru | #57852

Attim píše: assassin> RC8R mě taky občas chytne, že bych si to i koupil ... ale vlastně je to úplně k hovnu. Nemám stejný pocity ze silnice, to je v pohodě, ale jezdit na superbiku - jakymkoli - na silnici nedává smysl. Na nakedu si užiju mnohem víc.



JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:13 | Nahoru | #57853

Tifone píše: Kdyz se tady probiraly ty retezy . Kolik je asi max najezd na jednu sadu. Mam najeto 27+ a nic moc extra se o nej nestaram. Ale zatim se nezda být v ty Atimove pyci . Je nejaka merka na vytahani retezu........



Když jde na rozetě vytáhnout o víc než třetinu zubu, je dead. Správně by neměl jít vytáhnout vůbec

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:16 | Nahoru | #57854
Já ti nevím, letmáč mě přijde konstrukčně taky "zbytečnej" až nesmyslnej, ale vypadá to zajímavě. Ostatně třeba kolečka na vyvážení hnoje se dělají převážně s klasickou konstrukcí a když už mají letmáč, tak v páru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:20 | Nahoru | #57855

FiZzeR píše: Když jde na rozetě vytáhnout o víc než třetinu zubu, je dead. Správně by neměl jít vytáhnout vůbec



Jo, teď to taky řeším a mám to asi mrtvý podle tohoto "tahání zubu" na rozetě. Ostatně mě to varavalo už tím, že jsem letos asi 2x napínal a to jsem najel jen stovky km a teď by to chtělo napnout ještě potřetí, ale abych to nedělal tak dlouho až se "ucho" utrhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:21 | Nahoru | #57856
Attim> časy se mění, zjevně.
Já už tu těch svejch světáckejch názoru moc netrousím, ale ty seš teď odborník od podvozků, designu, sbk, wsbk, GP... no, nic není navždy a každý chvilku tahá pilku, že...

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:27 | Nahoru | #57857
Všecko sa dá vysvětlit. Bohužel né všeckým.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:31 | Nahoru | #57858
t_freedom> zajiste pane inzenyre! Sluzebnicek, jako vzdy mas pravdu vsech pravd pravdouci

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:31 | Nahoru | #57859

sejrac píše: Jo, teď to taky řeším a mám to asi mrtvý podle tohoto "tahání zubu" na rozetě. Ostatně mě to varavalo už tím, že jsem letos asi 2x napínal a to jsem najel jen stovky km a teď by to chtělo napnout ještě potřetí, ale abych to nedělal tak dlouho až se "ucho" utrhne.


Tak se mi to projevovalo taky, pak se mi během 200 km vyjížďky vytáhl tak, že v jednom bodě byl napnutej ok a o půl otáčky kola mi mlátil o kyvku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:33 | Nahoru | #57860

t_freedom píše: hele a jak je to s těma motorama ve Scrambleru ? Je tam už ta 11ctka?



Dělají, ale tak nějak jsme se shodli, že tam nemá moc smysl. Stará dobrá jedenáctka to není a na zaměření tý motorky stačí 800 bohatě...

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:46 | Nahoru | #57861
Ještě že se každému líbí něco jiného. Jak říká moje polovička: jak by se ti líbilo, kdyby každý jezdil na Tuonu. Potkávat na silnici místo cendur,čoprů a skútrů Ducati, Aprilie, MV apod. tak to by mně asi dlouho nebavilo.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 21:57 | Nahoru | #57862
JollyJoker> Tak tak



(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:09 | Nahoru | #57863

JollyJoker píše: Ještě že se každému líbí něco jiného. Jak říká moje polovička: jak by se ti líbilo, kdyby každý jezdil na Tuonu. Potkávat na silnici místo cendur,čoprů a skútrů Ducati, Aprilie, MV apod. tak to by mně asi dlouho nebavilo.



No, mě přijde že právě vídám jen ty o kterých píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:11 | Nahoru | #57864

JollyJoker píše: Ještě že se každému líbí něco jiného. Jak říká moje polovička: jak by se ti líbilo, kdyby každý jezdil na Tuonu. Potkávat na silnici místo cendur,čoprů a skútrů Ducati, Aprilie, MV apod. tak to by mně asi dlouho nebavilo.



Jaktoze ne? Prece ty stroje kupujete kvuli bozim podvozkum, motorum co jedou jako bejk, a italskymu citu pro design (mimo aprilii). Tak by to snad byl raj na zemi

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:22 | Nahoru | #57865

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:26 | Nahoru | #57866

Parker1 píše: kochačka na Ješted



Koukám na to a on vůbec nevysedá... Warum?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:30 | Nahoru | #57867

BlackSabbath píše: Tuctová je dneska Augusta. Mě hřeje to, že stejnou motorku nepotkám... Z originálu tam toho už moc není...



Augusta byl ceskej herec treba woe.Ne motorka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:41 | Nahoru | #57868

Attim píše: Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...



Přesně tak

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:48 | Nahoru | #57869
Jeste k tem rozetam.... kolik by mela byt sirka zubu (tloustka rozety) pro retez 525???
Jen tak sem meril stare a nove a ty nove (pastorek i rozeta) jsou o cca 0.4mm uzsi...
Novy: 6.8mm
Stary: 7.2mm
Neposlali me kola na retez 520???

Naposledy editováno 12.06.2019 22:49:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:51 | Nahoru | #57870
FiZzeR> no to nevim, ale rekl bych ze si u toho trosku urcite poposedul
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist